|
| Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
+69Shinkasen get. radubd Costin.H bubu florin94 alliens delfinson didinul stefan_br matei vulcan cristi ar florin29sv Razvan Tudor c o r v i n Rarau Alex Avram g.popovici Spartan1948 marius664 mureseanu_976 TudorVD Vale alex1987 traian AeroX vanchorusebulgaria Luca tgv mariuscfrbucuresti marius_catalin84 ttavi TonyCFR ionutz85 Theijs liviulav33 Katalin4653 KQQ laur 133 bobi decward EuroNight miguel1975 alex.barac.5 cardinal Dionis cristi CFR Adrian78 Jhonyla dan tm cfr500 Norbi Jurnal Feroviar Vitosa Adirmvl razvan - trenuri mielutu zburator ALEXCFR IonutCFR2009 johnsmoke 92Dragos alex.alexus.tm allred Dr2005 adytm Katalyn cristy79 Nesebar DUAL AndiCFR 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 14:02 | |
| Ce mai astepti, fa demersurile in acest sens! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 15:38 | |
| Statistica arata ca peste 80% din cei ce merg cu trenul cumpara 1 bilet, adica folosesc ruta directa din A in B, apoi urmeaza cei ce merg cu 2 trenuri din A in B, biletele folosite la 4 trenuri se incadreaza la procentul de sub 1%, deci asta nu va da de gandit? Pentru cine gandeste, aceste procente spun clar interesele cetatenilor, prefera legatura directa si fara schimbare!
Tu ca CFR oferi populatiei tren din tara doar pana la Constanta, acolo obligi lumea sa schimbe trenul si sa mearga cu altul pana in statiunea unde doreste sa ajunga, ce inseamna asta? Pai de acasa la gara poate foloseste 1 sau 2 mijloace de transport ori un taxi, apoi ia trenul la Constanta, aici schimba cu alt tren pana destinatie iar acolo se urca intr-o duba sau un taxi pentru a ajunge la hotel. In total 4-5 mijloace de transport de acasa pana la hotel. Omul in situatia asta sta si se gandeste, ce rost are sa schimb atatea mijloace de transport, sa car bagaje in spate, sa chinui copiii si nevasta cand pot merge simplu cu masina? Pentru ca da, parcarile hotelurilor de pe litoral in perioada sezonului sunt ocupate 100% cu masini din toata tara pentru ca o familie cu masina iese mult mai ieftin fata de tren, pentru ca la masina pleci cand vrei si pe ce ruta vrei, nu stai conditionat de orarul trenului, si de asta in parcarile hotelurilor exista masini din BH ; SM ; SJ ; MM ; TM ; CS ; MH ; AR ; HD ; AB ; CJ etc, chiar daca sunt departe de litoral e mai simplu cu masina, tu ca CFR ce ai facut? Nu esti in stare macar in perioada sezonului sa duci un amarat de tren pana la Mangalia, si pentru ce? Pentru ca asa viseaza x noaptea si vrea sa puna in aplicare ca lege pentru toata lumea. Aceasta lume nu e chiar asa de proasta sa accepte orice bataie de joc si uite asa ramai cu bucatelele tale limitate si te uiti la soare sau la masinile pline ce vin din tara cu lumea care putea sa vina cu trenul direct in statiune dar nu mai vine ca a avut x un cosmar(cum are saptamal se pare) si a distrus tot ce era bun. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 15:55 | |
| Cei care au mașină, în proporție de 95%, exclud varianta trenului sau autocarului în concediu petrecut în țară. Ar fi absurd să plătesc mai mult la tren decât la mașina proprie sau să zac în tren n ore. Personal, folosesc trenul când plec singur la un drum, e puțin mai ieftin la clasa a-II-a-IR decât la mașină. Am un drum de făcut până la Tg. Mureș în februarie și mă gândeam să iau la cușetă la 1641 până-n Deda. AJung la același preț cu mașina. Timp Alexandria-Mureș pe șosea, 430 km, maxim 6 ore și jumătate. La tren, ca să scot un preț bun datorită fidelității plec după amiază din Alexandria și ajung la 6 dimineața. Pretul este de undeva în jur de 250 lei dus-întors, la întoarcere sunt nevoit să iau la cușetă de 4 locuri, 1644 doar asta are. Păi la mașină tot atât consum dacă merg decent, să nu depășesc 110 km/h. Nu mai zic de timp câștigat. Reversul medaliei, oboseală în trafic și nu pot să bag nici măcar o bere! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 18:34 | |
| - Karpaty a scris:
- Statistica arata ca peste 80% din cei ce merg cu trenul cumpara 1 bilet, adica folosesc ruta directa din A in B, apoi urmeaza cei ce merg cu 2 trenuri din A in B, biletele folosite la 4 trenuri se incadreaza la procentul de sub 1%, deci asta nu va da de gandit? Pentru cine gandeste, aceste procente spun clar interesele cetatenilor, prefera legatura directa si fara schimbare!
Şi, totuşi, trenul Iaşi - Constanţa a mers bine mersi vara trecută, chiar a avut mai multe vagoane decât avea când era cuplat cu cel de la Suceava. Asta spune multe. În schimb, când stai în haltă la Neptun câte o oră - două că trenul tău aşteaptă la Neptun Hm. să vină vreun 1931/2 sau 1695/6 întârziat din sens opus... după o fază d-asta te gândeşti de 10 ori când mergi la mare data viitoare. Pe când dacă aveai mers cadenţat, ştiai de la început că la xx:20 vine trenul şi la Constanţa ajungi la ora de pe bilet. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 18:37 | |
| Nu are rost sa va mai certati pt ca din fericire nu exista nicio idee sa fie limitate nu stiu ce trenuri la Constanta ca e lumea puturoasa si s-a hotarat unul sau altul de pe aici sa ii puna sa faca miscare. Din fericire nu prea exista nimeni dispus (cu putere de decizie) sa plece urechea la asemenea idei geniale. In rest desigur ca fiecare e liber sa isi imagineze orice, asta nu inseamna ca se va si intampla.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 18:47 | |
| Au fost oameni preocupaţi de introducerea mersului cadenţat, inclusiv pe Bucureşti - Mangalia. După aia a venit CFR S.A. şi a f...t toate trasele, rezultatul fiind cel pe care-l vedem azi. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 18:50 | |
| 1695/1696 nu merge la Mangalia, pentru Mangalia circula 1991/1992 si de regula circula bine, acolo 10-20 de minute nu incurca nimic, ajunge dimineata pe litoral cand din sens opus nu vine nimic.
1695/1696 circula la Mangalia doar in perioada de mini vacanta 1 Mai.
Iasi-Constanta a circulat bine separat de Suceava dar circula si mai bine la Mangalia asa cum a fost zeci de ani la rand. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 20:18 | |
| Sa dubleze linia Agigea Ecluza - Mangalia si gata dispar toate problemele. E cea mai buna solutie. |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 20:43 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Sa dubleze linia Agigea Ecluza - Mangalia si gata dispar toate problemele. E cea mai buna solutie.
Uşor de propus..... Deşi e mai pitoresc să vedem pe această rută garnituri cu locomotive şi multe vagoane, introducerea unor garnituri de transfer mai eficiente economic ar fluidiza traficul, scutind SNTFC-ul de corvoada serviciilor sezoniere în Mangalia. Dar cu program bine gândit şi flexibil, cu legătură la/de la toate trenurile care ajung în Constanţa. În Medgidia se poate amenaja un punct tehnic de întreţinere a automotoarelor Desiro şi introducerea unor trenuri de legătură la/de la Tulcea pentru călătorii care vin din alte zone ale ţării. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 28 Ian 2016, 10:20 | |
| - didinul a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Sa dubleze linia Agigea Ecluza - Mangalia si gata dispar toate problemele. E cea mai buna solutie.
Uşor de propus.....
Deşi e mai pitoresc să vedem pe această rută garnituri cu locomotive şi multe vagoane, introducerea unor garnituri de transfer mai eficiente economic ar fluidiza traficul, scutind SNTFC-ul de corvoada serviciilor sezoniere în Mangalia. Dar cu program bine gândit şi flexibil, cu legătură la/de la toate trenurile care ajung în Constanţa. În Medgidia se poate amenaja un punct tehnic de întreţinere a automotoarelor Desiro şi introducerea unor trenuri de legătură la/de la Tulcea pentru călătorii care vin din alte zone ale ţării. didinule nu stiu ce lucrezi si nici nu ma intereseaza dar Dr2005 incerca sa ne convinga ca nu se renteaza modernizarea si dublarea liniei Agigea Nord-Mangalia. Culmea tot el sustinea cu varf si indesat ca forumul este urmarit si de angajati de pe prin CFR sau MT oare ce-or fi zis cand a vazut postarea lui ? Am stat de vorba acum 2 saptamani cu un domn cu functie foarte mare intr-o societate care lucreaza cu calea ferata e al doilea om din firma si mi-a spus omul ca a vazut acea postare a lui Dr2005 in care el incerca sa ne convinga pe noi toti ca nu se merita o astfel de investitie. Culmea e ca un angajat al MT care a terminat de curand facultatea de transporturi si un master isi permite sa "ghiceasca" ce e bine pentru viitor sau nu si daca se renteaza o astfel de investitie. Omul cu care am discutat are destula experienta in domeniu ca sa nu mai zic de leafa cu 4 cifre pe langa leafa lui Dr2005 de 3 cifre si m-a asigurat din toate punctele de vedere Agigea-Mangalia se renteaaza doar ca la noi in tara nu are cine sa faca o astfel de investitie cu cap, se porneste pe principiul nu se poate, nu se merita, nu exiosta, nu putem, nu vrem etc... Cat despre postarea lui Aerox ma lasa rece atacurile lui si ale lui cristy79 care mai nou are impresia ca Hyperion e cel mai bun tren din Romania si ca daca s-au tarifat cateva IR ca R acum haide domne sa le tarifeze pe toate sa aveam IR doar pe Bucuresti-Constanta in rest R in toata tara. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 28 Ian 2016, 11:19 | |
| Subscriu la parerea lui Karpaty, pentru cei care inca mai folosesc trenul (cei cu masina, e clar ca nu-l folosesc decat rar sau deloc), un tren direct chiar daca face cu o ora in plus, e mai ok decat sa schimbi de 1-2 ori. Si asta pe distante medii si lungi. Ca pasionat da, ok schimb, dar altfel principiu e m-am urcat in statia x cobor in statia y, nu sa ma trambalez cu bagaje, copii etc. Si da CFR trebuie sa vina cu multe facilitati, ca sa compenseze celelalte neajunsuri. Mai mult o perioada NU se vor vedea imbunatatiri in incasari. Si e normal sa fie asa, mai ales ca CFR are o reclama prosta de multi ani. Dar cum vrem profit daca se poate ieri...
O sa dau un exemplu al RATB (poate nu e cel mai fericit): cand s-a infiintat linia 7, aproape vreo 6 luni era gol-golut. Abia dupa 6 luni s-a prins lumea ca merita. Si drept dovada acum la Piata Unirii, tramvaiul sapte e aglomerat. Dar daca baga niste trenuri ok si dupa 2 luni le scot pentru ca n-au calatori... n-au facut nimic. Un alt aspect e pretul: daca l-ar scadea la jumatate, evident ca la inceput ar fi in pierdere. Dar in timp ar castiga din volum. De fapt asta e modelul oriental de business, preturi mici dar volum/rulaj mare. Dar cum ne dorim sa castigam bani inca de ieri... degeaba.
|
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 28 Ian 2016, 13:05 | |
| Katalyn: din principiu sunt de acord cu orice electrificare, dublare, upgradare de viteză la linii, introduceri de trenuri deştepte, reduceri de tarife etc. Pe de altă parte văd că CFR SA nu are, Guvernul nu dă, cât despre UE sper să mai existe atâta cât să plătescă proiectele aflate în execuţie. Însă în actualele condiţii, cu Constanţa - Mangalia praf şi pulbere la infrastructură din toate punctele de vedere, varianta cu transfer în trenuri uşoare pentru Mangalia mi se pare mult mai eficientă, Singur, nu este şi mai frumoasă pentru pasiunea feroviară. Pe mine mă doare lipsa legăturilor pe calea ferată către Delta Dunării. Dacă eşti din Ardeal şi vrei să ajungi la Sulina, drumul e un calvar. Trenurile sunt în contratimp, boschetezi prin Medgidia ore întregi iar din Tulcea rişti să nu mai prinzi vapor spre interiorul Deltei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 28 Ian 2016, 13:50 | |
| Va spun foarte clar si sincer ca, in conditiile economice si legale actuale, o sectie precum Agigea - Mangalia nu se justifica a fi dublata. Acum 30 de ani, cand o fi facut studiile domnul despre cale vorbiti, lucrurile stateau altfel, dadea Iubitul Conducator un decret si se facea linia, ca banii oricum veneau de la bugetul de stat. In conditiile in care sectia nu este pe TEN-T Core, nu are trafic de marfa, iat traficul de calatori e mare doar 3 luni pe an... scrieti voi un studiu de fezabilitate din care sa rezulte necesitatea dublarii si electrificarii.
Sau poate domnul respectiv lucra la vreun OTF de calatori. E logic ca din pdv al lor sa considere necesara dublarea, dar CFR SA nu cred ca va fi de aceeasi parere, iar UE sigur nu va da vreun cent pentru asa ceva. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 28 Ian 2016, 14:38 | |
| - didinul a scris:
- Katalyn: din principiu sunt de acord cu orice electrificare, dublare, upgradare de viteză la linii, introduceri de trenuri deştepte, reduceri de tarife etc. Pe de altă parte văd că CFR SA nu are, Guvernul nu dă, cât despre UE sper să mai existe atâta cât să plătescă proiectele aflate în execuţie.
Însă în actualele condiţii, cu Constanţa - Mangalia praf şi pulbere la infrastructură din toate punctele de vedere, varianta cu transfer în trenuri uşoare pentru Mangalia mi se pare mult mai eficientă, Singur, nu este şi mai frumoasă pentru pasiunea feroviară. Pe mine mă doare lipsa legăturilor pe calea ferată către Delta Dunării. Dacă eşti din Ardeal şi vrei să ajungi la Sulina, drumul e un calvar. Trenurile sunt în contratimp, boschetezi prin Medgidia ore întregi iar din Tulcea rişti să nu mai prinzi vapor spre interiorul Deltei. Din Ardeal in Delta te duci frumos cu trenu la Constanta si de acolo iei duba/autocar care circula bine. Nu sta nimeni dupa tren sa mearga la Tulcea pentru ca s-a distrus mersul pe Tulcea in asa hal in cat sa nu fie folosit de nimeni. Sau mai simplu e sa mergi cu masina personala. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 28 Ian 2016, 14:41 | |
| La varsta si experienta lui iti zic ca nu vorbeste prostii, nici de tine nu am zis ca vorbesti in plus.
Totusi nici macar anumite portiuni nu se pot dubla nu zic sa electrifice doar sa dubleze sa zicem 10-15 km ca am fost si eu anul trecut de 2 ori intre CT si Mangalia si chiar e loc de dublare in felul asta nu ar mai fi probleme cu trenul Iasi-Constanta, ar merge la Mangalia si ar mai putea fi prelungite si alte trenuri plus ca ar iesi din schema problema ca daca intarzie un tren le da peste cap pe toate dintre CT-Mangalia-CT.
Nici atata lucru nu se justifica ? Sa dublezi linia cel putin acolo unde te ajuta relieful ? Fondurile ar fi problema ca din octombrie si pana la 1 mai se poate face lucrarea ca marfa oricum nu e iar Calatori se pot anula si asa trenurile sunt cu malaxa sau 1-2 vagoane, cu 3 autocare faci fata cateva luni.
Ia zi Dragose un astfel de proiect cam cat ar costa, cine ne-ar putea ajuta cu fonduri si cam in cat timp ar putea fi gata ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |