|
| Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
+69Shinkasen get. radubd Costin.H bubu florin94 alliens delfinson didinul stefan_br matei vulcan cristi ar florin29sv Razvan Tudor c o r v i n Rarau Alex Avram g.popovici Spartan1948 marius664 mureseanu_976 TudorVD Vale alex1987 traian AeroX vanchorusebulgaria Luca tgv mariuscfrbucuresti marius_catalin84 ttavi TonyCFR ionutz85 Theijs liviulav33 Katalin4653 KQQ laur 133 bobi decward EuroNight miguel1975 alex.barac.5 cardinal Dionis cristi CFR Adrian78 Jhonyla dan tm cfr500 Norbi Jurnal Feroviar Vitosa Adirmvl razvan - trenuri mielutu zburator ALEXCFR IonutCFR2009 johnsmoke 92Dragos alex.alexus.tm allred Dr2005 adytm Katalyn cristy79 Nesebar DUAL AndiCFR 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 01:53 | |
| Dar de ce nu se poate cursa de autocar Sighisoara - Sibiu ? Un Regio Sighisoara - Sibiu compus din ADH / Desiro oricum va fi faultat de lucrarile la coridor, si acum e impropriu sa pui diferenta de 1h intre ala si Dacia in statia Sibiu ca sa "recupereze interzierea". Sau poate daca ar pune o singura oprire la Copsa Mica ca sa nu fie scarbiti strainii de imigrantii de Dumbraveni, Axente Sever si mai stiu eu.... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 03:40 | |
| - Vitosa a scris:
- Eu as propune sa le desfiinteze pe 1527/1526, eventual sa puna Sibiul la dispozitie ce au disponibil pentru o pereche de trenuri regio numai in relatia Sibiu-Brasov-Sibiu iar 346 respectiv 473 sa le ia locul lui 1527 respectiv 1526. Evident cu opriri putine, nu ca ale trenurilor mentionate.
Nu prea merge să le scoţi pe 1526/1527, laşi unele staţii nedeservite. Bine, poţi să le schimbi compunerea, s-o găsi un Desiro sau ADH disponibil la Sibiu, iar de la Braşov ai trenuri destule pentru Bucureşti. Vagoanele alea, dacă vor merge pe suplimentarea Daciei sau Isterului, în mod sigur vor compune o grupă Simeria - Bucureşti, că mai departe nu e nevoie. Şi, deşi oarecum off-topic, dacă tot se repun în circulaţie Desiro-uri (Dumnezeu ştie câte-s la gard la Sibiu, în 2013 am numărat 23 în depou, asta fără să mă uit în hale), poate se prelungesc şi trenurile Bucureşti - Vâlcea/Păuşa până la Sibiu. Dar ne lovim mult de legislaţie, numărul de trenuri pe o secţie nu poate fi modificat (deh, Curtea de Conturi). Probabil se va scoate prevederea respectivă şi se va păstra doar obligativitatea de a nu se depăşi numărul total de tren-km şi călător-km alocaţi. - Vitesa a scris:
- Atat Dacia cat si Isterul ar trebui sa ramana prin Sibiu. Cel putin pana la finalizarea lucrarilor de reabilitare. Iar daca sunt cerinte si spre Sighisoara solutia a dat-o katalyn. Un desiro sa penduleze Sibiu-Copsa Mica-Sighisoara iar daca sunt cerinte si spre Blaj ori Alba Iulia trebuiesc adaptate trenuri de legatura din Copsa Mica respectiv Simeria sau Vintu de Jos. De exemplu e un regio Sibiu-Vintu (sosire 10) facut cu desiro, pana pleaca dupa-amiaza inapoi este retras datorita lucrarilor din statia Vintu ca garnitura goala in statia Sebes Alba. Ar merge ca tren de legatura la 347 si prelungit la Alba Iulia sau Teius. Si hai sa fim seriosi, nu cred ca moare nimeni sa schimbe un tren si nu cred sa genereze zilnic Alba Iulia un flux mare de calatori in directia Vest.
Mai bine ar fi ca pendula să fie Vinţu de Jos - Sighişoara, de fapt probabil va reapărea grupa Daciei dacă trenul nu va mai circula pe acolo. Era bun un Z6100 în plus, mai ales că linia e reabilitată (sau va fi, într-un viitor incert), deci dispare problema zdruncinăturilor peste joante şi imperfecţiuni. Să circule la rang de R (dar cu numărul minim de opriri posibile). Sunt 28 staţii, haşte şi alte PO, deci trebuie 20. _________________ :TTT:
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 07:09 | |
| - Luca tgv a scris:
- La Dacia trebuie neaparat pusă grupa din HegyeshaloM spre Bratislava. Grupa ar merge cam o ora... E păcat sa se piardă grupa directa când se poate așa ușor. Compunere: 21-90,71-70
P.S. Dacia nu merge anul asta prin Sighișoara-Mediaș? Si cu ce strabati Dunarea ? Nu este circulatie de trenuri de calatori pe acolo. Sunt doar localele care raman in Ungaria la fel pe Komárom-Komarno. Pentru cine grupa asta? Te duci la Wiena si mergi cu regioul öbb un bilet costa 3 euro. Sau ramai in Budapesta pentru schimbul la EC-urile de Praga / Hamburg. |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 13:01 | |
| Daca va merge din 15 februarie "Dacia" prin Sibiu, IR346 trebuie sa faca obligatoriu cruce cu IR1622, la Dumbravita Barsei sau la Vladeni Ardeal si daca IR1622 are intarziere, automat ii face si celuilalt. La intoarcere ar putea fi o situatie mult mai buna daca i-ar face la IR347 timpi ceva mai stransi, sa ajunga pana la 12.45 in Brasov, sa nu mai faca cruce in Codlea cu IR1621. Si un alt aspect pozitiv, IR347 intra pe Valea Prahovei fara intarziere si cu 3 opriri va aduna calatori sa ii transporte "ca vantul si ca gandul" pana la Bucuresti!!! |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4113 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 16:12 | |
| - 92Dragos a scris:
- Luca tgv a scris:
- La Dacia trebuie neaparat pusă grupa din HegyeshaloM spre Bratislava. Grupa ar merge cam o ora... E păcat sa se piardă grupa directa când se poate așa ușor. Compunere: 21-90,71-70
P.S. Dacia nu merge anul asta prin Sighișoara-Mediaș?
Si cu ce strabati Dunarea ? Nu este circulatie de trenuri de calatori pe acolo. Sunt doar localele care raman in Ungaria la fel pe Komárom-Komarno. Pentru cine grupa asta? Te duci la Wiena si mergi cu regioul öbb un bilet costa 3 euro. Sau ramai in Budapesta pentru schimbul la EC-urile de Praga / Hamburg. Ideea era ca e mai atractiv cu tren direct... pana la Bratislava gara de sud(Petrzalka) nu e nevoi sa treci dunarea. de acolo cu miloace de transport in comun. Este asa de greu sa misti 50km 2 vagoane? |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 16:57 | |
| - Luca tgv a scris:
- 92Dragos a scris:
Si cu ce strabati Dunarea ? Nu este circulatie de trenuri de calatori pe acolo. Sunt doar localele care raman in Ungaria la fel pe Komárom-Komarno. Pentru cine grupa asta? Te duci la Wiena si mergi cu regioul öbb un bilet costa 3 euro. Sau ramai in Budapesta pentru schimbul la EC-urile de Praga / Hamburg. Ideea era ca e mai atractiv cu tren direct... pana la Bratislava gara de sud(Petrzalka) nu e nevoi sa treci dunarea. de acolo cu miloace de transport in comun. Este asa de greu sa misti 50km 2 vagoane? Degeaba, slovacii pun punctul pe i. A dorit MÁV-ul sa puna regio Budapest Déli-Komarno si nu a lasat. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 18:49 | |
| @Dr2005 Ce statii raman nedeservite ? Pai ia hai sa vedem: 346 comparativ cu 1527, nu opreste la Campina, Busteni si Azuga, iar in momentul cand il muta prin Sibiu sigur va pleca din Bucuresti la 14.50 sau 15.10. Si-atunci daca l-ar anula pe 1527 si ar fi musai sa acoperi si acele opriri ori i le pui Daciei si obligi calatorii sa vina mai devreme la tren ori le ramane alternativa 1633 mai tarziu. Comparam si trenurile 473 versus 1526, si observ ca Isterul nu opreste la Azuga, Comarnic si Campina. In atare conditii ori i le pui lui 473 ori le ramane alternativa mai devreme la 1632. Un alt impediment ar mai fi ca se strica cadentarea in relatia Brasov-Bucuresti de un tren IR la fiecare ora. Cu mici exceptii ca mai sunt si cate doua trenuri IR pe ora. Iar dincolo pe segmentul Brasov-Sibiu in trasa trenurilor 1527/1526 sa circule o pereche de regio formate din automotoarele Sibiului, desiro sau ADH. N-ai alta alternativa decat sa-l elimini pe 1526 ca rang de IR chiar daca el in relatia Sibiu-Brasov e tarifat regio si sa-i folosesti vagoanele pe alte trenuri. Iar cu ocazia asta in relatia Sibiu-Bucuresti acoperi si golul de trenuri din intervalul 6.29-14.59, urmand a pleca Dacia 347 estimativ la 10/10.15 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 20:40 | |
| Parerea mea e ca Isterul ar trebui sa plece o ora mai tarziu sa circule prin Sighisoara si sa circule pana la Praga. Eventual o grupa de Craiova care sa deserveasca Craiova DTS si Timisoara. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 20:56 | |
| - DUAL a scris:
- Parerea mea e ca Isterul ar trebui sa plece o ora mai tarziu sa circule prin Sighisoara si sa circule pana la Praga. Eventual o grupa de Craiova care sa deserveasca Craiova DTS si Timisoara.
Daca duci Ister la Praha nu faci nimic, ajungi dupamasa si trebuie sa stai cu garnitura blocata in Praha 20 de ore, ca nu ai timp ca de la 8:50 pana la 19:10 cat are stationarea in Budapest sa faci Budapest-Praha-Budapest, si sa ti o garnitura in Praha 20 de ore nu este ok. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 21:03 | |
| Dual, cu siguranta ca mersul va arata altfel cand se vor finaliza lucrarile iar plecarile nu vor mai fi ca acum ci cu o ora mai tarziu sau poate chiar mai bine. Intr-adevar este si asta o solutie buna dar pana atunci va mai curge multa apa pe Dunare...
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 17 Ian 2016, 21:29, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 21:24 | |
| - Karpaty a scris:
- DUAL a scris:
- Parerea mea e ca Isterul ar trebui sa plece o ora mai tarziu sa circule prin Sighisoara si sa circule pana la Praga. Eventual o grupa de Craiova care sa deserveasca Craiova DTS si Timisoara.
Daca duci Ister la Praha nu faci nimic, ajungi dupamasa si trebuie sa stai cu garnitura blocata in Praha 20 de ore, ca nu ai timp ca de la 8:50 pana la 19:10 cat are stationarea in Budapest sa faci Budapest-Praha-Budapest, si sa ti o garnitura in Praha 20 de ore nu este ok. In momentul in care se vor termina lucrarile si se va circula cu 160 de la Brasov la Curtici, altfel o sa arate lucrurile.. in momentul de fata calculele tale sunt pentru 80% mers in Romania cu o medie de caruta.. In plus si ungurii au finalizat ETCS si circula cu 160, problema e ca nu stiu daca mai ajung elodiile la Budapesta.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Dum 17 Ian 2016, 21:27, editata de 2 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 21:27 | |
| Eu am zis de acum, nu ce va fi peste 10 ani. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 21:29 | |
| - Karpaty a scris:
- Eu am zis de acum, nu ce va fi peste 10 ani.
In 2 ani se vor termina lucrarile .. Oricum Traxurile o sa vina in Arad. Deabia astept sa vina iarna sa fie intarzieri si sa i vad eu cum fac ei vama la 2 trenuri doar la peronul ala.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 21:32 | |
| Esti tare optimist dar nu vad cum sa termini in 2 ani, poate doar ce este inceput acum desi nici asta nu cred ca va fi gata 100% plus ca raman sectoarele care inca nu s-au apucat, Predeal-Sighisoara plus Simeria-Glogovat, eu zic inca 10 ani sigur. |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4113 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Dum 17 Ian 2016, 22:01 | |
| De ce nu se poate ca Dacia sa se împartă in 2 la Viena? O grupa sa meargă spre Praga si una spre München. Restul cu legături in Viena. Eu susțin ideea cu 2 vagoane de Bratislava. Si așa un tren deservește Bratislava,Praga si Germania. Din Budapesta ai legătura spre Kosice, Zagreb. Din Viena ai spre Brno-Ostrava-Katowice-Varșovia, spre Graz-Ljubliana sau spre Italia. Si așa cu un tren ai asigurat complet Europa Centrală si de Vest(partea mai apropiată).Ister sa circule pana la Budapesta e cel mai bine. Eu zic ca Ister,Dacia si Corona sa fie clar pe teritoriul României in mers EN cu oferta tarifara IR. Internaționalele de zi sa fie EC tot cu oferta tarifara IR. Sa știe tot romanul ca e tren internațional cu opriri putine. Nu ma refer si la R de Vrsac sau ungheni, Valea lui Mihai-Debrecen. Dar așa e cel mai bine. Ca sa m-a abat de la subiect, la cele doua perechi de Constanta cu 160'ar suna bine un ICE tot cu tarifare IR, asta înseamnă reclama. Plus ca CFR cumpara EMU pentru Constanta. ____________________ Vreau si eu trenul București-Belgrad! + 71-70 + 44-31 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |