|
| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|
+93Ionut31 Daniel18 t1972 George CFR cristi_tgv CalinIonMihai riciu Vale_ntin AeroX laurentzu laur 133 ciprian71 ets2oltromânia mihaitzateo florin94 Dionis Michael Norbi florin.lifticariu mielutu zburator marius664 dan tm sibiustation Parazitii DUAL Nycolas Gabriel gtavicecity DB Robert sovidiu vatmanul alex.barac.5 marcelbanu NicuS Rarau cosmin_regiotrans Radu Sergiu rmn Katalin4653 Czirjak Arpad allred Desiro256 halmarius Luna membru exclus Adirmvl cfr500 basa TVlad Kriszti219 Dr2005 Teodor srazvi Andrey_tm ana imfinity AndiCFR Goanga mishu88 Gabry Gabriel kristi kkk didinul razvan - trenuri Adrian78 Mircea Condilescu Silviu Sintea Jhonyla bogdan srl cont dezactivat . lovekomotive ionut_te Vitosa Rabbit ldh80 cristi CFR sorinucu Nesebar ionyx82 mardaryroby Tomi13leu cata ionutzzz dan ciprian Amiralul LascuB_1980 jionutz mariuscfr90 Semafor Vlad loryjonel IonutCFR2009 MariusM COSTACHE MIHAIL tudor_vl myster2008 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 01 Aug 2017, 01:33 | |
| Linia cu pricina - ca vreo 99% din liniile din Vechiul Regat - e proiectată pe vremea lui Carol I, adică într-o vreme în care omul oricum nu avea alternativă de transport pe distanţe medii şi lungi. Nu o să mai fac aici teoria aşezării staţiilor faţă de localităţi la noi comparativ cu alte administraţii feroviare din perioada aia. Să revenim în zilele noastre: staţiile de cale ferată sunt poziţionate prost faţă de punctele de interes. Căutam anul trecut un loc de făcut câteva poze pe la Dăeşti... am găsit cu greu gara, aflată într-o fundătură, la marginea satului. Asta în vreme ce linia trecea fix pe lângă nişte blocuri ridicate de to'arăşu' şi o zonă măricică de case. Evident, cei care locuiau acolo nu se duceau la Vâlcea cu trenul, ci treceau la picior barajul, ieşind în DN7 de unde erau microbuze o dată la 15 - 20 minute spre Vâlcea. Aici trebuie lucrat: trebuie înfiinţate PO-uri acolo unde e nevoie de ele, trebuie făcut mers cadenţat sau măcar corelat mersul cu programele întreprinderilor care încă mai lucrează şi al şcolilor. Degeaba ai halta la 500m de liceu, dacă liceu începe programul la 8 şi trenul soseşte la... 6:47 sau la 10:33. Păi e fix pix, nu îi ajută nici pe elevi, nici pe oamenii muncii. Asta în condiţiile în care un tren R de la Păuşa la Rm. Vâlcea face 30 minute, deci cam cât ar face şi un microbuz care trebuie să stea după TIR-uri şi să se învârtă prin cele n giratorii din Rm. Vâlcea. Dacă prinzi vreun accident sau prinzi coloana de la Cârligu Mic lungită până în Călimăneşti, faci şi o oră cu maşina. Nu mai zic de cei din Dăeşti care ar putea face sub 15 minute până la Rm. Vâlcea, fără să meargă 2 - 3 km pe jos până în DN7.
Pe Piatra - Olt - Rm. Vâlcea - Sibiu trebuia mers cadenţat la 2 ore cu IR (din care unul să fie cel de Bucureşti, unul de Cluj şi 2 de Craiova). Tot la 2 ore trebuiau să fie cadenţate şi trenurile R pe relaţia Drăgăşani - Rm. Vâlcea - Lotru şi retur, intercalate între IR-uri. Evident, totul cu automotoare, nu cu locomotive şi vagoane. A, da, am uitat, sunt minute de recuperare la greu, am văzut R-uri care au recuperat o oră jumate între Rm. Vâlcea şi Sibiu doar din min rst, din încrucişări şi din diferenţa de acceleraţie între 250 - 300 t câte sunt în livret şi cele 50 - 100 (1 - 2 vagoane) ale unui tren. Dovadă că, cu puţin efort, se pot optimiza încrucişările şi timpii de mers se pot face pentru materialul rulant real, nu pentru ăla imaginat, adică făcut mersul pentru Desiro, ADH şi AM900, nu pentru DA-1 cu 300t sau mai mult după el.
Dar s-a gândit cineva la asta? Nu, se menţin nişte anomalii crunte, gen Desiro Bucureşti - Păuşa în loc să fie prelungit la Sibiu, gen 1921/2 care îşi târâie cele 3 vagoane vară de vară pe Valea Oltului, gen trenuri formate la Rm. Vâlcea doar pentru că e reşedinţă de judeţ, chiar dacă nu are nici depou, nici remiză... _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 01 Aug 2017, 08:23 | |
| Pai cine sa propuna infiintarea/mutarea unor puncte de oprire? astia de la CFR SA sint stat in stat. Vino tu cu o propunere ca doar esti in minister, iar ministerul reprezinta proprietarul CFR SA adica Statul Roman.
Am mai scris pe undeva ca am putea face un topic cu diverse propuneri de infiintari de PO. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 01 Aug 2017, 11:16 | |
| 1921/1922 e chiar foarte bun daca ar avea si el vagoane normale nu de naveta incomode pentru 14 ore de mers. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 03 Aug 2017, 11:10 | |
| Cu traficul de calatori sunt lamurit Cu cel de marfa cum stam? Ma intereseaza o comparatie cu ce a fost si cu ce este acum vad ca la Dragasani mai descarca DB-ul . Anul trecut am vazut era un tir la incarcat. Saci din aia imensi sa le zic asa. Locomotiva DB rosie facea manevre. Dragasani a avut o linie catre moara |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 03 Aug 2017, 20:17 | |
| Ar putea să bage Malaxe 700 aici, măcar mai prinzi și turiști (ăsta e singurul motiv pentru care eu voi călători pe această rută), mai scapi de consumul excesiv de carburant cu DA + 2 vagoane... Măcar de-ar băga automotoare cu geamuri ghilotină, linia are o valoare uriașă dpdv turistic. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi 03 Aug 2017, 23:48 | |
| Malaxa este un automotor depasit de noile cerinte actuale. Locul lui este la muzeu. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Vin 04 Aug 2017, 10:08 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Ar putea să bage Malaxe 700 aici, măcar mai prinzi și turiști (ăsta e singurul motiv pentru care eu voi călători pe această rută), mai scapi de consumul excesiv de carburant cu DA + 2 vagoane... Măcar de-ar băga automotoare cu geamuri ghilotină, linia are o valoare uriașă dpdv turistic.
ADH-urile ar fi perfecte dpdv al geamurilor, dar sunt cam lungi pentru numarul de calatori... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 05 Aug 2017, 23:41 | |
| ADH-urile sunt la gard, de bune ce au fost. Ca şi Z6100, au fost o mare ţeapă. AM900, de bine, de rău, are tehnică nouă pe el, chiar dacă are suspensie de căruţă. Să nu mai zic că, dpdv al concepţie, echipamentele montate la modernizare pe AM700, 900 şi 1000 sunt cu vreo 10 ani mai noi decât cele de pe Desiro, ceea ce se simte bine la capitolul piese de schimb şi consumabile. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 06 Aug 2017, 00:12 | |
| Nu prea intereseaza pe calatorul de rand tehnica, ci confortul.Degeaba am tehnologie NASA pe ele daca dupa 30 minute de mers imi vajaie capul de parca am zburat in ionosfera... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 06 Aug 2017, 11:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- ADH-urile sunt la gard, de bune ce au fost. Ca şi Z6100, au fost o mare ţeapă.
AM900, de bine, de rău, are tehnică nouă pe el, chiar dacă are suspensie de căruţă. Să nu mai zic că, dpdv al concepţie, echipamentele montate la modernizare pe AM700, 900 şi 1000 sunt cu vreo 10 ani mai noi decât cele de pe Desiro, ceea ce se simte bine la capitolul piese de schimb şi consumabile. Ai uitat de LVTuri alta tzeapa cam tot ce s-a invartit in jurul celor de la Remarul au fost doar tzepe |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 06 Aug 2017, 22:11 | |
| Am putea prezuma ca daca s-ar face niste modificari la suspensie si scaune, coroborat cu tehnica instalata deja, Malaxele ar fi chiar mai bune decit anumite automotoare noi.
Ar da bine la piesele de schimb....
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Lun 07 Aug 2017, 00:00, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 06 Aug 2017, 23:37 | |
| Dane, da' ce te faci cu toate suruburile slabite, cu usile de la intrare care la unele nu se inchid, cu geamurile fara garnituri, etc.? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 07 Aug 2017, 00:01 | |
| Scuze, nu am pus semne deci nu s-a simtit ironia. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4669 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 07 Aug 2017, 05:37 | |
| Este foarte ok Malaxa pe Medgidia-Tulcea, dar pune și tu un abțipild cu un pelican pe ea. Și să spui că deși patentul este francez, a fost produs se un antreprenor român. Într-o broșură quadro-lingvă, română-engleză-germano-rusă. Fară unguri să învețe româna. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 07 Aug 2017, 08:11 | |
| Tu in ce lume traiesti? ai o gramada de postari foarte alambicate probail ca doar tu le intelegi. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
| |
| | | | 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |