Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 12:11
O să mă duc luni să mă uit.
_________________ :TTT:
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 14:13
Dr2005 a scris:
E deja 8121 la ora aia, altă glumă de tren. Eventual s-ar putea forma 8121 cu Desiro, iar 11071 să se detaşeze la Urziceni din 8121. La întoarcere s-ar putea ataşa la 8124.
Aici există 2 variante: 1) Lași 2 Desiro cu fotolii să meargă spre Galați (dacă sunt sadomasochiști care să dorească să stea 5 ore în șobolan, măcar să aibă un grad minim de comoditate, după ce că-ți troncăne burduful și scârțâie ca toți dracii, și mai și dansează peste macazuri de le ia naiba) și unul de 120 de locuri să plece spre Slobozia. 2) Lași cu vagoane și introduci legătură la Urziceni spre Slobozia (cred că nu se poate cupla șobolan la coada unui tren format cu vagoane). Dacă se poate, lași șobolanul la Urziceni și pleacă de acolo trenul cu vagoane spre Galați și Desiroul spre Slobozia. Varianta 3) care nu se va întâmpla curând e să iei automotoare decente pentru 5 ore Nu Desiro care-s criminale și la 2 ore (120 locuri). Prin automotoare decente mă refer, desigur, la ADH 11 reparate, făcute cum trebuie, autorizați mecanicii și introduse astfel pe M700.
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 14:19
mielutu zburator a scris:
1) Lași 2 Desiro cu fotolii să meargă spre Galați (dacă sunt sadomasochiști care să dorească să stea 5 ore în șobolan, măcar să aibă un grad minim de comoditate, după ce că-ți troncăne burduful și scârțâie ca toți dracii, și mai și dansează peste macazuri de le ia naiba) și unul de 120 de locuri să plece spre Slobozia.
Pentru pretul platit meriti chiar Desiro de 120 locuri. Pretul trebuie sa fie proportional cu rangul si confortul trenului, asa cum si Sibiu - Mangalia era Regio dar tot etajate a avut.Tu deja esti invatat cu confort de avion la pret de nimic daca se poate, da' oare in Republica Moldova cum te simteai la D1-urile cu banci de lemn ?
Desiro-urile de 72 locuri ar trebui reconvertite in "standard" cu 120 locuri. Fotoliile se pot refolosi la alte modernizari de vagoane.
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 14:26
)))) ești culmea. Eu ca eu, da, plătesc echivalentul a 4 euro, deci poate ar fi acceptabil dezastrul cu 120 de locuri Dar ăla care dă 30,5 lei ca să-și nenorocească spatele o să-și bage ceva în trenurile CFR-ului și-n toți care gândesc ca tine și o să plece frumos la TFC. Când ai cu 2 lei mai mult alternativa TFC, mult mai comodă și rapidă, e clar ce ai să alegi. ADH 11 sau dezastru cu 120 de locuri, în care poate nici AC nu merge. Și dacă vrei să știi, 7001/2 au călători în principal pe distanța întreagă - se umple peronul când ajunge la Galați, și crede-mă că între Făurei și Barboși abia dacă urcă 1-2 oameni în fiecare stație, în multe stații nu urcă nimeni:)
Și dacă reconvertești șobolanii cu 72 în 120 de locuri, pune-i pe toți pe Urziceni - Făurei, Urziceni - București, Tecuci - Bârlad, Iași - Bârlad, Sibiu - Copșa, etc. rute de sub 2 ore Dacă nu ia-ți adio de la clienți. Până și duba e mai comodă ca un șobolan cu 120 de locuri, și-o zic eu, care detest dubele.
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 18:50
mielutu zburator a scris:
)))) ești culmea. Eu ca eu, da, plătesc echivalentul a 4 euro, deci poate ar fi acceptabil dezastrul cu 120 de locuri Dar ăla care dă 30,5 lei ca să-și nenorocească spatele o să-și bage ceva în trenurile CFR-ului și-n toți care gândesc ca tine și o să plece frumos la TFC. Când ai cu 2 lei mai mult alternativa TFC, mult mai comodă și rapidă, e clar ce ai să alegi. ADH 11 sau dezastru cu 120 de locuri, în care poate nici AC nu merge. Și dacă vrei să știi, 7001/2 au călători în principal pe distanța întreagă - se umple peronul când ajunge la Galați, și crede-mă că între Făurei și Barboși abia dacă urcă 1-2 oameni în fiecare stație, în multe stații nu urcă nimeni:)
Și dacă reconvertești șobolanii cu 72 în 120 de locuri, pune-i pe toți pe Urziceni - Făurei, Urziceni - București, Tecuci - Bârlad, Iași - Bârlad, Sibiu - Copșa, etc. rute de sub 2 ore Dacă nu ia-ți adio de la clienți. Până și duba e mai comodă ca un șobolan cu 120 de locuri, și-o zic eu, care detest dubele.
Eu unul care platesc pret intreg as accepta (in sila) ca 11071/2 sa fie compus din Desiro cu plecare pana in pranz din Bucuresti si sa se intoarca seara de la Galati. Orarul de acum este nepotrivit.
Excelent a punctat mielutzul - intre Desiro si duba eu unul as alege clar duba pe asemenea distanta. Tr 7001/2 este excelent, l-am vazut recent plecand plin din Gara de Nord cu o compunere de exceptie si uniforma, ceea ce a inceput sa devina tot mai frecvent la CFR in ultimul timp. E un concurent de temut pt TFC si e foarte bine asa - concurenta e in avantajul calatorului.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 19:32
mielutu zburator a scris:
Aici există 2 variante: 1) Lași 2 Desiro cu fotolii să meargă spre Galați (dacă sunt sadomasochiști care să dorească să stea 5 ore în șobolan, măcar să aibă un grad minim de comoditate, după ce că-ți troncăne burduful și scârțâie ca toți dracii, și mai și dansează peste macazuri de le ia naiba) și unul de 120 de locuri să plece spre Slobozia. 2) Lași cu vagoane și introduci legătură la Urziceni spre Slobozia (cred că nu se poate cupla șobolan la coada unui tren format cu vagoane). Dacă se poate, lași șobolanul la Urziceni și pleacă de acolo trenul cu vagoane spre Galați și Desiroul spre Slobozia. Varianta 3) care nu se va întâmpla curând e să iei automotoare decente pentru 5 ore Nu Desiro care-s criminale și la 2 ore (120 locuri). Prin automotoare decente mă refer, desigur, la ADH 11 reparate, făcute cum trebuie, autorizați mecanicii și introduse astfel pe M700.
2 Desiro la Galaţi? Mai era unul care o ţinea sus şi tare că buricul pământului e la Galaţi... Este tren regio, nu e nevoie de compunere de ICE. Plus că parcă a zis Karpaty că merge lumea la Slobozia. Ce faci, pe ăia îi înghesui într-un Desiro de 120 locuri ca să aibă Galaţiul 2 Desiro de 72? Sunt total împotriva utilizării în acelaşi tren şi clasă a materialului rulant cu condiţii de confort diferite! Revenind la subiect, 2 Desiro de 120 locuri sunt numai bune pentru 8121 cu o eventuală grupă de Galaţi. Desiro cu 72 locuri sunt bune pe IR de scurt parcurs, cu prima ocazie cu care se vor revizui condiţiile minime pentru rangurile de tren, o să propun ca trenurile IR pe distanţe de sub 250 km să poată circula fără clasa I. În felul ăsta se vor putea utiliza Desiro cu 72 locuri la IR în locul celor de 120.
_________________ :TTT:
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 19:52
Uite ce vă ia cefereu' pentru Galaţi. În preţul de regio primiţi 15 minute de masaj cervical...!
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 19:53
Dar se folosesc Desiro fără clasa I pe IR, uneori.
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 21:33
Rute precum Timisoara-Cluj/Sibiu/Tg Mures si (tras de par) Baia Mare merita Desiro cu 72 de locuri. Si nu pentru ca sunt de la mine din zona ci pentru ca sunt IR-uri (da da, pret mai mare) si circula si pe distante mai mari. Asa ar fii fair-play.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 23:37
Dr2005 a scris:
2 Desiro la Galaţi? Mai era unul care o ţinea sus şi tare că buricul pământului e la Galaţi... Este tren regio, nu e nevoie de compunere de ICE. Plus că parcă a zis Karpaty că merge lumea la Slobozia. Ce faci, pe ăia îi înghesui într-un Desiro de 120 locuri ca să aibă Galaţiul 2 Desiro de 72? Sunt total împotriva utilizării în acelaşi tren şi clasă a materialului rulant cu condiţii de confort diferite! Revenind la subiect, 2 Desiro de 120 locuri sunt numai bune pentru 8121 cu o eventuală grupă de Galaţi. Desiro cu 72 locuri sunt bune pe IR de scurt parcurs, cu prima ocazie cu care se vor revizui condiţiile minime pentru rangurile de tren, o să propun ca trenurile IR pe distanţe de sub 250 km să poată circula fără clasa I. În felul ăsta se vor putea utiliza Desiro cu 72 locuri la IR în locul celor de 120.
Fie, hai, atunci trimitem 2 Desiro la Slobozia și unul la Galați, toate cu 72 de locuri. Și-așa 11071/2 acum nu are mai mult de 70 de clienți. Pentru 250 de km, la IR, tu ai vrea Desiro? Serios? 62 de lei ca să mergi cu... o nenorocire, un tramvai ordinar?!!!!! 62 de lei?!!! Singurele IR care sunt ok cu Desiro sunt cele de Pitești - au destui clienți cât să scoată pârleala și merg maxim 2 ore, cam cât ar fi un timp limită normal pentru o călătorie cu Desiro. Ai terminat Transporturile - propune un AM care să fie apropiat de Desiro dpdv al consumului dar care să ofere un nivel de comfort DEMN de IR, demn de prețurile plătite! Iar 7001/2 n-are ce căuta cu Desiro. Nu vrem să le facem chiar așa vânzare celor de la TFC, nu?
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 29 Ian 2016, 23:51
cristy79 a scris:
compunere de exceptie si uniforma, ceea ce a inceput sa devina tot mai frecvent la CFR in ultimul timp
Crezi ca au apucat sa se uite deja pe sugestiile alea si sa se apuce de treaba ? Mi-e greu sa cred.
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 30 Ian 2016, 01:59
E o tendinta pe care am observat-o mai inainte, sa zic in ultimele luni.
Trenul 7001/2 nu are de ce sa fie schimbat si e normal sa ramana asa cum e - daca un lucru merge nu il schimbi, decat daca vrei sa iti alungi calatorii catre concurenta. Nu cred ca mai e cazul la CFR de asa ceva.
Trenurile IR de pe Pitesti (marea majoritate) au tarife Regio si au ramas si ei surprinsi cata lume s-a intors de la dube la tren dupa doar o luna de la implementarea noilor tarife. Trenurile pleaca acum pline de la Pitesti si vanzarile au crescut deja vizibil. Si multi inca nu au aflat. Deja la unele ore sunt depasiti de fluxul de calatori.
Sa pui IR cu Desiro (cu tarife de IR) este o nesimtire si o bataie de joc la adresa calatorilor. Problema e ca prostia este atata de raspandita in unele zone ca si acum unii se uita cu gura cascata la "sageata" si deci unele din aceste asa-zise IR au inca destui amatori de tzepe care sa le sustina. Iar sa pui Desiro pe 5 ore spre Galati - asta era posibil poate in epoca Dorobantzu care nu mai stia cum sa alunge lumea de la tren in numele "eficientei". Sper ca nu ne mai intoarcem la acele vremuri de trista amintire.
S-a propus tarifarea Regio pt Dezastrele de pe M201 de exemplu, sa vedem ce va fi. De asemenea o propunere interesanta a fost tarifarea Regio indiferent de rang sub o anumita distanta.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 30 Ian 2016, 09:01
De ce puneti confortul sporit pe locul 1? O societate comerciala face transport de calatori in primul rând sa iasa pe profit. Nu ati vrea sa schimbe si robinetii de la WC eventual sa fie suflati cu aur, justificând cei 62 lei? Daca este IR trebuie sa indeplineasa cerintele impuse acum de legislatia in domeniu, nimic in plus daca nu se justifica. Iar propunerea cu trenuri IR tarifate ca regio pe distante scurte nu va face decât sa incurajeze blatismul si distrugerea garniturilor de IR. Pentru navetisti exista solutia unor trenuri dedicate, comandate in baza solicitarilor agentilor economici interesati sa-si aduca angajatii la o anumita ora si in baza abonamentelor contractate cu CFR Calatori sau alt OTF particular.
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 30 Ian 2016, 09:23
Nu poti sa iesi pe profit daca nu ai calatori. Mai ales intr-un mediu concurential e importanta atragerea si fidelizarea calatorilor prin orice mijloace. Trenul R 7001/2 nu are vagoane suflate cu aur dar ofera conditii comparabile cu concurenta si in conditiile in care exista tren privat la jumatate de ora distanta nu poti sa vii cu tramvai Dezastro pe 5 ore/250 de km ca trimiti lumea direct la TFC. De asta si are R 7001/2 aceasta compunere mai "high-class" si e foarte bine ca este asa. E un caz special ca daca nu era TFC in coasta lor probabil ca tranteau 2 dezastre si gata. Oricum trenul in discutie e plin, treaba merge deci nu are rost sa schimbam ceva aici. Problema este la 11071/2 care ar putea fi facut cu tramvai Dezastro si umblat si la orar, altfel nu are cum sa rupa gura targului in conditiile actuale.
Cat priveste partea cu navetistii - da, e un sambure de adevar aici. Dar pana apar acele trenuri "dedicate" va mai curge multa apa pe Dambovita. Oricum nu cred ca se va implementa aceasta tarifare ca nu prea vad ce interes ar avea sa faca asta. Dar trenuri IR tarifate R - asta da, si-au dat si ei seama ca au de castigat din chestia asta. Si da - 62 de lei (acum cred ca a ajuns 60) este aberant si nesimtit iar cu tramvai Dezastro deja devine de domeniul SF.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Sam 30 Ian 2016, 09:48
De ieri Daciile 346 / 347 au 477 pana la Budapesta EA-urile 773 si 551 sunt primele locomotive dupa o pauza de 6 saptamani. Au inceput brasovence sa faca datorie cap-coada fara schimbarea tractiunii.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti