Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

In jos 
+93
Ionut31
Daniel18
t1972
George CFR
cristi_tgv
CalinIonMihai
riciu
Vale_ntin
AeroX
laurentzu
laur 133
ciprian71
ets2oltromânia
mihaitzateo
florin94
Dionis
Michael
Norbi
florin.lifticariu
mielutu zburator
marius664
dan tm
sibiustation
Parazitii
DUAL
Nycolas Gabriel
gtavicecity
DB Robert
sovidiu
vatmanul
alex.barac.5
marcelbanu
NicuS
Rarau
cosmin_regiotrans
Radu
Sergiu rmn
Katalin4653
Czirjak Arpad
allred
Desiro256
halmarius
Luna
membru exclus
Adirmvl
cfr500
basa
TVlad
Kriszti219
Dr2005
Teodor
srazvi
Andrey_tm
ana imfinity
AndiCFR
Goanga
mishu88
Gabry Gabriel
kristi kkk
didinul
razvan - trenuri
Adrian78
Mircea Condilescu
Silviu Sintea
Jhonyla
bogdan srl
cont dezactivat .
lovekomotive
ionut_te
Vitosa
Rabbit
ldh80
cristi CFR
sorinucu
Nesebar
ionyx82
mardaryroby
Tomi13leu
cata
ionutzzz
dan ciprian
Amiralul
LascuB_1980
jionutz
mariuscfr90
Semafor
Vlad
loryjonel
IonutCFR2009
MariusM
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
myster2008
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 46 ... 52  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeMar 01 Aug 2017, 01:33

Linia cu pricina - ca vreo 99% din liniile din Vechiul Regat - e proiectată pe vremea lui Carol I, adică într-o vreme în care omul oricum nu avea alternativă de transport pe distanţe medii şi lungi. Nu o să mai fac aici teoria aşezării staţiilor faţă de localităţi la noi comparativ cu alte administraţii feroviare din perioada aia. Să revenim în zilele noastre: staţiile de cale ferată sunt poziţionate prost faţă de punctele de interes. Căutam anul trecut un loc de făcut câteva poze pe la Dăeşti... am găsit cu greu gara, aflată într-o fundătură, la marginea satului. Asta în vreme ce linia trecea fix pe lângă nişte blocuri ridicate de to'arăşu' şi o zonă măricică de case. Evident, cei care locuiau acolo nu se duceau la Vâlcea cu trenul, ci treceau la picior barajul, ieşind în DN7 de unde erau microbuze o dată la 15 - 20 minute spre Vâlcea.
Aici trebuie lucrat: trebuie înfiinţate PO-uri acolo unde e nevoie de ele, trebuie făcut mers cadenţat sau măcar corelat mersul cu programele întreprinderilor care încă mai lucrează şi al şcolilor. Degeaba ai halta la 500m de liceu, dacă liceu începe programul la 8 şi trenul soseşte la... 6:47 sau la 10:33. Păi e fix pix, nu îi ajută nici pe elevi, nici pe oamenii muncii. Asta în condiţiile în care un tren R de la Păuşa la Rm. Vâlcea face 30 minute, deci cam cât ar face şi un microbuz care trebuie să stea după TIR-uri şi să se învârtă prin cele n giratorii din Rm. Vâlcea. Dacă prinzi vreun accident sau prinzi coloana de la Cârligu Mic lungită până în Călimăneşti, faci şi o oră cu maşina. Nu mai zic de cei din Dăeşti care ar putea face sub 15 minute până la Rm. Vâlcea, fără să meargă 2 - 3 km pe jos până în DN7.

Pe Piatra - Olt - Rm. Vâlcea - Sibiu trebuia mers cadenţat la 2 ore cu IR (din care unul să fie cel de Bucureşti, unul de Cluj şi 2 de Craiova). Tot la 2 ore trebuiau să fie cadenţate şi trenurile R pe relaţia Drăgăşani - Rm. Vâlcea - Lotru şi retur, intercalate între IR-uri. Evident, totul cu automotoare, nu cu locomotive şi vagoane.
A, da, am uitat, sunt minute de recuperare la greu, am văzut R-uri care au recuperat o oră jumate între Rm. Vâlcea şi Sibiu doar din min rst, din încrucişări şi din diferenţa de acceleraţie între 250 - 300 t câte sunt în livret şi cele 50 - 100 (1 - 2 vagoane) ale unui tren. Dovadă că, cu puţin efort, se pot optimiza încrucişările şi timpii de mers se pot face pentru materialul rulant real, nu pentru ăla imaginat, adică făcut mersul pentru Desiro, ADH şi AM900, nu pentru DA-1 cu 300t sau mai mult după el.

Dar s-a gândit cineva la asta? Nu, se menţin nişte anomalii crunte, gen Desiro Bucureşti - Păuşa în loc să fie prelungit la Sibiu, gen 1921/2 care îşi târâie cele 3 vagoane vară de vară pe Valea Oltului, gen trenuri formate la Rm. Vâlcea doar pentru că e reşedinţă de judeţ, chiar dacă nu are nici depou, nici remiză...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeMar 01 Aug 2017, 08:23

Pai cine sa propuna infiintarea/mutarea unor puncte de oprire? astia de la CFR SA sint stat in stat. Vino tu cu o propunere ca doar esti in minister, iar ministerul reprezinta proprietarul CFR SA adica Statul Roman.

Am mai scris pe undeva ca am putea face un topic cu diverse propuneri de infiintari de PO.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeMar 01 Aug 2017, 11:16

1921/1922 e chiar foarte bun daca ar avea si el vagoane normale nu de naveta incomode pentru 14 ore de mers.

_________________
595423201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Bdeem_8496_a201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Bdeem_8496_a201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 03 Aug 2017, 11:10

Cu traficul de calatori sunt lamurit Smile Cu cel de marfa cum stam? Ma intereseaza o comparatie cu ce a fost si cu ce este acum
vad ca la Dragasani mai descarca DB-ul . Anul trecut am vazut era un tir la incarcat. Saci din aia imensi sa le zic asa. Locomotiva DB rosie facea manevre. Dragasani a avut o linie catre moara
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 03 Aug 2017, 20:17

Ar putea să bage Malaxe 700 aici, măcar mai prinzi și turiști (ăsta e singurul motiv pentru care eu voi călători pe această rută), mai scapi de consumul excesiv de carburant cu DA + 2 vagoane... Măcar de-ar băga automotoare cu geamuri ghilotină, linia are o valoare uriașă dpdv turistic.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 03 Aug 2017, 23:48

Malaxa este un automotor depasit de noile cerinte actuale. Locul lui este la muzeu. Smile
Sus In jos
alex.barac.5




Numarul mesajelor : 324
Varsta : 36
Localizare : Sibiu
Reputatie : 4528
Data de inscriere : 21/05/2013

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeVin 04 Aug 2017, 10:08

mielutu zburator a scris:
Ar putea să bage Malaxe 700 aici, măcar mai prinzi și turiști (ăsta e singurul motiv pentru care eu voi călători pe această rută), mai scapi de consumul excesiv de carburant cu DA + 2 vagoane... Măcar de-ar băga automotoare cu geamuri ghilotină, linia are o valoare uriașă dpdv turistic.
ADH-urile ar fi perfecte dpdv al geamurilor, dar sunt cam lungi pentru numarul de calatori...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeSam 05 Aug 2017, 23:41

ADH-urile sunt la gard, de bune ce au fost. Ca şi Z6100, au fost o mare ţeapă.
AM900, de bine, de rău, are tehnică nouă pe el, chiar dacă are suspensie de căruţă. Să nu mai zic că, dpdv al concepţie, echipamentele montate la modernizare pe AM700, 900 şi 1000 sunt cu vreo 10 ani mai noi decât cele de pe Desiro, ceea ce se simte bine la capitolul piese de schimb şi consumabile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeDum 06 Aug 2017, 00:12

Nu prea intereseaza pe calatorul de rand tehnica, ci confortul.Degeaba am tehnologie NASA pe ele daca dupa 30 minute de mers imi vajaie capul de parca am zburat in ionosfera...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24328
Data de inscriere : 05/10/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeDum 06 Aug 2017, 11:52

Dr2005 a scris:
ADH-urile sunt la gard, de bune ce au fost. Ca şi Z6100, au fost o mare ţeapă.
AM900, de bine, de rău, are tehnică nouă pe el, chiar dacă are suspensie de căruţă. Să nu mai zic că, dpdv al concepţie, echipamentele montate la modernizare pe AM700, 900 şi 1000 sunt cu vreo 10 ani mai noi decât cele de pe Desiro, ceea ce se simte bine la capitolul piese de schimb şi consumabile.

Ai uitat de LVTuri alta tzeapa cam tot ce s-a invartit in jurul celor de la Remarul au fost doar tzepe
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeDum 06 Aug 2017, 22:11

Am putea prezuma ca daca s-ar face niste modificari la suspensie si scaune, coroborat cu tehnica instalata deja, Malaxele ar fi chiar mai bune decit anumite automotoare noi.

Ar da bine la piesele de schimb....


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Lun 07 Aug 2017, 00:00, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeDum 06 Aug 2017, 23:37

Dane, da' ce te faci cu toate suruburile slabite, cu usile de la intrare care la unele nu se inchid, cu geamurile fara garnituri, etc.?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeLun 07 Aug 2017, 00:01

Scuze, nu am pus semne deci nu s-a simtit ironia.
Sus In jos
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 11/08/2012

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeLun 07 Aug 2017, 05:37

Este foarte ok Malaxa pe Medgidia-Tulcea, dar pune și tu un abțipild cu un pelican pe ea. Și să spui că deși patentul este francez, a fost produs se un antreprenor român. Într-o broșură quadro-lingvă, română-engleză-germano-rusă. Fară unguri să învețe româna.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitimeLun 07 Aug 2017, 08:11

Tu in ce lume traiesti? ai o gramada de postari foarte alambicate probail ca doar tu le intelegi.
Sus In jos
Continut sponsorizat





201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 41 Icon_minitime

Sus In jos
 
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
Sus 
Pagina 41 din 52Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 46 ... 52  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Utilizarea vehiculelor pe linia 201 Piatra Olt–Băbeni–Podu Olt
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009
» Plecari/sosiri Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-
Mergi direct la: