|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+64didinul AndreiSV catalinu' Vale_ntin sp59 bubu marius_catalin84 decward alex1987 florin29sv Theo A. Petre_IFTE Razvan Tudor Ikarus99 Traveller TER200 bobi IonutCFR2009 miguel1975 @ndrey Luna sorinache96 Jhonyla DUAL CristyanC Rarau alex.barac.5 aris86 alex.alexus.tm Katalin4653 theblackstigx marius664 Andrey_tm madalin98 Hurricane Vitosa mielutu zburator ALEXCFR laurentzu Sabik riciu dan tm ciprian71 Dr2005 Adirmvl florin94 cristi ar neluadi cfr500 cardinal cristy79 Cipri Andrei Neculai Maddox laur 133 ets2oltromânia MariusM Katalyn AeroX mariuscfrbucuresti AndiCFR Adrian78 Andrei Andras Nesebar 92Dragos 68 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 17 Apr 2017, 19:26 | |
| La el nu exista logica elementara! Pentru pomanagii care nus e chinuie nici 5 minute pentru acel bilet gratuit e normal sa se puna orice conditii, sa zica mersi pentru orice, si un vagon de marfa daca e e bun pentru ei. In schimb conditiile si confort se ofera celor ce platesc cu bani lichizi biletele pentru ca oamenii muncitori se trezesc dimineata si merg la munca unde lucreaza sa castige acei bani nu taie frunze la caini ca altii care se vaita ca muncesc dar plimba 2 hartii si au gratuit la plimbari. Acum asteptam replicile cum ca vai saracutii de ei.......... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 17 Apr 2017, 20:48 | |
| Într-adevăr, nu mă aşteptam ca unul cu 10 clase - şi alea la seral - să înţeleagă studenţii. Dar oftica lui e imensă. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 17 Apr 2017, 21:01 | |
| - neluadi a scris:
- Regret, Luna, dar asta nu se poate. Chiar cu tot respectul, este imposibil.
De acord, tinerii se întreţin, fac asfel să le treacă super-urgent călătoria împreună. Dar să faci o segregare la emiterea biletelor nu este de dorit. Am întâlnit şi eu - nu o singură dată - pe 1621 grupuri de tineri. E adevărat gălăgioşi peste medie, consumatori de la vagonul-bar (şi alimente), dar nu au depăşit limitele de bun simţ. Fac parte din decor, aşa cum înainte vreme erau grupurile de elevi şi copii. Aşa că trebuie înţeleşi. Să nu uităm că la 20 de ani eşti o singură dată. Dar la multiplu de 20, de mai multe ori. Scuze daca am fost inteles gresit, eu clar prefer sa calatoresc intre tineri. Si fac parte si eu din randul tinerilor, chiar daca nu si al studentilor. Eu dealtfel as cere voluntar desi platitor sa am loc in vagoane pline de studenti, imi place atmosfera cu ei, la fel cum imi plac grupurile vesele din trenurile de noapte spre litoral. Dar tocmai pentru a nu se deranja reciproc tinerii cu batranii am propus asta. Sa vezi bucurie daca sunt sa zic 5 pensionari/oameni peste 40 de ani langa 2-3 tineri, cum nu ne intelegem reciproc in special cand e vorba de geam deschis si curent. (Sigur sunt si exceptii). Apoi cand incep cu ale lor ca de ce tinerii stam cu nasul in telefoane/laptopuri, de ce avem haine moderne, de ce mergem la club, de ce punem muzica in tren, etc. Nu ma deranjeaza deloc galagia facuta de tineri, mai degraba ma deranjeaza cea facuta de cei ne-tineri. - Adirmvl a scris:
- Atunci sa nu mai dea nici un fel de reduceri comerciale, sa stim o treaba. Pana la Bucuresti sint avioane si autocare de la Cluj. Deci alternative sint.
Zici ca banii pe care nu ii platesc pe bilet daca am TrenPlus sint pierduti? Da' suta aia de lei nu la CFR Calatori ajunge? Da click pe link-ul din semnatura mea daca vrei sa vezi raportul castig-calatori pentru trenuri. Pe scurt in cazul in care numarul de calatori e mic si implicit gradul de ocupare a trenului e mic e mai profitabil pentru operator 10 studenti decat 10 calatori cu tren plus. Insa nu si pentru stat. In cazul in care gradul de ocupare al trenului este mare spre maxim operatorul nu castiga nimic in plus daca tu mergi cu trenul sau cu avionul. Si nici statul nu pierde nimic daca urca in plus 5 studenti care altfel mergeau cu masina. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 17 Apr 2017, 22:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adirmvl a scris:
- Daca eu platesc biletul intreg (ma rog, sau cu reducere pt anticipatie, TrenPlus, etc.) iar tu mergi moca din banii pe care ii cotizez la stat de ce sa nu mergi tu intr-un vagon mai putin confortabil si eu in ce are CFR-ul mai bun?
Pentru că CFR Călători încasează aceiaşi bani şi pentru tine şi pentru student. Câtă vreme ia aceeaşi bani, nu ar trebui să fie problema lui că tu nu ai fost în stare să te duci să îţi iei bilet cu o zi înainte ca să prinzi loc în vagonul dorit. În plus, reducerea ta de anticipaţie sau TrenPlus e o adevărată mocangeală, pentru că ăia sunt bani pierduţi de CFR Călători. Da dar banii din subventie a zis DG ca nu se pot folosi pentru modernizare si cumpararea de material rulant ci doar fonduri proprii deci pana la urma degeaba cara CFR 50 de mil de studenti ca banii aia nu se vad nicaieri |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 17 Apr 2017, 22:27 | |
| Nu ne mai flutura atât linkul ăla că nu prea e nimeni dispus la visat aiurea mocangeală nesimțită in masă. E doar un vis erotic de al tău căruia îi lipsesc o groază de fundamente (de natură logică, matematică și economică).
În primul rând că teoretic un posesor de TrenPlus face cel puțin un drum dus-intors săptămânal. Ce îți garantează că face studentul mai mult de 2 călătorii pe lună dacă are domiciliul la Tulcea și urmează facultatea la București sau Iași? Ah. Că se plimbă de nebun pe oricâte rute e partea a doua. Dar in al treilea rând banii din TrenPlus sau altă reducere comercială se obțin instant, banii de la decontare integrală însă după vreo 2 luni... În cel mai fericit caz. CFR are nevoie să funcționeze și cu bani din bilete. Nu trăiește așteptând după subvenții, ca să știi și tu. Drept dovadă și plaja destul de întinsă de oferte comerciale și oportunități frumușele la târguri de turism. Sau TVA-ul din ce spanac se mai face din contribuția CFR-ului? Sunt diverse chestii care duc mai mult spre pagube și haos, nicidecum la profit sau vreo asistență socială megalomană pentru țigani și bovine laolaltă chiar și cu domnii studenți.
Bine zicea cineva nu mai știu pe unde: orice tip de reducere cu decontări nu ar trebui sa se mai facă ca acum la CFR. Ar trebui ca toată lumea să plătească integral și banii să-i primească ulterior (de la facultate in cazul studentului). Așa ar fi cel mai adevărat. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 17 Apr 2017, 23:10 | |
| Tare am impresia ca nu ai citit calculele de pe topicul ala, in special cele din primul post. Acolo am scris chiar eu ca in urma calculelor singura situatie in care ar merge sa fie trenul gratis pentru toata lumea fara a creste (enorm) costurile este cand e vorba de trenuri ce au grad de ocupare foarte mic, sa zic maxim 20-25 de calatori. Cate astfel de trenuri sunt nu stiu, dar clar nu prea merge aplicat asta pe magistrale. Poate pe secundare infundate.
Operatorii de transport isi pot face provizioane. Nu s-ar rezolva mare lucru daca toata lumea ar platii tariful intreg si decontare ulterioara persoanelor, cei mai multi bani de la stat operatorii ii iau drept subventie nu decontare pentru bilete pentru elevi, studenti, pensionari, etc. Tot pe link-ul ala am explicat ca fara subventie un bilet de tren ar trebui sa coste peste 30 de lei intreg pentru calatorie de 50 km. Singura diferenta e ca la biletele intregi procentul de cheltuieli suportat de stat e ceva mai mic. Nu am zis ca nu e nevoie si de banii din bilete, insa sa stii ca operatorii tocmai subventiile le asteapta, fara ele functionarea e imposibila. Vezi cum s-au retras de pe multe sectii si cum au anulat o gramada de trenuri cand s-au redus subventiile sau pachetul minim social. Desii unele trenuri aveau destui calatori, ba chiar majoritar platitori de bilete intregi. Spre exemplu cum s-a retras regiotrans de pe Craiova - Bucuresti.
Cardul tren plus si alte oferte comerciale au fost introduse tocmai pentru situatiile descrise de mine pe topicul acela cu privire la incasarile minime de 15%. Hai insa sa terminam insa cu off-topicul aici, voi mai scrie pe topicul dedicat amanunte. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 18 Apr 2017, 01:37 | |
| - AeroX a scris:
În primul rând că teoretic un posesor de TrenPlus face cel puțin un drum dus-intors săptămânal. Ce îți garantează că face studentul mai mult de 2 călătorii pe lună dacă are domiciliul la Tulcea și urmează facultatea la București sau Iași? Ah. Că se plimbă de nebun pe oricâte rute e partea a doua.
Gigel al meu iar a fost plecat de bezmetic doar sa nu stea acasa si sa doarma in tren sa faca paguba la stat, 1400 km in 36 ore. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 18 Apr 2017, 01:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- Într-adevăr, nu mă aşteptam ca unul cu 10 clase - şi alea la seral - să înţeleagă studenţii. Dar oftica lui e imensă.
Cine are asa? Iar vorbesti sa nu adormi sau sa te afli in treaba? Daca nu stii de ce vorbesti, crezi ca esti mai interesant sau mai destept ca faci tu presupuneri fara rost? |
| | | miguel1975
Numarul mesajelor : 56 Reputatie : 3514 Data de inscriere : 06/06/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 18 Apr 2017, 12:45 | |
| ce compunere are ir 1745/1746?ms anticipat.pe la jibou am vz ca are compunere de 3 vag,celelalte le lasa in cluj napoca si le ataseaza dimineata inapoi la returul trenului. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 18 Apr 2017, 14:11 | |
| Ce dracu tot muriți atât de câteva 20-55 scăpate pe tren IR în niște zile cu supraaglomerare fără precedent?!!!! Care e mă problema dacă X nu are priză 7 ore? Chiar am ajuns așa handicapați că 7 ore fără electronice murim? Mai dă-o mă-n mă-sa de treabă, eu am supraviețuit bine-mersi și mai mult, mai există cărți, ziare, vorbit, etc.. Cu ochii beliți în electronice stăm minim 4-5 ore pe zi, cei mai mulți dintre noi, așa că dacă într-o zi ne mai odihnim capul câteva ore nu cred că e moarte. Și ia mai dă-l dracu de aer condiționat, mai ales acum când nu e așa cald. Zeci de ani au mers oamenii bine-mersi fără aer și acum fix nu mai pot?! Deschide dracu un geam dacă ți-e cald. A, ești un idiot needucat cu 0 cunoștințe de bază și crezi că acel vântișor care bate din cauza geamului îți face rău? Foarte bine, meriți să suferi de cald și să-ți fie rău, dacă ești cretin și nu deschizi geamul. Eu aș zice mersi, mai ales că circul gratis, să am orice vagon, indiferent de cât merg sau unde merg. Eu cunosc bine și compunerile așa că pot să-mi aleg un tren care să-mi convină: de exemplu de-acum fug ca de dracu de 1745/1746, eu nu-s prost să stau lipit pe scaun la salon 10-11 ore și să cobor complet amorțit din vagon. Prefer oricând un 20-55 unde mai pot să mă mișc pe coridorul ăla, chit că n-am prize (există acumulatori externi, MP4 pentru muzică, CĂRȚI și multe alte lucruri minunate) decât să stau blocat la 21-76, eventual să stau cu ochii beliți în laptopul pe care-l frec și-acasă câteva ore. Din punctul meu de vedere, i-aș arunca cu un mare șut în spate pe ăștia care au gratis și mârâie: de ce merge încet, de ce nu ai prize, de ce nu ai aer, etc.etc.. La autocar ai? La mașina lu tăticu ai? Nu. Așa că taci.
A, cui nu-i place aglomerația și țigănia de la unele trenuri poate foarte ușor să facă ceva deștept: se numește bilet la clasa 1, costă cam cât costa înainte biletul cu cupoane, și gata, problemele au dispărut.
Dr2005, nu mă mai înnebuni cu prizele tale că zău că nu mă așteptam să fii așa obsedat de astea. Mai ales că ești sportiv și mergi cu bicicleta mult, unde n-ai prize, mă gândeam că știi și alte metode de a-ți trece timpul în 6-7 ore de călătorit. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 18 Apr 2017, 16:04 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Din punctul meu de vedere, i-aș arunca cu un mare șut în spate pe ăștia care au gratis și mârâie: de ce merge încet, de ce nu ai prize, de ce nu ai aer, etc.etc.. La autocar ai? La mașina lu tăticu ai? Nu. Așa că taci.
Big Thumbs Up! Asta am mai zis si eu intr-o zi pe aici si a sarit sa ma banneze avocatul studentilor si tineretului cocotier. Gratuitatea studentilor este in esenta o facilitate buna la modul general, dar trebuie sa ne mai oprim din postat fabulatii cum fac acesti doi avocati ai studentilor (Luna si Dr2005), pai la asa replici postate te si inchini cu 2 maini, deci n-ar fi o surpriza sa-i vedem la vara pe Luna si Dr2005 ca vor face de serviciu pe trenurile de litoral tinand evantaiele la studente ca li se face rau daca pica clima intre Eforie si Mangalia. Daca se duc la masina lui iubi sau la autocare? Pai nu se poate. Trebuie sa vina lumea sa circule gratis cu trenul si in conditii demne de 5 stele. Studentii reprezinta salvarea caii ferate, ce naiba. Eventual si restul lumii sa mearga pe mocangeala fiindca e mai rentabil asa, dupa niste calcule imaginare si laborioase. In loc sa zicem bravo CFR Calatori ca le pasa si se mobilizeaza ca sa asigure capacitate de transport de ii injura navetistii pe de alte parti, neah...dar ce-s jafurile alea de vagoane pentru domnii studenti care nu platesc nimic !? Asa si ce daca se deconteaza calatoriile lor integral? Sunt cumva bani primiti in ziua calatoriei? Nu, atunci dreptul la conditii mai bune are ala care plateste din banii lui. Si s-ar putea face si o separare de bilete date la un anumit vagon si in ziua plecarii. Pot primi casierele instiintare sa dea numai studentilor bilet la un anumit vagon, evident ca xSell trebuie sa le permita asta. Dar fereasca sfintii! De nu face domnul Dragos o reclamatie de toata frumusetea pe caz de discriminari. Studentii sunt tineri si rup tehnologia in bucatele, cum sa n-aiba ei facilitati, mai ales ei, tot luxul posibil. Ei sunt viitorul tarii. Sigur vor mai reveni la tren sa plateasca bilete intregi dupa ce-si termina studentia. Sigur nu-si vor lua BMW-uri, Volvo-uri, Volkswagen, Subaru, Audi, etc. In afara de mine care am TrenPlus, toti colegii mei care au terminat in generatie cu mine si-au luat masini si n-au mai calcat prin tren. Toti rad de mine acum cand aud ca mai folosesc CFR-ul. Probabil ca daca nu eram fan tren si eu faceam la fel. Si asa parintii ma tot bat la cap, ca sunt de ras pentru toate neamurile lor, ca cine naiba mai merge la tren, sa n-aiba masina si sa n-arate a om realizat. Ehe... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 18 Apr 2017, 17:49 | |
| Poate sa faca, nu il baga nimeni in seama, CFR atat are, atat ofera, nu ii place domnului "expert" asta e, ghinion. Are solutia sa se mute in alta tara. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 18 Apr 2017, 18:45 | |
| - mielutu zburator a scris:
Ce dracu tot muriți atât de câteva 20-55 scăpate pe tren IR în niște zile cu supraaglomerare fără precedent?!!!! Care e mă problema dacă X nu are priză 7 ore? Chiar am ajuns așa handicapați că 7 ore fără electronice murim? Mai dă-o mă-n mă-sa de treabă, eu am supraviețuit bine-mersi și mai mult, mai există cărți, ziare, vorbit, etc.. Cu ochii beliți în electronice stăm minim 4-5 ore pe zi, cei mai mulți dintre noi, așa că dacă într-o zi ne mai odihnim capul câteva ore nu cred că e moarte. Te-ai gandit ca poate unii tocmai deaia merg cu trenul, ca sa aiba prize? Carti, ziare sunt electronice la mine. Dar strict in cazul meu nu e mare problema ca oricum am baterii destule. Problema e daca am de lucru pe laptop sau daca la destinatie nu am curent. - mielutu zburator a scris:
Și ia mai dă-l dracu de aer condiționat, mai ales acum când nu e așa cald. Zeci de ani au mers oamenii bine-mersi fără aer și acum fix nu mai pot?! Deschide dracu un geam dacă ți-e cald. A, ești un idiot needucat cu 0 cunoștințe de bază și crezi că acel vântișor care bate din cauza geamului îți face rău? Foarte bine, meriți să suferi de cald și să-ți fie rău, dacă ești cretin și nu deschizi geamul. De acord si cu asta dar cu 2 amendamente: daca nu e aer conditionat sa se poate deschide geamurile nu sa fie fixe sau blocate si sa nu existe pensionari/oameni maturi gata sa ma ia si la bataie daca insist sa deschid geamul. Studentii nu au treaba, le place cu geamul deschis. - mielutu zburator a scris:
Eu aș zice mersi, mai ales că circul gratis, să am orice vagon, indiferent de cât merg sau unde merg. Eu cunosc bine și compunerile așa că pot să-mi aleg un tren care să-mi convină. Iarasi total de acord cu un mic amendament: sa nu fie si platitori de bilete in acceleasi vagoane cu conditii reduse. Dealtfel da-mi mie bilete gratis si cat timp nu exista vagoane mai bune sunt multumit bine-mersi si cu un vagon dinasta cat timp nu cad prin podea si are geamuri ce se poate deschide. Vin de acasa cu izopren, iluminat cu baterii si ventilator, daca e iarna si cu haine groase si vodka/vin fiert, nu imi trebuie incalzire. Da-mi gratis si acum as pleca la drum cu vagon deala si 500 km. Dar in schimb daca platesc vreau aer conditionat si prize. - mielutu zburator a scris:
Din punctul meu de vedere, i-aș arunca cu un mare șut în spate pe ăștia care au gratis și mârâie: de ce merge încet, de ce nu ai prize, de ce nu ai aer, etc.etc.. La autocar ai? La mașina lu tăticu ai? Nu. Așa că taci. Da, de acord cu cei care au gratis, dar cei care platesc si sunt in acceleasi vagoane? Eu de aceea am propus vagoane separate pentru studenti in situatiile cand trebuie suplimentare si nu sunt vagoane confortabile. Crezi ca mie platitor de bilete imi convine sa merg cu 20-54/55 cu geamuri blocate in canicula la interregio mai ales doar pe motiv ca restul calatorilor din vagon sunt studenti? Personal imi place sa am colegi de calatorie tineri, dar daca sunt platitor de bilet vreau conditii. Daca am si eu gratis ca ei singura pretentie de conditii ce o am e sa nu mi se puna in pericol viata/sanatatea, nu am pretentii de prize, aer conditionat, incalzire, iluminat, scaune confortabile, etc. Vezi ca prize au majoritatea si aer conditionat la masina lui taticu, la autocar prize cam niciodata, aer conditionat rar. - mielutu zburator a scris:
A, cui nu-i place aglomerația și țigănia de la unele trenuri poate foarte ușor să facă ceva deștept: se numește bilet la clasa 1, costă cam cât costa înainte biletul cu cupoane, și gata, problemele au dispărut. Total de acord. - AeroX a scris:
Asta am mai zis si eu intr-o zi pe aici si a sarit sa ma banneze avocatul studentilor si tineretului cocotier. Gratuitatea studentilor este in esenta o facilitate buna la modul general, dar trebuie sa ne mai oprim din postat fabulatii cum fac acesti doi avocati ai studentilor (Luna si Dr2005), pai la asa replici postate te si inchini cu 2 maini, deci n-ar fi o surpriza sa-i vedem la vara pe Luna si Dr2005 ca vor face de serviciu pe trenurile de litoral tinand evantaiele la studente ca li se face rau daca pica clima intre Eforie si Mangalia. Daca se duc la masina lui iubi sau la autocare? Pai nu se poate. Trebuie sa vina lumea sa circule gratis cu trenul si in conditii demne de 5 stele. Studentii reprezinta salvarea caii ferate, ce naiba. Eventual si restul lumii sa mearga pe mocangeala fiindca e mai rentabil asa, dupa niste calcule imaginare si laborioase.
Ce mari fabulatii am facut eu? Amuzant rau cu serviciul meu pe trenurile de pe litorat cu evantaie )) Calculele alea stiu ca sunt destul de laborioase, insa nu foarte imaginare. Sunt bazate pe cea ce se cunoaste cu privire la trenuri si veniturile lor: subventie pana la 85%, obligatoriu incasari din bilete minim 15% altfel penalizari si din subventie cu procentul neincasat, limitarea prin lege a profitului la 3%. Cu privire la mers toata lumea gratis cu trenul am sustinut doar inainte sa fac acele calcule. - AeroX a scris:
In loc sa zicem bravo CFR Calatori ca le pasa si se mobilizeaza ca sa asigure capacitate de transport de ii injura navetistii pe de alte parti, neah...dar ce-s jafurile alea de vagoane pentru domnii studenti care nu platesc nimic !? Asa si ce daca se deconteaza calatoriile lor integral? Sunt cumva bani primiti in ziua calatoriei? Nu, atunci dreptul la conditii mai bune are ala care plateste din banii lui. Si s-ar putea face si o separare de bilete date la un anumit vagon si in ziua plecarii. Pot primi casierele instiintare sa dea numai studentilor bilet la un anumit vagon, evident ca xSell trebuie sa le permita asta. Dar fereasca sfintii! De nu face domnul Dragos o reclamatie de toata frumusetea pe caz de discriminari. Studentii sunt tineri si rup tehnologia in bucatele, cum sa n-aiba ei facilitati, mai ales ei, tot luxul posibil. Ei sunt viitorul tarii. Sigur vor mai reveni la tren sa plateasca bilete intregi dupa ce-si termina studentia. Sigur nu-si vor lua BMW-uri, Volvo-uri, Volkswagen, Subaru, Audi, etc.
Eu chiar am zis bravo, numa un singur lucru sper: in vagoanele cu confort redus sa nu fi fost si calatori cu bilete platite de ei. Nu stiu daca iti amintesti, dar eu am propus inca de acum cateva luni ca cea mai buna solutie ar fi ca la trenurile ce au mai mult de 2 vagoane si calatori studenti multi daca nu exista suficiente vagoane confortabile studentii sa primeasca locuri in vagoanele cu confortul cel mai redus. Asa ar fi cel cel mai corect. Adica la un tren format din 2 vagoane 20-83 care are vreo 120 de calatori in total ok, studentii sa calatoreasca in vagoane cu restul calatorilor, nu e nici o problema. Dar la un tren compus din 5 vagoane din care 2 etajate (sau si 20-57) si 3 21-76 mi se pare corect ca studentii sa primeasca locuri in etajate iar platitorii de bilete in 21-76. Asa ar fi cel mai corect. - AeroX a scris:
In afara de mine care am TrenPlus, toti colegii mei care au terminat in generatie cu mine si-au luat masini si n-au mai calcat prin tren. Toti rad de mine acum cand aud ca mai folosesc CFR-ul. Probabil ca daca nu eram fan tren si eu faceam la fel. Si asa parintii ma tot bat la cap, ca sunt de ras pentru toate neamurile lor, ca cine naiba mai merge la tren, sa n-aiba masina si sa n-arate a om realizat. Ehe... Subscriu. In multe locuri/cercuri de prieteni e considerat rusine sa calatoresti cu trenul. Stai linistit ca si de mine rad destui ca de ce merg cu trenu cand e mai bine cu autocarul sau si mai bine cu masina personala, ca trenul este pentru saraci sau pentru cei care circula gratis. Le zic clar ca pentru mine e mai confortabil cu trenu deregula si mai ieftin, fara batai de cap. |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 20 Apr 2017, 20:41 | |
| Poate sa imi zica cineva ce numar are vagonul bar pe 1741? As alege de pe On-line special acel vagon, e singurul cu masuta. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8373 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 20 Apr 2017, 20:50 | |
| - alex1987 a scris:
- Poate sa imi zica cineva ce numar are vagonul bar pe 1741?
As alege de pe On-line special acel vagon, e singurul cu masuta. Vagonul 4 este. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |