| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
+36allred didinul miguel1975 COSTACHE MIHAIL alliens razvan - trenuri Norbi TudorVD alex.alexus.tm IonutCFR2009 qew00 TonyCFR decward sorinache96 Jurnal Feroviar AeroX mureseanu_976 mielutu zburator Adrian78 cardinal cristy79 matei vulcan Vitosa AndiCFR alex.barac.5 ALEXCFR 92Dragos Adirmvl cfr500 dan tm florin29sv DUAL Katalin4653 Katalyn Dr2005 Nesebar 40 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 16 Noi 2015, 22:32 | |
| Chiar daca 20-49 200 a fost modernizat cum a fost mi-ar placea la Ister. |
|
| |
qew00
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 31 Localizare : Timisoara Reputatie : 3930 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 16 Noi 2015, 22:50 | |
| IR1822 ce compozitie recenta are? SI ce vagoane fac tot parcursul Arad- Constanta? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 16 Noi 2015, 22:52 | |
| Doar vagoanele de clasa merg pe toata distanta, 20-49, 20-76, 19-80. |
|
| |
qew00
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 31 Localizare : Timisoara Reputatie : 3930 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 16 Noi 2015, 22:54 | |
| Stii cumva si numerotarea la vagoane? Si parca se poate alege vagonul chiar si daca se ia bilet in ziua plecarii parca? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 16 Noi 2015, 22:59 | |
| Nu le stiu numerotarea, da, vagonul se poate alege si in ziua plecarii, doar locul e cel tarziu cu 24 ore inainte. |
|
| |
qew00
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 31 Localizare : Timisoara Reputatie : 3930 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 16 Noi 2015, 23:02 | |
| Mersi de raspunsul promt. Nici nu stiu ce e mai bine pentru o calatorie de 12 ore, ca daca e plin nu e ok nici cum. Daca e mai gol , as merge pe 20-49,dar daca e plin sa fim 8 in compartiment ne ia naiba. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 16 Noi 2015, 23:04 | |
| Daca mergea cuseta la Constanta (cum ar fi fost normal) era alta treaba, asa asta e, te cam chinui pe la clasa 2 mai ales ca din Rosiori si Videle urca tiganii navetisti. |
|
| |
qew00
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 31 Localizare : Timisoara Reputatie : 3930 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 16 Noi 2015, 23:18 | |
| Cu tiganii am mai patit-o pe Teius- Brasov, de la Rupea m-au invadat pe R3500(daca nu ma insel). Eram cu un grup de 15 straini, a fost interesant. La fel si pe Razboieni-Targu Mures ,de m-am chinuit sa ma dau jos din tren,era sa nu reusesc acel lucru. Mi-era mila de 22-96 ce erau puse pe trenu respectiv.
Daca ar fi civilizati nu as zice nimica,dar din pacate la noi, fauna care se gaseste prin trenuri este problema si mai ales cum comportamentul lor. Trenuri de genu asta nu prea au ce sa opreasca intre Caracal-Bucuresti Nord.
In 20-49 de nu e lume dorm boiereste. Imi amintesc cu IR1765 ,care prin vara avea mutle vagoane , alea de Sighet erau goale , de la Cluj la Timisoara am dormit mai ceva ca la cuseta.
De Ciulnita-Slobozia cum e? R8584 ,sa stiu dac asi aici sa ma astept la mutla lume. E chiar pentru prima data in viata cand calc prin zona aia. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 16 Noi 2015, 23:27 | |
| 8584 este cu 3 vagoane, de regula 21-80 si 20-54/55 de Bucuresti Basarab. Aglomerat nu este, stai linistit. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Joi 19 Noi 2015, 15:22 | |
| De astazi :
IR 1742 : 71-31, 71-31, 40-31, 200, 19-80, 200, 44-31, 71-31, 71-31 + 200, 200. IR 347-2 : 21-90, 21-90, 40-70, 71-70 + 84-96 Simeria-Buc.Nord. IR 346/1539 : 84-96 Buc.Nord-Simeria + cele 5 vagoane ale lui Dacia si la urma cele 4 vagoane ale lui 1539, sa vedem pe unde va circula pe Brasov-Fagaras-Sibiu-Ocna.Sibiului-Copsa.Mica sau pe Vintu de Jos, pe www.cfrcalatori.ro nu apare nimic pana la aceasta ora. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Joi 19 Noi 2015, 18:53 | |
| - kerpeten ali a scris:
IR 346/1539 : 84-96 Buc.Nord-Simeria + cele 5 vagoane ale lui Dacia si la urma cele 4 vagoane ale lui 1539, sa vedem pe unde va circula pe Brasov-Fagaras-Sibiu-Ocna.Sibiului-Copsa.Mica sau pe Vintu de Jos, pe www.cfrcalatori.ro nu apare nimic pana la aceasta ora. 1539 era logic si normal sa circule din Sibiu spre Copsa, adica unde se poate sa se revina la traseul initial sa se faca cat mai repede, de asta iese in 300 la Copsa si nu merge pana la Vintu. A si aparut comunicatul pentru acest caz. Trenul IR 1539 Braşov – Cluj Napoca va fi anulat pe ruta Braşov – Cluj Napoca şi va circula pe ruta deviată Braşov – Sibiu - Copşa Mică – Cluj Napoca ca tren IR 12593, cu plecare din Sibiu la ora 19.30. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6759 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015 Joi 19 Noi 2015, 20:17 | |
| IR 1527 EA 671+(4*20-76)+(30-76)+(89-87) IR 1665 EA 613+(4*21-86)+(10-70)+(21-87) IR 1582/1587 PHOENIX 003 CFR+(2*22-76/96)+(89-87)+(10-91)+EA 888-8 IR 1584 EA1 814+(20-83)+(19-83) IR 1589 EA 871+(4*20-83)+(19-83) IR 1823/1829 EA1 567+(5*20-83)+(19-83) IR 1824 EA1 0001+(3*20-83)+(19-83) IR 1633 EA1 030+(3*20-83)+(19-83) IR 1634 EA 798+(3*21-87)+(19-83)+(84-96) IR 1659 EA1 359+(20-87)+(3*21-76)+(10-91)+(89-87) IR 1652 EA1 627+(4*22-76/96)+(19-83)+(2*21-86) R 13701 GM 1046+(2*19-80)+(19-80) R 5008 EA 482+TE ACVILA 007+LDH IR 15931 CA RES 002
Ultima editare efectuata de catre ALEXCFR in Joi 19 Noi 2015, 21:12, editata de 2 ori |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Joi 19 Noi 2015, 20:53 | |
| Anul asta a fost campion la intarzieri, limitari, devieri si deraieri. Campion ramane Arad-Mangalia care a trecut de 2 ori prin Simeria apoi Vintu-Sighisoara-Brasov-Buc.Nord-CT.
Sa vedem cu ce ne astepata iarna ce bate la usa.
@Alex CFM vezi ca la 1527 e 89-87 in locul lui 19-83.
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 20 Noi 2015, 00:20 | |
| Iarna deocamdată întârzie să-și facă simțită apropierea, dar și când o veni... parcă văd că iar ajunge 12772 ca anul trecut cu 6 ore întârziere, iar 7361 nu ajunge deloc:)) |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 20 Noi 2015, 00:34 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Iarna deocamdată întârzie să-și facă simțită apropierea, dar și când o veni... parcă văd că iar ajunge 12772 ca anul trecut cu 6 ore întârziere, iar 7361 nu ajunge deloc:))
Acum va fi un singur fir Buzau-Faurei se degajeaza mai repede, arunca zapada pe cel nefolosit
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Vin 20 Noi 2015, 13:29, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|