Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6568
Data de inscriere : 28/09/2009

Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Empty
MesajSubiect: Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR   Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Icon_minitimeMier 15 Feb 2017, 20:39

Buna seara , tuturor pe acest forum.Dupa o perioada mare de absenta pe forumuri am decis sa deschid acest topic dupa ce a aparut in presa articolul legat de faptul ca GRUP FEROVIAR ROMAN doreste sa finanteze o clasa de mecanici de locomotiva formata numai din femei si fete .Pentru a le informa pe fetele/femeile care doresc sa urmeze acest curs si sa profeseze in domeniu sau daca cunoasteti fete care-si doresc aceasta meserie.Fetelor fiti ochi si urechi la ce va spun.
 Acest proiect a fost lansat ca urmare a faptului ca GFR se confrunta cu un deficit enorm de personal de sex masculin nu numai feminin.In momentul cand mi-am depus demisia au venit cu propunerea de a face aceasta scoala desi ei nu sunt inca pregatiti sa asigure anumite conditii pentru o femeie.Au incercat sa ma convinga sa raman spunandu-mi ca eu sunt modelul lor si doresc sa le instruiesc pe aceste femei .Au incercat sa faca orice sa ma impiedice sa plec inclusiv sa-mi acorde drepturile ca intr-un final sa ajunga sa ma tina intr-un preaviz fara sa-mi dea de munca de razbunare ca i-am parasit din cauza conditiilor din ce in ce mai rele si ca am ales alta companie mai serioasa decat ei.Mi-au strigat doamnele de la resurse umane ca m-am folosit de ei pentru a ajunge unde sunt desi niciodata nu mi-am facut reclama pe spatele lor si ca le datorez bani pentru ceva de care eu nu am beneficiat.Aici este vorba despre o companie de marfa nu de calatori.Asta inseamna zile pe drum nu ore.
Desi am fost prima lor angajata pe acest post , si prima din tara la o companie de marfa,sa stiti ca nu mi-au oferit un salariu mai mare si nici de publicitate nu am avut parte ca doamnele de la calatori si nu am fost deloc ocrotita de catre conducere si operatori..

http://www.wall-street.ro/articol/Careers/207882/grampet-vrea-sa-angajeze-femei-mecanic-de-locomotiva-in-romania-este-mai-usor-pentru-o-femeie-sa-ajunga-pilot-de-avion.html

Ca sa fiu cat mai la obiect va rog aveti mare grija la urmatoarele aspecte

         1. Daca veti opta pentru scolarizare veti avea trecuta o clauza .Si suma ceruta o sa fie acesti 20000 de euro si pe 5 ani probabil .Adica daca plecati de la ei in acesti 5 ani platiti o parte din aceasta suma in functie de cat ati LUCRAT efectiv plus penalitati .Contractul intra in vigoare de la data in care voi efectuati serviciul la manevra simplificat
nu din prima zi de scoala.Vor incerca sa se opuna cand doriti sa plecati si vor avea o purtare ostila si incearca sa impiedice plecarea voastra.Va vor pretinde sume de bani si pe lucruri inexistente.Daca doriti sa plecati este bine sa nu anuntati pe nimeni unde v-ati gasit de lucru sau daca v-ati gasit.Cel mai indicat scolarizare plus autorizatie mecanic ajutor cu factura pe persoana fizica.Eu asa am facut-o si credeti-ma ca si asa am avut probleme. Pentru un amarat de permis si o foaie complementara de mecanic la manevra iti pun o clauza de mii de euro desi legea 615 cere tuturor companiilor sa te specializeze fara clauze.Practic este ca un training in urma caruia tu obtii  doar o autorizatie.Primesc si fonduri europene pentru asta.
        2.LA GFR nu exista sporurile de la CFR Calatori sau CFR Marfa , sunteti incadrate in conditii normale de lucru ..Asta inseamna un salariu mai mic comparativ cu aceeasi munca efectuata la CFR Marfa sau Calatori.Prima treapta este la manevra.La manevra esti incadrat ca mecanic 3 o functie inexistenta la CFR Marfa si Calatori.Un mecanic la manevra castiga mai putin ca un mecanic ajutor.In cel mai bun caz 1700-1800 roni pe luna.Ce spun ei sumele 2000 sau 3500 roni? Nici de gand.Asta la drum peste cativa ani cu conditia sa trageti mult de voi sa faceti ore pe plus altfel nu prea sunt sanse .La manevra nu se platesc orele pe plus si nu se dau nici zile libere compensatoare.
      3.Operatorii. Nu exista un program fix.Nu exista sanse de egalitate.Trebuie sa stati cu telefonul dupa voi in permanenta.Pe langa faptul ca sunt operatori invidiosi si rai si nu o sa gasiti sprijinul si intelegerea nici la superiorul lor.Nu le pasa daca mori pe locomotiva , de multe ori iti spun sec nu au schimb sa te inlocuiasca.Eram pe holul spitalului asteptand sa imi faca  anestezie si un operator urla la mine sa vin la munca ca nu fac ce vreau eu.Nu cunosc instructii, reglementari.Sunt slabi pregatiti si profita ca are cine sa ii protejeze.Si nimeni nu doreste sa va ajute.Nu veti gasi ajutor nici de la instructori , nici de la Sc, nici de la sefii de punt de lucru.Veti vedea ca si aici functioneaza sistemul de relatii si altii vor lucra bine si vor avea lichidare de 9000 roni altii nici pe sfert .Vor exista mecanici care vor prinde de munca toate weekendurile iar altii aproape deloc.Sunt favorizati cei care sunt pensionari si nu populatia activa.Puteti face rapoarte peste rapoarte.Nimeni nu dispune nimic.
      4.Lipsa camerelor de dormitor destinate special pentru femei.Poate acest lucru reusesc sa-l faca pana sa vina noile candidate.
      5.Cautati sa faceti serviciul cu  un mecanic de incredere sau cativa si cereti exclusiv pe hartie sa va dea in scris.O sa vedeti cat o sa va ajute acest aspect si o sa fiti ferite de muuuuuuulte necazuri .Daca nu vreti sa platiti pentru deprinderile proaste ale multora care au fost dati afara de pe la CFR .Iar GFR are destui  astfel de mecanici.Eu am ajuns la spital din cauza unui nebun care dorea sa  ajunga campionul orelor la GFR.Mai bine sa zica ca sunteti un cuplu tu si mecanicul decat sa aveti dosar penal..Rapoartele se fac disparute si nu primesti nici un raspuns la ele.
       6.Clauza de a profesa la o alta companie concurenta decat cu acordul GFR. Atentie la contractul ce-l semnati.In contractul meu de munca era trecuta o clauza abuziva in care scria ca daca nu mai sunt angajatul lor nu am voie sa muncesc pe aceeasi functie timp de 2 ani la o firma concurenta decat cu acordul lor.
       7.Dorinta conducerii  de a te pune pe functie ca mecanic la manevra direct de pe bancile scolii fara sa ai macar 1 an de asistenta ca mecanic ajutor.Din lipsa de personal decurg si la acest aspect.Nu va lasati pacalite ca va face mecanic peste noapte .E calea sigura spre un accident.Experienta ca asistent te face sa te confrunti cu o serie de evenimente iar in cazul unui pericol real sa poti reactiona corespunzator.In cazul meu dupa 3 luni jumatate  de asistenta vroiau sa ma puna mecanic la manevra.Si dupa inca o luna la manevra sa faci mecanic manevra sistem siplificat si dupa 2 luni mecanic la drum. La nici o companie nu exista asa ceva fie ea privata fie ea de stat.Aici nu exista stagii decat de forma 160 de ore recunoastere la manevra etc.. Cine are curajul sa mearga cu trenul condus de un mecanic care are o vechime de 3 luni?Oricine cunoaste calea ferata stie ca este nevoie de ani buni sa ajungi un mecanic bunicel.Ganditi va ca sunt mecanici ajutori care ies la pensie si acuma.Nimeni nu are dreptul sa va oblige sa faceti aceasta functie fara acordul vostru.Iar GFR nu tine cont daca tu esti in stare sau nu.Din 9 ajutori cati ne-au angajat au mai ramas cu 2 .Oare de ce?
      8.Nu veti avea tratamente preferentiale.Nici publicitate, nici intelegere ,nici concediul integral.Nici domnul director nu a trecut sa ma cunoasca.Nici o floare nu mi-au oferit.Se folosesc de numele nostru fara sa aiba grija de voi.Iar daca plecati e vai de voi.Ganditi-va la faptul ca-si promoveaza firma si asa zisele proiecte pe munca unor femei ca mine fara sa mentioneze macar faptul ca au avut o angajata pe acest post si mai rau in urma demisiei nu mi-au respectat nici drepturile contractuale.A trebuit sa platesc un avocat ca sa pot intra in posesia unor acte.
      9.Ce conteaza pentru voi in viata.O familie, un copil sau dorinta de a profesa in domeniu si a sta tot timpul pe drum.Daca aveti familie si copii e clar ca acest job nu va avantajeaza.Si daca planuiti sa aveti un copil sarcina si concediul post natal duc la pierderea autorizatilor si dreptul de a profesa ca mecanic si trebuie sa reluati totul ca si cand ati iesit de pe bancile scolii.Da Da adica exact ca un mecanic ajutor.Orice intrerupere mai mare de 12 luni duce la suspendarea autorizatiilor..Daca va place sa stati pe tren zile in sir sa faceti baie in porumb si sa carati munti de bagaje dupa voi atuncea este pentru voi meseria asta.
     
http://jurnalul.ro/stiri/locale/gfr-va-lansa-un-program-de-pregatire-a-femeilor-ca-mecanici-de-locomotiva-735850.html

   Eu le doresc succes tuturor fetelor care doresc sa profeseze , multi de pe forum ma cunosc inca de pe vremea cand nu eram inca nici in scoala de mecanici si le admiram pe doamnele Dana si Elsa si din respect pentru ele doresc ca si viitoarele fete mecanici de locomotiva sa fie tratate cel putin la fel ca ele si nu cum m-a tratat GFR pe mine.Pentru alte detalii va stau cu drag la dispozitie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Empty
MesajSubiect: Re: Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR   Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 10:14

Mulţi operatori feroviari (inclusiv CFR Călători) trimit mecanicii cât mai rapid la drum, din lipsă de personal. Din fericire, instrucţiile noastre au multe redundanţe care să te ferească de accidente şi incidente, asta presupunând că nu te apuci să mergi cu DSV-ul şi INDUSI anulaţi.

Acum câteva luni, la CENAFER erau 2 femei la cursul de mecanici de locomotivă, nu ştiu dacă or fi terminat între timp sau nu.

Ar trebui ca viitoarele candidate să ştie în ce se bagă... chiar dacă se duc la alţi agenţi economici mai ,,prietenoşi" cu personalul, munca e destul de grea. Pentru că mecanicul român nu face ca omologul său ungur, austriac sau neamţ, adică se suie pe locomotivă la gară (unde i-o aduce mecanicul de manevră) şi o lasă în gara de destinaţie (de unde iar o ia unul de la manevră), iar dacă depăşeşte orele coboară în prima staţie, dă cheile locomotivei la IDM şi aşteaptă schimbul. Mecanicul român ia locomotiva din depou, o duce tot în depou, iar ajutorul leagă şi dezleagă vagoanele şi maşina de ajutor + o groază de alte treburi pe care ar trebui să le facă RTV-istul, numai că RTV-işti nu sunt prin toate staţiile. Îmi şi închipui o fată băgată între tampoane să lege cupla (deşi sunt şefe de tren care fac asta). Să nu mai vorbim de condiţiile generale, gen toalete (bărbaţii se uşurează în faţa locomotivei, între tampoane, dar la femei e mai greu), dormitoare, cantine ş.a.. Singurul lucru bun e că permisul de mecanic obţinut la noi e recunoscut în toată UE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6568
Data de inscriere : 28/09/2009

Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Empty
MesajSubiect: Re: Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR   Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 15:48

Cred ca cele doua femei de care se vorbea acum cateva luni , eram eu si colega mea care a optat pentru Metrorex .Dar ea nu profeseaza momentan.Asta pentru Bucuresti vorbind.In promotia de la CENAFER Timisoara 2017 a terminat in ianuarie o alta fata.
  Cat despre stagii cei de la CFR Calatori au 1 an minim functie de ajutor/asistenta.Si nu exista derogare chiar daca s-a mai profesat pe aceeasi functie la o alta companie.Cat despre privat stiu ca nici DB  Schenker nu te obliga sa te autorizezi mecanic de pe bancile scolii.Metrorex stiu ca au stagii si ei pentru ajutori de cel putin 1 an.Ce am vrut sa subliniez este ca daca nu te simti inca pregatit sa faci aceasta functie nimeni nu te poate obliga sau sa-ti faca promisiuni sa te ademeneasca sa o profesezi.Nimeni nu devine mecanic peste noapte, iar capitolul defectari din ghidul de depanare cuprinde multe aspecte greu de asimilat intr-o luna sau 2.Cat despre  a profesa la marfa.Daca esti indrumat cu un personal care nu are abateri disciplinare si intelege ca esti fata si te sustine eu zic ca totul este ok.Am gasit cativa mecanici de incredere acolo.Si le multumesc din suflet.Cat despre operatori prietenosi? Eu spun ca daca tot angajeaza femei sa le ofere niste conditii ,si sa respecte un contract nu fiecare sa faca ce stie in legea sa.Ori acest lucru l-am patit eu.Desi eram angajata refuzau sa-mi dea de munca , refuzau sa-mi accepte demisia...vorbim de o incalcare a contractului,,dar asta e Romania vorba ta Dragos.Si acel permis despre care tu spui ca este pasaportul spre europa a inceput sa fie retinut de privati mai nou ca metoda sa nu pleci chiar daca esti dispus sa-l platesti.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Empty
MesajSubiect: Re: Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR   Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 18:22

didi a scris:
Cred ca cele doua femei de care se vorbea acum cateva luni , eram eu si colega mea care a optat pentru Metrorex
Cred că te-aş fi recunoscut dacă te vedeam Smile Am fost în vizită când a venit principesa Maria

didi a scris:
iar capitolul defectari din ghidul de depanare cuprinde multe aspecte greu de asimilat intr-o luna sau 2.Cat despre  a profesa la marfa.
Asta numai în România mai vezi, că prin afară vezi codul pe computerul de bord şi suni la depou, nu te duci tu să cauţi defectul prin sală... Au fost mecanici care au păţit-o urât din cauza asta. Noi încă avem EA-uri clasice.

Didi a scris:
Desi eram angajata refuzau sa-mi dea de munca , refuzau sa-mi accepte demisia...vorbim de o incalcare a contractului,,dar asta e Romania vorba ta Dragos.
Dar salariul ţi-l dădeau? Că dacă da, nu văd problema Smile

Didi a scris:
Si acel permis despre care tu spui ca este pasaportul spre europa a inceput sa fie retinut de privati mai nou ca metoda sa nu pleci chiar daca esti dispus sa-l platesti.
Nu ştiu de ce am impresia că acel permis trebuie să se afle asupra mecanicului când acesta conduce locomotiva... în plus, e un act nominal pe numele mecanicului, nu pe al firmei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Empty
MesajSubiect: Re: Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR   Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 18:29

Nu am mare legatura cu domeniul feroviar, dar iata si parerea mea.

Nu trebuie sa existe discriminari, ori ca esti fata ori baiat sansele trebuie sa fie egale la fel si tratamentul la un loc de munca, oricare ar fi acesta, inclusiv mecanic de locomotiva. Cineva pasionat de trenuri chiar merita sa lucreze ca mecanic de locomotiva, e bine si pentru persoana in cauza dar si pentru companie, altfel e cand angajatul lucreaza in domeniul in care e pasionat decat majoritatea care lucreaza doar pentru bani dar nu prea le place meseria. Desi nu sunt pasionat de trenuri imi aduc aminte vag ca postai acum ceva ani pe aici despre pasiunea ta. Referitor la punctele tale, clar nu prea e ok ce se intampla in companiile feroviare la capitolul relatia cu angajatii, nu degeaba au fost si greve si recent am citit ca se pregateste iar un protest.

1. Asta e normal, se intampla la multe locuri de munca daca faci scoala pe banii angajatorului sa fie obligatoriu sa muncesti o perioada minima pentru el. Altfel fiecare ar face scoala si apoi si-ar da demisia. Insa trebuie precizate clar in contract aceste lucruri+valoarea acelor pregatiri. Oricum si asa doar printr-un proces castigat compania poate recupera banii de la fostul angajat.

2. Sporurile nu stiu sa fie obligatorii conform vreunei legi, la fel salariul e mai mare decat cel minim pe economie, deci e legal. Dar partea cu ore suplimentare neplatite si nici compensate cu zile libere nu e legala, merge reclamatie la itm. Nu conteaza ca esti la manevra sau care e locul de munca, e lege. In plus mai e si un nr maxim de ore ce ai voie sa profesezi simultan in meseria asta, conform instructiilor, afer ce parere are?

4. Nu vad din asta o problema asa mare, cat timp exista civilizatie, curatenie, etc.

7. Mecanicii de 3 luni cum zici, nu sunt supervizati in permanenta de catre un mecanic instructor?

8. Mi se pare normal sa nu existe tratamente preferentiale, dar la fel de normal sa se respecte si drepturile contractuale.

9. O varianta sa nu pierzi autorizatiile daca ramai insarcinata este cred sa stai maxim 10-11 luni in concediu tu, restul sotul tau.
Sus In jos
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6568
Data de inscriere : 28/09/2009

Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Empty
MesajSubiect: Re: Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR   Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 22:32

User luna probabil ca cineva din conducerea GFR te-a rugat sa postezi pe acest forum.Eu am scris acest articol pentru a informa femeile cum sta treaba cu lucrul la GFR.Eu iti spun urmatoarele lucruri. Eu am facut scoala pe banii mei nu  GFR a platit acaesta scoala si nici autorizatia..Mi s-au promis multe si mai grav mi-au fost incalcate drepturi contractuale.Faptul ca cineva incearca sa iti pretinda sume exorbitante pe lucruri de care nu ai beneficiat nu mi se pare in regula.De ce sa platesc eu permisul cand eu nu am sustinut un examen sau cum spun dansii faptul ca au trimis dosarul la AFER?Faptul ca nu am avut acces la o dovada a demisiei si  m-au tinut din decembrie fara sa imi dea de munca spunandu-mi ca nu vor sa ma vada lucrand pentru altcineva cum este, sau ca demisia intra in vigoare peste nu stiu cate zile?Sau ma sunau la 5 dimineata cum vi se pare?Am facut rapoarte peste rapoarte si nimeni nu le ia in seama?Am ajuns la spital si abia asa am reusit sa lucrez cat de cat cu cineva de incredere.Stiti ce mi-a spus sefa operatorilor de atunci? Ca nu este treaba mea daca nu imi fac norma sau de ce ma intereseaza pe mine acest aspect , lucru care incalca contractul de  munca ?Stiti ca am dormit in camere cu barbati care dorm italieneste?
Gandeste-te ca lucrezi zile pe tren cu un om.Acel om trebuie sa fie de incredere .Am si spus de ce.In primul rand e pielea mea in joc .
 1.Mecanicii de 3 luni sunt prima promotie ...deci este un experiment.Cate deraieri au loc in ultimu timp?Iar din cauza acestui experiment GFR a pierdut tot tineretul.Erau multi baieti care au plecat la Metrorex cand ne-am trezit toti luati pe sus si amenintati ca daca nu mergem la cursu lor de o luna ne dau afara.Ti se pare normal sa te constranga cineva sa faci functia asta din diferite motive?De ce in nou meu contract este trecuta perioada de stagiu clar iar la GFR nu?Tu ai incredere sa mergi la un medic care profeseaza de 3 luni?
 2.Cum iti pare ideea sa lucrezi ca mecanic pe o suma egala aproape cu salariul minim pe economie pe aceasta functie? Trebuie sa nu ai tigla pe casa .Faci sacrificii platesti scoli,sacrifici o familie, concediu,nopti, inveti in permanenta si vine cineva si iti ofera acel salariu de mizerie ,,, si stai si asa sunt puncte de lucru  unde esti mecanic cu numele.Lucrezi doar cand vine trenul.

  3.O femeie insarcinata nu poate conduce un tren.Starile de somnnolenta plus greturile si intr-un final un soc pot duce la lucruri grave.Mai adauga peste cele 9 luni cateva luni de concediu post natal si ai peste cele 12 luni de intrerupere a activitatii.
   4 Cum te simti cand cineva isi face reclama pe munca ta dar nici macar nu a avut grija sa-ti asigure o protectie .Eu saptamana trecuta am terminat contractul cu ei iar eu discutia cu modelul femeilor l-am avut in ianuarie cand mi-au promis ca vor imbunatati ceva .Nu s-a intamplat nimic.GFR a mai avut angajata  sef de tren doar o femeie.Eu am fost singuru lor mecanic ajutor..Niciodata nu mi-au spus motivul pentru care a plecat ea si unde


   Pentru Dragos .....din ce sa ma plateasca daca ei m-au tinut in preaviz dar nu mi-au dat de munca ca rabunare?Este ilegal sa pleci la alta firma?
     Eu pe CENAFER Bucuresti am fost ultima promotie  si singura inceputa in perioada 2015-2016 ce avea femei in clasa dar poate sunt de la alta regionala doamnele.Si nu profeseaza .
    Nu trebuie sa te apuci sa repari la locomotive dar de cunoscut tehnica trebuie sa sti ca sti cu ce dai o locomotiva defecta altfel daca este vorba despre o banala siguranta si blochezi o intreaga magistrala esti bun de plata toate minutele de intarziere si nu cred ca vrea nimeni.Eu am avut un incident cu un ND 2 un Sulzer cu mansa adus din China .A sarit siguranta din Panoul montat de Softronic, undeva pe peretele postului de conducere si gandeste-te ca nimeni nu si-a dat seama pentru ca este ultimul lucru pe care il cauti.Iar trenul de marfa a blocat toata gara Lehliu, directa plus macazele...
    Da in ultimul timp se practica tot felul de metode pentru a te tine la ei.Acesta este si motivul pentru care am plecat.
 
Ma bucur ca am reusit sa vad si din alta perspectiva aceasta meserie si doresc ca acest topic sa fie inchis pentru a nu-l transforma intr-un subiect de balci.Ce am avut de spus am spus.Eu ma bucur ca am reusit sa scap si sa incep o noua viata.


Ultima editare efectuata de catre didi in Joi 16 Feb 2017, 23:00, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Empty
MesajSubiect: Re: Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR   Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 22:52

Luna școală de mecanici e undeva la 45 de milioane autorizațiile undeva la 100 de euro nu are dreptul să vină GFR să îți pună clauza de 8000 de euro când deja tu ai și lucrat pentru ei daca ai avocat bun nu dai nici un ban înapoi
Didi nu am auzit că la marfă să îți ia bani pentru că ai blocat circulația singurul caz auzit la DB pentru că s-a spart unu din rezervoarele de aer trenul imobilizat a venit locomotivă de ajutor de la CFR a dus trenul lei distanta de câteva sectoare de bloc și au cerut vreo 25 de milioane pentru prestația aia
Meseria de mecanic pentru femei mi se pare practicabilă doar in țările civilizate și la trenuri de călători
Sus In jos
Continut sponsorizat





Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Empty
MesajSubiect: Re: Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR   Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR Icon_minitime

Sus In jos
 
Curs calificare mecanic locomotiva femei organizat de GFR
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Curs Mecanic Locomotiva Spania Renfe
» Mecanic de Locomotiva
» Discutii CENAFER
» Amintirile unui mecanic de locomotivă
» Locomotive clasa 41 (Vol. I)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: