| 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni | |
|
+83TER200 florrinel Peter Fodor Alexandru cardinal ciprian71 Katalyn AeroX traian neluadi cristi ar Rarau cristy79 marius_catalin84 laurentzu marius664 CristyanC Davee91 deconectat user dezactivat... dan tm mielutu zburator Petre_IFTE Adisoft1991s Andrey_tm Simply18 gardianlinux boldalexandru MRBFCRB Săgeata albastră kristi kkk Jürgen Habermas catalinu' halmarius @ndrey Vitosa Balto IonutCFR2009 Criss Ciuc dexter23 cristi CFR DUAL redeme Dr2005 DAS 2011 manuela florin29sv bogdan srl cfr500 alliens Adirmvl Katalin4653 roseanu Sergiu rmn Ioan chatnoir401 Czirjak Arpad kasapis2007 billy752-istu iuli.hard Adrian78 ATM 060-EA078 92Dragos razvan - trenuri MariusM mishu88 cata TVlad ldh80 Marius Iulian danny96 calin941-2 Nesebar mihai_cfr_bacau Costin.H buldozer2 tudor_toma82 Gabry Gabriel Vlad mardaryroby cortexedge Ionutz 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Mar 13 Aug 2013, 12:33 | |
| O fi oare adevărat că liniile astea transcarpatice cu panta de peste 2 la mie să fi fost electrificate tocmai din această cauză? Că pe valea Oltutlui nu e electrificare (doar ca proiect), dar nici pantă de 2 la mie! Oare un Desiro poate trece aceste linii transcarpatice cu panta de peste 2 la mie? Mă îndoiesc tare mult! Nici măcar tracţiune neelectrică n-am văzut pe aceste linii!!!
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 12:37 | |
| Da. E unul din motivele principale.
Desiro poate trece pe oricare din aceste secţii. Pe 502 a fost un tren format din Desiro o perioadă, la fel şi pe 202.
Tracţiune diesel nu este la ora actuală, pe aceste secţii, dar era înainte de electrificare. |
|
| |
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Mar 13 Aug 2013, 12:41 | |
| Trece, trece, nu aia, dar cu ce efort susţinut: greu, cu viteză redusă, cu ce zgomot, fum şi ce consum? - Poate că s-a renunţat tocmai din această cauză...
Ultima editare efectuata de catre Czirjak Arpad in Mar 13 Aug 2013, 12:50, editata de 1 ori |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 12:43 | |
| Am trecut Mestecănişul cu Desiro de multe ori, şi plin şi gol, şi nu mi s-a părut că se chinuie. A circulat cu viteza stabilită. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 13:45 | |
| Viaductul Caracău. Cel original. Poza nu îmi aparţine. E scanata din cartea "Construcţii pentru transporturi în România". |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 13:53 | |
| Foarte interesant .. Un pod gzcs .. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 13:56 | |
| gzcs = Grinzi cu zăbrele calea sus. Nu mai folosiţi prescurtări, ca să înţeleaga toată lumea. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 14:33 | |
| De cand e podul nou?Probabil ca au renuntat la cel vechi,ca sa mareasca gabaritul liniei,si se astepta si dublarea.. Ma mira insa faptul ca nu s-a constrouit noul pod in platelaj ortrotop,si s-a dorit constructia a 2 viaducte , cu un pod arc.S-a ales asta pentru ca : 1 la vremerea respectiva nu erau capabili sa produca elementele de rezistenta necesare la ce-am zis; sau 2 , varianta asta era mai "eftina",desi ma indoiesc. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 14:41 | |
| Au "renunţat" la cel vechi deoarece a fost distrus la sfârşitul celui de-al Doilea Război Mondial Iată o poză, din aceeaşi carte, din timpul construcţiei actualului viaduct. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 16:11 | |
| Da am sapat si eu un pic pe google. Se pare ca arcul e casetat din b.a .. ceea ce e destul de interesant pentru vremea aia.Dar faza cu dublarea pentru 1947 au gandit-o foarte in viitor )... |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 16:25 | |
| Nu e vorba de 2 la mie ci de 20 la mie! |
|
| |
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7937 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 18:32 | |
| Pe 501 panta este aproape constant de 25 la mie, adica 2,5 la suta, de la iesire din tunel Ciumani pana la intrarea in Mihaileni , exceptand viaductul Caracau unde e 10 la mie, si cele doua statii, unde nu stiu exact cat e (Livezi Ciuc si Nadejdea). Iar spre Ghimes, de la iesire din tunel, iar e constant 25 la mie, pana la Lunca de Sus. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mar 13 Aug 2013, 21:55 | |
| - DUAL a scris:
- Da am sapat si eu un pic pe google. Se pare ca arcul e casetat din b.a .. ceea ce e destul de interesant pentru vremea aia.Dar faza cu dublarea pentru 1947 :)au gandit-o foarte in viitor )...
Da, aşa este. Totuşi nu cred că viaductul acesta va vedea vreodată cale dublă. Viaductul actual a fost inaugurat la 10.10.1946 la 1 an şi 6 luni de la începerea lucrării (s-au mişcat repede) Iniţial s-a dorit mutarea liniei printr-un tunel de 500m pentru a nu se mai construi viaductul. |
|
| |
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7937 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mier 21 Aug 2013, 23:30 | |
| Viaductul Caracau |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Mier 18 Sept 2013, 19:28 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni | |
| |
|
| |
| 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni | |
|