Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

In jos 
+93
Ionut31
Daniel18
t1972
George CFR
cristi_tgv
CalinIonMihai
riciu
Vale_ntin
AeroX
laurentzu
laur 133
ciprian71
ets2oltromânia
mihaitzateo
florin94
Dionis
Michael
Norbi
florin.lifticariu
mielutu zburator
marius664
dan tm
sibiustation
Parazitii
DUAL
Nycolas Gabriel
gtavicecity
DB Robert
sovidiu
vatmanul
alex.barac.5
marcelbanu
NicuS
Rarau
cosmin_regiotrans
Radu
Sergiu rmn
Katalin4653
Czirjak Arpad
allred
Desiro256
halmarius
Luna
membru exclus
Adirmvl
cfr500
basa
TVlad
Kriszti219
Dr2005
Teodor
srazvi
Andrey_tm
ana imfinity
AndiCFR
Goanga
mishu88
Gabry Gabriel
kristi kkk
didinul
razvan - trenuri
Adrian78
Mircea Condilescu
Silviu Sintea
Jhonyla
bogdan srl
cont dezactivat .
lovekomotive
ionut_te
Vitosa
Rabbit
ldh80
cristi CFR
sorinucu
Nesebar
ionyx82
mardaryroby
Tomi13leu
cata
ionutzzz
dan ciprian
Amiralul
LascuB_1980
jionutz
mariuscfr90
Semafor
Vlad
loryjonel
IonutCFR2009
MariusM
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
myster2008
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 44 ... 52  Urmatorul
AutorMesaj
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5702
Data de inscriere : 01/06/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeDum Mar 19, 2017 8:28 am

Tampitul ala conducand un Porsche Cayene s-a bagat in depasire, iar soferul tirului pt a evita impactul a tras de volan dreapta. De apreciat ca cei de la CFR s-au miscat foarte repede, in 15 min am fost preluati din Caineni cu autocarul. Pe rutier se circula bara la bara chiar pana spre seara !
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeMier Mai 03, 2017 2:07 pm

Schita Post ajutor Miscare Valcea (locul unde proiectata linie dinspre Valcele ar fi trebuit sa se racordeze cu linia 201).

Acest Post Ajutor Miscare Valcea este situat intre statiile Râmnicu-Vâlcea si Bujoreni-Valcea , si are macaze centralizat electrodinamice si semnale luminoase.

Nu stiu daca macazele CED si semnalele luminoase aferente Post Ajutor Miscare Valcea sunt controlate de acolo (acolo exista o cladire mica, care ar putea adaposti un birou de miscare), sau sunt controlate din statia Bujoreni-Valcea!

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Post_a10
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeMier Mai 03, 2017 2:29 pm

Schita propusa pentru Post Ajutor Miscare Valcea, in cazul dublarii liniei Post Ajutor Miscare Valcea- Statia Ramnicu Valcea

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Schita10
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeMier Mai 03, 2017 3:05 pm


Consider ca ar trebui dublata (si echipata cu BLA) linia dintre Statia Ramnicu Valcea- Post Ajutor Miscare Valcea, inclusiv echipata cu instalatie CED statia Ramnicu Valcea.


Cineva care locuieste in municipiul Râmnicu-Vâlcea ne-ar putea spune daca acest lucru ar fi posibil, din punct de vedere al spatiului existent pe teren.


Cu ajutorul hartii (Google Maps si wikimapia) se pot constata urmatoarele (din punct de vedere al amplasarii in teren a liniei dintre Statia Ramnicu Valcea- Post Ajutor Miscare Valcea):


a. Dupa pasajul cu strada Barajului (DN7), spre statia Râmnicu-Vâlcea, calea ferata 201 merge paralel si intre strazile Nicolae Titulescu si Topologului, pana la pasajul denivelat pe sub strada Matei Basarab.
Pe aceasta portiune se afla si halta Râmnicu-Vâlcea-Nord h.
Pe aceasta portiune, nu stiu daca spatiul existent intre strada Nicolae Titulescu si strada Topologului ar permite dublarea caii ferate.


b. Intre pasajul denivelat pe sub strada Matei Basarab si pasajul la nivel cu Bdul. Nicolae Balcescu (pasaj deservit de o bariera mecanica!), calea ferata merge tot paralel si intre strazile Nicolae Titulescu si Topologului.
Dar, pe aceasta portiune, spatiul dintre cele doua strazi (dupa cum se vede in imaginile Google maps) pare a fi mai mare, lucru care ar permite dublarea caii ferate.
In plus, pe aceasta portiune, exista si un fir de cale ferata industriala (care merge paralel cu linia curenta), fir de cale ferata industriala care deservea fosta rampa de marfa a SC Hervil SA.
Amplasamentul acestui fir de cale ferata industriala ar putea fi utilizat pentru dublarea liniei 201, pe aceasta portiune.
La pasajul de nivel cu Bdul. Nicolae Balcescu trec doua fire de cale ferata.



c. Intre pasajul la nivel cu Bdul. Nicolae Balcescu si pasajul denivelat pe sub Bdul. Tudor Vladimirescu, calea ferata este marginita inspre vest de o strada (nu stiu cum se numeste) aflata in prelungirea strazii Nicolae Titulescu, iar inspre est este marginita de remiza Râmnicu-Vâlcea.
Pe aceasta portiune este loc pentru dublarea liniei 201 (eventual prin sacrificarea unei linii din zona remizei)



d. Intre pasajul denivelat pe sub Bdul. Tudor Vladimirescu si pasajul la nivel cu strada Gib Mihaescu (pasaj deservit tot de o bariera mecanica) , se intinde statia propriu-zisa Râmnicu-Vâlcea.
In partea de est se afla si rampa de marfa a statiei Râmnicu-Vâlcea, cu acces auto din strada Ioan Referendaru.
Pasajul la nivel cu strada Gib Mihaescu este traversat de 4 linii de cale ferata.


e. O ultima portiune este cea cuprinsa intre pasajul la nivel cu strada Gib Mihaescu si podul feroviar peste raul Olanesti.
Pe aceasta portiune, in partea de vest, calea ferata este marginita de o strada (nu stiu cum se numeste) , strada care separa zona caii ferate de Fabrica de pantofi Valceanca.
Inspre est, in apropierea podului peste paraul Olanesti, exista un depozit de materiale de constructii, deservit de o cale ferata a statiei Râmnicu-Vâlcea.



Aceste precizari le-am facut cu ajutorul informatiilor obtinute din Google-Maps si Wikimapia, insa un coleg de forum care locuieste in municipiul Râmnicu-Vâlcea ne-ar putea explica mai bine situatia de la fata locului.
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6525
Data de inscriere : 12/06/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeMier Mai 03, 2017 10:53 pm

N-am mai fost prin zona de citiva ani,dar cladirea aia este locuinta,e si gradina linga  ea,ce instalatii si macaze,acolo nu e nimic functional.Nu mai exista fabrici care sa foloseasca transportul pe calea ferata in zona,multe au si fost demolate ...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 7:32 am

La Post Ajutor Miscare Valcea cel putin un macaz tot trebuie sa fie functional, deoarece de la Post Ajutor Miscare Valcea incepe dublarea liniei 201, pana la HM Cozia!

De asemenea, semnalele luminoase care acopera (dinspre Râmnicu-Vâlcea si dinspre Bujoreni-Valcea) Post Ajutor Miscare Valcea trebuie sa fie functionale!


Dupa cum spuneti dumneavoastra, rezulta ca acestea sunt controlate de pe luminoschema statiei Bujoreni-Valcea!


Dar in 1990 tot de pe luminoschema statiei Bujoreni-Valcea erau controlate, sau in 1990 aceea cladire (care acum spuneti ca este locuinta) adapostea o instalatie CED ?
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6525
Data de inscriere : 12/06/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 8:15 am

In 1990 mai exista linia 219,acum nu mai este nevoie de linii duble si semnalizari destepte.La cite trenuri trec pe acolo este suficienta actuala configuratie.
Calea ferata mai sus de Valcea nu a fost considerata niciodata o prioritate in Romania,in continuare se urca marfa pe Predeal pe linie grea de munte si nu se merge pe valea Oltului unde e linia mai usoara.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 8:25 am

Oricum, intre Post Ajutor Miscare Valcea- Bujoreni Valcea- Calimanesti- HM Cozia linia este dublata si se utilizeaza ambele fire!

Intre Post Ajutor Miscare Valcea- Bujoreni Valcea- Calimanesti linia este echipata si cu BLA (functional din cate stiu), iar intre Calimanesti- HM Cozia se circula in sistem BLAS (bloc automat simplificat).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 8:43 am

Sigur acea cabină era un post de mişcare separat? Sau era, pur şi simplu, cabina de la intrarea în staţia Bujoreni?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3612
Data de inscriere : 02/01/2016

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 8:58 am

Se circulă pe ambele fire intre Bujoreni si Cozia. De la Bujoreni la Post Ajutor Mișcare Vâlcea se circulă pe un singur fir. E puțin nefiresc să treacă de pe o linie pe alta. Din Bujoreni trebuia păstrat segmentul pe care nu se mai circulă acum ca să nu mai încetinească la 30 km/h când ajunge la ramificația cu 219. Si la intrare in statia Rm. Vâlcea dinspre Băbeni firul 1 este linia directă, iar la ieșire spre Bujoreni același fir iese din abatere. Firul 2 al gării este viceversa: se intra pe directă dinspre Sibiu ai se iese din abatere spre Băbeni. Deci un tren care ar trece fără oprire in Rm Vâlcea ar merge cu 30km/h de la ramificația cu 219 până la trecerea de corpul gării. Foarte ciudat.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 9:08 am

Dr2005 a scris:
Sigur acea cabină era un post de mişcare separat? Sau era, pur şi simplu, cabina de la intrarea în staţia Bujoreni?


Intre aceea cladire (cabina) de la Post Ajutor Miscare Valcea, si macazele de intrare in statia Bujoreni-Valcea, este o distanta de cca 2,5 km! Deci aceea nu aveea cum sa fi fost cabina de intrare in statia Bujoreni-Valcea!


In plus, aceea cabina (de la Post Ajutor Miscare Valcea) a fost mentinuta si dupa ce statia Bujoreni-Valcea a fost echipata cu instalatie CED!


Ca sa lamurim acest mister, ar trebui sa aflam raspunsul la cateva intrebari:



-In ce an a fost echipata cu instalatie CED statia Bujoreni-Valcea ?


-In ce an a fost infiintat Post Ajutor Miscare Valcea ?
Presupun ca acest lucru s-a facut atunci când s-au inceput lucrarile de constructie a liniei spre Valcele- pe la sfarsitul anilor 70.


-Când s-a infiintat, initial, Post Ajutor Miscare Valcea, acesta a fost prevazut initial cu instalatie tip SBW si semnalizare mecanica (tinand cont ca statiile de pe linia proiectata spre Valcele urmau sa aibă tot instalatii SBW si semnalizare mecanica) sau de la inceput, de când s-a infiintat, Post Ajutor Miscare Valcea a fost prevazut din start cu instalatie CED ?


-In ce an s-a echipat cu BLA linia dintre Post Ajutor Miscare Valcea- Bujoreni Valcea- Calimanesti ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 9:11 am

florin94 a scris:
Se circulă pe ambele fire intre Bujoreni si Cozia. De la Bujoreni la Post Ajutor Mișcare Vâlcea se circulă pe un singur fir. E puțin nefiresc să treacă de pe o linie pe alta. Din Bujoreni trebuia păstrat segmentul pe care nu se mai circulă acum ca să nu mai încetinească la 30 km/h când ajunge la ramificația cu 219. Si la intrare in statia Rm. Vâlcea dinspre Băbeni firul 1 este linia directă, iar la ieșire spre Bujoreni același fir iese din abatere. Firul 2 al gării este viceversa: se intra pe directă dinspre Sibiu ai se iese din abatere spre Băbeni. Deci un tren care ar trece fără oprire in Rm Vâlcea ar merge cu 30km/h de la ramificația cu 219 până la trecerea de corpul gării. Foarte ciudat.


Care este motivul pentru care nu se mai circula pe un fir intre Bujoreni Valcea- Post Ajutor Miscare Valcea ?!

Este asa puternic degradat acel fir ?!
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3612
Data de inscriere : 02/01/2016

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 9:50 am

Am văzut in teren plăcute care anunta restricții. In rest nu stiu ce sa zic.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 10:29 am

Eu nu am vazut in livret PAjM Vilcea ci Ram Vilcea Est daca mai tin minte.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Mai 04, 2017 12:27 pm

dan tm a scris:
Eu nu am vazut in livret PAjM Vilcea ci Ram Vilcea Est daca mai tin minte.

Este unul si accelasi lucru, care se refera la acceiasi locatie!
Sus In jos
Continut sponsorizat





201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
Sus 
Pagina 37 din 52Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 44 ... 52  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Utilizarea vehiculelor pe linia 201 Piatra Olt–Băbeni–Podu Olt
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009
» Plecari/sosiri Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-
Mergi direct la: