| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|
+93Ionut31 Daniel18 t1972 George CFR cristi_tgv CalinIonMihai riciu Vale_ntin AeroX laurentzu laur 133 ciprian71 ets2oltromânia mihaitzateo florin94 Dionis Michael Norbi florin.lifticariu mielutu zburator marius664 dan tm sibiustation Parazitii DUAL Nycolas Gabriel gtavicecity DB Robert sovidiu vatmanul alex.barac.5 marcelbanu NicuS Rarau cosmin_regiotrans Radu Sergiu rmn Katalin4653 Czirjak Arpad allred Desiro256 halmarius Luna membru exclus Adirmvl cfr500 basa TVlad Kriszti219 Dr2005 Teodor srazvi Andrey_tm ana imfinity AndiCFR Goanga mishu88 Gabry Gabriel kristi kkk didinul razvan - trenuri Adrian78 Mircea Condilescu Silviu Sintea Jhonyla bogdan srl cont dezactivat . lovekomotive ionut_te Vitosa Rabbit ldh80 cristi CFR sorinucu Nesebar ionyx82 mardaryroby Tomi13leu cata ionutzzz dan ciprian Amiralul LascuB_1980 jionutz mariuscfr90 Semafor Vlad loryjonel IonutCFR2009 MariusM COSTACHE MIHAIL tudor_vl myster2008 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum Mar 19, 2017 8:28 am | |
| Tampitul ala conducand un Porsche Cayene s-a bagat in depasire, iar soferul tirului pt a evita impactul a tras de volan dreapta. De apreciat ca cei de la CFR s-au miscat foarte repede, in 15 min am fost preluati din Caineni cu autocarul. Pe rutier se circula bara la bara chiar pana spre seara ! |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mier Mai 03, 2017 2:07 pm | |
| Schita Post ajutor Miscare Valcea (locul unde proiectata linie dinspre Valcele ar fi trebuit sa se racordeze cu linia 201). Acest Post Ajutor Miscare Valcea este situat intre statiile Râmnicu-Vâlcea si Bujoreni-Valcea , si are macaze centralizat electrodinamice si semnale luminoase. Nu stiu daca macazele CED si semnalele luminoase aferente Post Ajutor Miscare Valcea sunt controlate de acolo (acolo exista o cladire mica, care ar putea adaposti un birou de miscare), sau sunt controlate din statia Bujoreni-Valcea! |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mier Mai 03, 2017 2:29 pm | |
| Schita propusa pentru Post Ajutor Miscare Valcea, in cazul dublarii liniei Post Ajutor Miscare Valcea- Statia Ramnicu Valcea |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mier Mai 03, 2017 3:05 pm | |
| Consider ca ar trebui dublata (si echipata cu BLA) linia dintre Statia Ramnicu Valcea- Post Ajutor Miscare Valcea, inclusiv echipata cu instalatie CED statia Ramnicu Valcea.
Cineva care locuieste in municipiul Râmnicu-Vâlcea ne-ar putea spune daca acest lucru ar fi posibil, din punct de vedere al spatiului existent pe teren.
Cu ajutorul hartii (Google Maps si wikimapia) se pot constata urmatoarele (din punct de vedere al amplasarii in teren a liniei dintre Statia Ramnicu Valcea- Post Ajutor Miscare Valcea):
a. Dupa pasajul cu strada Barajului (DN7), spre statia Râmnicu-Vâlcea, calea ferata 201 merge paralel si intre strazile Nicolae Titulescu si Topologului, pana la pasajul denivelat pe sub strada Matei Basarab. Pe aceasta portiune se afla si halta Râmnicu-Vâlcea-Nord h. Pe aceasta portiune, nu stiu daca spatiul existent intre strada Nicolae Titulescu si strada Topologului ar permite dublarea caii ferate.
b. Intre pasajul denivelat pe sub strada Matei Basarab si pasajul la nivel cu Bdul. Nicolae Balcescu (pasaj deservit de o bariera mecanica!), calea ferata merge tot paralel si intre strazile Nicolae Titulescu si Topologului. Dar, pe aceasta portiune, spatiul dintre cele doua strazi (dupa cum se vede in imaginile Google maps) pare a fi mai mare, lucru care ar permite dublarea caii ferate. In plus, pe aceasta portiune, exista si un fir de cale ferata industriala (care merge paralel cu linia curenta), fir de cale ferata industriala care deservea fosta rampa de marfa a SC Hervil SA. Amplasamentul acestui fir de cale ferata industriala ar putea fi utilizat pentru dublarea liniei 201, pe aceasta portiune. La pasajul de nivel cu Bdul. Nicolae Balcescu trec doua fire de cale ferata.
c. Intre pasajul la nivel cu Bdul. Nicolae Balcescu si pasajul denivelat pe sub Bdul. Tudor Vladimirescu, calea ferata este marginita inspre vest de o strada (nu stiu cum se numeste) aflata in prelungirea strazii Nicolae Titulescu, iar inspre est este marginita de remiza Râmnicu-Vâlcea. Pe aceasta portiune este loc pentru dublarea liniei 201 (eventual prin sacrificarea unei linii din zona remizei)
d. Intre pasajul denivelat pe sub Bdul. Tudor Vladimirescu si pasajul la nivel cu strada Gib Mihaescu (pasaj deservit tot de o bariera mecanica) , se intinde statia propriu-zisa Râmnicu-Vâlcea. In partea de est se afla si rampa de marfa a statiei Râmnicu-Vâlcea, cu acces auto din strada Ioan Referendaru. Pasajul la nivel cu strada Gib Mihaescu este traversat de 4 linii de cale ferata.
e. O ultima portiune este cea cuprinsa intre pasajul la nivel cu strada Gib Mihaescu si podul feroviar peste raul Olanesti. Pe aceasta portiune, in partea de vest, calea ferata este marginita de o strada (nu stiu cum se numeste) , strada care separa zona caii ferate de Fabrica de pantofi Valceanca. Inspre est, in apropierea podului peste paraul Olanesti, exista un depozit de materiale de constructii, deservit de o cale ferata a statiei Râmnicu-Vâlcea.
Aceste precizari le-am facut cu ajutorul informatiilor obtinute din Google-Maps si Wikimapia, insa un coleg de forum care locuieste in municipiul Râmnicu-Vâlcea ne-ar putea explica mai bine situatia de la fata locului.
|
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mier Mai 03, 2017 10:53 pm | |
| N-am mai fost prin zona de citiva ani,dar cladirea aia este locuinta,e si gradina linga ea,ce instalatii si macaze,acolo nu e nimic functional.Nu mai exista fabrici care sa foloseasca transportul pe calea ferata in zona,multe au si fost demolate ... |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 7:32 am | |
| La Post Ajutor Miscare Valcea cel putin un macaz tot trebuie sa fie functional, deoarece de la Post Ajutor Miscare Valcea incepe dublarea liniei 201, pana la HM Cozia!
De asemenea, semnalele luminoase care acopera (dinspre Râmnicu-Vâlcea si dinspre Bujoreni-Valcea) Post Ajutor Miscare Valcea trebuie sa fie functionale!
Dupa cum spuneti dumneavoastra, rezulta ca acestea sunt controlate de pe luminoschema statiei Bujoreni-Valcea!
Dar in 1990 tot de pe luminoschema statiei Bujoreni-Valcea erau controlate, sau in 1990 aceea cladire (care acum spuneti ca este locuinta) adapostea o instalatie CED ? |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 8:15 am | |
| In 1990 mai exista linia 219,acum nu mai este nevoie de linii duble si semnalizari destepte.La cite trenuri trec pe acolo este suficienta actuala configuratie. Calea ferata mai sus de Valcea nu a fost considerata niciodata o prioritate in Romania,in continuare se urca marfa pe Predeal pe linie grea de munte si nu se merge pe valea Oltului unde e linia mai usoara. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 8:25 am | |
| Oricum, intre Post Ajutor Miscare Valcea- Bujoreni Valcea- Calimanesti- HM Cozia linia este dublata si se utilizeaza ambele fire!
Intre Post Ajutor Miscare Valcea- Bujoreni Valcea- Calimanesti linia este echipata si cu BLA (functional din cate stiu), iar intre Calimanesti- HM Cozia se circula in sistem BLAS (bloc automat simplificat). |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 8:43 am | |
| Sigur acea cabină era un post de mişcare separat? Sau era, pur şi simplu, cabina de la intrarea în staţia Bujoreni? _________________ :TTT:
|
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 8:58 am | |
| Se circulă pe ambele fire intre Bujoreni si Cozia. De la Bujoreni la Post Ajutor Mișcare Vâlcea se circulă pe un singur fir. E puțin nefiresc să treacă de pe o linie pe alta. Din Bujoreni trebuia păstrat segmentul pe care nu se mai circulă acum ca să nu mai încetinească la 30 km/h când ajunge la ramificația cu 219. Si la intrare in statia Rm. Vâlcea dinspre Băbeni firul 1 este linia directă, iar la ieșire spre Bujoreni același fir iese din abatere. Firul 2 al gării este viceversa: se intra pe directă dinspre Sibiu ai se iese din abatere spre Băbeni. Deci un tren care ar trece fără oprire in Rm Vâlcea ar merge cu 30km/h de la ramificația cu 219 până la trecerea de corpul gării. Foarte ciudat. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 9:08 am | |
| - Dr2005 a scris:
- Sigur acea cabină era un post de mişcare separat? Sau era, pur şi simplu, cabina de la intrarea în staţia Bujoreni?
Intre aceea cladire (cabina) de la Post Ajutor Miscare Valcea, si macazele de intrare in statia Bujoreni-Valcea, este o distanta de cca 2,5 km! Deci aceea nu aveea cum sa fi fost cabina de intrare in statia Bujoreni-Valcea! In plus, aceea cabina (de la Post Ajutor Miscare Valcea) a fost mentinuta si dupa ce statia Bujoreni-Valcea a fost echipata cu instalatie CED! Ca sa lamurim acest mister, ar trebui sa aflam raspunsul la cateva intrebari: -In ce an a fost echipata cu instalatie CED statia Bujoreni-Valcea ? -In ce an a fost infiintat Post Ajutor Miscare Valcea ? Presupun ca acest lucru s-a facut atunci când s-au inceput lucrarile de constructie a liniei spre Valcele- pe la sfarsitul anilor 70. -Când s-a infiintat, initial, Post Ajutor Miscare Valcea, acesta a fost prevazut initial cu instalatie tip SBW si semnalizare mecanica (tinand cont ca statiile de pe linia proiectata spre Valcele urmau sa aibă tot instalatii SBW si semnalizare mecanica) sau de la inceput, de când s-a infiintat, Post Ajutor Miscare Valcea a fost prevazut din start cu instalatie CED ? -In ce an s-a echipat cu BLA linia dintre Post Ajutor Miscare Valcea- Bujoreni Valcea- Calimanesti ? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 9:11 am | |
| - florin94 a scris:
- Se circulă pe ambele fire intre Bujoreni si Cozia. De la Bujoreni la Post Ajutor Mișcare Vâlcea se circulă pe un singur fir. E puțin nefiresc să treacă de pe o linie pe alta. Din Bujoreni trebuia păstrat segmentul pe care nu se mai circulă acum ca să nu mai încetinească la 30 km/h când ajunge la ramificația cu 219. Si la intrare in statia Rm. Vâlcea dinspre Băbeni firul 1 este linia directă, iar la ieșire spre Bujoreni același fir iese din abatere. Firul 2 al gării este viceversa: se intra pe directă dinspre Sibiu ai se iese din abatere spre Băbeni. Deci un tren care ar trece fără oprire in Rm Vâlcea ar merge cu 30km/h de la ramificația cu 219 până la trecerea de corpul gării. Foarte ciudat.
Care este motivul pentru care nu se mai circula pe un fir intre Bujoreni Valcea- Post Ajutor Miscare Valcea ?! Este asa puternic degradat acel fir ?! |
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 9:50 am | |
| Am văzut in teren plăcute care anunta restricții. In rest nu stiu ce sa zic. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 10:29 am | |
| Eu nu am vazut in livret PAjM Vilcea ci Ram Vilcea Est daca mai tin minte. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Joi Mai 04, 2017 12:27 pm | |
| - dan tm a scris:
- Eu nu am vazut in livret PAjM Vilcea ci Ram Vilcea Est daca mai tin minte.
Este unul si accelasi lucru, care se refera la acceiasi locatie! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
| |
|
| |
| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|