| 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni | |
|
+83TER200 florrinel Peter Fodor Alexandru cardinal ciprian71 Katalyn AeroX traian neluadi cristi ar Rarau cristy79 marius_catalin84 laurentzu marius664 CristyanC Davee91 deconectat user dezactivat... dan tm mielutu zburator Petre_IFTE Adisoft1991s Andrey_tm Simply18 gardianlinux boldalexandru MRBFCRB Săgeata albastră kristi kkk Jürgen Habermas catalinu' halmarius @ndrey Vitosa Balto IonutCFR2009 Criss Ciuc dexter23 cristi CFR DUAL redeme Dr2005 DAS 2011 manuela florin29sv bogdan srl cfr500 alliens Adirmvl Katalin4653 roseanu Sergiu rmn Ioan chatnoir401 Czirjak Arpad kasapis2007 billy752-istu iuli.hard Adrian78 ATM 060-EA078 92Dragos razvan - trenuri MariusM mishu88 cata TVlad ldh80 Marius Iulian danny96 calin941-2 Nesebar mihai_cfr_bacau Costin.H buldozer2 tudor_toma82 Gabry Gabriel Vlad mardaryroby cortexedge Ionutz 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mier 19 Sept 2012, 11:54 | |
| Scrie si TMV. Vor fi semnale cu Trepte Multiple de Viteza si Bloc de Linie Automat. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mier 19 Sept 2012, 11:59 | |
| - Czirjak Arpad a scris:
- Deh... N-am înțeles asta exact... Deci trece pe linie falsă după care să reintre pe linie normală? Păi dar... Asta adică cum? De ce? E blocat macazul, sau are ceva linia pe porțiune aia scurtă?
Nu au nimic nici linia nici macazurile. La iesire din Adjud spre Onesti e un singur fir, care, la un moment dat se intalneste cu firul ce vine din Triaj si formeaza linia dubla. Firul care vine din Adjud devine firul II sau linia din stanga (nu falsa, am explicat de multe ori), iar firul ce vine din triaj devine firul I. Acele macazuri sunt pentru trecerea de pe un fir pe altul in functie de unde vine trenul sau unde merge (gara sau triaj). |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: linia 501 Mier 19 Sept 2012, 12:35 | |
| In livretele din 1984/1985 acel punct apare ca Ram. Adjud Grupa Nord! |
|
| |
chatnoir401
Numarul mesajelor : 47 Varsta : 47 Localizare : BACAU Reputatie : 4528 Data de inscriere : 18/08/2012
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mier 19 Sept 2012, 23:23 | |
| Pe vremuri... Acum nici urma de asa ceva. |
|
| |
calin941-2
Numarul mesajelor : 94 Varsta : 33 Localizare : Comanesti/Goioasa Reputatie : 5280 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Joi 20 Sept 2012, 00:11 | |
| Din ce am discutat cu mai multi angajati ai cfr de pe sectia 501 acest proiesct postat de mine are data limita de incepere a lucrarilor primavara anului 2013,si ar dura 3 ani,in schimb la ora actuala nu incep niciun fel de lucrari deoarece am inteles de la un seful districtului L5 Tg.Ocna ca UE ne da bani 70% pt executarea acestor lucrari ,iar restul de 30% trebuie sa vina din partea companiei de stat CFR,si cum CFR-ul nu dispune de acesti bani aceste lucrari nu vor incepe.Un alt argument care l-am primit pt convingerea mea ca aceste lucrari nu vor incepe curand este faptul ca in statia Siculeni se lucreaza la instalatiile SCB ,nu stiu detalii,un fel de modernizare dar fara a schimba semnale sau macaze,precizand ca acestea vor ramane si aici ma refer la intrarea si iesirea inspre si dinspre Mihaileni tot CED ca si pana acum,iar daca proiectul ar fi intrat in vigoare acestea trebuiau schimbate si introdu-se semnale noi pt TMV si intre statiile Siculeni si Mihaileni scos Blocul de linie automat,deoarce proiesctul nu prevedea asa ceva!Iar ministerul transporturilor ar fi precizat ca nu are rost o investitie atat de costisitoare la semnalizare cand linia este praf si plina de restrictii!Iar pt portiunea Lunca de Mijloc-Mihaileni momentan VS este de 65 km/h,si nu cred ca va mai creste pana la noi modernizari ale liniei si nici atunci mai mult de 80 de km/h nu cred va fi! |
|
| |
calin941-2
Numarul mesajelor : 94 Varsta : 33 Localizare : Comanesti/Goioasa Reputatie : 5280 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Joi 20 Sept 2012, 00:15 | |
| B.L.A.S. trebuie să îndeplinească toate condiţiile blocului de linie automat, cu excepţia posibilităţii de expedieri succesive a mai multor trenuri la interval de sector de bloc de la staţia expeditoare spre staţia primitoare, neavând semnale intermediare. Numărătoarele de osii prezintă şi avantajul că elimină cheltuielile de întreţinere a secţiunilor izolate, singurul dezavantaj rămânând acela că nu se controlează ruperea şinei. |
|
| |
Ioan
Numarul mesajelor : 45 Localizare : Tg. Mures Reputatie : 5489 Data de inscriere : 24/01/2010
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Joi 20 Sept 2012, 08:37 | |
| Ce-i aia BLAS? Nu este cumva BLSA? |
|
| |
calin941-2
Numarul mesajelor : 94 Varsta : 33 Localizare : Comanesti/Goioasa Reputatie : 5280 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Joi 20 Sept 2012, 10:25 | |
| - Ioan a scris:
- Ce-i aia BLAS?
Nu este cumva BLSA? Intrucât nu se justifică introducerea blocului de linie automat (BLA), fiind prea oneroasă în condiţiile asigurării unor capacităţi suficiente de circulaţie, interdependenţa între staţiile CEL se va realiza prin instalaţii de interblocare cu numărătoare de osii. Numărătoarele de osii permit realizarea dependenţelor între staţiile vecine fără a fi necesară introducerea cablului de semnalizare clasic, transmiterea datelor făcându-se exclusiv prin fibră optică; se realizează astfel o instalaţie de bloc de linie automat simplificat (B.L.A.S.) la care linia curentă se controlează cu numărătoare de osii. B.L.A.S. trebuie să îndeplinească toate condiţiile blocului de linie automat, cu excepţia posibilităţii de expedieri succesive a mai multor trenuri la interval de sector de bloc de la staţia expeditoare spre staţia primitoare, neavând semnale intermediare. Numărătoarele de osii prezintă şi avantajul că elimină cheltuielile de întreţinere a secţiunilor izolate, singurul dezavantaj rămânând acela că nu se controlează ruperea şinei. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Joi 20 Sept 2012, 10:38 | |
| - Ioan a scris:
- Ce-i aia BLAS?
Nu este cumva BLSA? BLAS = Bloc de Linie Automat Simplificat BLSA = Bloc de Linie Semi-Automat Ambele reprezinta acelasi lucru. |
|
| |
Ioan
Numarul mesajelor : 45 Localizare : Tg. Mures Reputatie : 5489 Data de inscriere : 24/01/2010
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Joi 20 Sept 2012, 11:58 | |
| - Vlad a scris:
- Ioan a scris:
- Ce-i aia BLAS?
Nu este cumva BLSA? BLAS = Bloc de Linie Automat Simplificat BLSA = Bloc de Linie Semi-Automat
Ambele reprezinta acelasi lucru. Nu am gasit nicaieri sistemul de circulatie feroviara BLAS, doar BLSA, iar la cel de pe 400 i se adauga un R la urma |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Joi 20 Sept 2012, 12:25 | |
| Si eu cred ca mai corect e BLSA, ca altfel se poate confunda cu celalalt BLAS (Bloc de Linie Automat Specializat). |
|
| |
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Joi 20 Sept 2012, 12:29 | |
| TMV-ul nu știu cum se va introduce pe aici, când... eu nu cred nici în viteza de 80! Ceea ce am văzut eu pe teren, am călătorit de foarte multe ori pe acolo, cel puțin între Mihăileni - Comănești... pe panta aia peste 2%, cu mai mult de 60... nu știu... nu îmi pot închipui... poate mintea mea e prea sucită pentru așa ceva... Dar ziarul acesta local din care mi-am luat sursa, scrie că se vor scoate toate restricțiile și limitările. Asta iarăși nu cred, podurile vechi de pe Trotuș totuși cred că vor rămâne... Aia ar fi prea mult, prea scump... Poate podețele astea mai mici, alea da... |
|
| |
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5090 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Joi 20 Sept 2012, 16:23 | |
| Ar putea lasa semnalizarea mecanica, e mai retro... |
|
| |
chatnoir401
Numarul mesajelor : 47 Varsta : 47 Localizare : BACAU Reputatie : 4528 Data de inscriere : 18/08/2012
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Joi 20 Sept 2012, 22:01 | |
| Pe podul de la Ghimes (spre Lunca de Jos) se mentine restrictia de viteza de ani buni. De altfel pana la Livezi Ciuc mai sunt alte cateva portiuni unde se merge cu 15 - 20 km/h. |
|
| |
iuli.hard
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 30 Localizare : Onesti Reputatie : 5533 Data de inscriere : 31/08/2010
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Vin 21 Sept 2012, 00:39 | |
| Pe linia 501 s-a lucrat si se lucreaza ... in special dupa Comanesti spre Siculeni ( s-a tot vorbit pe forum ) . S-a lucrat si intre Adjud si Onesti de curand , pe firul din stanga , in special de unde se dubleaza linia pana aproape de Urechesti si intre Caiuti si Borzesti. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni | |
| |
|
| |
| 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni | |
|