| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+57matei vulcan allred madalin98 get. Katalin4653 marius664 riciu Spartan1948 Sabik miguel1975 alex.barac.5 ets2oltromânia Livius0202 Cris_Cr laur 133 bobi Vitosa ciprian71 ECata Luna didinul theblackstigx CristianSM Andrei Andras DUAL laurentzu Norbi AndiCFR Ikarus99 92Dragos IonutCFR2009 AndreiSV Ovidiu Andrei neluadi Rarau cristy79 cardinal Simo1971 Nesebar billy752-istu razvan - trenuri cfr500 AeroX mielutu zburator dan tm Adrian78 Florin-ICE CristyanC florin94 Dr2005 cristi ar Katalyn qew00 Adirmvl Andrey_tm ALEXCFR mariuscfrbucuresti 61 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 08 Oct 2016, 12:26 | |
| Pe M700 toate trenurile IR vor opri în continuare la Barboși deoarece acolo urcă/coboară șeful de tren pe/de pe mașină. Cf instrucției, pe porțiunile cu linie încălecată este necesară prezența șefului de tren în postul de conducere. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 08 Oct 2016, 22:21 | |
| - Kapпaтй a scris:
1833/1834 cu ce e facut? Cu 21-70 și 20-76. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 08 Oct 2016, 23:34 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Kapпaтй a scris:
1833/1834 cu ce e facut? Cu 21-70 și 20-76. Buna treaba, Multumesc! 1843 cu ce mai e acum? |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3336 Reputatie : 8740 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 08 Oct 2016, 23:43 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Pe M700 toate trenurile IR vor opri în continuare la Barboși deoarece acolo urcă/coboară șeful de tren pe/de pe mașină. Cf instrucției, pe porțiunile cu linie încălecată este necesară prezența șefului de tren în postul de conducere.
Să trăiască și să înflorească linia încălecată ! Măcar atât, dacă nr. de pasageri din Barboși nu contează. Aș fi foarte supărat pe CFR dacă ar trebui să mă trambalez până la capătul țării, în apropierea Ucrainei, să iau trenul. PS Și totuși, acum vreo 3 ani, IR 1577, nu oprea în Barboși. Atunci nu se aplica instrucția ?! Sau șeful urca în postul de conducere din Brăila ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 05:24 | |
| Ieri 1766 2x22-96 20-76 2x20-49-2xx C D |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 09:01 | |
| De ce mama dracului scot vagoanele 20-49 200 de pe trenurile IR ? Alea is de rang IR au clima si prize. Au stricat toate compunerile din tara. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 09:35 | |
| Sunt curios daca au fost reparate 20-76, 21-80 care zaceau in Ploiesti Sud. Poate de la noul mers sunt planuri ca Iasi sa faca noi trenuri IR. Ar merge 20-49 200 in locul Desiro pe Iasi-Galati. Ar trebui sa existe mai multe IR pe Iasi-Roman-Bacau ca ar fi calatori. In afara de Prietenia si Iasi-Brasov sunt doar trenuri R cu stationarea de minim 20 minute in Pascani.
Sper ca noul mers nu va fi copy-paste cum a fost din 2013 pana in prezent.
|
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 09:36 | |
| Toate trenurile Timișoara - Jimbolia - Timișoara sunt formate din automotoare Desiro. Probabil sunt defecte Malaxele și LVT-urile. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 10:41 | |
| - cfr500 a scris:
- Sunt curios daca au fost reparate 20-76, 21-80 care zaceau in Ploiesti Sud.
Poate de la noul mers sunt planuri ca Iasi sa faca noi trenuri IR. Ar merge 20-49 200 in locul Desiro pe Iasi-Galati. Ar trebui sa existe mai multe IR pe Iasi-Roman-Bacau ca ar fi calatori. In afara de Prietenia si Iasi-Brasov sunt doar trenuri R cu stationarea de minim 20 minute in Pascani.
Sper ca noul mers nu va fi copy-paste cum a fost din 2013 pana in prezent.
Nu pot să înţeleg de ce nu este utilizată eficient varianta circulaţiei peste racordul de la Paşcani, evitând rebrusări şi lungirea timpilor de parcurs cu st Paşcani. Ar fi un spor de ofertă mai tentantă legarea mai bună a Iaşiului cu Bacău-Focşani-Ploieşti. Linie bună, fară rebrusările clasice Tecuci/Măraşeşti, chiar şi posibilitatea de legătură dinspre Suceava/Botoşani la Roman ori Bacău. Nu e mare filozofie scurtarea timpilor unor relaţii, iar situaţia lui Iaşi cu Bacăul şi Focşaniul se mai poate găsi pe reţea. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 11:19 | |
| Nu prea ai ce sa bagi pe acel racord de la Pascani. Trenurile Regio Iasi-Bacau/Marasesti trebuie obligatoriu sa treaca prin gara mare Pascani ca acolo coboara si urca multa lume. Apoi trenurile Iasi-Bucuresti e normal sa circule pe 600 ca avem orase care genereaza calatori destul de multi ca Vaslui si Barlad. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 11:23 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Toate trenurile Timișoara - Jimbolia - Timișoara sunt formate din automotoare Desiro. Probabil sunt defecte Malaxele și LVT-urile.
Ar fi indicat sa dispara malaxa si lvt, astea sunt epave pentru zilele in care traim, apartin trecutului si nu au ce sa mai caute in prezent ca trenuri in circulatie zi de zi. Sa se repare toate Desiro si sa fie puse la treaba pe secundare si rutele scurte. Desiro ofera conditii de calatorie demne de zilele noastre si pentru o tara moderna care tinde spre un viitor mai bun, care face parte din UE, ceea ce epavele nu o pot face nici pentru acum 20 de ani, sunt depasite de timp. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 11:29 | |
| - cfr500 a scris:
- Sunt curios daca au fost reparate 20-76, 21-80 care zaceau in Ploiesti Sud.
Poate de la noul mers sunt planuri ca Iasi sa faca noi trenuri IR. Ar merge 20-49 200 in locul Desiro pe Iasi-Galati. Ar trebui sa existe mai multe IR pe Iasi-Roman-Bacau ca ar fi calatori. In afara de Prietenia si Iasi-Brasov sunt doar trenuri R cu stationarea de minim 20 minute in Pascani.
Sper ca noul mers nu va fi copy-paste cum a fost din 2013 pana in prezent.
Este un plan ca multe vagoane 21-80 sa fie modernizate in 21-76 900, sunt si pe la Basarab cateva bucati care nu mai au nici geamuri iar interiorul e aproape inexistent ca a fost luat cam tot ce se putea si completat la cele care se afla in circulatie iar carcasa o trimite la modernizat. Planul inca e in derulare, deci vagoane 21-76 900 o sa tot iasa. Bine era si vagoanele 20-50/19-50/39-50 ca sunt multe prin Basarab abandonate sa se modernizeze in 20-83/19-83, doar ca statul nu mai acorda ajutor pentru modernizare si tot ce se face e din plusul incasat de la calatori asa ca trebuie ca toata lumea sa cumpere bilet pentru calatoria ce o face cu trenul si sa fie cat mai multi calatori pentru ca incasarile sa creasca si sa fie bani pentru modernizarea vagoanelor.
Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Lun 10 Oct 2016, 00:16, editata de 1 ori |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR :: Compunerea trenurilor din România Dum 09 Oct 2016, 11:31 | |
| Si sa ne gandim si la consumul de combustibil.Banuiesc ca exista o diferenta de consum intre Malaxa si Desiro. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 11:34 | |
| Exista doar ca daca ai o malaxa in circulatie nu poti sa ai pretentia de a avea si calatori la ce confort egal cu -50 il ofera, asa daca ai Desiro poti avea si pretentia sa vina lumea la tren, sa fie multumita si sa vina si pe viitor. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 11:57 | |
| http://www.economica.net/mobile/cfr-calatori-ar-putea-cumpara-trenuri-noi-in-leasing-sau-prin-parteneriat-public-privat_126551.html
Valabil si pentru cei care cer trenuri noi, noi nu doar din prisma materialului rulant. Scrie clar in link: "Față de aceeași perioadă a anului 2015, parcul activ de vagoane al CFR Călători a crescut de la 884 vagoane la aproximativ 1.200 de vagoane în urma reparaţiilor programate din fonduri proprii. Pentru a răspunde cerinţelor pieţei şi nevoii de mobilitate a românilor, este necesar ca parcul de exploatare vagoane al companiei să aibă circa 1.600 de unităţi (de la 1.200 câte sunt în prezent)." |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|