| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|
+93Ionut31 Daniel18 t1972 George CFR cristi_tgv CalinIonMihai riciu Vale_ntin AeroX laurentzu laur 133 ciprian71 ets2oltromânia mihaitzateo florin94 Dionis Michael Norbi florin.lifticariu mielutu zburator marius664 dan tm sibiustation Parazitii DUAL Nycolas Gabriel gtavicecity DB Robert sovidiu vatmanul alex.barac.5 marcelbanu NicuS Rarau cosmin_regiotrans Radu Sergiu rmn Katalin4653 Czirjak Arpad allred Desiro256 halmarius Luna membru exclus Adirmvl cfr500 basa TVlad Kriszti219 Dr2005 Teodor srazvi Andrey_tm ana imfinity AndiCFR Goanga mishu88 Gabry Gabriel kristi kkk didinul razvan - trenuri Adrian78 Mircea Condilescu Silviu Sintea Jhonyla bogdan srl cont dezactivat . lovekomotive ionut_te Vitosa Rabbit ldh80 cristi CFR sorinucu Nesebar ionyx82 mardaryroby Tomi13leu cata ionutzzz dan ciprian Amiralul LascuB_1980 jionutz mariuscfr90 Semafor Vlad loryjonel IonutCFR2009 MariusM COSTACHE MIHAIL tudor_vl myster2008 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 03 Iun 2014, 14:02 | |
| Nu inductorul face treaba acolo. Practic, este un mini-bloc de linie, o secţiune izolată care atunci când se ocupă comandă lăsarea barierei, iar atunci când se eliberează comandă ridicarea ei. La capete mă gândesc că ar trebui să aibă nişte semnale de avarie, care cred că necesită şi inductori. _________________ :TTT:
|
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 03 Iun 2014, 16:22 | |
| Din moment ce sunt bariere automate sigur au fost candva semnale de avarie acolo. Eu unul nu-mi aduc aminte dar nu ma bazez pe asta. Sa luam cazul liniei Riureni - Ocnele Mari, acolo exista o trecere la nivel dirijata optic si acustic. ( fara bariere ) Acolo sunt prezente 2 semnale de avarie, insa aici am impresia ca totul era controlat dintr-un canton de langa. Nu stiu daca mai functioneaza. Ce voiam sa evidentiez aici este prezenta semnalelor de avarie. Eu sunt de parere ca nu semnalele de avarie necesita inductori, practic inductorii pun in actiune bariera. In momentul in care s-a pus bariera sau s-a aprins unitatea optica de avertizare se stinge focul rosu al semnalului de avarie. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 03 Iun 2014, 16:50 | |
| Inductorul ăla poate să fie foarte simplu pus acolo pentru limitarea vitezei la trecerea la nivel. Nu am văzut până acum inductori folosiţi pentru a acţiona bariere (sau semnale sau altceva). Dacă dai cu ciocanul în inductor şi îl scoţi din funcţie, semnalul la care e legat nu va fi afectat. _________________ :TTT:
|
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 03 Iun 2014, 17:16 | |
| Prima oara cand ma vazut inductorul acela am intrebat ce e cu el acolo, a fost vreo limitare, a fost vreo restrictie, ceva ? Mi s-a raspuns ca este pentru bariera. Si mie mi s-a parut ciudat prima oara. Daca era pus acolo pentru limitarea vitezei trebuie sa fie insosit de paleta galbena ( fiind la 1 km. de trecerea la nivel ) insa acolo nu a fost niciodata restrictie. ( la pasaj ma refer ) Pentru limitare este mult prea departe si aceasi situatie, la pasaj nu a fost niciodata limitare. Ma voi mai interesa sa vad daca pot afla mai multe. |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Vin 06 Iun 2014, 13:55 | |
| Un lucru care lamureste intreaga situatie, costurile trecerii la nivel in discutie au fost suportate de catre cei de la Hidro. ( baraj ) Mi s-a confirmat si faptul ca nu a fost folosita niciodata. In momentul in care ei vor dori sa o dea spre folosinta se vor monta si semnalele de avarie. IDM-ul are totusi un mic control asupra barierei, acesta putand sa vada in bloc daca bariera este coborata sau daca indica unele defecte. Deci CFR-ul se mentine pe aceasi linie a nepasarii, era mult prea ciudat ca ei sa fi contribuit la crearea acelei treceri ... sa spunem, moderne. |
|
| |
Nycolas Gabriel
Numarul mesajelor : 22 Varsta : 37 Localizare : Rm Valcea Reputatie : 3844 Data de inscriere : 09/06/2014
| Subiect: O zestre de otel Lun 09 Iun 2014, 06:30 | |
| O linie pot sa o numesc dreapta si neabatuta de soarta ce a patito sora mai mica M220 initiala 207 Alunu-TgCarbunesti ,Frumosa linie dar din pacate trista .... prea multe lacrimi de otel.A primit prea multe lovituri de gratie dea lungul timpului,este ca un copil de otel abandonat.MERITA O SANSA .linia plangeDa spectaculos si totusi destul de complicata situatia si starea linei Spre Alunu . Un adevarat tezaur de peisaje frumoase si conceptii ingineresti alternative . As vrea sa parcurg pe jos Distanta dintre Tg Carbunesti si Alunu ..sa pot oferii imagini si totul ce ascunde linia ..sau ce mai e din ea . AM NEVOIE DE PARTENER/I seriosi pentru calatorie ..daca se ofera cineva sa imi lase Privat la profilul meu , sa discutam strategia de calatorie.sau mess yahoo nycolas_rrafy Merita o sansa 595423 :z6: |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 09 Iun 2014, 10:53 | |
| @Nycolas Gabriel ,esti un membru "tanar" al acestui forum.. Deocamdata functia mesageriei private,este un pic restrictionata.. din motive de securitate,cauzate in trecut de alti membrii .. Iti recomand discutiile in public,si succes la expeditii . |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 16 Iun 2014, 23:04 | |
| Am o nelamurire: de ce intre R. Valcea si Ostroveni trenurile fac doua minute, iar in sens invers fac cinci? E aceeasi distanta (mai putin de un kilometru), linia, daca nu ma insel, duce aproape de 100 de km/h, si totusi timpii sint de doua ori si jumatate mai mari... |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 16 Iun 2014, 23:11 | |
| Multor trenuri li se schimba mecanicii in Rm. Valcea si atunci mecanicul ce preia locomotiva este obligat sa ii faca proba de eficacitate a franei automate, nu se pierde foarte mult timp, dar totusi se pierde ceva, cel putin asta imi vine acum in minte. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 16 Iun 2014, 23:14 | |
| Asta stiu. Dar faci proba de la Ostroveni la R. Valcea? Ca pe varianta asta se fac doua minute. Multe trenuri au chiar capat de linie statia din urma. Nu ar fi fost mai normal sa fie invers, proba de frana facandu-se de la Valcea spre Babeni? Sau si in cazul asta se iau in calcul intarzierile? |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 16 Iun 2014, 23:19 | |
| Eu spuneam de proba care se face trenurilor ce pleaca spre Piatra Olt, am sa ma interesesez sa vad daca pot afla ceva, desi nu promit. Normal ca nu faci proba de eficacitate intre Ostroveni si Rm. Valcea. Se poate face proba de continuitate, dar asta e cu totul alta discutie si cu totul alta situatie. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 16 Iun 2014, 23:32 | |
| Mai sunt adaosuri și pentru intrarea/ieșirea în abatere. Nu știu cum se intră în Râmnicu Vâlcea dinspre Călimănești, dar și acesta poate fi un motiv.
Editare. Mi-a venit în minte un alt exemplu: între Vatra Dornei Băi și Vatra Dornei trenurile au trecute în mers șapte minute, iar în sens opus doar trei minute. În cazul prezentat de mine, distanța este de un kilometru. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Lun 16 Iun 2014, 23:37 | |
| Din Valcea pleaca spre Babeni si de la linia I, si de la linia III, trenurile in tranzit. Si au tot doua minute. Sa fie faza ca linia III e singura de tranzit, I si II fiind infundate (scoase de la pasaj pana la fosta bariera dinspre nordul garii), deci au nevoie de viteza mai mica de intrare in statie dinspre Ostroveni? |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Mar 17 Iun 2014, 12:20 | |
| Trenurile pot intra si iesi cu 30 km / h, viteza standard in abatere, din ambele directii. In momentul de fata se intra si se iese numai in abatere, inainte Rm. Valcea era statie tip paralelogram, ca si Lotru. Intrai la abatuta si ieseai la directa, intrai la directa si ieseai in abatere. |
|
| |
Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Vin 20 Iun 2014, 16:25 | |
| De remarcat este Re2801 Sibiu-Valcea , parcurge distanta RamValcea -Piata Olt ..la viteteza maxima admisa , la limita , merge chiar si cu 20Km mai repede ca IR pe aceasi distanta!! Fulger trece prin statii. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
| |
|
| |
| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|