|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+64didinul AndreiSV catalinu' Vale_ntin sp59 bubu marius_catalin84 decward alex1987 florin29sv Theo A. Petre_IFTE Razvan Tudor Ikarus99 Traveller TER200 bobi IonutCFR2009 miguel1975 @ndrey Luna sorinache96 Jhonyla DUAL CristyanC Rarau alex.barac.5 aris86 alex.alexus.tm Katalin4653 theblackstigx marius664 Andrey_tm madalin98 Hurricane Vitosa mielutu zburator ALEXCFR laurentzu Sabik riciu dan tm ciprian71 Dr2005 Adirmvl florin94 cristi ar neluadi cfr500 cardinal cristy79 Cipri Andrei Neculai Maddox laur 133 ets2oltromânia MariusM Katalyn AeroX mariuscfrbucuresti AndiCFR Adrian78 Andrei Andras Nesebar 92Dragos 68 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 00:19 | |
| Din postarea doctorului înțeleg ca la salon era mai multa lume decât la 20-49, oare de ce ? Ce i-a făcut pe oameni aia sa se mute la salon ca mi-e greu sa cred ca sistemul de emitere al biletelor vinde 80% la un vagon și restul 20% la alt vagon. Ce are acel salon 21-86 în plus fără de 20-49 de a avut mai multi călători. E un răspuns de clasa 3-a nivel de școală generala pe care unii pasionați refuza sa îl vadă și sa înțeleagă ca o măsuță și o priza în plus chiar și la tren de noapte sunt mai importante decât un compartiment cu 2 prize la 8 locuri și fără măsuță!!!
@Dr2005 ce vagon 20-49 era compartimentat sau 20-49.200 ? Poți confirma în mare cam ce grad avea salonul și ce grad avea 20-49-le ?
Câte vagoane de clasa a avut trenul 10641 ? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 00:35 | |
| Am vazut ghiolbani care stateau cu picioarele pe scaunele din fata si in Danemarca, in trenuri locale. Si localnici, nu babuini veniti Dracu' stie de pe unde. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 00:37 | |
| - Katalyn a scris:
- Din postarea doctorului înțeleg ca la salon era mai multa lume decât la 20-49, oare de ce ? Ce i-a făcut pe oameni aia sa se mute la salon ca mi-e greu sa cred ca sistemul de emitere al biletelor vinde 80% la un vagon și restul 20% la alt vagon. Ce are acel salon 21-86 în plus fără de 20-49 de a avut mai multi călători. E un răspuns de clasa 3-a nivel de școală generala pe care unii pasionați refuza sa îl vadă și sa înțeleagă ca o măsuță și o priza în plus chiar și la tren de noapte sunt mai importante decât un compartiment cu 2 prize la 8 locuri și fără măsuță!!!
@Dr2005 ce vagon 20-49 era compartimentat sau 20-49.200 ? Poți confirma în mare cam ce grad avea salonul și ce grad avea 20-49-le ?
Câte vagoane de clasa a avut trenul 10641 ? Lumea trăieşte în secolul 21, mulţi tineri + pasionaţi de film care mergeau la TIFF + câţiva munţomani. Aproape toţi cu laptopuri, tablete, deja se căutau prize pe la cei cu bateria plină... ce dracu' să facă la 20-49? Erau două 20-49 neclimatizate, deci integral compartimentate. Acolo erau altfel de oameni, total diferiţi de ăia din cele două saloane (21-86 + 21-76). În plus, cum fiecare compartiment avea fix 2 oameni în el, întinşi ca nesimţiţii pe câte 4 locuri, unde să mai urce alţii? _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 05:57 | |
| @Dr2005 călători de la noi nu au cerințe prea mari, oricum ei sunt tot timpul la noroc, dar pasionați noștri ar dori ca pe fiecare tren sa fie vagonul perfect : compartimentat, silențios asa ca 21-90, prize, măsuță, AC dar în același timp și geam care sa se deschidă, o plasmă, oleacă de net și de ce nu să fie singur în compartiment sa poată trage un somn liniștit pe timpul nopti. Asa ceva nu exista!!!
Sunt curios dacă nu ați fi pasionați de trenuri și doar simpli călători v-ar fi convenit sa mergeți de la Dej la Costinești la 20-76 cu IR 1944 în vreme ce IR 1932 are 22-76/96 ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 08:54 | |
| 22-76 faine, se deschid geamurile in compartiment, in schimb arata destul de jegos cele de pe 1931/1932. Perdelele sunt cu strat de jeg pe ele, nu le-au mai spalat de luni bune |
| | | sorinache96
Numarul mesajelor : 61 Varsta : 28 Localizare : Brasov Reputatie : 3522 Data de inscriere : 05/06/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 15:17 | |
| Stie cineva ce compunere mai au R 5109, R 5207, R 4512? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 17:27 | |
| - Katalyn a scris:
- @Dr2005 călători de la noi nu au cerințe prea mari, oricum ei sunt tot timpul la noroc, dar pasionați noștri ar dori ca pe fiecare tren sa fie vagonul perfect : compartimentat, silențios asa ca 21-90, prize, măsuță, AC dar în același timp și geam care sa se deschidă, o plasmă, oleacă de net și de ce nu să fie singur în compartiment sa poată trage un somn liniștit pe timpul nopti. Asa ceva nu exista!!!
Există, se numeşte vagon de dormit clasa I single DeLuxe. Doar că n-are Wi-Fi şi geamul se deschide doar 15cm... dar cine vrea să dea atâţia bani? ) _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 18:12 | |
| In legatura cu toate trenurile de noapte.Compunerea lor ar trebuii sa fie doar din vagoane de dormit si cuseta si doar un singur vagon cl. 2, exclus cl.1.Vagonul clasa doar din motive financiare desigur sa fie in compunerea trenului respectiv.Cu siguranta un vagon cl. poate avea gradul de ocupare de 100% iar posibilitatea de ate intinde pe mai multe scaune este practic imposibila.Trenul sa aibe putine opriri pe timp de noapte, practic intre orele 23.30 - 5.00 sa circule fara oprire daca se poate.In acest fel se scurteaza si timpul de parcurs. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 18:30 | |
| 10.06.2017-sosiri/plecari St Constanta R 8025: 21-31, 21-31, 11-31, 36-16, 26-16 IR 1587: 10-91 012, 89-87 012, 22-96 025, 22-96 028 R 8805: 21-76 070, 30-76 013, 21-76 020 IR 1971: 20-83 005, 19-83 001, 20-83 004 (Statia de domiciliu Galati) IR 1931 Mangalia-Oradea Vag 14: 71-70 017 Vag 13: 40-31 019 Vag 10: 22-76 016 Vag 09: 22-76 006 Vag 06: 22-76 017 Vag 04: 19-54 008 Vag 03: 22-76 013 Vag 02: 71-70 009 Vag 01: 40-31 007 |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 19:16 | |
| - ciprian71 a scris:
- In legatura cu toate trenurile de noapte.Compunerea lor ar trebuii sa fie doar din vagoane de dormit si cuseta si doar un singur vagon cl. 2, exclus cl.1.Vagonul clasa doar din motive financiare desigur sa fie in compunerea trenului respectiv.Cu siguranta un vagon cl. poate avea gradul de ocupare de 100% iar posibilitatea de ate intinde pe mai multe scaune este practic imposibila.Trenul sa aibe putine opriri pe timp de noapte, practic intre orele 23.30 - 5.00 sa circule fara oprire daca se poate.In acest fel se scurteaza si timpul de parcurs.
In mare parte de acord cu tine.Eu as zice doua vagoane clasa, iar opririle sa fie doar in resedinte de judet. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 21:00 | |
| - bobi a scris:
- opririle sa fie doar in resedinte de judet.
Deci 1962/1961 ar trebui sa mearga Iasi Vaslui Braila Constanta ? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 22:14 | |
| In principiu cum cum spune bobi, insa analizat fiecare tren in parte. De exemplu IR.1923/1924 este un sezonier.Cui se adreseaza acest tren? Desigur celor din vestul tarii, caci cei din sud au 2 trenuri ce se formeaza din Craiova catre litoral.Bun dar o sa ziceti ca este fostul 1821/1822, insa ideea este aceeasi.Mai bine CFR pune la dispozitie tren permanent Craiova - Constanta de zi si rezolva problema.Cu toate ca dupa mine nu este cazul avand trenuri suficiente cu schimbare in Bucuresti. Deci IR.1923/1924 ar fi trebuit sa aibe o compunere simpla format din 2 dormitoare + 3 cusete+ 1 cl.2+wr. Arad-Deva -Simeria -Petrosani-Craiova-Bucuresti-Fetesti-Constanta- opriri statiuni-Mangalia. Trenul poate pleca la o ora mai tarzie dar sa ajunga la Petrosani la aproximativ 23.30, in Bucuresti poate ajunge in acest caz pana in 05 dimineata cu sosire in Mangalia pana in 09 dimineata.Eu as atasa vagoane sezoniere Bucuresti - Mangalia. In acest fel obtii un timp mai rezonabil de la Arad la Mangalia (12h-12.30). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 11 Iun 2017, 23:39 | |
| 1923/1924 chiar este 1821/1822 prelungit la Mangalia... trenul ăsta nu are ce să caute în extrasezon mai departe de Bucureşti, mai ales că vine întârziat şi dă peste cap tot traficul pe M800, nu mai zic că încurcă şi legătura de Tulcea, care trebuie să stea să aştepte 1822-1 întârziat. Logic ar fi să se limiteze la Bucureşti şi să existe alte trenuri Bucureşti - Constanţa la 7 şi 8 dimineaţa, cu care călătorii de la 1822 să îşi continue călătoria în caz de întârziere. E drept, rămâne problema cu legătura de Tulcea, care s-ar putea rezolva şi ea cu o pereche în plus pe Medgidia - Tulcea, că automotoare sunt.
Iar în sezon s-ar putea trasa 1822 cu oprire doar la Medgidia (pentru legătură la/de la Tulcea), opririle intermediare trebuid preluate de trenul de la ora 7 de pe Bucureşti - Constanţa.
Dacă lui 1923/4 îi tai opririle, îl laşi fără călători... asta ţinea doar dacă era tren sezonier dedicat. Că 1821/2 are clienţi mulţi şi de la/pentru Săvârşin, Subcetate, Tg. Jiu sau Cărbuneşti. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 00:06 | |
| Si atunci de ce nu circula fara oprire de la Craiova la Bucuresti macar? Ca mai sint trenuri pentru Mare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 12 Iun 2017, 00:13 | |
| Păi e tren de navetişti pe Craiova - Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |