|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+64didinul AndreiSV catalinu' Vale_ntin sp59 bubu marius_catalin84 decward alex1987 florin29sv Theo A. Petre_IFTE Razvan Tudor Ikarus99 Traveller TER200 bobi IonutCFR2009 miguel1975 @ndrey Luna sorinache96 Jhonyla DUAL CristyanC Rarau alex.barac.5 aris86 alex.alexus.tm Katalin4653 theblackstigx marius664 Andrey_tm madalin98 Hurricane Vitosa mielutu zburator ALEXCFR laurentzu Sabik riciu dan tm ciprian71 Dr2005 Adirmvl florin94 cristi ar neluadi cfr500 cardinal cristy79 Cipri Andrei Neculai Maddox laur 133 ets2oltromânia MariusM Katalyn AeroX mariuscfrbucuresti AndiCFR Adrian78 Andrei Andras Nesebar 92Dragos 68 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 06:40 | |
| - cardinal a scris:
- bobi a scris:
- opririle sa fie doar in resedinte de judet.
Deci 1962/1961 ar trebui sa mearga Iasi Vaslui Braila Constanta ?
Fiind sezonier si nemaiexistand un alt tren, 1961/2 ar trebui sa opreasca la Vaslui-Barlad-Tecuci-Barbosi-Braila-Tandarei-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta si in curand Eforiile-Costinesti-Neptun-Mangalia. De la caz la la caz, dar oricum, IRN nu ar trebui sa opreasca in toate catunele gen Mizil, Lunca Ilvei,Magura Ilvei, Frasin. De exemplu, 1766/5 de la Cluj la Timisoara, cat merge noaptea, ar trebui sa nu mai opreasca la Aiud, Sibot, Vintu,Orastie, Ilia, asa cum 1837/8, pe timp de noapte nu ar mai trebui sa opreasca in Campulung Est, Pojorata, Frasin, Dorna ( doar Bai), Lunca Ilvei, Nasaud, Gherla, Salva. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 08:34 | |
| - Dr2005 a scris:
- Păi e tren de navetişti pe Craiova - Bucureşti.
Si 1592 ce mai e ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 08:51 | |
| - Vitosa a scris:
- Dr2005 a scris:
- Păi e tren de navetişti pe Craiova - Bucureşti.
Si 1592 ce mai e ? Dar navetistii au trenuri Regio |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 10:13 | |
| Adriane tu nu vezi cu o pagina in urma cum pune problema expertul ministerului? Si eu i-am raspuns tot printr-o intrebare. Pai daca 1822 (1924 in astea trei luni estivale) e considerat tren de navetisti intre Craiova si Bucuresti pai atunci 1592 ce mai e? Si, da, am dreptate, pentru navetisti nu exista numai trenuri de rang regio ci si interregio. Mare parte din aceste trenuri deservesc si angajatii CFR din diferite ramuri de activitate. Si atunci in cazul discutiei lui Dragos trebuia facut 1822/1924 tren fara oprire intre Craiova si Bucuresti si pus 1592 mai aproape de el, si tot nu e bine daca nea Gheorghe vrea sa ajunga de la Targu Jiu la Alexandria via Rosiori ca trebuie sa schimbe n trenuri pana destinatie. O alta problema pe care observ ca nu o intelege el (sau poate ca nu vrea) e ca daca l-ar limita pe 1822 in Bucuresti ar insemna ca vagoanele lui sa stea toata ziua in Grivita sau sa fie trimise supliment la un tren de Brasov sau Craiova sau Constanta ca sa aibe timp sa le aduca inapoi pana la trenul de 12 noaptea cand pleaca IR1821. Si infiintarea inca unui tren de dimineata spre Constanta nu ar insemna inca o garnitura de tren in plus? Pai la deficitul de vagoane ce-l are cfr calatori poate ar insemna sa taie din vagoanele altor trenuri, sau din suplimentarea acestora, si iar s-ar plange boborul pe facebook, inclusiv lacustele, ca nu le ofera cfr vagoane suficiente. Si cum o dai, cum o intorci pe toate partile tot nu e bine, ca daca il pui tren sprinten cu putine opriri (poate) nu are calatori, daca ii pui opriri multe ca de ce are opriri multe si face un car de ani pana la destinatie. Daca nu era deficitul asta de vagoane din parcul cfr calatori poate alta era situatia si exista si sezonier separat de la Arad la Mangalia cu putine opriri. Dar ce facem cu ceilalti calatori de pe 202/900 care vor sa mearga pe Litoral? Ii obligam sa schimbe trenul in Bucuresti? Pai mai merg a doua oara cu trenul? Nu. Da buzna la autocar. Si vorba Directorului General un calator pierdut nu-l mai readuci la tren nici in 3 ani. In fine, e doar o parere personala in tot ce am dezvoltat . Sa zicem ca am eu paranoia la cap si nu am dreptate in tot ce am zis pana acum. Un singur lucru nu mi-e clar in astea 3 zile de cand au intrat sezonierele in circulatie. Cum se face ca sezonierul de Timisoara 1992/1991 merge bine cap-coada, si aradeanul e facut praf pe tronsonul Simeria-Filiasi? Evident de la infrastructura. Dar cum naiba in 6 iunie a sosit la Bucuresti la 6.10 si plecat regulat la 6.20 spre Constanta si de atunci nu se mai poate? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 10:28 | |
| Nu e in regula sa tii trenurile de lung parcurs ca trenuri de naveta.
In discutia de fata de la Craiova la Bucuresti. Acolo trenuie pe baza unor studii facute dupa biletele vindute, sa pui trenuri cu opriri putine . Vin trenurile pe 900 si pe 202 la Craiova deja obosite, pina la Bucuresti , basca Mangalia mai au cale lunga, deci e normal sa nu mai opreasca. Cine are drum Tirgu Jiu Alexandria sa schimbe in Craiova.
Apoi nici opririle in Ciulnita, Fetesti sau Cernavoda nu le cad in regula pentru sezoniere.
Fiind sezoniere e clar ca nu au calatori locali. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 11:02 | |
| Asa e Danut, iti dau dreptate. Insa cei care se ocupa de mersul trenurilor sunt de alta parere. Plus ca si romanul are alta mentalitate pe care nu stiu cand si-o va schimba. Mai sunt multe de schimbat in tara asta, dar se pare ca mai dureaza niste x ani. Cum dracu se face ca am trait bine atatia ani iar acum in tara lucrului bine facut lucrul nu e bine facut?! Nici eu nu inteleg de ce atatea opriri, multe dintre ele inutile la sezoniere, si nu numai. De exemplu cea de la Ciulnita a lui 1991-2/1991, ora 23. Nu urca/coboara nimeni la ora aia. Sa admitem ca n-am avut eu sansa sa vad de cate ori l-am folosit. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 12:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Păi e tren de navetişti pe Craiova - Bucureşti.
Pai daca vine intarziat cum poate fi tren de naveta?? Navetistii trebuie sa ajunga la ora fixa, nu stau dupa un tren care nu vine 2 zile la fel ...Si nu intarzie asa mult in extrasezon incat sa spui ca da peste cap traficul pe M800, ca doar n-avem trenuri asa de multe incat sa numai intre inca unul, chiar si intarziat 30-40 min... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 12:42 | |
| Dar nu da niciun trafic peste cap nici in sezon dar nici in extrasezon. Pe unde exista linie dubla circulatie se face si pe stanga. Numai in mintea lui se da traficul peste cap. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 13:19 | |
| M.800 are cel mai intens trafic, cu 19 trenuri din Bucuresti plus cele ce intra pe M.800 din Fetesti, plus traficul de marfa, as putea spune ca este extrem de dificil ca un tren sa mearga pe firul 2 in paralel cu altul. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 13:38 | |
| Vezi-ti de treaba ta ca se poate si chiar se merge. Tu ai impresia ca din sens opus circula tren dupa tren? Te inseli. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 15:17 | |
| Depinde de ora, de zi, de intarzierile trenurilor (inclusiv a celor de marfa). |
| | | TudorSt
Numarul mesajelor : 1 Reputatie : 3459 Data de inscriere : 06/06/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 15:56 | |
| Buna ziua! Ce număr are vagonul de biciclete de la IR 1631 și ce grad de ocupare are acest tren de obicei? Multumesc! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 17:09 | |
| Iar ați început cu abureli ieftine și mai rău e când acestea vin de la niște băieți deștepți nu orice neica nimeni care intra pe forum pentru prima dată.
1924 e 1822 prelungit pe perioada sezonului estival la Mangalia, practic e un tren prelungit datorita sezonului estival, trenul asta nu este un tren sezonier ca celelalte sezoniere care circula doar 2-3 luni pe an. Ce va faceți cu călători de la Simeria, Tg.Jiu care coboară de exemplu la Videle sau cu cei urcați din Craiova ori Roșiori și coboară la Ciulnița sau Cernavodă. Iar dezgropam morți și ne ca### pe noi pentru 15 minute economie ?
Vreți trenuri sprintene cu opriri puține ? Aveți IR-urile Express, câteva sezoniere, Dacia și cele de pe M800. E adevărat ca nu e deloc ok sa vezi cum opresc aproape toate IR-urile la Mizil dar nu noi facem mersul de tren și oricum nu opresc acolo pentru călători ci mai degrabă pentru cfr-iști dacă pica ceva călători bine dacă nu iar bine, plus ca CFR Călători câștiga mai mult dacă transporta călători mai multi pe distante mai scurte decât pe toți cap-coadă.
Lăsând gluma la o parte cei care mai ieșiți la pozat/filmat sau care mergeți cu sezonierele ați văzut cumva călători care doar urca în sezoniere și nu coboară nimeni decât pe litoral? Ar fi minciuna secolului și de la pasionați feroviari chiar ma aștept la asta. Hai sa nu ne mai păcălim singuri ca nu tine figura asta dacă ați fi spus de alt tren poate era mai ok și poate ca a-ți fi avut putina dreptate dar v-ați legat fix de 1822/1821 ( 1924/1923 ) care nu este sezonier !!!
Și sa va mai spun una ca mi-am adus aminte, dacă eram acum în 2017 sa aibă CFR Călători secțiile 203 Zărnești și 403 Întorsura ( asa un mic exemplu pentru începători de pe aici ) am fi avut trenuri Regio Bucuresti-Brasov-Zărnești care la Brașov ar fi schimbat locomotiva și după caz ar mai fi lăsat din vagoane în lipsa automotoarelor Desiro.
Ceea ce e absurd și despre care ați fi putut discuta e IR 1981 care oprește fără motiv pe București-Constanța fiind flancat în fata și în spate de 2 trenuri care oprește pe aceeași distanta, aici nu e vorba ca s-ar scuti 25-27 minute ci tine și de viteza și de imaginea companiei. Dacă nu era 1924 și 1932 sau 1994 pe intervalul ala orar mai ziceam dar asa sunt 4 trenuri unul după altul într-un interval de 2 ore care opresc intre București și Constanța, eu asta as vad pe cel mai mare minus la sezoniere opririle dintre Capitala și Constanța ale trenului IR 1981. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3336 Reputatie : 8740 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 18:10 | |
| - Katalyn a scris:
- Ar fi minciuna secolului și de la pasionați feroviari chiar ma aștept la asta.
Aidi bre, asa parere proasta ai despre pasionatii feroviari ? Uite, eu, recunosc, am vazut doua persoane care au urcat la Ploiesti Vest si au coborat la Mizil, dar e singura data, cand am vazut pe cineva urcand la Ploiesti Vest. Si trenul (1731, evident) era plin cam 110 % , adica erau oameni si cu bilete fara loc, dupa vacanta de Rusalii. Ciudat, nu am vazut blocaj pe DN1. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 20:11 | |
| - ciprian71 a scris:
- M.800 are cel mai intens trafic, cu 19 trenuri din Bucuresti plus cele ce intra pe M.800 din Fetesti, plus traficul de marfa, as putea spune ca este extrem de dificil ca un tren sa mearga pe firul 2 in paralel cu altul.
19 trenuri in intervalul 3-21 plus alte 4 sau 5 din Fetesti nu sunt asa multe trenuri, iar marfa stiu ca nu are trase ziua decat foarte putine.Si pana la urma s-a investit un miliard de euro pt a avea cat mai multe trenuri si cat mai rapide, eu zic ca mai e loc de inca 19... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |