|
| Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
+69Shinkasen get. radubd Costin.H bubu florin94 alliens delfinson didinul stefan_br matei vulcan cristi ar florin29sv Razvan Tudor c o r v i n Rarau Alex Avram g.popovici Spartan1948 marius664 mureseanu_976 TudorVD Vale alex1987 traian AeroX vanchorusebulgaria Luca tgv mariuscfrbucuresti marius_catalin84 ttavi TonyCFR ionutz85 Theijs liviulav33 Katalin4653 KQQ laur 133 bobi decward EuroNight miguel1975 alex.barac.5 cardinal Dionis cristi CFR Adrian78 Jhonyla dan tm cfr500 Norbi Jurnal Feroviar Vitosa Adirmvl razvan - trenuri mielutu zburator ALEXCFR IonutCFR2009 johnsmoke 92Dragos alex.alexus.tm allred Dr2005 adytm Katalyn cristy79 Nesebar DUAL AndiCFR 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 10:21 | |
| Daca nu e tren ca de ce nu e, daca e dar nu te duce si ultimi 20-30-40 km iar nu e bine. As fi intrat si eu in joc daca intre Constanta si Mangalia nu ar fi fost litoral si nicio statiune adica toti care ajungeau in Constanta nu aveau unde sa mearga decat la Mangalia, dar asa din trenul ala ce vine de la Iasi jumate sau poate mai putin sunt pentru continuarea drumului cu trenul spre statiuni si Mangalia si cealalta jumate sunt pentru Mamaia sau pentru dube/autocare care merg spre statiuni. La grupul cu care am fost pe 21 august cu Regiotrans la mare cand au luat cazarea in Eforie le-au spus sa vina din Constanta cu autocarul ca e des si i lasa la 50 metri de locul cu cazarea. Omul mai tine cont si de detalile astea mai ales ca la mare te duci cu bagaj dupa tine, plus ca imi stateam la bere cu niste prieteni care se duc in fiecare an de 1 mai la mare si vara inca de 2 ori ca unde se au ei cazarea in fiecare an la Costinesti e de preferat autocarul ca de la halta au mult de mers cu bagaje dupa ei.
Una peste alta abia astept sa vina din nou 1 mai sa ajung pe litoral cu trenul cu bicla mai ales ca anul asta Pastele pica fix de 1 mai.
Cand eram elev si ma duceam la tara la bunici dincolo de Adjud mai ales ca atunci nu aveam nicio sursa de venit mereu ma intreba fratemiu cu ce mergem si cu ce ne intoarcem. Aveam bani de accelerat iar noi mergeam cu Personalul schimbam la Buzau sau schimbam si la Buzau si la Marasesti e drept faceam mai multe ore pe drum dar ne ramaneau dieferenta de bani plus ca atunci conditile erau aproape identice la Personal cu Acceleratul. Nu ne intreba ai nostri de ce nu am venit cu Acceleratul important era sa ajungem acasa intregi, si mai aveam si bagaje deci sa te dai jos si la Marasesti si la Buzau si sa mergi cu Personalul cand puteam merge direct cu Acceleratul fara sa ne mai trambalam si ajungeam si mai repede. Inca de cand eram elev in clasa 7 mi-a picat cu tronc pe trenurile Personale si de atunci numai cu astea merg, nu stiu daca am 350-400 km/an cu alte trenuri in afara de Regio aici e de vina si Cartea VSD caci de cand am aflat de acest timp de bilet imi fac programul sa merg cu trenul doar in week-end-uri. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 11:10 | |
| Am făcut naveta la liceu, la facultate ani de zile cu bagaje pentru cel puțin 2 săptămâni! Nu am avut, la liceu, tren direct Alexandria-Craiova. Ne trambalam cu gentoaiele de pe vremuri, nu existau trollere! Când veneam acasă de la Craiova nu prea mai aveam bani și veneam cu personal cu schimbare în Caracal și Roșiori. Nu zic de tramvai și autobuz în Craiova. Asta cu se pierd călători dacă nu sunt trenuri directe e fiță! Azi e prea multă comoditate. Dar există și alternativă la tren cu schimbare, dacă nu era dubă fiți siguri că nu se mai văita nimeni de schimbare. In altă ordine de idei observ teoria lui cristy79 conform căreia cei care dau banii pe bilet scump la trenul de Păușa sunt „botaniști„! Eu sunt unul din cei care pun botul, motivele sunt destule, cele mai importante fiind că ajungi puțin mai repede sau nu te „întovărășești” pe traseu cu atât de mulți bețivi sau certați cu apa ca pe regio! Iar faptul că mai punem unii botul la bilete scumpe face ca el să beneficieze de biletele ieftine după care plânge tot timpul. Ar fi de bun simț, mai ales că spune că e economist, să fie recunoscător că încă există unii care fac posibil, cumpărând bilete la trenurile pe care el le consideră scumpe, să existe astfel de trenuri ieftine, sustinute de încasările IR-urilor de Brașov pe care el le hulește tot timpul!
Ultima editare efectuata de catre kristi kkk in Mier 27 Ian 2016, 11:50, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 11:49 | |
| Pe Constanta-Mangalia CFR castiga mult mai mult cu trenurile care vin din tara fata de trenuri de naveta. Acum in afara sezonului sunt trenuri mai mult goale ca lumea prefera transportul auto, e mai rapid si mai diversificat, in schimb in timpul sezonului trenurile de pe Constanta-Mangalia sunt aglomerate ceea ce face ca incasarile sa fie mult mai mari plus ca oferi populatiei un serviciu bun, il iei de pe litoral si il duci acasa fara sa mai schimbi prin Constanta cu bagaje in spate. Nu toata lumea e tinara sau ahtiata dupa 2-3 poza cu trenu pentru a avea nebuna placere de a schimba 10 trenuri in 500 km, in felul asta mai face poze la locomotiva, vagoane si gara. Desigur sunt multi oameni care nu folosesc trenul, din Mangalia pleaca autocare in diferite directii, era acum 2 ani o doamna si mergea la Cluj, astepta Fany, zic de ce asteptati ca e tren direct, raspunsul a fost ca trenul e mizerabil si face mult, nu mai foloseste trenul de multi ani. O alta familie pleca la Valcea, le zic la fel ca au tren direct, au facut o fata , au zis ca in niciun caz! Deci oameni si oameni, dar inca sunt oameni care aduc incasari mult mai mari la trenurile directe din Mangalia fata de cele de naveta. Costinesti si Neptun au vanzari record pe perioada sezonului lucru care este bun pentru a sustine trenurile directe de pe litoral in toata tara. In fond de ce sa strici ceva ce este bun cu o frustrare a lui x ca asa crede el ca ar fi bine, deci e doar o parere care se poate sa fie un total esec! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 12:07 | |
| Pai de ce sa strici ceva bun?
daca se poate cu schimbare, lumea merge si cu schimbare, nefiind atitea trenuri pe linia simpla nu stai nici mult la incrucisari deci poate fi ok.
Cum trenurile mai lasa calatori si in Constanta, se poate face loc si pentru calatorii sositi pentru schimbare.
Eu am venit de la Neptun si in tren erau femei care au coborit pe la Tuzla, cred ca erau navetiste macar sezoniere si le convenea trenul, in tren mai erau femei care mergeau la Calarasi si au coborit in Constanta sa astepte un personal ca asa ii primisera bilet.
Cazuri si cazuri, nu degeaba dimineata soferul dubei Timisoara -Husi intreaba lumea unde merge si ii cheama la duba.
Acuma si asta cu imbatrinirea e o treaba, dar in general oamenii reusesc sa prinda trenul.
Eram o data cu 1766 in Cluj Napoca si a venit Bucurestiul intirziat. 1766 la 3 peron Bucurestiul a sosit la 1 si seful de tren a zis ca stam sa asteptam 2 batrine din celalalt tren. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 12:08 | |
| - Karpaty a scris:
- Pe Constanta-Mangalia CFR castiga mult mai mult cu trenurile care vin din tara fata de trenuri de naveta. Acum in afara sezonului sunt trenuri mai mult goale ca lumea prefera transportul auto, e mai rapid si mai diversificat, in schimb in timpul sezonului trenurile de pe Constanta-Mangalia sunt aglomerate ceea ce face ca incasarile sa fie mult mai mari plus ca oferi populatiei un serviciu bun, il iei de pe litoral si il duci acasa fara sa mai schimbi prin Constanta cu bagaje in spate. Nu toata lumea e tinara sau ahtiata dupa 2-3 poza cu trenu pentru a avea nebuna placere de a schimba 10 trenuri in 500 km, in felul asta mai face poze la locomotiva, vagoane si gara.
Desigur sunt multi oameni care nu folosesc trenul, din Mangalia pleaca autocare in diferite directii, era acum 2 ani o doamna si mergea la Cluj, astepta Fany, zic de ce asteptati ca e tren direct, raspunsul a fost ca trenul e mizerabil si face mult, nu mai foloseste trenul de multi ani. O alta familie pleca la Valcea, le zic la fel ca au tren direct, au facut o fata , au zis ca in niciun caz! Deci oameni si oameni, dar inca sunt oameni care aduc incasari mult mai mari la trenurile directe din Mangalia fata de cele de naveta. Costinesti si Neptun au vanzari record pe perioada sezonului lucru care este bun pentru a sustine trenurile directe de pe litoral in toata tara. In fond de ce sa strici ceva ce este bun cu o frustrare a lui x ca asa crede el ca ar fi bine, deci e doar o parere care se poate sa fie un total esec! Foarte corect argumentat Karpaty, ca de obicei! Strict si la obiect si mai presus de toate, OBIECTIV!!!Bravo! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 12:29 | |
| E mai complicata faza.
- foarte multi sint tineri, deci nu ar trebui sa fie o problema cu schimbatul trenului; - in felul asta s-ar putea face mersul de asa natura ca sa nu mai fie insirate trenurile pe 5-6 ore, ci sa ajunga la ore mai apropiate unul de celalalt, prin urmare s-ar putea renunta la aberatia cu trenul de la Suceava ajuns pe litoral la 6 dimineata; - cadentarea ar face ca trenurile sa fie mai folosite de cei care merg dintr-o statiune intr-alta; - tot schimbul in Constanta ar presupune si ca linia, si asa simpla si cu viteze mici, sa fie mai libera, deci sa nu se mai astepte pe traseu prea mult, inclusiv pentru ca nu mai sint plimbate garniturile de la Mangalia la Constanta si inapoi pentru igienizare;
- pe de alta parte ii ai pe cei comozi, unii dintre ei in stare sa nu mai mearga la cuseta ci cu autocarul fix din cauza asta. Eu nu dau trei lei pe optiunea lor, dar aduc bani companiei, deci, din pacate, trebuie tinut cont si de parerea lor.
S-ar putea incerca si varianta asta si vazut cum e mai bine. Daca e mai eficient asa cum e acum sau in varianta propusa de Doctor putem vedea doar daca se incearca si a doua. Pana la urma stim cu totii exemple si de o parte si de cealalta, dar CFR Calatori are statistica biletelor vandute. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 12:39 | |
| - Adirmvl a scris:
- E mai complicata faza.
- tot schimbul in Constanta ar presupune si ca linia, si asa simpla si cu viteze mici, sa fie mai libera, deci sa nu se mai astepte pe traseu prea mult, inclusiv pentru ca nu mai sint plimbate garniturile de la Mangalia la Constanta si inapoi pentru igienizare;
Nu mai exista asa ceva, acum in Mangalia exista echipa care face curatenie in trenuri. S-a realizat ca renuntarea la echipa de curatenie din Mangalia este un lucru mega prost, fapt pentru care in sezonul trecut trenurile se igienizau la Mangalia. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 12:57 | |
| Marea majoritate a calatorilor prefera un tren direct si e si normal asa ceva.
Astia cu schimbarile sunt oameni care se gandesc doar la caciula lor si n-au simtul penibilului si nici nu si-l vor dezvolta vreodata fiindca e trist ca au deja o varsta multi dintre ei. Cred ca daca ei pot merge bine mersi schimband trenuri atunci restul lumii e doar puturoasa de nu vrea sa schimbe si nu ca dau niste bani grei si e absolut normal sa aiba pretentia sa mearga cap-coada. Nici nu stiu daca se poate considera pretentie. E doar ceva firesc. Dar deh, trenurile de litoral sunt facute doar pentru flacai si studenti in mintea lor (mai ales ca pe astia ii vezi mai mult urcand si coborand in Bucuresti). Sau au vazut 3 oameni care n-aveau incotro si folosesc si ei trenul cu tot cu schimbari si gata, toata lumea e buna de plimbat dintr-un tren in altul. Mentalitate romaneasca! "Merge si asa". Ca daca se chinuie ei de ce nu si altii? Ei nu inteleg ca a schimba trenul inseamna disconfort! Ori trenul pentru asta e renumit: siguranta si confort! Sau ar trebui!
E de inteles ca nu exista tren direct din punctul X in punctul Y, insa cand X e resedinta de judet (si e vorba de Iasi, nu Zalau), iar Y e capitala sau litoral atunci trebuie sa fie tren direct! Dar degeaba comentam. Mereu vor ramane aceste 2 tabere, cei care inteleg ce e bun pentru CFR...si cei care au niste fixatii bolnave si bine ca nu le aplica nimeni intrucat ei oricum nu se gandesc decat la caciula lor sau ce le favorizeaza zona in care stau ei sau se aventureaza. Si mai sunt unii care doar adora sa faca pe expertii desi debiteaza ineptii per postare la patrat. Culmea, se mai lauda ca ei si merg cu trenul, insa degeaba. Ca ei n-au scos capul din caciula lor. Au mers doar ca sa faca poze si sa se laude, nu sa vada realitatea din jurul lor.
Una e sa merg de la Slatina la Hunedoara si sa schimb 3 trenuri, fiindca avand in vedere ruta e de inteles ca un tren direct nu poate exista chiar oriunde, alta e Iasi - Mangalia unde poate fi bine mersi tren direct.
Sau hai sa ma gandesc la sezonierul de Valcea-Pitesti. Pai in lipsa lui cati oameni mergeau la mare cu trenul ca sa schimbe in Bucuresti sau eu stiu unde? Unii sunt pasionati pe aici destul de selectiv...fiindca ii doare la basca efectiv de cata lume merge cu trenul. Daca merg destui pe Bucuresti - Brasov e suficient pentru toata reteaua CFR.
Eu credeam ca pe un asemenea forum ar trebui sa gandim toti intr-o directie optima, una cat mai favorabila pentru viitorul caii ferate, mai ales ca deja a inceput sa se mai vada ceva progres pe "ici pe colo". Dar eu vad ca fiecare e cu damblaua lui din pacate. Dar unii au damblale bune! Gen aceia care huiduie tarifele de IR la Desiro, dar stai ca exista unii suficient de odihniti sa-i huiduie pe ei, cum ca raman cupoanele studentilor nefolosite. Asta mai era grija. Pai doar trenurile trebuie sa fie pentru studenti si diverse categorii de oameni cu reduceri, nu cumva sa fie pentru toata lumea. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 13:02 | |
| - cristy79 a scris:
- E usor sa stai in fata monitorului si sa dai idei cum sa se trambaleze oameni batrani sau familii cu copii si bagaje dintr-un tren in altul. Eu zic sa mai parasiti calculatorul si sa mergeti pe teren sa vedeti cum stau lucrurile. S-au terminat toate problemele CFR-ului si a ramas doar asta?
Dupa cum zicea si colegul Dan, nu cred ca tocmai noua ne zici sa mergem pe teren , nu de alta, dar avem destui KM la activ pe reteaua CFR si unii chiar si in afara (si nu e lauda, e doar ca sa iti demonstram ca nu vorbim fara sa stim) - cristy79 a scris:
- Iar faptul ca vezi Doamne in afara asa stau lucrurile - ce relevanta are asta? Numai maimutzele imita si ele ce vad la altii. Chiar asa rau am ajuns? Daca functioneaza acolo nu inseamna ca va functiona si aici.
Atunci pe principiul asta de ce nu introducem IR-uri Bucuresti-Halmeu in loc de Satu Mare, Bucuresti-Jimbolia in loc de Timisoara etc. Normal ca la noi nu functioneaza, cu mentalitatea de roman nimic nu o sa functioneze vreodata. Bine ca in tarile dezvoltate sunt batrani de 70 de ani care merg lunar in excursii pe munte si nu se mai plang ca trebuie sa schimbe trenul, dar na .... am uitat ca noi tot timpul am fost mai cu mot decat altii care chiar si-ar permite sa fie. Si nu e vorba de imitat, e vorba de adaptabilitate si de a prelua un model bun si de succes care la altii (mai deschisi la minte) functioneaza perfect. Si ca sa ii raspund si colegului de deasupra ... Ce preferi dintre un IR format din Desiro si un IR format din Loc+2 vagoane anulat dupa 2-3 luni pe motiv de nerentabilitate? Eu sincer prefer sa am tren, decat sa ma deplasez cu microbuzul. Intelege ca sunt unele IR-uri care nu justifica mai mult de un Desiro si de multe ori nici ala plin macar pe jumatate. Cu ce sa-l inlocuiasca, Loco + 4 vagoane toate goale? Nici mie nu imi convine foarte mult cand ma duc la Baia Mare cu Desiro, dar nu sunt calatori sa bagi altceva. Multumesc !
Ultima editare efectuata de catre alex.alexus.tm in Mier 27 Ian 2016, 13:15, editata de 3 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 13:06 | |
| Sunt gata să pun pariu pe cât vreţi voi că în trenul Mangalia - Cluj erau mai mulţi călători decât în autobuzul celor de la Fany, care are maxim 55 locuri, deci cam cât un vagon de clasa I. Dar toţi se pricep să dea din gură, că e autobuz şi nu e tren. Fraţilor, un vagon de tren de clasa a IIa are de la 60 locuri în sus. Un microbuz are 15 - 25 locuri, un autocar în jur de 40 - 50, eventual spre 70 - 80 dacă e etajat sau articulat (mă refer strict la locuri pe scaune, pentru că în trafic interjudeţean nu se admite circulaţia cu pasageri în picioare). Apoi, traseele şoselei şi căii ferate sunt diferite, Fany nu trece prin Ploieşti, Braşov, Sighişoara, dar o ia pe Valea Oltului (util în caz că nu vrei să faci ,,linia de frontieră" a Olteniei cu 2801/2), trece prin Sebeş, Alba Iulia, prin Turda.
Iar călători sunt pentru toţi. Vă dau un exemplu mai apropiat: Bucureşti - Ploieşti. E ruta feroviară cu cei mai mulţi călători. Şi, totuşi, pe Bucureşti - Ploieşti ai dube din oră în oră. Unele merg la Cheia, altele merg la Câmpina şi prin alte părţi. În plus, sunt mulţi care lucrează în Otopeni sau în N Bucureştiului şi pe care nu-i ajută deloc sosirea în Gara de Nord sau Basarab, deci vor merge cu maxi-taxi în continuare. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 13:10 | |
| Ptiu, Drace! Le-a venit mintea la cap? ) Dar tot e mai discutabil. Au destule linii in Mangalia pentru toate tenurile? AeroX, imi pare rau, dar multi din cei care nu vor sa schimbe trenul chiar sint puturosi. Nu toti, nu stiu cate procente din cei care vor tren direct sint mult prea comozi ca sa schimbe o singura data trenul (ziua, nu la 4 noaptea), dar sint destui. Ca nici trenul, nici autocarul nu te iau din fata scarii si nici nu te lasa in fata hotelului. Si aici ma refer la oameni in putere, nu la mamai care umbla-n baston cu viteza melcului in marsarier. 2801/2 e bun pana la Pitesti. Hai pana la Slatina. De acolo pana la Sibiu e folosit doar pentru ca e tarifat ca Regio, nu pentru ca e direct. Altfel ar merge cu autocarul. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 13:28 | |
| - AeroX a scris:
- Marea majoritate a calatorilor prefera un tren direct si e si normal asa ceva.
Astia cu schimbarile sunt oameni care se gandesc doar la caciula lor si n-au simtul penibilului si nici nu si-l vor dezvolta vreodata fiindca e trist ca au deja o varsta multi dintre ei. Cred ca daca ei pot merge bine mersi schimband trenuri atunci restul lumii e doar puturoasa de nu vrea sa schimbe si nu ca dau niste bani grei si e absolut normal sa aiba pretentia sa mearga cap-coada. Nici nu stiu daca se poate considera pretentie. E doar ceva firesc. Dar deh, trenurile de litoral sunt facute doar pentru flacai si studenti in mintea lor (mai ales ca pe astia ii vezi mai mult urcand si coborand in Bucuresti). Sau au vazut 3 oameni care n-aveau incotro si folosesc si ei trenul cu tot cu schimbari si gata, toata lumea e buna de plimbat dintr-un tren in altul. Mentalitate romaneasca! "Merge si asa". Ca daca se chinuie ei de ce nu si altii? Ei nu inteleg ca a schimba trenul inseamna disconfort! Ori trenul pentru asta e renumit: siguranta si confort! Sau ar trebui!
E de inteles ca nu exista tren direct din punctul X in punctul Y, insa cand X e resedinta de judet (si e vorba de Iasi, nu Zalau), iar Y e capitala sau litoral atunci trebuie sa fie tren direct! Dar degeaba comentam. Mereu vor ramane aceste 2 tabere, cei care inteleg ce e bun pentru CFR...si cei care au niste fixatii bolnave si bine ca nu le aplica nimeni intrucat ei oricum nu se gandesc decat la caciula lor sau ce le favorizeaza zona in care stau ei sau se aventureaza. Si mai sunt unii care doar adora sa faca pe expertii desi debiteaza ineptii per postare la patrat. Culmea, se mai lauda ca ei si merg cu trenul, insa degeaba. Ca ei n-au scos capul din caciula lor. Au mers doar ca sa faca poze si sa se laude, nu sa vada realitatea din jurul lor.
Una e sa merg de la Slatina la Hunedoara si sa schimb 3 trenuri, fiindca avand in vedere ruta e de inteles ca un tren direct nu poate exista chiar oriunde, alta e Iasi - Mangalia unde poate fi bine mersi tren direct.
Sau hai sa ma gandesc la sezonierul de Valcea-Pitesti. Pai in lipsa lui cati oameni mergeau la mare cu trenul ca sa schimbe in Bucuresti sau eu stiu unde? Unii sunt pasionati pe aici destul de selectiv...fiindca ii doare la basca efectiv de cata lume merge cu trenul. Daca merg destui pe Bucuresti - Brasov e suficient pentru toata reteaua CFR.
Eu credeam ca pe un asemenea forum ar trebui sa gandim toti intr-o directie optima, una cat mai favorabila pentru viitorul caii ferate, mai ales ca deja a inceput sa se mai vada ceva progres pe "ici pe colo". Dar eu vad ca fiecare e cu damblaua lui din pacate. Dar unii au damblale bune! Gen aceia care huiduie tarifele de IR la Desiro, dar stai ca exista unii suficient de odihniti sa-i huiduie pe ei, cum ca raman cupoanele studentilor nefolosite. Asta mai era grija. Pai doar trenurile trebuie sa fie pentru studenti si diverse categorii de oameni cu reduceri, nu cumva sa fie pentru toata lumea. CORECT!!!!! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 13:41 | |
| Totul e corect nu pot sa cred. Ce e corect acolo, ca astia care sint de acord cu schimbarea trenului cica gindesc cu caciula?
La fel de bine pot sa spun ca cei care vor directe doar ca merg ei o data pe an si nu au chef sa schimbe gindesc cu c****.
Daca ar fi dupa mine as cadenta toate trenurile pe Constanta -Mangalia si ar fi directe doar cele din Bucuresti.
Nu e toat lumea batrina sa nu prinda trenul.
Ca daca lumea ar fi civilizata nici nu ar trebui facuta nu stiu ce revizie sanitara in Mangalia ca e scurt traseul chiar si dus intors. Asa ca trenurile de lung parcurs nu ar mai opri de la Fetesti(daca intra din 701) sau de la Bucuresti daca intra din celelalte linii iar trenul de la Bucuresti ar prelua calatorii sositi cu restul trenurilor. Simplu.
Ce tren direct imi trebuie de la Zalau cind e direct nu e buna ora, cind e buna ora nu sint bune vagoanele, cind sint bune vagoanele, dece sint folosite si local in loc sa fie imobilizate 15 ore?
Asta e rezistenta la schimbare de fapt, a nu intelege ca CFR e o institutie care nu poate fi maleata dupa cum se maleaza cei cu autocarele. e adevarat ca nu totul se face in cel mai eficient mod si la CFR si ca multe pot fi imbunatatite, dar asta nu inseamna ca trenuie trenuri directe spre toate zarile. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 13:49 | |
| Pai solicita sa ti-l limiteze pe Timisoara -Mangalia la Constanta , daca tot nu-ti trebuie si sa-i faca loc la asta de la Iasi , dat fiind faptul ca noi suntem mai batuti in cap si mai lenesi ( mai alesi copiii de la cateva luni in sus ,impreuna cu parintii lor)!!! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 13:57 | |
| Da sa il limiteze la Constanta, crezi ca ar plinge cineva? Coboara lumea din cel de la Timisoara si urca in cel de la Iasi care isi continua drumul spre Mangalia.
uite ce scrie un user pe alt forum despre o situatie din Germania. Sigur ca pe aia nu ii doare curul sa schimbe trenurile.
[QUOTE=vancouverro;94355965]Legaturile intre trenurile ICE in Germania sunt si de 5 minute, de ex. la Mannheim, o data pe ora, la linii intre care se afla un peron comun ajung aproape concomitent doua ICE-uri. Unul de la Stuttgart si unul de la Karlsruhe (Basel). Unul are oprire 3 minute, celalalt 5 minute, apoi pleaca pe aceeasi linie spre Frankfurt. Unul merge in gara principala Frankfurt si apoi la Hamburg, iar celalalt in gara Frankfurt aeroport si mai departe la Dortmund. La fiecare ora alternat, adica la orele pare cel de la Karlsruhe merge la Hamburg, iar la orele impare cel de la Karlsruhe merge la Dortmund. Dar prin transbordare in gara Mannheim, si la orele impare pasagerii de la Karlsruhe (Basel) pot schimba si merge la gara principala Frankfurt sau mai departe la Hamburg.
La câteva minute dupa plecarea trenurilor rapide vin trenuri regionale care preiau pasagerii locali pentru a-i distribui in toate celelalte directii accesibile de la Mannheim (inclusiv tot spre Frankfurt, dar cu opriri mai dese, cea mai importanta la Darmstadt)
Bine inteles totul se repeta din ora in ora. Cadentat. Ca ceasul elvetian.
In 2004 tin minte ca am fost cu trenul de la Köln la Amsterdam. Cu trenuri regionale, ca nu aveam bani de ICE. Am avut 3 schimbari, deci am mers cu 4 trenuri. Toate schimbarile in Olanda. Toate schimbarile au avut maxim 12 minute timp de asteptare intre trenuri, intr-un caz (la intoarcere) au fost numai 4 minute, tren oprit pe aceeasi linie, la capatul celalalt al peronului. .[/QUOTE]
Normal ca noua ne trebuie tren direct. Eu zic ca am putea |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |