|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+64didinul AndreiSV catalinu' Vale_ntin sp59 bubu marius_catalin84 decward alex1987 florin29sv Theo A. Petre_IFTE Razvan Tudor Ikarus99 Traveller TER200 bobi IonutCFR2009 miguel1975 @ndrey Luna sorinache96 Jhonyla DUAL CristyanC Rarau alex.barac.5 aris86 alex.alexus.tm Katalin4653 theblackstigx marius664 Andrey_tm madalin98 Hurricane Vitosa mielutu zburator ALEXCFR laurentzu Sabik riciu dan tm ciprian71 Dr2005 Adirmvl florin94 cristi ar neluadi cfr500 cardinal cristy79 Cipri Andrei Neculai Maddox laur 133 ets2oltromânia MariusM Katalyn AeroX mariuscfrbucuresti AndiCFR Adrian78 Andrei Andras Nesebar 92Dragos 68 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3364 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 01:32 | |
| - mielutu zburator a scris:
- 21-87 e mișto noaptea că ai loc să te întinzi și lumina nu te orbește chiar așa rău.
Sper ca până pe 5 mai să apară vreun vagon din care să poți face poze, pentru un reportaj cu șantierul și evoluția lucrărilor pe Teiuș - Sighișoara. Dacă nu o să fac cu fotografii backview și aia e.
Imi par cam inghesuite scaunele alea, plus lipsa masutelor, care se afla doar in mijlocul vagonului... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 07:03 | |
| La 21-87 ai loc mai mult pentru picioare. Dar în rest nu au nimic deosebit, scaunele fie sunt fără tetieră, fie au tetieră dar au o formă care e oricum, numai anatomică nu.
În rest, e bine că vagoane climatizate şi cu prize ajung şi pe trenurile mai oropsite din punctul ăsta de vedere. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 09:32 | |
| - Cipri Andrei Neculai a scris:
- mielutu zburator a scris:
- 21-87 e mișto noaptea că ai loc să te întinzi și lumina nu te orbește chiar așa rău.
Sper ca până pe 5 mai să apară vreun vagon din care să poți face poze, pentru un reportaj cu șantierul și evoluția lucrărilor pe Teiuș - Sighișoara. Dacă nu o să fac cu fotografii backview și aia e.
Imi par cam inghesuite scaunele alea, plus lipsa masutelor, care se afla doar in mijlocul vagonului... Chiar ai mers in acest vagon? Impresia ta nu poate fi decat a unuia care se uita la poze. Eu am mers noaptea si pe Botosani - Bucuresti, deci chiar am rezistat foarte bine in ele. Sunt foarte subestimate aceste 21-87. Am mai spus-o de multe ori. Sunt singurele vagoane salon clasa a 2-a din flota CFR in care poti rezista noaptea si la lung parcurs. Ar mai fi noaptea 20-83 cu o lumina mai difuza proiectata in tavan, dar nu le sufar scaunele cu adevarat micute si inghesuite care ma fac sa ma simt ca in Desiro cu 120 locuri, insa scaunele "tigroaice" de pe 21-87 chiar mi se par foarte comode si poti sa-ti intinzi picioarele, nu stai sa te mai privesti cu nu stiu ce strain in ochi. Nu prea le place multora acest stil autocar la tren, dar e cumva mai eficient din alt punct de vedere. Ma certam si cu unul pe YouTube (avea filmulete cu prezentari de vagoane), se batea cu pumnul in piept ca-s mai comode 21-76 sau 21-86 decat 21-87. Adica vagoanele alea inghesuite (mai ales cu mesele lor) in adevaratul sens al cuvantului si cu lumina puternica de spital pe timpul noptii. Si va intreb eu asa: ce e de laudat la masutele alea din 21-76, de exemplu? Voi n-ati vazut ce latime anormal de neuniforma au? Ce faci cand pui mai mult de un laptop pe masa aia? Si mai ai si vecini care isi pun sticla de apa pe unde apuca? Voi ati vazut cum sta treaba? Ca nici nu e loc de mai mult de un laptop incat sa stea zdravan amandoua. Eu am mers acum 1 saptamana cu laptop-ul mai mult in poala tot drumul Iasi - Bucuresti si retur, fiindca nu puteam sa tin cu tovarasul meu 2 laptop-uri pe masuta din 21-76. Trebuia sa lucram amandoi la acelasi proiect, iar de dimineata era chiar plinut vagonul, deci pica faza sa te muti la alta masa. Asa ca am rezolvat-o si fara masa care e doar de design si da de cap multora care nu stiu ca sunt prizele sub ea. Din pacate nu prea exista vagon clasa a 2-a salon/compartimentat care impaca si capra si varza. La 22-96 si fratii lui se plang unii ca n-au mese, insa la compartiment stingi lumina, dar altii vor geamuri deschise, nu si clima, e un cerc vicios. Cam fiecare vagon are plusurile lui. Mai carcotesc unii ca sunt vagoane ieftine aceste 21-87, low-cost, dar priviti si voi astfel: costuri minime si eficienta foarte buna. E un exemplu pozitiv. Si tot aceasta schema de scaune a fost extinsa de Astra si in saloanele 20-90 pe Trans Carpatic, doar ca s-au pus scaune cu imbracaminte din piele si cu masuta rabatabila in spatele lor. Si 4 randuri de mese fixe parca, de data asta mese care sunt mese sa poti pune ceva pe ele si sa nu te inghesui cu vecinul, nu panarame ca la 21-76 si restul fratilor si verilor sai. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 09:46 | |
| O compunere recenta a 1526 stie cineva? Ma intereseaza mai ales daca mai are saloane 21-76/86 si numarul vagonului in caz ca da. Mersi! |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3364 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 12:20 | |
| - AeroX a scris:
Chiar ai mers in acest vagon? Impresia ta nu poate fi decat a unuia care se uita la poze. Eu am mers noaptea si pe Botosani - Bucuresti, deci chiar am rezistat foarte bine in ele. Sunt foarte subestimate aceste 21-87. Am mai spus-o de multe ori. Sunt singurele vagoane salon clasa a 2-a din flota CFR in care poti rezista noaptea si la lung parcurs. Ar mai fi noaptea 20-83 cu o lumina mai difuza proiectata in tavan, dar nu le sufar scaunele cu adevarat micute si inghesuite care ma fac sa ma simt ca in Desiro cu 120 locuri, insa scaunele "tigroaice" de pe 21-87 chiar mi se par foarte comode si poti sa-ti intinzi picioarele, nu stai sa te mai privesti cu nu stiu ce strain in ochi. Nu prea le place multora acest stil autocar la tren, dar e cumva mai eficient din alt punct de vedere.
Ma certam si cu unul pe YouTube (avea filmulete cu prezentari de vagoane), se batea cu pumnul in piept ca-s mai comode 21-76 sau 21-86 decat 21-87. Adica vagoanele alea inghesuite (mai ales cu mesele lor) in adevaratul sens al cuvantului si cu lumina puternica de spital pe timpul noptii.
Si va intreb eu asa: ce e de laudat la masutele alea din 21-76, de exemplu? Voi n-ati vazut ce latime anormal de neuniforma au? Ce faci cand pui mai mult de un laptop pe masa aia? Si mai ai si vecini care isi pun sticla de apa pe unde apuca? Voi ati vazut cum sta treaba? Ca nici nu e loc de mai mult de un laptop incat sa stea zdravan amandoua. Eu am mers acum 1 saptamana cu laptop-ul mai mult in poala tot drumul Iasi - Bucuresti si retur, fiindca nu puteam sa tin cu tovarasul meu 2 laptop-uri pe masuta din 21-76. Trebuia sa lucram amandoi la acelasi proiect, iar de dimineata era chiar plinut vagonul, deci pica faza sa te muti la alta masa. Asa ca am rezolvat-o si fara masa care e doar de design si da de cap multora care nu stiu ca sunt prizele sub ea.
Din pacate nu prea exista vagon clasa a 2-a salon/compartimentat care impaca si capra si varza. La 22-96 si fratii lui se plang unii ca n-au mese, insa la compartiment stingi lumina, dar altii vor geamuri deschise, nu si clima, e un cerc vicios. Cam fiecare vagon are plusurile lui.
Mai carcotesc unii ca sunt vagoane ieftine aceste 21-87, low-cost, dar priviti si voi astfel: costuri minime si eficienta foarte buna. E un exemplu pozitiv. Si tot aceasta schema de scaune a fost extinsa de Astra si in saloanele 20-90 pe Trans Carpatic, doar ca s-au pus scaune cu imbracaminte din piele si cu masuta rabatabila in spatele lor. Si 4 randuri de mese fixe parca, de data asta mese care sunt mese sa poti pune ceva pe ele si sa nu te inghesui cu vecinul, nu panarame ca la 21-76 si restul fratilor si verilor sai. Am mers intr-unul de la Bucuresti la Campina asta-iarna la 1527 si in afara de faptul ca scaunele sunt destul de confortabile, nu pot spune ca iti ofera cine stie ce.. faptul cum sunt dispuse scaunele imi creeaza o stare de claustrofobie, plus ca daca vrei sa-ti incarci telefonul, ai o priza la 4-6 scaune si nu cate doua prize la 4 persoane cum e intr-un 21-76, pe care-l prefer mai mult la lung parcurs, caci imi pare mai aerisit... iar cu laptop-urile intr-un 21-76, te asigur ca ai loc Vorbesc din proprie experienta, cand am mai mers cu 10642, de la Cluj, pana la Miercurea Ciuc / Sf. Gheorghe mai eram alaturi de alte 2-3 persoane care toate isi scoteau laptop-ul pentru a face sa treaca timpul mai repede... Prefer oricand un 21-76/86 decat un cotet de bun de aruncat la IR-uri de maxim 3 ore si nu la unul de 10 sau mai mult, vezi IR 10642 sau una din garniturile lui 1538/9... - alex.barac.5 a scris:
- O compunere recenta a 1526 stie cineva? Ma intereseaza mai ales daca mai are saloane 21-76/86 si numarul vagonului in caz ca da. Mersi!
Am vazut sambata la Campina, ca avea 2 x 21-87 si un 21-76 sau minibar 89-87... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 12:28 | |
| La 21-86 incape un laptop pe masuta persoana din fata ta nu mai are loc pe masuta 21-87 sunt cele mai spatioase la picioare in rest sunt vagoane ieftine probabil le-ar fi avantajat niste masute in spatar si 2 prize intre scaune |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 21:24 | |
| Le-ar fi avantajat nişte măsuţe şi prize ca pe 20-68. La 20-68 ai prize la toate scaunele, 1:1. Dar şi ăsta e un vagon subestimat, chinuit pe regio-uri în loc să revină pe Bucureşti - Iaşi unde îi e locul. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 21:43 | |
| 20-68 urile sunt asa de zdrenturoase de zici ca sunt in exploatare de cel putin 10 ani. Era ok de ramaneau pe 1662/1665 asa cum au fost o perioada. |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5901 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 22:44 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- O compunere recenta a 1526 stie cineva? Ma intereseaza mai ales daca mai are saloane 21-76/86 si numarul vagonului in caz ca da. Mersi!
La 1527 vagoanele 1,2,4,5 sunt cu 21-87, iar vagonul 3 minibar 89-87. Cred ca si la 1526 se pastreaza numerotarea. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 04 Apr 2017, 23:08 | |
| La 21-86 sau 21-76 ai avantajul măsuței, dacă pui capul pe ea și tragi un pulover sau bigmen peste nu te mai orbesc neaonele alea nenorocite. Pentru trenurile de lung parcurs care merg ziua, cele mai bune variante mi se par 22-76, 22-96, 20-49.2 și 20-76. 20-76 are un mare avantaj pentru noi, pasionații, pentru că poți face poze foarte faine din ele, dar 20-49.2 și restul au prize și climă ceea ce le ridică în ochii călătorului de rând. Decât să merg 10 ore la 21-76, mai bine 45 de minute la avion... Mai ales dacă nu aș avea gratuitate, nici n-ar încăpea discuție. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 05 Apr 2017, 08:30 | |
| Pai pentru asta cred ca e si buna masuta aia: bautura/mancare si tolanit capul pe ea, de altceva nu e buna. Si masutele de la clasa 1 din etajat sunt mai bune. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 05 Apr 2017, 09:39 | |
| 20-49.200 mi se par niste vagoane neterminate.Nu-mi plac de loc pe interior.O scalambaiala de vagon. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 05 Apr 2017, 09:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Le-ar fi avantajat nişte măsuţe şi prize ca pe 20-68. La 20-68 ai prize la toate scaunele, 1:1. Dar şi ăsta e un vagon subestimat, chinuit pe regio-uri în loc să revină pe Bucureşti - Iaşi unde îi e locul.
Am vazut un vagon 20-68 la trenul 1663 , luni 3 aprilie. Fata de compunerea clasica 21-76, 21-76, 10-70, 22-96, 21-76 mai avea in compunere acest 20-68 si un 20-49. Cred ca a plecat suplimentat duminica spre Bucuresti cu aceste 2 vagoane si s-a intors inapoi cu ele , pentru ca avea un grad de pcupare foarte slab care nu ar fi impus cele 7 vagoane. Da e pacat ca aceste vagoane sunt folosite la trenuri Regio. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 05 Apr 2017, 12:21 | |
| R5403 Bacau-Iasi EA + 4x26-16, 3 dintre ele cu statia de domiciliu Bacau, desi ele au fost la Suceava. Revizia Suceava a cedat multe vagoane la Bacau...20-49 0xx, 20-54, mai nou si etajatele...
R5571 Botosani-Suceava-Timisoara DA+ 20-49 0xx -statia de domiciliu Iasi. Inainte de ianuarie 2017 când acest tren avea 2 vagoane, garnitura era formata de revizia Suceava. |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 09 Apr 2017, 22:17 | |
| Astazi 9.04.2017: 1574: 20.83, 84.83, 19.83, 20.83 1595: 2*21.86 1590: 3*20.49, 84.87, 30.76, 2*21.86 1522: 2* AM Desiro 1725: 1* AM Desiro 1723: 1* AM Desiro 1095: 1* AM Desiro 1571: 20.83, 84.87, 2*21.76 1573: 20.83, 21.86, 2*20.83 1825: 5*22.76 1836: 8*20.83, 19.83, 20.83 1693: 2*22.96, 30.76, 3*22.96 9109/9112: 84.16, 26.16 5109: 26.16, 19.55 5053: 20.55, 26.16 5005: 3*26.16 5003: 1* TE Acvila 9386: 20.50, 26.16, 20.49 9387: 3*26.16 5060/5059/7365/7360: 26.16, 20.54(vopsit in schema gri-albastru) 2070: 20.54( vopsit in schema gri-albastru), 19.54
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |