|
| Material Rulant | |
|
+43Luca tgv get. Alextasy Norbi tcm marius_catalin84 billy752-istu Theo A. alliens Theijs MariusM marius664 cristi ar c o r v i n Andrei Andras 19jimmy84 LanceR mielutu zburator Vitosa IonutChircu adrian.vidican.9 AeroX Petre_IFTE Adisoft1991s Andrey_tm laurentzu Katalyn Adirmvl lifetec riciu ciprian71 alinx3330 cristi CFR dan tm Luna DUAL Adrian78 Dr2005 alex.alexus.tm mariuscfrbucuresti didinul ets2oltromânia Nesebar 47 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material Rulant Mier 08 Feb 2017, 09:47 | |
| Aici se vede cel mai bine diferenţa dintre lumina rece şi cea caldă: _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Material Rulant Mier 08 Feb 2017, 09:54 | |
| Culoarea albastra este adecvata unui vagon salon ca acesta.Si este adecvata calatoriei de noapte.Albastrul este considerat benefic pentru minte si suflet. Incetineste metabolismul si are un efect calmant. Albastrul este asociat cu linistea si calmul. Si daca vreti as putea completa cu multe alte exemple.Albastrul este culoarea cerului si a marii.Albastrul este o culoare calmanta. Poate fi puternica si ferma sau deschisa si prietenoasa. Toata lumea are un tip de albastru preferat. Adesea este asociat cu profunzimea si stabilitatea.Albastrul este perfect pentru dormitoare. Un element albastru proiectat pe un perete in culori deschise, calde poate da stil intregii incaperi. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Material Rulant Mier 08 Feb 2017, 10:03 | |
| Poate va mai aduceti aminte cand au fost achizitionate vagoanele 19.21/80.Ca o caracteristica comuna erau compartimentele si interiorul vagoanelor, lemnos.Predomina culoarea crem.Bun o sa spune-ti ca daca sunt vagoane compartimentate sunt pretabile trenurilor de noapte.Insa am sesizat un mic amanunt la aceste vagoane.Am pomenit atunci unui prieten si a zambit de detaliu.Lumina era impartita: pe culoar neoane cu lumina calda si in compartimente neoane cu lumina rece.Nu intamplator s-au montat asa.Banuiesc ca cei de la CFR nu au tinut cont de asa ceva si acum e o amestecatura, neon sa fie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Material Rulant Mier 08 Feb 2017, 10:05 | |
| Vagonul Astra de clasa are un aer de lux si confort sporit, lumina nu vine direct in cohii calatorilor dar asta se poate vedea doar live, pana atunci invidia spune multe. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Material Rulant Mier 08 Feb 2017, 10:07 | |
| Cate bordeie atatea *obiceie* recte pareri. Evident nici vagoanele astea nu rup gura targului. Noapte, salon, neoane in bot combinatie letala Orice culoare ar avea neoanele alea. As alege trenul asta doar daca mi-ar conveni orarul sau as aprecia curatenia sau un climat de siguranta mai pregnant. In rest e la fel. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material Rulant Mier 08 Feb 2017, 10:17 | |
| Eu nu vad lumina rece la neoanele care lumineaza 90% din ce vedeti voi in poze.. Aaaa, ca au ales ei albastru la design interior, nu e nicidecum o lumina rece. E un albastru pentru design. Atat! Daca inchid luminile,albastru ala nu e considerat o lumina deranjanta.. Poti linistit sa te odihnesti. Daca ar fi folosit lumini cu tenta rece la luminatul principal, nu ar fi iesit atat de bine nuantate culorile in general.Vagonul e intr-adevar un lux marca Europa de Vest. Si ar trebui sa fim mandrii ca avem aceasta optiune de calatorit. Sincer sa va spun, scaunele sunt de peste ce gasiti in RO la clasa 1. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Material Rulant Mier 08 Feb 2017, 22:46 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Material Rulant Joi 09 Feb 2017, 00:16 | |
| "Via Campina"... Vagoanele astea au doar cusete cu patru locuri sau nu vor ei sa vanda bilete pentru 6? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Material Rulant Joi 09 Feb 2017, 00:28 | |
| Via se schimba mereu, scrie toata ruta, dupa Campina vine Sinaia, apoi Busteni, apoi Predeal, apoi Brasov si asa se tot ruleaza.
Cuseta e doar de 4, nu au cu 6. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material Rulant Joi 09 Feb 2017, 11:17 | |
| Nu sunt transformabile?
În poze văd al 2lea pat, rabatat. Bine, ţinând cont că aceste cuşete sunt mai scunde decât cele vechi pe cutii Y, paturile de sus ar avea foarte puţin spaţiu. Pentru comparaţie, vedeţi vagoanele 70-91, care au 3 paturi. Chiar, Astra vinde cabine cu 3 paturi sau doar cu 2? _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material Rulant Joi 09 Feb 2017, 13:30 | |
| Am fost primul de pe scară care a avut joc pe televizor, calculator, termopane și parchet. Acum am rămas în urmă că peste noapte un vecin s-a trezit că i-am murit o mătușa și i-am rămas 6 ha de intravilan in Nordul Capitalei. Dar linoleum nu mai are nimeni de ani de zile.
De departe este cel mai luxos tren din România. Felicitări lor și ferice de toți studenți sau pasionați care s-au lipit pentru ceilalți trebuie să umble la buzunar. Dacă vor intra pe M800 voi merge și eu cu ei indiferent cât va costa sau cu ce viteză vor merge pe unica și cea mai rapidă linie de la noi. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Material Rulant Joi 09 Feb 2017, 15:30 | |
| Ori sunt eu defect, ori nu stiu... Dar nu tot ce e nou e neaparat si bun... Vezi becurile vechi versul cele noi (tine un bec 5 ani la folosire zilnica, versul pana intr-un an - aici vorbesc de acelasi tip de bec). Vezi o masina de spalat luata in '95 versus una luata in 2015, vezi IVE-le versus CAF-urile (la metrou) samd (cate probleme a avut CAF-ul in cativa ani versul IVE-le in 40? Si contra-exemplu BM-urile (Bombardierele) nu au atatea probleme. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material Rulant Joi 09 Feb 2017, 15:43 | |
| - riciu a scris:
- (cate probleme a avut CAF-ul in cativa ani versul IVE-le in 40? Si contra-exemplu BM-urile (Bombardierele) nu au atatea probleme.
Primul lot de BM-uri a avut probleme majore în privinţa siguranţei circulaţiei. E drept, finisajele salonului pentru călători erau mai bune, dar călătorul nu vedea că trenul are roţi cu profil conic şi osii orientabile. Asta înseamnă o uzură imensă asupra şinelor (coroborată şi cu faptul că roţile erau confecţionate dintr-un oţel mai dur decât şinele). Au distrus multe aparate de cale (pe unele s-au produs şi deraieri), s-au încercat tot felul de soluţii de avarie - noaptea se inversau şinele în curbe (încă se mai face aşa), pe anumite tronsoane s-a montat şină dintr-un material mai dur (care a distrus roţile trenurilor IVA). Până la urmă, s-a scornit un profil de uzură la ochi (al 2lea lot de Bombardiere - cele cu nume de capitale - a venit cu acest profil) care în 2009 când am făcut eu practică la metrou încă se folosea (deci se făcea la ochi, în vreme ce pentru IVA exista roată etalon). Concomitent au fost şi probleme cu sistemul ATP/ATO de la Bombardier. Deşi Metrorex avea în exploatare sistemul produs de firma Dimetronic (între timp cumpărată de Siemens) pe M4 (instalat pe IVA) şi care funcţiona ireproşabil (da, IVA pe M4 mergeau pe pilot automat încă din 1998!), s-a deci ca Bombardierele să vină cu sistemul produs de Bombardier... evident, sistem proprietar, de aici şi problemele cu CAF-urile şi costurile suplimentare cu sistemul ATP/ATO. Sistemul a dat multe bâlbe, au fost trenuri care au trecut de staţie (or asta nu era posibil nici cu vechile IVA care foloseau INDUSI). Colac peste pupăză, instalaţiile de INDUSI şi BLA au fost desfiinţate, de IVA nu mai putea să meargă decât în cale liberă. A 3a mare problemă la Bombardier sunt frânele. La IVA (şi CAF) sunt frâne cu disc. Pe când la Bombardier sunt frâne cu saboţi asimetrici (deci doar un sabot pe roată, dinspre traversa centrală spre roţi). Evident, saboţii ăştia cel mult îi poţi folosi ca frână de staţionare, în vreme ce IVA o puteai opri doar cu frâna pneumatică, pe care puteai să o controlezi direct printr-un robinet KD-2. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Material Rulant Joi 09 Feb 2017, 16:01 | |
| Nu stiam aspectele astea despre BM.
Cert e ca rama 004 (deci printre primele IVE!) circula si acum pe M4.
Exemplu cu masina de spalat e din casa ca sa zic asa. La fel cel cu becurile.
Sigur sunt si noutati ok, dar nu totdeauna. Trendul e ca ce nou sa dureze mai putin. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Material Rulant Joi 09 Feb 2017, 16:05 | |
| - riciu a scris:
- Ori sunt eu defect, ori nu stiu... Dar nu tot ce e nou e neaparat si bun... Vezi becurile vechi versul cele noi (tine un bec 5 ani la folosire zilnica, versul pana intr-un an - aici vorbesc de acelasi tip de bec). Vezi o masina de spalat luata in '95 versus una luata in 2015, vezi IVE-le versus CAF-urile (la metrou) samd (cate probleme a avut CAF-ul in cativa ani versul IVE-le in 40? Si contra-exemplu BM-urile (Bombardierele) nu au atatea probleme.
Opinia vechi-nou cred ca e discutabila si fiecare individ pune accent mai mult pe unul din ele. Eu unu nu iubesc nimic ce e vechi, nu imi plac vechiturile fie de domeniul caladirilor sau a mijloacelor de transport. Eu sunt pentru nou, modern, totul pentru viitor. Nu imi place sa traiesc in trecut si sustin modernizarea. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material Rulant | |
| |
| | | | Material Rulant | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |