| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+64didinul AndreiSV catalinu' Vale_ntin sp59 bubu marius_catalin84 decward alex1987 florin29sv Theo A. Petre_IFTE Razvan Tudor Ikarus99 Traveller TER200 bobi IonutCFR2009 miguel1975 @ndrey Luna sorinache96 Jhonyla DUAL CristyanC Rarau alex.barac.5 aris86 alex.alexus.tm Katalin4653 theblackstigx marius664 Andrey_tm madalin98 Hurricane Vitosa mielutu zburator ALEXCFR laurentzu Sabik riciu dan tm ciprian71 Dr2005 Adirmvl florin94 cristi ar neluadi cfr500 cardinal cristy79 Cipri Andrei Neculai Maddox laur 133 ets2oltromânia MariusM Katalyn AeroX mariuscfrbucuresti AndiCFR Adrian78 Andrei Andras Nesebar 92Dragos 68 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8373 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 29 Apr 2017, 21:39 | |
| Opriti-va... cine a zis ca nu are harghita vagon de bicicleta? Are toata ziua mai mult de atat ofera compunere luxoasa, Bmz 21-91, 84-96, Wrree si 10-90 plus grupa Mures cu doua 21-76. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 29 Apr 2017, 22:39 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Pentru ca fieratania aia in vagon care nu are spatiu de bicicleta incurca calatorul, de asta nu se dau bilete de bicicleta la infinit, ca nu e asa dupa cum bate vantul, sunt niste chestii aici. In primul rand calatorul nu trebuie incomodat dar o fieratanie incomodeaza foarte mult acolo unde nu e spatiu special.
Totul pleacă de la încăpăţânarea unor şefuleţi... întregul sistem de emitere a biletelor de bicicletă este varză, nu ţine cont de spaţiul disponibil în vagoane. Într-un etajat încap lejer 10 biciclete, fără să deranjeze pe nimeni. 15 dacă te chinui puţin să le aranjezi. Dar cine să ştie chestiile astea? Oficiul Trafic Intern şi Relaţiile cu Clienţii? Nu, aici Comercialul trebuie să le spună răspicat câte să dea şi la ce vagon. Dar nu vrea. După cum am mai spus, au fost cazuri când s-a obţinut aprobarea de la directorul general (ca într-un stat comunist veritabil), după care în tren s-a trimis supracontrolul care a notat la tabel numele şi prenumele călătorilor cu pricina (da, a prelucrat date personale, deşi nu avea acest drept!), după care s-a trimis hârtie să fie penalizată casiera şi să i se impute biletele. Ce dracu', asta chiar e bătaie de joc! Să vă spun câte bilete mi-a vândut BDJ la un tren cu 2 vagoane, direct de la gară, fără aprobări şi telefoane? 15. Da, cincisprezece, ei aveau tot interesul să ne ia banii. Iar când am avut nevoie de vagon, s-a rezolvat cu un simplu telefon, fără cerere, aprobare de la DG, bilete luate cu ţ'şpe zile în avans. Şi ne-au dat un vagon închis, nu s-a mai urcat nimeni altcineva în el. _________________ :TTT:
|
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 29 Apr 2017, 23:15 | |
| Suplimentari de vagoane. Ce am văzut eu: 1538: 4 saloane+20.49 1963 la Buzău înainte de rebrusare: 20.49+ cele 4 21.31 si un 11.31 1964 in aceeasi statie si tot înainte de rebrusare: cele 5 21.31/11.31 si 2*20.68, 3*20.49. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 30 Apr 2017, 01:04 | |
| Am aflat intre timp ca Harghita are 84-96 dar din cauza unor chestii internaționale nu se dau bilete de biciclete pe trafic intern adică de la Brașov la Episcopia și retur, deci idiotenie mai mare ca asta nu am putut sa aud vreodată, de fapt nu ma mai mira absolut nimic ce vine de la CFR Călători. Și în acest caz avem deci 6 din cele 10 vagoane cu spațiu pentru biciclete.
Am fost la gara Northampton, UK zilele trecute cu bicicleta dintr-un tren LondonMidland au coborat 2 bicicliști deși la gara e o parcare de biciclete unde intră vreo 30 de biciclete. Dacă în trenul ăla care pentru mine e practic un metrou de suprafață se poate cu bicicleta nu vad care e problema de la noi din vagoanele speciale pentru biciclete.
Dacă au schimbat legislația privind vânzarea biletelor de bicicletă atunci la ce s-au mai lăudat aiurea anul trecut ca au vândut 15.000 de bilete de biciclete ?
Pe mine unul nu ma afectează eu ma descurc în orice situație dar nu e corect și normal ce se întâmplă la CFR Călători.
@dr2005 știu povestea cu BDJ ei sunt deschiși la fel ca cei de la Regiotrans dar CFR Călători dar cu piciorul la niște bani frumoși alungând pe toți bicicliști către operatorul privat brașovean.
Sa vinzi 15.000 de bilete de bicicleta oficial intr-un an de zile ce îți poți dori mai mult ? La Regio e 5 lei și la IR 10 lei deși s-au dat bilete și la tarif special de 21 lei. O medie de 7,5 lei/bilet x 15.000 = 112.500 lei ( 1.125.000.000 lei vechi ) dacă ăștia nu sunt bani atunci trenurile cu Malaxa 77 strâng vreodată atâția bani din încasări ?
Ca sa nu mai zic câti au "plătit" la nasi pentru biciclete și asta tot din vina CFR Călători, eu plătitor de bilet încerc sa te ajut iar tu marele CFR Călători refuzi sa faci încasări, nașii nu refuză ca viata e grea și nu poți da jos din tren un biciclist sau mai multi ca exista un sistem defect la CFR. Ce e în mâna nu-î minciună și e mulțumită toată lumea. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 30 Apr 2017, 05:02 | |
| In tren bicicleta se taxeaza ca si bagaj voluminos si se ia la kg, prea putini se incurca cu 5 lei la nas ca daca vine cineva pentru aia 5 lei poate iti ia 5 sau 10% din salariu asa ca cel mai bine, ai prins pe x ca nu are bilet de bicla il taxezi frumos ca bagaj voluminos si pa. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8373 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 01 Mai 2017, 21:56 | |
| Intrebare. De unde o sa faca CFR Calatori rost de vagoane? Azi doua faze: 1, 1985 se formeaza de la peron din tren 1584 si pleaca cu +65. 2, 1986 a fost retinut, astepta grupa de la 1985 pentru ca nu erau vagoane, iar peronul din Constanta a fost plin. Mai au o luna de zile sa-si revizuiasca vagoanele 20-76,22-96 si 20-49 200 altfel ne trezim cu trenuri anulate. Avea Katalyn dreptate cand a zis ca nu vor dispune cu un numar suficient de vagoane pentru formarea garniturilor. |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 09:31 | |
| - Katalyn a scris:
- Am aflat intre timp ca Harghita are 84-96 dar din cauza unor chestii internaționale nu se dau bilete de biciclete pe trafic intern adică de la Brașov la Episcopia și retur, deci idiotenie mai mare ca asta nu am putut sa aud vreodată, de fapt nu ma mai mira absolut nimic ce vine de la CFR Călători. Și în acest caz avem deci 6 din cele 10 vagoane cu spațiu pentru biciclete.
Defapt pe langa locurile pentru biciclete, care sunt rezervate pe international, majoritatea locurilor din vagoane sunt la fel rezervate pentru calatorii in afara. De aceea tia iesit un numar asa mic de locuri in calcule pe pagina anterioara. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 10:03 | |
| Pai de aia este forum sa dezbatem sa discutam sa mai aflam una alta. Și uite ca am aflat Harghita are 84-96 de la Brașov la Budapesta ( în curând vor veni și pozele ) dar pe intern nu apare deci dacă vrei sa te duci cu bicla la Cluj 2 zile ai vagon special dar nu poți lua biletul pentru bicla în condițiile astea nasul ori e băiat deștept ori e prost. Plus chestia cu locurile disponibile pe intern la Transilvania și Harghita probabil și alte internaționale.
Totuși sunt mult prea multe anomalii și neajunsuri la CFR Calatori dar pe care le vom dezbate și cu alta ocazie.
Pana atunci sa ne spună dr2005 ce a fost ieri cu RE 3010 și IR 1986 ca pe Facebook am văzut numai nasoale.
De cate luni de zile tot spun sa ia vagoane în zilele de duminică sau Holiday de la 3003 pentru a suplimenta 3008 și 3010 iar 3005 sa formeze la peron pe 3012 și plecat cu 15 minute întârziere dar cine sa vadă asta ? Ieri RE 3010 în ziua de 1 mai când se întorceau studenți cu buletin de halta, turiști de week-end și turiști de 1 mai la munte a fost compus din 2 etajate deci minim 218 locuri maxim 228 locuri probabil și cu biciclete și tot tacâmul.
De câte luni tot spun ca dacă vrei soluții poți găsi fără sa dai peste cap circulația trenurilor sau modificarea compunerilor, asa ca mai trece un 1 mai la fel de prost ca și cel de anul trecut, vor mai trece și alte week-end-uri sau sărbători ori în vârful sezonului care începe peste puțin timp. CFR Călători le știe pe toate și le aranjează cum știu ei mai bine... |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 11:07 | |
| Vad ca începând cu data de 24 aprilie și 26 aprilie trenurile 3009 și 3011 spre Brașov cu câte 2 etajate iar pe retur 3006 și 3010.
3001 a rămas în 5 etajate și are 3 pentru 3008 și 2 pentru 3010. 3002 vine și el în 5 cu 3 de la 3005 și 2 de la 3009.
Lipsesc 3 etajate de la trenurile Regio de pe Valea Prahovei lucru care chiar nu contează în cursul saptamani dar în week-end-uri se vede acest lucru mai ales la 3006 și 3010.
Ar trebui regândit mersul lui 3012 mutat 20 minute mai târziu, format la peron în Brașov din 3005. Vagoanele de la 3003 sa fie redistribuite la 3006, 3008 și 3010 în zilele de duminică iar 3011 sa aducă 3 etajate în plus ca sa fie luni dimineață la 3002.
Stați ca intra sezonierele peste 1 luna jumate o sa fie măcel, CFR Călători a anunțat dezastru național în privința revizuirilor vagoanelor cat timp nu primesc subvenția de la stat. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8373 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 11:23 | |
| Nu le dam idei, dar stiti ce va urma... anularea grupelor. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 15:54 | |
| E dezastru pentru că reparatorii nu vor să repare vagoanele existente... deşi pentru acele reparaţii există bani. _________________ :TTT:
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 16:09 | |
| Din ce motiv nu vor? Cum vine asta? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 18:06 | |
| Ori cer prea mult, ori sunt ocupaţi cu alte comenzi pentru mediul privat, mediu unde banii vin la timp sau chiar în avans, nu şi la 90 de zile de la predarea lucrării, după recepţie şi după ce factura ia CFP şi bun de plată. _________________ :TTT:
|
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 19:48 | |
| 1.05.2017: 9012: 1*AM Desiro 1571: 21.76, 20.83, 84.87, 20.83 1595: 21.86, 21.76 1657: 10.70, 2*21.86 |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 02 Mai 2017, 21:42 | |
| Tu daca mergi la magazinele mari platesti la 90 de zile? da poti plati cu conditia sa fi serios.
Cunosc citiva agricultori care lucreaza suprafete mari de teren aici in zona si ei au ajuns la asemnea intelegeri cu furnizorii de seminte si de ingrasaminte incit o parte din plata o fac dupa ce predau recolta.
Iti dai seama ca pentru asta trebuie seriozitate dovedita in timp.Tu nu ai de unde sa stii daca un privat nu a platit la 90 sau 100 de zile cita vreme in timp si-a dovedit seriozitatea in relatia cu prestatorul care la rindul lui a reusit sa isi faca relatii cu furnizorii si tot asa.
Pentru ca Statul nu ii scuteste asa usor pe prestatori ca vezi doamne pe partea cealalta tot Statul nu a platit repararea vagoanelor. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|