Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

In jos 
+93
Ionut31
Daniel18
t1972
George CFR
cristi_tgv
CalinIonMihai
riciu
Vale_ntin
AeroX
laurentzu
laur 133
ciprian71
ets2oltromânia
mihaitzateo
florin94
Dionis
Michael
Norbi
florin.lifticariu
mielutu zburator
marius664
dan tm
sibiustation
Parazitii
DUAL
Nycolas Gabriel
gtavicecity
DB Robert
sovidiu
vatmanul
alex.barac.5
marcelbanu
NicuS
Rarau
cosmin_regiotrans
Radu
Sergiu rmn
Katalin4653
Czirjak Arpad
allred
Desiro256
halmarius
Luna
membru exclus
Adirmvl
cfr500
basa
TVlad
Kriszti219
Dr2005
Teodor
srazvi
Andrey_tm
ana imfinity
AndiCFR
Goanga
mishu88
Gabry Gabriel
kristi kkk
didinul
razvan - trenuri
Adrian78
Mircea Condilescu
Silviu Sintea
Jhonyla
bogdan srl
cont dezactivat .
lovekomotive
ionut_te
Vitosa
Rabbit
ldh80
cristi CFR
sorinucu
Nesebar
ionyx82
mardaryroby
Tomi13leu
cata
ionutzzz
dan ciprian
Amiralul
LascuB_1980
jionutz
mariuscfr90
Semafor
Vlad
loryjonel
IonutCFR2009
MariusM
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
myster2008
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 45 ... 52  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 12:32

Boss, R. Vâlcea Est e peste Olt! Cum să fie același lucru cu o cabină de acar sau ce era aia?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 13:09

Adirmvl a scris:
Boss, R. Vâlcea Est e peste Olt! Cum să fie același lucru cu o cabină de acar sau ce era aia?


Stati un pic, sa nu confundam doua lucuri diferite:


-Ceea ce urma a fi statia (gara) Râmnicu-Vâlcea-Est (sau mai cunoscuta si sub denumirea de Goranu) , care intradevar ar fi urmat sa fie situata la est de raul Olt


-Si ceea ce eu am mentionat sub denumirea de Post Ajutor Miscare Valcea, iar colegul Dan tm a mentionat sub denumirea de Ram. Ramnicu Valcea Est, care este practic unul si accelasi lucru, si se refera la locul unde linia 219 ar fi urmat sa se racordeze cu linia 201, loc care evident este situat la vest de raul Olt!
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 08/06/2016

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 13:41

ldh80 a scris:
Schita propusa pentru Post Ajutor Miscare Valcea, in cazul dublarii liniei Post Ajutor Miscare Valcea- Statia Ramnicu Valcea

Un tren trebuia sa rebruseze pentru a ajunge de la Valcele la Ramnicu - Valcea ? Cam asa se intelege din schita ta.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 14:03

laurentzu a scris:
ldh80 a scris:
Schita propusa pentru Post Ajutor Miscare Valcea, in cazul dublarii liniei Post Ajutor Miscare Valcea- Statia Ramnicu Valcea

Un tren trebuia sa rebruseze pentru a ajunge de la Valcele la Ramnicu - Valcea ? Cam asa se intelege din schita ta.



Da, si la fel ar fi trebuit si daca ar fi fost gata si s-ar fi dat in exploadare linia dinspre Valcele!


Aici ati atins un aspect interesant: De ce atunci când s-a proiectat si a inceput sa fie construita linia dinspre Valcele, imediat dupa podul feroviar peste Olt, nu s-a prevazut si un racord direct spre statia Râmnicu-Vâlcea (astfel incat un tren de la Bucuresti- Pitesti via Valcele spre Râmnicu-Vâlcea sa nu mai trebuiasca sa rebruseze) ?


Explicatia cred este una simpla: Daca s-ar fi terminat de construit si s-ar fi dat normal in exploadare calea ferata dinspre Valcele, pe aceasta linie ar fi urmat sa circule probabil doua categorii de trenuri de calatori- curse sau personale intre Pitesti si Bujoreni-Valcea, respectiv unele accelerate intre Bucuresti- Sibiu (eventual Arad).

Pentru ambele categorii de trenuri, pentru calatorii din municipiul Râmnicu-Vâlcea, s-a prevazut constructia unei noi statii CFR care sa-i deserveasca (pe cei care s-ar fi urcat sau ar fi coborat in si din aceste trenuri in si din municipiul Râmnicu-Vâlcea), si anume ceea ce urma a fi statia Râmnicu-Vâlcea-Est (Goranu), statie care urma a fi situata la est de raul Olt.

Astfel, nici unul din trenurile de calatori care ar fi circulat pe linia dinspre Valcele nu ar fi trecut prin statia Râmnicu-Vâlcea.



Totusi, acest racord de care amintiti dumneavoasta, ar fi fost poate util pentru trenurile de marfa- in special pentru cele care ar fi circulat intre marile platforme industriale Arpechim si Oltchim (in 1989 acel racord ar fi fost util pentru un tren de marfa care ar fi circulat pe traseul: Platforma Arpechim- Statia Bradu Rafinarie- Statia Bradu de Sus- Statia Pitesti- Statia Valcele- Statia Ramnicu Valcea Est- Podul peste raul Olt- Statia Ramnicu Valcea- Statia Raureni- Platforma Oltchim).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 14:13

Boss, ramificatia se numeste asa, nu este PAjM.

M-am uitat in livret acuma si asa este, Ram. Rm Vilcea Est.

https://www.docdroid.net/5iLzgm4/livret-central-complet-2017-3.pdf.html#page=297
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 15:12

dan tm a scris:
Boss, ramificatia se numeste asa, nu este PAjM.

M-am uitat in livret acuma si asa este, Ram. Rm Vilcea Est.

https://www.docdroid.net/5iLzgm4/livret-central-complet-2017-3.pdf.html#page=297



Da- aveti dreptate!


Pentru a oferi o imagine mai clara asupra pozitionarii caii ferate in interiorul municipiului Râmnicu-Vâlcea, a modului cum fusesera proiectata întâlnirea dintre ceea ce urma a fi linia dinspre Valcele cu linia existenta 201, precum si pentru a-i raspunde colegului Laurentzu la întrebarea de ce nu s-a prevazut si proiectat si un racord din linia dinspre Valcele (imediat dupa podul peste raul Olt) spre statia Râmnicu-Vâlcea, postez o schita cu pozitionarea cailor ferate (inclusiv a liniei proiectate spre Valcele) din interiorul municipiului Râmnicu-Vâlcea, asa cum existau ele la nivelul anului 1989!


PS In loc de Post Ajutor Miscare Valcea a se citi Ram. Ramnicu Valcea Est (schita am apucat sa o desenez inainte de a afla informatia ca ceea ce am notat eu pe schita ca fiind Post Ajutor Miscare Valcea se numeste de fapt Ram. Ramnicu Valcea Est).


201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Fdrd_t14
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 15:20

Linia s-a proiectat asa pentru ca probabil nu au avut sau nu li s-a aprobat alta solutie tehnica pe de o parte, pe de alta parte, linia s-a dorit a fi o scurtare a drumului trenurilor de marfa spre Curtici dinspre Bucuresti sau Constanta.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 15:24

Dupa cum se poate observa din aceasta schita, noua statie Râmnicu-Vâlcea-Est (zisa si Goranu, datorita faptului ca urma a fi amplasata in zona cartierului Goranu), urma a fi situata la est de raul Olt, dar la aproximativ acceiasi latitudine cu statia existenta Râmnicu-Vâlcea!

Accesul auto si pietonal in statia Râmnicu-Vâlcea-Est , si legatura acesteia cu partea situata la vest de raul Olt a municipiului Ramnicu Valcea urma a se realiza cel mai probabil prin prelungirea Bdul. Tudor Vladimirescu, de la intersectia acestuia cu Calea Bucuresti (DN7), pana la ceea ce urma sa fie noua statie Râmnicu-Vâlcea-Est.


Astfel, Bdul. Tudor Vladimirescu urma a deveni o axa est-vest a orasului, cu extremitatile la noua statie Râmnicu-Vâlcea-Est (in partea de est) si respectiv la intersectia cu Calea lui Traian, putin dupa hotelul Alutus (in partea de vest).
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3612
Data de inscriere : 02/01/2016

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 19:01

Una peste alta, in 2017 nu mai tragem nicio nădejde de a mai vedea această linie. Cu toate că numărul de kilometri ar fi fost ceva mai mic intre București și Sibiu, timpii de mers nu ar aduce mare avantaj. Dacă stăm să calculăm: București-Pitești 1h 30 min.( ipotetic), Pitești-Bujoreni 1 h 30 min. si Bujoreni-Sibiu încă 2 ore rezultă 5 ore. Așa dacă si-ar da interesul cineva să mai facă anumite cârpeli acolo unde este necesar (Predeal-Brașov-Sibiu), 346 ar ajunge să parcurgă chiar in mai puțin de 5 ore cei 315 km. Si când mă refer la cârpeli nu spun ridicarea VS pe Brașov-Sibiu. 80 km/h cât este in prezent este satisfăcător. De altfel, recunoaștem că traficul de călători nu ar concura pe 901+219+201, față de Valea Prahovei si mai putin M 200.
Iată un exemplu al lui 346:

14.00 București Nord
14.38-14.40 Ploiești vest
15.25-15.26 Sinaia
15.45-15.46 Predeal
16.13-16.25 Brașov
17.24-17.25 Făgăraș
18.45 Sibiu
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 20:25

Nu ar aduce in conditiile actuale, dar atunci altele erau planurile.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 20:41

Ar fi fost mai intretinuta 201 intre R. Valcea (Bujoreni) Podu Olt (probabil ca si Podu Olt - Vintu) si pentru ca ar fi circulat si mai multe marfare. Asa, doar pentru niste trenuri de calatori, si alea vai de capul lor, pentru ce sa investesti, cand restul retelei e cum e? Oricum, asa prost cum se circula de la R. Valcea la Podu Olt tot e bine la cate si ce trenuri sint. Din nou, raportat la restul retelei.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 20:52

florin94 a scris:
Una peste alta, in 2017 nu mai tragem nicio nădejde de a mai vedea această linie. Cu toate că numărul de kilometri ar fi fost ceva mai mic intre București și Sibiu, timpii de mers nu ar aduce mare avantaj. Dacă stăm să calculăm: București-Pitești 1h 30 min.( ipotetic), Pitești-Bujoreni 1 h 30 min. si Bujoreni-Sibiu încă 2 ore rezultă 5 ore. Așa dacă si-ar da interesul cineva să mai facă anumite cârpeli acolo unde este necesar (Predeal-Brașov-Sibiu), 346 ar ajunge să parcurgă chiar in mai puțin de 5 ore cei 315 km. Si când mă refer la cârpeli nu spun ridicarea VS pe Brașov-Sibiu. 80 km/h cât este in prezent este satisfăcător. De altfel, recunoaștem că traficul de călători nu ar concura pe 901+219+201, față de Valea Prahovei si mai putin M 200.
Iată  un exemplu al lui 346:

14.00 București Nord
14.38-14.40 Ploiești vest
15.25-15.26 Sinaia
15.45-15.46 Predeal
16.13-16.25 Brașov
17.24-17.25 Făgăraș
18.45 Sibiu
Pe via Predeal, da, ar fi putut sa ajunga la 18.45, daca s-ar scoate unele restrictii.
Insa via Pitesti in nici un caz.Din ce ai dscris tu sa inteleg, presupusul 346 sa circule fara oprire pana la Pitesti (206 km.) in conditiile in care linia nu este electrificata in 1h 30 min. ma indoiesc.Tin sa amintesc ca in plan nu era prevazut si electrificarea, insa era cale dubla pana la Ramnicu Valcea ce a ce ajuta acest lucru in castigarea unui timp rezonabil.Dar amintesti de Bujoreni??? nu inteleg de ce pe acolo!!!In conditiile reliefului de acolo intre Pitesti si Ramnicu Valcea, putea fi proiectat la max. 100 km/h sa nu zic 70 km/h.Iar linia 201 pana la Sibiu o cunoastem, nu se facea nimic nici atunci.Eu cred ca linia 219 era mai mult pentru traficul de marfa si probabil bagau pe acolo Transbalkanul, Nesebarul si probabil un sezonier pentru litoral ( trenuri accelerat la vremea aceea).Era exclus sa cred ca mutau de pe Valea Prahovei (Panonia, Dacia,Karpati,Balt-Orient-Expres,Nord-Orient-Expres, int.201/202,203/204).
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3612
Data de inscriere : 02/01/2016

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 21:54

L-am dat pe 346 doar ca exemplu pentru ca are opriri mai putine si timpi ceva mai stransi.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 4 Mai - 22:42

Pentru a lamuri cat at fi facut ca si timpi de mers eventuale trenuri pe ceea ce at fi trebuit sa fie linia Valcele- Ramnicu Valcea Est- Ram. Ramnicu Valcea Est, arat date din "Mersul trenurilor 1991-1992", probabil singurul mers de tren din istoria CFR, care te invita sa calatoresti pe o linie care nu era data inca in exploadare!


Mersul trenurilor 1991-1992 a fost singurul mers de tren in care a aparut vreodata "linia" Valcele- Ramnicu Valcea Est- Ram. Ramnicu Valcea Est, sub forma "liniei 219"!


Aceasta "linie" at fi avut "statiile": Valcele (km 0), Tutana (km 6), Ciofrangeni (km 17), Samnic (km 27), Ramnicu Valcea Est (km 35) si Bujoreni-Valcea (km 41).


Pe aceasta "linie" at fi trebuit sa "circule":


a. Doua perechi/zi trenuri C si P, pe ruta Pitesti- Valcele- Ramnicu Valcea Est :

-P 1015 (Pitesti plecare 6.20, Valcele 7.02/7.03, Ramnicu Valcea Est sosire 8.10)

-C 1822 (Ramnicu Valcea Est plecare 8.35, Valcele 9.44/9.45, Pitesti sosire 10.19)

-C 1823 (Pitesti plecare 17.38, Valcele 18.12/18.13, Ramnicu Valcea Est sosire 19.20)

-C 1824 (Ramnicu Valcea Est plecare 20.18, Valcele 21.34/21.35, Pitesti sosire 22.21)


Compunere: clasa 1,2.



b. Doua perechi/zi trenuri A, din care unul sezonier


-A 852/227 sezonier Mangalia- Arad (Mangalia plecare 12.46 , Pitesti plecare 19.58, Valcele 20.27/20.29, Ramnicu Valcea Est plecare 21.35, Arad sosire 5.00)
Compunere: clasa 1,2.


-A 225 Bucuresti Nord- Arad (Bucuresti Nord plecare 19.50, Pitesti plecare 21.50, Valcele 22.19/22.21, Ramnicu Valcea Est plecare 23.26, Arad sosire 6.40)
Compunere: clasa 1, 2, vagon de dormit si cuseta.


-A 226 Arad- Bucuresti Nord (Arad plecare 19.04, Ramnicu Valcea Est plecare 2.40, Valcele 3.42/3.44, Pitesti plecare 4.07, Bucuresti Nord sosire 6.07)
Compunere: clasa 1,2, vagon de dormit si cuseta.


-A 228/851 sezonier Arad- Mangalia (Arad plecare 11.35, Ramnicu Valcea Est plecare 19.42, Tutana plecare 20.45 (pentru incrucisare cu A 852/227), Valcele 20.59/21.01, Pitesti plecare 21.24, Mangalia sosire 4.30).
Compunere: clasa 1,2.



Avand aceste date, se poate estima cat at face in tren IR Bucuresti- Arad sau Mangalia-Arad, daca s-at construi linia Valcele- Ram. Ramnicu Valcea Est astazi si daca at circula pe aceasta linie!



Daca este cazul, rog administratorii sa mute cele spuse mai sus la topicul dedicat liniei 219!

Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitimeVin 5 Mai - 7:54

ldh80 a scris:
Pentru a lamuri cat at fi facut ca si timpi de mers eventuale trenuri pe ceea ce at fi trebuit sa fie linia Valcele- Ramnicu Valcea Est- Ram. Ramnicu Valcea Est, arat date din "Mersul trenurilor 1991-1992", probabil singurul mers de tren din istoria CFR, care te invita sa calatoresti pe o linie care nu era data inca in exploadare!


Mersul trenurilor 1991-1992 a fost singurul mers de tren in care a aparut vreodata  "linia" Valcele- Ramnicu Valcea Est- Ram. Ramnicu Valcea Est, sub forma "liniei 219"!


Aceasta "linie" at fi avut "statiile": Valcele (km 0), Tutana (km 6), Ciofrangeni (km 17), Samnic (km 27), Ramnicu Valcea Est (km 35) si Bujoreni-Valcea (km 41).


-A 225 Bucuresti Nord- Arad  (Bucuresti Nord plecare 19.50, Pitesti plecare  21.50,  Valcele 22.19/22.21, Ramnicu Valcea Est plecare 23.26, Arad sosire 6.40)
   Compunere: clasa 1, 2, vagon de dormit si cuseta.


-A 226 Arad- Bucuresti Nord (Arad plecare 19.04, Ramnicu Valcea Est plecare 2.40, Valcele 3.42/3.44, Pitesti plecare 4.07, Bucuresti Nord sosire  6.07)
    Compunere: clasa 1,2, vagon de dormit si cuseta.



 Avand aceste date, se poate estima cat at face in tren IR Bucuresti- Arad sau  Mangalia-Arad, daca s-at  construi linia  Valcele- Ram. Ramnicu Valcea Est astazi si daca at circula pe aceasta linie!



 Daca este cazul, rog administratorii sa mute cele spuse mai sus la topicul dedicat liniei 219!
   

11 ore, destul de mult in conditiile in care internationalele parcurgeau distanta prin Brasov, in maxim 9 ore.
Sus In jos
Continut sponsorizat





201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
Sus 
Pagina 38 din 52Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 45 ... 52  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Utilizarea vehiculelor pe linia 201 Piatra Olt–Băbeni–Podu Olt
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009
» Plecari/sosiri Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-
Mergi direct la: