|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+64didinul AndreiSV catalinu' Vale_ntin sp59 bubu marius_catalin84 decward alex1987 florin29sv Theo A. Petre_IFTE Razvan Tudor Ikarus99 Traveller TER200 bobi IonutCFR2009 miguel1975 @ndrey Luna sorinache96 Jhonyla DUAL CristyanC Rarau alex.barac.5 aris86 alex.alexus.tm Katalin4653 theblackstigx marius664 Andrey_tm madalin98 Hurricane Vitosa mielutu zburator ALEXCFR laurentzu Sabik riciu dan tm ciprian71 Dr2005 Adirmvl florin94 cristi ar neluadi cfr500 cardinal cristy79 Cipri Andrei Neculai Maddox laur 133 ets2oltromânia MariusM Katalyn AeroX mariuscfrbucuresti AndiCFR Adrian78 Andrei Andras Nesebar 92Dragos 68 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 21:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ori cer prea mult, ori sunt ocupaţi cu alte comenzi pentru mediul privat, mediu unde banii vin la timp sau chiar în avans, nu şi la 90 de zile de la predarea lucrării, după recepţie şi după ce factura ia CFP şi bun de plată.
Probabil Ateliere Grivita face mai repede bani din modernizarile la vagoanele Locomore revizii la vagoane de marfa DB si ce or mai face decat sa astepte banii de la CFR Calatori oricum lucrarile finale au diferente mari cum arata vagoanele Locomore fata de 20-83 |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 23:25 | |
| 1578 a avut un etajat dupa locomotiva, 1832 a avut 4-5 vagoane(l-am vazut noaptea), Vadu Siret Bucuresti 3 vagoane.
Ultima editare efectuata de catre cardinal in Mier 03 Mai 2017, 00:05, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 23:55 | |
| Griviţa oricum poate revizui doar anumite tipuri de vagoane, în timp ce parcul CFR Călători e foarte pestriţ. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 23:58 | |
| Apropo, nu era mai simplu si mai ales mai ieftin daca cfr avea mai putine serii distincte de vagoane? Asa erau mai usor de gestionat ma gandesc piesele si consumabilele. Plus ca se putea obtine un discount de pret la furnizori. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 03 Mai 2017, 03:20 | |
| Exista in parcul rece destule vagoane devastate care se pot moderniza, 20-50 in 20-83, 19-50 in 19-83, apoi 20-57 in 20-49 200, 21-80 in 21-76 900, si astfel se pot suplimenta trenurile cu vagoane reconditionate care ar fi mai ieftine ca unul nou, problema sunt banii care nu prea sunt. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 03 Mai 2017, 04:45 | |
| Oricum in prima faza, inainte de a se moderniza noi vagoane ca mai important e sa se faca la toate cele deja modernizate reviziile la timp. Totusi pe partea de piese sunt compatibile serii diferite de vagoane? Ca eu ma gandeam ca daca erau mai putine serii distincte, de la un vagon deraiat si se puteau lua piese si folosii si la alte serii de vagoane. Sau de la un vagon defect. Ceva de genul, din 50 de vagoane cu mici lipsuri sa faci 40 functionale. Pe cand asa din ce vad conform acestui forum multe serii sunt in foarte putine exemplare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 03 Mai 2017, 08:53 | |
| Vagoane ar fi suficiente şi acum dacă ar fi toate cu reviziile la zi. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 03 Mai 2017, 22:47 | |
| Vă rog să mă ajutați cu compunerile următoarelor trenuri: 1745, măcar estimativ, cu ce va pleca vineri? Am șanse la un vagon vechi, fără aer, sau măcar cu ghilotine? Vreau să ofer un reportaj despre lucrările pe M300 aici și nu am cum poza din acvariile 21-76. În plus, mi se par incomode saloanele la drum atât de lung. 1742, în zilele de duminică; știu că ar avea 20-76 și dacă tot merg noaptea prefer să am parte de condiții decente, adică exclud salonul complet.
+ la vagonul 20-76, locurile singure din salon sunt numerotate cu 1 și 2 în coadă sau cu 5 și 6? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 03 Mai 2017, 22:57 | |
| Am fost eu azi cu IR 1745 (jenant de gol, multa vreme am fost singur in vagon!) si din pacate nu prea ai sanse sa scapi de eternele si fascinantele 21-76...
In schimb am ramas cu gura cascata cand am vazut la trenul R 3536 Sighisoara-Brasov un vagon 19-54 cu prize si AC functionale, cu un spatiu incredibil de mare de puteai juca fotbal lejer si cu mese mari unde puteau manca lejer 4 persoane. Nici nu se compara cu masutele inghesuite de la 21-76, nici scaunele nu suportau comparatie, fiind muuuult mai confortabile si cu loc berechet pt picioare. Nu am mai vazut niciodata sa ai atata loc ca in vagonul ala, incredibil de aerisit, scaunele foarte departate si totul functional, inclusiv climatizarea (!!!). Era revizuit parca prin Martie 2017.
In schimb linia e praf pe Brasov-Sighisoara, restrictii incontinuu de 30 sau 50 la ora care tin kilometri intregi. Pe aceasta ruta in halul in care se merge toate trenurile ar trebui tarifate Regio, indiferent de rang. Distanta s-a parcurs in 3 ore atat cu IR 1745 la dus cat si cu R3536 la intors (acesta cu opriri in toate haltele!!!). |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 03 Mai 2017, 23:10 | |
| Deci nu pot să sper la un vagon decent din care să pot face fotografii... Iar linia o știu, e praf și pulbere, din 20-76 vedeai ușor joantele de 2-3 cm și exfolierile de 50-100 de cm... Asta e, în linia aia mai intră bani doar cât să se prevină o nenorocire, deoarece va fi modernizată începând cică cu anul viitor. Poate am noroc mâine și vine 1746 cu un vagon cu geamuri ghilotină sau un 20-49.2, și din ăla poți face poze. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 03 Mai 2017, 23:37 | |
| - cristy79 a scris:
- Am fost eu azi cu IR 1745 (jenant de gol, multa vreme am fost singur in vagon!) si din pacate nu prea ai sanse sa scapi de eternele si fascinantele 21-76...
In schimb am ramas cu gura cascata cand am vazut la trenul R 3536 Sighisoara-Brasov un vagon 19-54 cu prize si AC functionale, cu un spatiu incredibil de mare de puteai juca fotbal lejer si cu mese mari unde puteau manca lejer 4 persoane. Nici nu se compara cu masutele inghesuite de la 21-76, nici scaunele nu suportau comparatie, fiind muuuult mai confortabile si cu loc berechet pt picioare. Nu am mai vazut niciodata sa ai atata loc ca in vagonul ala, incredibil de aerisit, scaunele foarte departate si totul functional, inclusiv climatizarea (!!!). Era revizuit parca prin Martie 2017.
Mda, aglomeratie mare fest in trenuri, studenti de vina, cfr de vina si cu toate astea ai fost cam singur in vagon. Trenurile aglomerate sunt raritati, trebuie sa recunoastem, ca in rest calea ferata cam duce lipsa de calatori. Huh, 19-54 in stare buna, asta da performanta. Prize am mai vazut dar nefunctionale, aer conditionat nici nu stiam ca au aceasta serie de vagoane. Acum am cautat si vazut ca defapt au doar de la nr 006 in sus. Bravo cfr. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 04 Mai 2017, 08:22 | |
| Si cum ai vrea trenuri aglomerate miercuri dimineata? E firesc ca trenurile care vin la ora aia doar spre capitala sa aiba niste navetisti. Invers nu prea umbla lumea. Multe asa-zise trenuri de lung parcurs nu au nici capacitatea unui Desiro de 70 locuri in asemenea zile. La vara insa sunt concedii...pensionarii au chef mai mult de plimbat pe vreme frumoasa, iar studentii avand gratis o sa ii vezi mereu. Iar revii la placa aia cu gratuitatea pentru toata lumea? Si cine vor umbla de nebuni? Tiganii in haite? Noi trebuie sa avem infrastructura serioasa. Asta creste mobilitatea si aduce progres societatii. Ce tot scrii tu pe aici nu se va materializa vreodata...ramane doar o fantezie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 04 Mai 2017, 08:47 | |
| Trenurile de lung parcurs sunt pline vineri şi duminică... asta se ştie de ani buni.
19-54 este un vagon de clasa I, e firesc să fie mai aerisit în interior decât un 21-76, ţinând cont că are 9 compartimente fictive (18 rânduri de scaune) la o lungime de 24,5m, pe când 21-76 are 22 de rânduri la 26,1 m. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 04 Mai 2017, 09:03 | |
| La 1745 poti deschide geamul doar la vagonul de clasa 1. Si sambata daca ai noroc i se pun vagoane suplimentare si posibil sa deschizi geamul si la clasa 2, dar nu e garantat. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 04 Mai 2017, 10:00 | |
| - Kapпaтй a scris:
- In tren bicicleta se taxeaza ca si bagaj voluminos si se ia la kg, prea putini se incurca cu 5 lei la nas ca daca vine cineva pentru aia 5 lei poate iti ia 5 sau 10% din salariu asa ca cel mai bine, ai prins pe x ca nu are bilet de bicla il taxezi frumos ca bagaj voluminos si pa.
Am vazut destule de-a lungul timpului si chiar le-am povestit si aici pe forum fara sa dau detalii ( ziua cutare trenul x ) ca nu sunt turnator, mai ales ca nu din vina lor se intamplau aceste chesti, daca ai vedea cum se negociaza la peron pretul atat pentru biciclete cat si pentru calatori n-ai mai fi asa sigur pe tine. Ce naiba nasi stiu cand si cum au control, oricand in Gara de Nord la peron poti intreba nasi daca poti merge fara bilet si ti se spune daca se poate ( si tariful ) sau daca are control nu se poate iar in trenuri sunt cauzuri cand platesti aproape biletul si nu faci nici afacere ca ti-o baga pe aia ca are control si azi merge mai mult decat deobicei. Sa platesti 20 lei pentru bicicleta la IR de la Busteni la Bucuresti sau 15 lei de la PL.Vest la Buc.Nord tot la IR nu inseamna nimic ? Inseamna ca CFR e prost care refuza sa aiba o imagine buna si incasari si sefi de tren "baieti desptepti" care se descurca si stiu sa rezolve orice situatie, castiga si el dar si biciclistul. Biciclistul nu apela la aceasta varianta daca CFR baiat bun baga vagoane cu spati pentru biciclete pe rutele si trenurile frecventate de biciclisti. La Regiotrans nu iti trebuie zeci de telefoane, hartii aprobate de DG care la randul lui da telefoane apoi confirma etc...cu doar un singur mesaj pe Facebook, mail sau telefon ai jumatate de vagon sau chiar un vagon rezervat depinde de caz. Pai de ce nu mai vedeti biciclisti pe Buc-Brasov-Buc la trenurile CFR Calatori ? S-au mutat la Regiotrans ca CFR e o vaca buna de muls care nimeni nu i vrea binele iar putini care chipurile vor sa faca ceva invoca bariere, mafie si neajunsuri. Oare cand va realiza CFR Calatori ca e musai sa aiba vagoane de biciclete si pe IR 1636 Constanta-Brasov, IR 1635 Brasov-Constanta, IR 1581/1582/1587/1588 Bucuresti-CTA-Bucuresti precum si pe IR 1823/1836 Buc.Nord-TG.Jiu-Buc.Nord . Eu sunt batut in cap si tot nu inteleg cum IR 1856 Suceava-Constanta, IR 1862 Iasi-Constanta au cate 6 locuri pentru 6 biciclete fiecare garnitura in vagoane de tipul 21-31. La fel si perechile de intoarcere Constanta-Marasesti-Iasi/Suceava. Deci daca la 2 trenuri se poate lua bilet de bicicleta desi vagoanele 21-31 nu au rasteluri pentru biciclete de ce nu se extinde acest serviciu si la alte trenuri ? E singurul tren din RO care are acest serviciu, interesant e daca are sau nu si clienti ca pe Valea Prahovei daca pui simbolul Bicicleta la toate IR-urile si R-urile se gasesc biciclisti.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Joi 04 Mai 2017, 10:28, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |