| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+64didinul AndreiSV catalinu' Vale_ntin sp59 bubu marius_catalin84 decward alex1987 florin29sv Theo A. Petre_IFTE Razvan Tudor Ikarus99 Traveller TER200 bobi IonutCFR2009 miguel1975 @ndrey Luna sorinache96 Jhonyla DUAL CristyanC Rarau alex.barac.5 aris86 alex.alexus.tm Katalin4653 theblackstigx marius664 Andrey_tm madalin98 Hurricane Vitosa mielutu zburator ALEXCFR laurentzu Sabik riciu dan tm ciprian71 Dr2005 Adirmvl florin94 cristi ar neluadi cfr500 cardinal cristy79 Cipri Andrei Neculai Maddox laur 133 ets2oltromânia MariusM Katalyn AeroX mariuscfrbucuresti AndiCFR Adrian78 Andrei Andras Nesebar 92Dragos 68 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 01 Mar 2017, 22:48 | |
| Destul de probabil ca de duminica 5 martie perechea 1891/1894 sa revina la loco+vagoane. E cazul pentru a se face fata mai bine la numarul tot mai mare de studenti. Poate il vor tine la vagoane doar duminica (cand are multi calatori 1894), in restul saptamanii la Desiro. Ramane sa vedem. Cert e ca CFR Calatori se mobilizeaza in perioada asta. , lucru pe care eu chiar il asteptam si chiar il apreciez. Tocmai asta ma si deranjeaza mai mult la gratuitatile studentilor, ca nici macar n-au loc in tren, de alte categorii de calatori nu mai zic. V-am spus ca Pitestiul/Slatina nu mai face fata cu Desiro-urile. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 14:22 | |
| Vad ca la 1891 au chiar 55 locuri la clasa 1-a care nu poate sa însemne decât salon AVA de 58 locuri 10-70/90 sau 30-76. Iar la clasa a 2-a pot fi 3 vagoane orice serie. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 14:44 | |
| Inca sunt 205 locuri libere, prea isi iau unii bilet in ultimele momente. Oricum bravo cfr, uite ca se pot pune vagoane in loc de desiro. Uite ca e loc in tren pentru cam toata lumea deocamdata. Pe ruta asta duminica eu mai degraba vad o problema la 1896 unde deja sunt mult mai putine locuri disponibile, doar 87, si normal dealtfel ca ajunge seara. Ar necesita o suplimentare si ala. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 16:02 | |
| E gandita compunerea cu vagoane pentru perechea 1891/1894 fiindca nu ataseaza/detaseaza vreo grupa si se poate intoarce in aceeasi zi. Nu e alegerea ideala, dar e cea mai usor de schimbat. Asa normal ca ar trebui vagoane si la alte trenuri, dar avand grupe (Campulung/Curtea de Arges/Targoviste) e nevoie de Desiro pentru flexibilitatea sa. Se mai mobilizeaza lumea daca e sa se mentina o buna perioada compunerea asta. E bine si asa. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 16:19 | |
| Singura soluţie pe care o văd pentru duminică e să se pună 2 Desiro la grupele de Câmpulung şi Curtea de Argeş, iar 1788 să fie format cu etajate, la Piteşti şi Goleşti făcându-se transferul de călători. Apoi automotoarele să revină de la Piteşti cuplate cu alte trenuri. Şi vineri făcută manevra invers.
Operaţiunea asta nu necesită trenuri în plus în PMS.
Desigur, pe bilete să apară în continuare grupele directe, deci să fie un singur bilet. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 16:38 | |
| Ce sa facem dacă nu avem vagoane. Ce bune erau încă vreo 30 etajate.
De când cu gratuitatea a observat cineva dacă a crescut numărul studenților și pe secțiile neinteroperabile, acolo unde sunt și privați ?
E cazul ca CFR Călători să găsească soluții pentru zilele de duminică sa mai rupă de unde poate sa suplimenteze acolo unde e nevoie. Sa umble cumva la turnusuri pentru o zi iar etajatele sunt numai bune pe distanțe scurte sau la cele cu oferta tarif-Regio.
R 3005 ar putea forma duminica la peron pe RE 3012 și nu ar muri nimeni dacă ar pleca cu 15-20 minute întârziere mai recuperează pana la București.
Peste tot s-ar putea face astfel de combinații ca sa mai câștige câteva vagoane pentru duminica dacă s-ar vrea.
De exemplu la toată treaba asta cu 3005 sa formeze 3012 CFR Călători câștiga 3 etajate care ar putea sa le dea la 1634 iar de la 17 la 20 are tot timpul sa le manevreze pentru 3011 sa reintre în grafic. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 16:55 | |
| O varianta ar fi si luarea de etajate de la trenurile unde sunt putini calatori si inlocuirea lor cu vagoane din alte serii. Si bineinteles sa se faca revizie pana la vara la cat de multe vagoane. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 18:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Singura soluţie pe care o văd pentru duminică e să se pună 2 Desiro la grupele de Câmpulung şi Curtea de Argeş, iar 1788 să fie format cu etajate, la Piteşti şi Goleşti făcându-se transferul de călători. Apoi automotoarele să revină de la Piteşti cuplate cu alte trenuri.
Şi vineri făcută manevra invers.
Operaţiunea asta nu necesită trenuri în plus în PMS.
Desigur, pe bilete să apară în continuare grupele directe, deci să fie un singur bilet. E un bilet, dar sunt trenuri diferite, locuri diferite. Duminica 1788 nu ataseaza Curtea de Arges si Campulung. Se muta mai tarziu la 1792. Mie nu-mi surade ideea cu etajatele, pe langa faptul ca n-or fi de gasit, si totodata faptul ca plimbi lumea dintr-un tren in altul. Dar daca ai anula 1784 duminica si il muti mai tarziu ca sa suplineasca? Dar daca ai limita 1 din 2 AM-uri pentru 1782 la Pitesti si il pastrezi pentru mai pe seara? Dar daca s-ar mai pastra si 1 AM de la 1780 (din doua, oricum duminica nu mai sunt necesare doua)? La fel, poate s-ar mai trimite sa penduleze o data Curtea de Arges - Pitesti sau Campulung - Golesti - Pitesti. Iar din Bucuresti Nord daca s-ar mai anula cateva din Desiro care nu-s strict necesare duminica? Gen 1 AM in loc de doua la 1789, ori sa se anuleze 1791 sau 1793 sau vreo grupa de Targoviste la 1787/1897. Solutii sunt chiar multe si variate , nu doar una singura, insa nu-i place nimanui sa isi bata capul prea mult, dar e o idee pentru mersul de anul urmator intrucat n-a prevazut nimeni anul trecut ce putea sa se intample in viitorul apropiat. Deocamdata e buna si manevra de acum cu 1891 pentru Slatina - Bucuresti la pranz/amiaza. Eventual putea sa vina ca 1896 in loc de 1894, dar duminica se cupleaza la 1896 2 AM-uri (Craiova + Pitesti de la 1785), deci alte complicatii, asa ca pentru moment merge oricum. Eventual Desiro-ul ramas de la 1894 standard mai poate fi trimis sa suplineasca la 1896 (trimis cu o zi inainte prin 1895/1897). |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 19:36 | |
| Soluții ar fi dar nu are cine sa-și bată capul. Eu am găsit soluție pentru duminica pe Brasov-București bați dim palme și ai câștigat 3 etajate adică peste 300 locuri și fara sa dai peste cap circulația trenurilor ( anulari, limitări, garari, retrageri ) sau sa deranjezi turnusul anumitor garnituri/trenuri.
Se ia duminica cele 3 etajate de la 3003 si se baga la 1634 iar pe 3012 îl compui la peron din 3005. Vagoanele lui 3005 se întorc lunea cu 3002 dar toate trenurile Regio de pe Buc-Brasov-Buc au cate 3 etajate asa ca le trimiți pe cele de la 3008 ( sosire în jur de 18:30 în București.Nord ) cu 3011 DG și ai rezolvat treaba sau ca deranjez pe cineva le trimiți direct cu 10641 în cap după locomotiva deși ar implica niște manevre în plus la GARA de Nord.
Iar din grupa de week-end de Brașov de la 1621/1634 poți trimite pe 1621 doar cu 3 vagoane in loc de 5 ( ca ai castigat alea 3 etajate ) iar 2 saloane de 84 locuri îți raman sa le trimiți in alta parte cat stau in București de la 1654 pana la 1653 ( de la 09.00 la 20.00 )
La fel vagoanele de la 1644/1643 cele 3 de la Sighet merg trimise la Constanța cu 1583 și retur 1584 și as mai gasi exemple, dacă se vrea se poate...
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Joi 02 Mar 2017, 19:49, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 19:45 | |
| Orice tren în plus implică modificarea contractelor de servicii publice. Asta înseamnă hotărâre de Guvern și acceptul MFP, deci e extrem de greu de făcut. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 19:51 | |
| Nu e vorba de niciun tren în minus sau în plus ( probabil ca i-ai raspuns lui AeroX ) ci doar utilizarea vagoanelor la capacitate maxima duminica. De ce spun duminica ? Pentru ca studenți pleacă acasă joia, vinerea și chiar sâmbătă treptat în schimb duminica se intorc toti odata pentru ca seara e musai sa fie în Capitală ca sa aibă timp pentru ziua de luni. Cred ca or mai fi si rezistenți care vin direct luni dimineață.
La fel cele 2 saloane de la 10642 pana seara când pleacă înapoi ca 10641 pot sa le trimită oriunde : Constanța, Brașov, Pitești sau chiar Craiova. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 02 Mar 2017, 20:33 | |
| - Katalyn a scris:
De când cu gratuitatea a observat cineva dacă a crescut numărul studenților și pe secțiile neinteroperabile, acolo unde sunt și privați ?
A crescut,in special numarul abonamentelor cu > 120% . |
|
| |
sorinache96
Numarul mesajelor : 61 Varsta : 28 Localizare : Brasov Reputatie : 3522 Data de inscriere : 05/06/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 03 Mar 2017, 22:21 | |
| R 3005: 26-16 090 + 36-16 033 + 26-16 084 + 26-16 080 R 3007: 36-16 038 + 26-16 087 + 26-16 074 R 3012: 26-16 077 + 26-16 078 + 36-16 036 R 3536: 20-55 104 + 20-55 068 R 4510: 20-49 215 + 20-49 217 R 4515: 19-76 019 + 20-55 042 R 3535: 20-31 008 + 20-49 218 R 3024: 21-80 060 + 19-80 029 + 21-80 038 R 2106: 2xAM Desiro R 2505: AM Desiro R 14761: 2XAMX
IR 1527: 20-87 004 + 20-87 002 + 89-87 006 + 20-87 003 +20-87 006 +(21-76 910 +21-76 909 + 19-83 102) grupa Bucuresti- Brasov IR 406 avea vagonul 20-49 266(de Cluj) ca vagon suplimentar pe relatia Brasov - Cluj Napoca IR 1622: 20-76 027 + 21-70 011 + 89-87 003 + 19-70 004 + 84-96 001 + 20-76 028 + (21-87 021 + 21-87 026) grupa Brasov - Bucuresti, ambele vagoane revizuite pe 28.02.17 la Astra Arad IR 1646: 21-76 030 + 21-76 080 + 10-70 001 + 21-87 027 + 21-76 074 IR 1633: 20-83 009 + 19-83 001 + 84-83 002 + 20-83 008 + 20-83 004 IR 472: 21-76 001 + 10-90 020 + 21-76 092 + 40-31 016 + 71-70 005 + (89-87 015 + 89-87 013) grupa Bucuresti-Brasov IR 1538: 21-86 029 + 10-90 010 + 89-87 002 + 21-86 042 + (21-79 910 + 21-76 909 + 19-83 102) grupa Brasov - Bucuresti |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Vin 03 Mar 2017, 23:03 | |
| E nasol din ce vad, înainte de gratuitate vinerea se suplimentare cu 1 etajat doar 3005 acum vad ca 1527 3 vagoane, 1633 și el cu un vagon, Ister 92 locuri în plus, Corona 80 locuri pana la Cluj iar suplimentul de la 1527 puteau sa-l trimită și cu 1646, anul trecut când a fost criza de locomotive delfinul de la 1527 se întorcea cu 1646 înapoi la București.
Deci studenți avem, vagoane cred ca se poate și mai bine asa ca mai rămane doar sa vina banii. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8373 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Sam 04 Mar 2017, 07:21 | |
| [quote="sorinache96" IR 406 avea vagonul 20-49 266(de Cluj) ca vagon suplimentar pe relatia Brasov - Cluj Napoca i[/quote]
Ce am zis eu acum 3 saptamani, nu o sa faca corona fata cu doua B-uri. Daca ramane gratuitatea studentiilor avem sanse sa revina la garnitura de 7 vagoane H-start incepand cu noul mers din decembrie. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|