| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+64didinul AndreiSV catalinu' Vale_ntin sp59 bubu marius_catalin84 decward alex1987 florin29sv Theo A. Petre_IFTE Razvan Tudor Ikarus99 Traveller TER200 bobi IonutCFR2009 miguel1975 @ndrey Luna sorinache96 Jhonyla DUAL CristyanC Rarau alex.barac.5 aris86 alex.alexus.tm Katalin4653 theblackstigx marius664 Andrey_tm madalin98 Hurricane Vitosa mielutu zburator ALEXCFR laurentzu Sabik riciu dan tm ciprian71 Dr2005 Adirmvl florin94 cristi ar neluadi cfr500 cardinal cristy79 Cipri Andrei Neculai Maddox laur 133 ets2oltromânia MariusM Katalyn AeroX mariuscfrbucuresti AndiCFR Adrian78 Andrei Andras Nesebar 92Dragos 68 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Dum 15 Ian 2017, 19:41 | |
| IR 1634 Brasov-Buc.Nord tren cu oferta tarif-Regio cu 13 vagoane cu 833 locuri la clasa 2-a si 112 locuri la clasa 1-a. In fata circula R 14036 al operatorului brasovean cu 3 rame ( 9 vagoane ) cu aproximativ 600 locuri.
IR 1634 : 21-86, 21-87, 10-70.100, 21-87, 21-86 ( vagoane de la 1654/1621 ) + 22-96, 21-86, 21-76, 83-76, 89-87, 10-70, 21-87, 21-87 ( vagoanele perechii 1631 )
La 1621 primele 5 vagoane grupa Buc-Brasov au fost luate de la IR 1654 grupa de Vatra Dornei si Suceava iar ultimele 2 tot pentru Buc-Brasov au fost luate de la 1644 grupa de TG.Mures.
Iar sta CFR Calatori prost la capitolul vagoane disponibile in week-end-uri ?
R 14036 : RIo 10, Rio 06, Rio 02.
IR 1645 : 84-96, 89-87, 89-76, 10-70, 21-86 ( 1539 Buc-Cluj ) + 22-96, 22-76 ( Buc-Brasov ) + 21-87, 84-87, 10-91, 21-76, 21-76 ( 1645 Buc-Tg.Mures )
|
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 12:12 | |
| - cfr500 a scris:
- R5571 Botosani - Timisoara DA + 20-49-0XX. Doar un vagon
Asa a fost si pe 2 ianuarie. Am facut si poze. La plecare, pleaca tot cu un singur vagon ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 12:50 | |
| La plecare de unde?
Iar a inceput fibrilatia cu Botosaniul?
1766 are de multa vreme doar un vagon pentru Botosani. |
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 13:07 | |
| - Katalyn a scris:
- cardinal a scris:
- Anul trecut in Brasov 1731 si 1635 erau aduse impreuna din triaj, apoi separate la peroane.
"Urcati unde vreti si asa e trenul gol" ce mergea azi sa faci blatul pana la Brasov doar 2 nasi la 13 vagoane. Cred ca nici cel mai corect nas de la CFR Calatori nu ar fi zis nu.
89-87 minibarul e pus doar de forma ca sa suplimenteze capacitatea trenului cu 46 locuri nu era nimic la mini-bar.
Imi aduc aminte imediat dupa Craciunul din 2015 sau chiar a 3-a zi de Craciun am prins 1621 cu peste 12 vagoane doar 2 nasi dar atunci grupa de Brasov era plina iar cea de Timisoara 60%. Am platit 16 lei pana la Brasov era nasul lesinat cum a vazut ca vin spre el nici nu m-a lasat sa deschid gura a zis urca. Apoi a mai venit 5 tineri care nu stiau de trenul asta nu au mai luat bilete ca i-a vrajit nasul imediat 20 lei de caciula pana la Predeal. 116 lei dintr-un foc si doar de la 6 persoane, ce frumoasa este viata la CFR Calatori 2 salarii, te plimbi si vezi tara pe banii statului. Imi aduc aminte discutia de la peron cu doar cateva secunde inainte sa plece trenul "Unde merge trenul asta, opreste la Predeal" si "Se poate lua bilet din tren" iar nasul "va dau eu bilet in tren dar e mai scump ne intelegem noi" cum a plecat trenul le-a spus "la casa biletul e vreo 30 lei in tren e dublu dati si voi cate 20 lei de caciula eu zic ca e bine" oamenilor nu le venea sa creada ca pot merge "legal" si ajunge pe partie in cele mai bune conditi si in siguranta la cel mai mic pret de pe piata, toata manevra a durat maxim 1 minut negocierea plus hartia cu Caragiale, pe mine ma bufnea rasul ca eu i dadusem 16 lei pana la Brasov iar aia pana la Predeal au platit mai mult pentru o distanta mult mai scurta. Ca fapt divers un bilet la Regio pe Pl.Vest-Brasov era atunci 16 lei. Erau cei 2 nasi obositi dupa verificarea calatorilor dar si buzunarele erau pline. Si-apoi se mira lumea ca n-are conditii in tren. Uite de ce nu are |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 14:26 | |
| - dan tm a scris:
- La plecare de unde?
Iar a inceput fibrilatia cu Botosaniul?
1766 are de multa vreme doar un vagon pentru Botosani. La plecare din Botosani ma refer (tren 5571 - vagoane directe pentru 1765). Care de mult ? Eu am venit cu el pe 13 noiembrie 2016, deci nici 2 luni de atunci si era cu 2 vagoane. Nu incepe nicio fibrilatie, am confirmat doar ce am vazut cand am fost la Botosani. In plus cred ca ajunge un vagon, mai ales ca mereu nu l-am vazut cu grad de ocupare mai mare de 50% cand era in 2 vagoane. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 14:35 | |
| Am scris si eu la compunerea trenurilor intr-o zi ca avea un vagon. Am mers vineri cu 1766 si am avut loc in acest vagon(bine nu am stat acolo). Vagonul avea ceva calatori, insa doar pentru ca sistemul acolo ii repartiza, de exemplu eu am mers la Arad, din Arad au urcat unii pentru Deva. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 15:15 | |
| - dan tm a scris:
- Am scris si eu la compunerea trenurilor intr-o zi ca avea un vagon.
Am mers vineri cu 1766 si am avut loc in acest vagon(bine nu am stat acolo). Vagonul avea ceva calatori, insa doar pentru ca sistemul acolo ii repartiza, de exemplu eu am mers la Arad, din Arad au urcat unii pentru Deva. Eu cand am mers ultima data cu el era duminica. Poate a contat si asta si gradul de ocupare fiind mai ridicat in weekend au pus 2 vagoane. Pe 2 ianuarie la sosirea in Botosani a venit intr-adevar cu un vagon 20-49, am scris acuma vreo 2 saptamaini despre asta. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 16:34 | |
| Usor acolo cu buricul pamantului ca nu e cazul de redeschiderea unor discuti inutile. Noi vorbim aici de 1621 cu 13 vagoane sau de 1634 tot cu 13 plus ca a avut si 15 vagoane lungi nu glume de trenuri cu DA + 1 vagon care sunt tinute in spate de trenuri ca 1621 sau 1634...
Bucurati-va ca inca mai aveti Loc + vagon/vagoane ca daca era dupa mine anulam toate glumele de grupulete si trenurile de pe 511 si cu 2 Desiro pendula rezolvam situatia ba chiar era timp de trenuri Suceava-Veresti-Botosani si retur sau sa stea rezerva unul din automotoare cateva ore. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 16:50 | |
| - Katalyn a scris:
- Usor acolo cu buricul pamantului ca nu e cazul de redeschiderea unor discuti inutile. Noi vorbim aici de 1621 cu 13 vagoane sau de 1634 tot cu 13 plus ca a avut si 15 vagoane lungi nu glume de trenuri cu DA + 1 vagon care sunt tinute in spate de trenuri ca 1621 sau 1634...
Bucurati-va ca inca mai aveti Loc + vagon/vagoane ca daca era dupa mine anulam toate glumele de grupulete si trenurile de pe 511 si cu 2 Desiro pendula rezolvam situatia ba chiar era timp de trenuri Suceava-Veresti-Botosani si retur sau sa stea rezerva unul din automotoare cateva ore. In fond cred ca ar fi mai bine cu Desiro , cu legatura la 5 minute, decat sa stai cu tren direct 52 de minute in Suceava sa te atasezi la 1765. Chiar nu inteleg de ce pleaca asa de repede din Botosani pentru a sta asa mult in Suceava. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 17:13 | |
| [quote="laurentzu"] - Katalyn a scris:
In fond cred ca ar fi mai bine cu Desiro , cu legatura la 5 minute, decat sa stai cu tren direct 52 de minute in Suceava sa te atasezi la 1765. Chiar nu inteleg de ce pleaca asa de repede din Botosani pentru a sta asa mult in Suceava. Trenul pleaca mai devreme din Botosani pentru a prinde legatura la 381 pentru Bucuresti. Confirm ca sunt calatori pentru Bucuresti. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 17:18 | |
| Cine are bagaje nu e chiar fericit sa schimbe trenul (rile) si nici orice alt mijloc de transport. Vezi mersul prin mijloacele de transport in comun in marile orase. Daca ai bagaje serioase nu prea-ti vine sa schimbi 4 mjloace de transport. Eu la job schimb 4 sau 5 mijloace de transport dar nu am bagaje (varianta: autobuz, tramvai, metrou, autobuz sau tramvai, tramvai, metrou, metrou, metrou si pe jos). |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 17:42 | |
| Lasa ca nu moare nimeni ca schimba.Mergind pe ideea asta paguboasa o sa ajunga sa nu mai aiba tren deloc pe unele zone. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Lun 16 Ian 2017, 19:01 | |
| La Desiro ai podea joasă. Dacă ai bagaje voluminoase ai scaunele rabatabile exact lângă ușă. Aici nu cred că se plânge nimeni dacă e pus să schimbe trenul. Mai ales dacă fiecare tren de la Timișoara/ București/ etc. are legătură la 5-10 minute.
Dar la Malaxa (că Malaxa 900 circulă la Botoșani) ai de urcat niște scări înalte, ușa e strâmtă, scaunele sunt foarte imcomode, etc.
Iar vagonul/vagoanele ăla/alea de Botoșani sunt bune pentru a prelua fluxul mare de călători de pe unele porțiuni, în unele perioade ale anului. Că 1766 circula într-o perioadă cu trei vagoane 20-49 pline și cu oameni în picioare. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 17 Ian 2017, 09:33 | |
| - dan tm a scris:
- Lasa ca nu moare nimeni ca schimba.Mergind pe ideea asta paguboasa o sa ajunga sa nu mai aiba tren deloc pe unele zone.
Nu moare, dar alege alt mijloc de transport. De exemplu dubele... Daca nu as face mai mult cu automobilul personal si nu ar fi carburantul asa de scump din cauza traficului nenorocit, nici vorba sa mai schimb n mijloace. Iar cand nu lucram in Bucuresti ci la "cuca-macaii" si aveam carburant de la firma nu foloseam RATB/Metrorex. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 17 Ian 2017, 09:57 | |
| Depinde de trenuri, ruta, durata legaturii, daca peronul e comun, daca trenurile se asteapta in caz de intarzieri. La modul general e de nedorit. Eu as vrea sa fac curand o calatorie Bucuresti - Adjud - Siculeni / Miercurea Ciuc (linia 501) si sa ma intorc inapoi prin Brasov la Bucuresti in aceeasi zi. Imposibil sa rezulte in ceva rezonabil. Chiar si ca pasionat, sa te plimbi de placere, tot e greu sa stai dupa niste trenuri si nici macar in gari / orase mai ca lumea. In cazul meu, ar trebui sa-mi mai continui excursia si noaptea cu trenul mai departe doar ca sa nu stau sa astept ore bune in gari, iar in final consum si mai mult timp si bani. Ziua mai e cum e sa astepti prin gari, dar noaptea ... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|