Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 19 Mar 2017, 17:21
Din cate stiu au facut un singur peron pt ca se presupunea ca intram in Schengen iar trenurile nu vor mai opri, acelasi motiv si pentru doar 9 linii modernizate in loc de 18.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 19 Mar 2017, 19:55
Mare greseala ce-au facut. UE nu va exista pana lume, daca ramane starea actuala cu imigrantii in 2-3 ani se va rupe complet.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 19 Mar 2017, 19:58
Cate vagoane au avut azi trenurile 1583, 1584, 1585, 1586, 1587 și 1589 ? Dar 1634, 1894 și 1576 ?
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 19 Mar 2017, 21:03
Acuma n-as putea sa raspund eu la toate intrebarile privind gara Curtici.
Gara are linia 1 cu peron corespondent la copertina cladirii, peron nemodernizat. in capatul spre Arad s-au construit 3 linii infundate dintre care 2 au peron comun de tip modernizat liniile fiin construite de la zero(ce a fost acolo s-a demolat, demontat.
liniile peron sint 1A si 2A.
Nu e greu de imaginat traficul pe acolo fara o rama electrica sau fara Malaxe. Avem mai multe situatii:
o locomotiva trebuie adusa la Curtici si este adusa tractind Malaxa
daca linia 1 peron este libera, presupunem ca gareaza acolo, se dezleaga locomotiva si Malaxa regareaza la linia infundata 1A
daca linia 1 peron este ocupata, gareaza la 1A sau 2A (infundate), coboara calatorii, impinge Malaxa dincolo de macazuri, se dezleaga locomotiva si apoi Malaxa regareaza la infundate
avem un tren Arad-Curtici compus din vagoane atunci situatia e si mai faina, daca linia 1 e libera gareaza acolo vine locomotiva imprejur si apoi regareaza trenul la infundata.
sau poate ca gareaza direct la infundata, apoi manevreaza trenul la orice linie libera, vine locomotiva imprejur si iarasi regareaza la infundata pentru a pleca spre Arad.
Partea si mai tare e aceea cind doua trenuri internationale se ajung din varii motive in Curtici, ca nu exista decit linia 1 peron, linia 2 e folosita pentru marfa si nu are peron.
Nu ca ar fi nu stiu ce trafic de calatori din Curtici pentru internationale, dar putem prezuma ca la un tren de calatori este totusi nevoie de peron.
Din pacate photobucketul mi-a sters un pozele dintr-un cont deoarece ajunsesem la 89.87 capacitate, tocmai ce postasem acolo niste poze dintr-o deplasare la Curtici unde se vedea foarte bine ce discutam.
in acest film se observa foarte bine linia infundata 1A
cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 19 Mar 2017, 23:39
1630 doua vagoane, 1745 6 vagoane.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 20 Mar 2017, 00:09
cardinal a scris:
1630 doua vagoane, 1745 6 vagoane.
1745 are 5 vagoane
cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 20 Mar 2017, 06:51
Am fost eu cu el ieri, si m-am plimbat de la 6 pana la1. E adevarat, 5 nu avea caldura, si era gol.
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 20 Mar 2017, 15:47
Festival de trenuri ieri duminică pe Valea Prahovei, cu trei trenuri IR - trei companii - toate în ... trei sferturi de oră, în jur de ora 11 pe direcția București spre Brașov. Primul o ramă Softronic, apoi Regiotrans cu ramele RIO 003 + RIO 006. Dar cel mai de efect a fost IR 1621 al lui CFR Călători cu 12 vagoane. 6 vagoane Timișoara (4*21-70 + vagon Bar funcțional + vagon bicicleta) + 6 vag grupa de Brașov. În gară la Sinaia mulți călători au lăsat trenurile private să treacă și au urcat la 1621. Am remarcat că s-a renunțat la clasa 1-a pentru a mai câștiga locuri suplimentare înlocuindu-l cu alt 21-70. Grad de ocupare mare, undeva la 80-85%. Lumea mulțumită, fără nervii cauzați de înghesuială. Nu știu cum a fost în duminicile precedente, dar compunerea 6 titular +6 grupa de Brașov se pare că are rezultate bune.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 20 Mar 2017, 17:07
1838 a ramas si el fara clasa 1. Chiar daca batea vantul acest tren tot timpul avea clasa I. A inceput din nou cu distrugerea garniturilor.. Cunosc replica cu " e gol, nu are calatori, cine merge la clasa I daca are cuseta etc". Eu as merge la clasa I in acest tren daca ma intorc de la Iasi la Cluj Napoca, inainte de ora 22-23 nu adorm, iar sa te trezesti la ora 4 cand ai dormi cel mai bine pana la ora 7 nu-mi se pare normal sa mergi la cuseta deci prefer clasa I nu costa mai mult decat cuseta. La inapoi tot asa, urci tu sa deranjezi lumea la ora 2 ? Daca vin cu Ady Endre nu il prind pe 1766.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 20 Mar 2017, 21:08
Katalyn a scris:
Cate vagoane au avut azi trenurile 1583, 1584, 1585, 1586, 1587 și 1589 ? Dar 1634, 1894 și 1576 ?
1576 a avut 9 vagoane: Primele 3 dupa locomotivă erau 26.16 si următoarele 20.83-uri si un 89.87 parca. Numerotarea era asa: 9,8,7,6,5,4,2,1,1 bis. In schimb l-am văzut, tot duminică, pe 1657 cu doar 3 vagoane: 10.90, 21.76, 21.86. Si vineri avea 5. Ce-i drept la Buzău avea călători cât sa incapă intr-unul singur. S-au adaptat trenurile in funcție de fluxul călătorilor.
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 21 Mar 2017, 10:01
92Dragos a scris:
1838 a ramas si el fara clasa 1. Chiar daca batea vantul acest tren tot timpul avea clasa I. A inceput din nou cu distrugerea garniturilor.. Cunosc replica cu " e gol, nu are calatori, cine merge la clasa I daca are cuseta etc". Eu as merge la clasa I in acest tren daca ma intorc de la Iasi la Cluj Napoca, inainte de ora 22-23 nu adorm, iar sa te trezesti la ora 4 cand ai dormi cel mai bine pana la ora 7 nu-mi se pare normal sa mergi la cuseta deci prefer clasa I nu costa mai mult decat cuseta. La inapoi tot asa, urci tu sa deranjezi lumea la ora 2 ? Daca vin cu Ady Endre nu il prind pe 1766.
Parca erau obligatorii vagoanele de clasa 1 , pe trenurile IR!!!!
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 21 Mar 2017, 13:56
bobi a scris:
92Dragos a scris:
1838 a ramas si el fara clasa 1. Chiar daca batea vantul acest tren tot timpul avea clasa I. A inceput din nou cu distrugerea garniturilor.. Cunosc replica cu " e gol, nu are calatori, cine merge la clasa I daca are cuseta etc". Eu as merge la clasa I in acest tren daca ma intorc de la Iasi la Cluj Napoca, inainte de ora 22-23 nu adorm, iar sa te trezesti la ora 4 cand ai dormi cel mai bine pana la ora 7 nu-mi se pare normal sa mergi la cuseta deci prefer clasa I nu costa mai mult decat cuseta. La inapoi tot asa, urci tu sa deranjezi lumea la ora 2 ? Daca vin cu Ady Endre nu il prind pe 1766.
Parca erau obligatorii vagoanele de clasa 1 , pe trenurile IR!!!!
Nu se mai tine cont de nici-o regula la CFR, acuma vor desemna alt mafiot din guvern in functie de DG la calatori si atunci urmeaza drumul catre faliment.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 21 Mar 2017, 14:13
92Dragos a scris:
bobi a scris:
Parca erau obligatorii vagoanele de clasa 1 , pe trenurile IR!!!!
Nu se mai tine cont de nici-o regula la CFR, acuma vor desemna alt mafiot din guvern in functie de DG la calatori si atunci urmeaza drumul catre faliment.
Daaa, parada incompetentilor continua! Regulile lui peste prajit! Nu au fost in stare sa modernizeze vagoane si sa le faca mixte, cum erau odata!
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 21 Mar 2017, 14:13
Si asta sa fie mare problema la CFR Calatori? Scoaterea unor vagoane de clasa 1? Erau si pline rau? Actualul director a facut mai multe decat au facut si vor face altii in 10 ani. Daca nu continua tot el atunci chiar putem sa ne asteptam la o decadere serioasa. Nu se gasesc usor oameni buni, pasionati si dedicati.
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 21 Mar 2017, 14:32
Nu conteaza cat erau de pline, acest serviciu trebuie sa existe la trenurile IR si in special la cele de lung parcurs. Daca este regula, trebuie respectata, asa cum s-a respectat si aberanta directiva UE , prin care s-au schimbat titulaturile trenurile .
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017