|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 23 Apr 2022, 23:56 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ăștia nu repara secții cu trafic de călători mare cum este Putna-Dornesti
Trafic mare de călători = 3 perechi de trenuri pe zi? Nu o să modernizeze nimeni linii la standard TEN-T pentru 3 regio-uri pe zi şi un marfar la două luni. Istoric vorbind, linia Bucureşti - Făurei - Tecuci nici nu trebuia să existe, construcţia ei a fost o improvizaţie făcută în al Doilea Război Mondial pentru alimentarea frontului de est. S-a construit în aşa fel încât să fie cât mai dreaptă, deci ratează cu brio cele mai multe localităţi de pe traseu. Cu excepţia segmentului Bucureşti - Urziceni (şi ăla cu cam multe HM-uri faţă de câte ar fi nevoie), linia nu deserveşte absolut nimic, nici marfă, nici călători. Doar de dragul câtorva Desiro care să ajungă la Galaţi cu un sfert de oră mai devreme decât trenurile prin Ploieşti (care, în caz că nu ştiaţi, a fost ruta normală şi firească între Bucureşti şi Galaţi încă de la 1872) nu merită o investiţie în modernizarea ei. A, dacă Galaţi ajunge la 1 milion de locuitori, e posibil să renteze un upgrade. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 24 Apr 2022, 01:33 | |
| Pai 3 perechi dar vinerea și duminică chiar au 3 vagoane și peste 150 de călători dar după unii is bune doar trenurile private plimbate pe coridoare cu 10 călători sau nu 0 de perechi Bucuresti-Brasov |
| | | sun20
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 966 Data de inscriere : 24/04/2022
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 24 Apr 2022, 14:54 | |
| @Dr2005: ești prea dur cu linia asta. E posibil să fi fost în planurile interbelice ale CFR-ului de construire a unei linii "mai" directe spre Iași/Brăila/Galați, cum a fost și București-Roșiori-Craiova. Iar războiul pur și simplu a grăbit punerea în operă. E prinsă în PNRR pentru instalarea centralizării electronice: Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea Planului Investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru perioada 2020-2030 + Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1302/2021 privind aprobarea Programului de acțiune pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare și transferul modal către calea ferată al fluxurilor de transport de călători și marfă (nu pot posta link direct) Dacă tot se instalează centralizare electronică, n-ar fi păcat să nu se aducă viteza în parametrii constructivi de 100 km/h pentru Urziceni-Făurei? Ceva în genul a ce s-a făcut pe Buzău-Făurei. Când o să se construiască Terminalul 2 de la Aeroport Otopeni o să fie utilă pentru conectarea directă cu aeroportul. Sper că să fiți atenți și sa impuneți soluția normală la cap cu gară de trecere (strofocați-vă un pic!). Adică să nu dați drumul la lucrări făcute pe baza SF-ului cu gară înfundată facut de ompniprezenții Baicons. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 24 Apr 2022, 22:03 | |
| Tot SBW-ul e pe listă pentru înlocuire cu CEL, CE sau nimic (după caz), s-au săturat se semafoare mecanice.
Nu ştiu ce vor face cu Terminalul 2, oricum nu va fi posibilă o gară de tranzit acolo din cauza faptului că nu poţi duce trenul pe sub pistă, iar la terminalul vechi sub terminal va ajunge M6, de care sunt unii care ţin cu dinţii, deşi e de o inutilitate maximă (n-avem metrou în cartiere cu sute de mii de locuitori, dar îl ducem în Otopeni). Oricum, eu nu am nicio putere legală să mă opun proiectului, chiar dacă aş vrea.
Bucureşti - Urziceni ar prinde bine ca linie cu trenuri cadenţate, dar asta doar după ce se face firul 2 Mogoşoaia - Pajura. _________________ :TTT:
|
| | | sun20
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 966 Data de inscriere : 24/04/2022
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 24 Apr 2022, 23:06 | |
| Uite, asta e soluția normală, de secol 21, pentru legătura feroviară la Terminalul 2, în tunel forat pe sub perimetrul aeroportului și DN1: SF-ul făcut de Baicons propune aceeași soluție cu gară înfundată ca la Terminalul 1. Ar fi chiar culmea să se facă și a doua oară aceeași prostie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 25 Apr 2022, 01:11 | |
| Nu poţi să forezi un tunel pe acolo din mai multe motive, în ordine aleatorie: - ar trebui mers la o cotă prea joasă din cauza ipoteticului M6; - ar face inutilă actuala lucrare pentru Terminalul 1 înainte de amortizarea sa, ceea ce ar determina UE să ne ceară înapoi fondurile pentru TOT proiectul; - la S de aeroport e o bază militară şi nu ai voie să sapi în apropierea ei. În fine, să vedem noi Terminalul 2 gata şi după aia ne gândim la tren _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 25 Apr 2022, 16:25 | |
| @Dr2005: Nu poti condamna 2 urbe importante Braila si Galati care insumeaza vreo 400 mii de locuitori sa ocoleasca 30 km prin Ploiesti ca sa ajunga la Bucuresti doar asa ca ai tu fantezii cu ruta straveche de la 1872. Pentru asta s-a construit legatura cat mai dreapta posibil pt a scurta timpul de mers intre Bucuresti si Galati la 2h45min, ca atat era in 1980 la RK-ul liniei. Ca idiotiii care ne conduc au lasat-o de izbeliste si face acum trenul 4 ore, e alta poveste... Nu mai lansa ipoteza cu razboiul si inutilitatea liniei ca n-ai dreptate. Circulatia prin Buzau este si va fi paguboasa din mai multe motive, pe care le stii dar te faci ca nu le vezi... Si ati anulat cu buna stiinta niste trenuri IR Bucuresti-Urziceni-Galati, mai rentabile decat multe altele care plimba vagoane goale prin tara sute de kilometri... dar poate vreodata DNA-ul se va autosesiza si va lua masurile care se impun si in randul cercurilor de interese care decid soarta transportului de calatori, ca nu s-au falimentat aceste companii feroviare peste noapte, e o lucrare care dureaza de vreo 25 de ani si mai bine... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 25 Apr 2022, 18:04 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- @Dr2005: Nu poti condamna 2 urbe importante Braila si Galati care insumeaza vreo 400 mii de locuitori sa ocoleasca 30 km prin Ploiesti ca sa ajunga la Bucuresti doar asa ca ai tu fantezii cu ruta straveche de la 1872. Pentru asta s-a construit legatura cat mai dreapta posibil pt a scurta timpul de mers intre Bucuresti si Galati la 2h45min, ca atat era in 1980 la RK-ul liniei. Ca idiotiii care ne conduc au lasat-o de izbeliste si face acum trenul 4 ore, e alta poveste... Nu mai lansa ipoteza cu razboiul si inutilitatea liniei ca n-ai dreptate. Circulatia prin Buzau este si va fi paguboasa din mai multe motive, pe care le stii dar te faci ca nu le vezi...
Circulaţia prin Buzău este ,,păguboasă" pentru orgoliul local de Ialomiţa şi cam atât. Legătura scurtă s-a construit din motive militare, iar RK-ul comunist s-a făcut ca să iasă norma şi cam atât. Nu te ajută cu nimic că faci 2h45min până la Galaţi, dacă consumi 300 litri pe oră pentru a transporta 100 de călători! Dar asta nu conta în 1980, toată lumea trebuia să aibă de muncă, aşa că nimeni nu producea nimic, toţi se descurcau furând ce puteau din întreprinderi şi făcând troc cu ele. În condiţiile alea, evident că statul ţinea trenuri peste tot, că oricum n-aveai de ales nici ca pasager nici ca întreprindere care avea nevoie de transport de marfă (cu camionul nu aveai voie să faci transporturi dacă aveai cale ferată aproape). Şi ai văzut unde ne-a adus sistemul ăsta în '89... Prin Buzău deserveşti 2 reşedinţe de judeţ măricele şi mergi şi cu tracţiune electrică (deci adio Desiro fără climatizare sau DA care nu poate alimenta vagoanele sau nu o face pentru economie de motorină). Dacă era aşa rentabilă circulaţia prin Urziceni, de ce nu circulă TFC pe acolo? Uite, tot din motive militare, în 1944 s-a construit o linie îngustă Râmnicu Sărat - Traian Sat. A rezistat vreo 3 ani, că după aia şi-au dat seama că nu merită şi au tras un drum pe locul ei. - IonutCFR2009 a scris:
- Si ati anulat cu buna stiinta niste trenuri IR Bucuresti-Urziceni-Galati, mai rentabile decat multe altele care plimba vagoane goale prin tara sute de kilometri... dar poate vreodata DNA-ul se va autosesiza si va lua masurile care se impun si in randul cercurilor de interese care decid soarta transportului de calatori, ca nu s-au falimentat aceste companii feroviare peste noapte, e o lucrare care dureaza de vreo 25 de ani si mai bine...
Pe cine acuzi tu aici? Nu de alta, dar atunci când acuzi pe cineva, îţi trebuie şi dovezi. Apropo, singura compania feroviară în faliment e SFT-CFR S.A. şi nu cred că plâng prea mulţi după ea. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 25 Apr 2022, 18:17 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu te ajută cu nimic că faci 2h45min până la Galaţi, dacă consumi 300 litri pe oră pentru a transporta 100 de călători! Dar asta nu conta în 1980, toată lumea trebuia să aibă de muncă, . Sigur ca nu ajuta cu nimic pe calatori, ajuta benzinarii sa faca bulanul mare... ca de la 4 ore ocol prin Buzau au renuntat destui si au trecut la auto personal/maxi-taxi... doar n-or sa astepte 50 de ani pana se hotaraste CFR SA sa faca RK-ul pt un amarat de 120 km/h pe M700... Pe calator nu_l intereseaza ca CFR consuma 300 litri motorina/ora, il intereseaza sa ajunga cat mai repede la destinatie. In rest interese si iar interese... cetateanul platitor de taxe pe ultimul loc, si in plus taxat si suplimentar ca doar ocolul prin Buzau nu-i gratis... TFC are ruta prin Buzau, pt ca acolo se schimba mecanicii, nu ca ar da pe afara de calatori. Din Buzau la Bucuresti TFC are trenuri puse la ore mult mai atractive decat CFR Calatori, i-a cucerit demult... Rezerva-ti o zi din an si fa o plimbare la Buzau sa vezi cum pleaca un tren TFC si cum pleaca un tren CFR cu TE Acvila si 2 electrice in fata, apoi vorbim ce rentabila e ruta CFR prin Buzau... Asa doar pe vorbe din auzite, de la x si y din fata calculatorului... Sau la Ploiesti Sud... unde e coada mai mare la casele de bilete TFC, RC sau CFR (vei fi uimit cat de „rentabil” e CFR prin Buzau) |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Mar 26 Apr 2022, 13:42 | |
| Calatori au fost foarte multi in perioada comunismului,veneam de la Galati cu 7002 si era plin..deoarece alt mijloc de transport intr e orase nu era..Garile erau active doarece in majoritatea erau depozite de lemne si tot felul de Baze de achizitie..Chiar era o foarte mare activitate in Gari..acum totul sa mutat pe auto.Cfr trebuia sa nu anuleze trenul 7002 deoarece la ora care era pus in circulatie avea calatori..numai ca interesele au facut si fac si la ora actuala sa duca cfr spre dezastru..nu consumul de motorina sau alte costuri, sint interese mult mai mari...de ce sa ma duc de la Braila sa Galati cu trenul...mai bine merg cu auto..deoarece trenul este scump si pus la ore nepotrivite...sa ne rugam la Domnul sa ploua sa creasca buruieni pe sine asa ne spun guvernantii..Buruieni cit mai mari...sint mai eficiente deoarece ascund hotii de fier vechi..si mascheaza incompetenta autoritatilor de a mai face ceva...Cfr trebuiea cum am mai spus sa asigure un pachet minim de circulatie pe m 700. Un tren regio cu pretul biletului mic.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 26 Apr 2022, 14:15 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Sigur ca nu ajuta cu nimic pe calatori, ajuta benzinarii sa faca bulanul mare... ca de la 4 ore ocol prin Buzau au renuntat destui si au trecut la auto personal/maxi-taxi...
Ceva dovezi ai în sprijinul acestei afirmaţii? De exemplu câte bilete în plus au vândut cele 4 (patru) curse rutiere existente între Bucureşti şi Galaţi... deşi 4 autocare, fie ele şi de 50 locuri, înseamnă echivalentul a 2 etajate sau 2,5 vagoane normale. Asta pentru a compara clar ordinul de mărime. Pe de altă parte, nu suntem în URSS, dacă omul vrea să plătească benzină/motorină, rovinietă şi RCA şi să facă o oră până iese/intră din Bucureşti, e strict decizia lui. - IonutCFR2009 a scris:
- Pe calator nu_l intereseaza ca CFR consuma 300 litri motorina/ora, il intereseaza sa ajunga cat mai repede la destinatie. In rest interese si iar interese... cetateanul platitor de taxe pe ultimul loc, si in plus taxat si suplimentar ca doar ocolul prin Buzau nu-i gratis...
Ocolul nu e gratis, dar tot e biletul mai ieftin decât la autobuz şi decât benzina de la maşina mică. - IonutCFR2009 a scris:
- TFC are ruta prin Buzau, pt ca acolo se schimba mecanicii, nu ca ar da pe afara de calatori. Din Buzau la Bucuresti TFC are trenuri puse la ore mult mai atractive decat CFR Calatori, i-a cucerit demult... Rezerva-ti o zi din an si fa o plimbare la Buzau sa vezi cum pleaca un tren TFC si cum pleaca un tren CFR cu TE Acvila si 2 electrice in fata, apoi vorbim ce rentabila e ruta CFR prin Buzau... Asa doar pe vorbe din auzite, de la x si y din fata calculatorului...
O, da, că TFC o fi agenţie de caritate... îţi garantez eu că dacă ar fi dat pe afară de călători prin Urziceni, aducea mecanicii cu o maşină sau cu alt tren la Făurei sau Galaţi şi îi schimba acolo. Şi RegioTrans aducea mecanici cu maşina la Bucureşti la un moment dat, deci nu e ieşit din comun modul ăsta de lucru, nu e musai să vină trenul la 2 străzi de casa mecanicului, că nu suntem la CFR Călători. Cât despre rentabilitate, CFR Călători are 80% din piaţă, inclusiv pe Bucureşti - Buzău. Faptul că tu vezi un tren că pleacă mai gol de la Buzău nu înseamnă că nu se umple până la destinaţie, mai ales că nu e făcut doar pentru călătorii cap-coadă cum visează unii naşi nostalgici după comunism. - IonutCFR2009 a scris:
- Sau la Ploiesti Sud... unde e coada mai mare la casele de bilete TFC, RC sau CFR (vei fi uimit cat de „rentabil” e CFR prin Buzau)
Câte case de bilete are fiecare? Nu de alta, dar dacă RC are o casă, TFC 2 şi CFR 4, atunci şi distribuţia de călători la ele e altfel. Aşa pot să spun şi eu că e coadă în Gara de Nord la TFC, fără să ţin cont că TFC are 2 ghişee (3?) şi CFR Călători are 20+. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 26 Apr 2022, 16:03 | |
| Nici prost nu sta Buzaul la gradul de ocupare in trenurile TFC. Dar da, sunt tot acei calatori care puteau fi in trenurile operatorului de stat. Nu sunt altii aparuti in mod miraculos. Asta e valabil peste tot. Foarte probabil ca acest "trend" va continua. Iasiul va avea ruta favorizata prin Pascani, iar Galatiul prin Buzau. 100% tractiune electrica si dupa niste reinnoiri sau modernizari se vor obtine durate ceva mai bune.
Eu zic ca fix Iasi, Braila sau Galati nu pierd mare lucru. Ma indoiesc ca nu mai merge Gigel din Braila la Bucuresti pentru ca nu mai merge prin Urziceni. Sunt alti factori pentru care n-ar lua trenul in considerare. Unii ceva mai importanti. Problema e mai degraba la cei ramasi fara tren pe cioturile de linie ramase neinteroperabile.
Acum plangeti dupa trenuri Diesel si beneficiati de gari/linii electrificate...daca costa biletul dublu mai intelegeam, dar pentru un maruntis nu merita stresul, oricum totul se scumpeste in curand.
Asa cum la Pitesti din cauza ca n-a fost electrificat la timp nu mai sunt trenuri directe de lung parcurs spre Sibiu, Cluj sau Timisoara / Arad. Eu ce sa mai zic ca n-am deloc variante decat schimband in Bucuresti/Piatra Olt/Craiova? Iar de la MT 2022 am ramas si fara legaturi bune seara la 1741 sau 1641. La Pitesti, cu exceptia infamului sezonier compus cu etajate, chiar n-avem trafic de lung parcurs, pacat de gara aia cu aspect de mare nod feroviar si cu trenuri puse numai cu specific de ruta de naveta, nici cadentarea (care cam scartaie) nu mai ajuta cu legaturi (daca a sta 2h in Gara de Nord se poate considera legatura !?). Iar pe viitor tot cu specific de naveta vor sa ne tina: trenuri pe hidrogen. In afara de Pitesti-Bucuresti nu mai exista alte destinatii... Nu va mai plangeti atat dupa intregirea M700, la altii e si mai nasol, schimba trenuri la greu, nu au nimic direct oricat de ocolitor. Nu vreau neaparat Pitesti - Sighetu Marmatiei, dar macar un Pitesti - Galati ar merge (si asa impart 1785 si 1577 aceeasi garnitura, numai programul nu e de asa natura). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 26 Apr 2022, 18:01 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Nu poti condamna 2 urbe importante Braila si Galati care insumeaza vreo 400 mii de locuitori sa ocoleasca 30 km prin Ploiesti ca sa ajunga la Bucuresti doar asa ca ai tu fantezii cu ruta straveche de la 1872. Pentru asta s-a construit legatura cat mai dreapta posibil pt a scurta timpul de mers intre Bucuresti si Galati la 2h45min, ca atat era in 1980 la RK-ul liniei. Ca idiotiii care ne conduc au lasat-o de izbeliste si face acum trenul 4 ore, e alta poveste... Nu mai lansa ipoteza cu razboiul si inutilitatea liniei ca n-ai dreptate. Circulatia prin Buzau este si va fi paguboasa din mai multe motive, pe care le stii dar te faci ca nu le vezi...
Si ati anulat cu buna stiinta niste trenuri IR Bucuresti-Urziceni-Galati, mai rentabile decat multe altele care plimba vagoane goale prin tara sute de kilometri... dar poate vreodata DNA-ul se va autosesiza si va lua masurile care se impun si in randul cercurilor de interese care decid soarta transportului de calatori, ca nu s-au falimentat aceste companii feroviare peste noapte, e o lucrare care dureaza de vreo 25 de ani si mai bine... Atata timp cat apar tot felul de latosi care habar nu au de viata lor dar sa mai stie si ce inseamna cale ferata si pe unde circula trenurile, nu ai ce sa faci!!!!! Ce a fost pe vremuri CFR nu va mai fi niciodata cu acesti latosi care apar ca ciupercile dupa ploaie si ajung unde nu trebuie prin diferite metode! Se infiltreaza si cred mari scule de bascule dar ei nu stiu sa treaca strada! Distrug tot, ca habar nu au harta cailor ferate, daca un tren trece pe linia x pe acolo baga toate trenurile, nu mai exista si alte variante , alte rute, atat stiu ei, o ruta si pa. In Germania din A in B sunt 3-4 rute, variante prin diferite orase, sa asatisfaca nevoile din cat mai multe orase, dar la noi nu, nu stiu ei cum arata reteaua feroviara, din Satu Mare la Bacau te pune sa schimbi in Bucuresti, desi ar fi alte rute mault mai rapide si mai scurte, dar nici trenuri nu sunt, nici legaturi nimic, au anulat zeci de trenuri adevarate care treceau muntii si strabateau tara din Est In vest si din Nord in Sud ca asa e frustrarea unora sa puna bete in roate oamenilor ca omul sa se p... pe el tren si sa nu vina nimeni, si asa distrug tot. Asta e, tara rahatului bine imprastiat!!!! De sus de la cel mai mare sef in stat daca ala e handicapat, restul sub el Dumnezeu cu mila! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 26 Apr 2022, 19:35 | |
| - Dr2005 a scris:
Cât despre rentabilitate, CFR Călători are 80% din piaţă, inclusiv pe Bucureşti - Buzău. Faptul că tu vezi un tren că pleacă mai gol de la Buzău nu înseamnă că nu se umple până la destinaţie, mai ales că nu e făcut doar pentru călătorii cap-coadă cum visează unii naşi nostalgici după comunism. . Tu vorbesti din birou si din ce zice x si y nas la CFR Calatori, dar realitatea este ca orice tren TFC pleaca 90 % ocupat din Buzau in timp ce trenul CFR Calatori pleaca cu 10-12 calatori maxim din Buzau in acel TE acvila si cu 2 electrice in fata, pentru ca mersul e facut pt a favoriza exclusiv TFC-ul... E clar ca ziua, si asta conform mersului nu pe vorbe, ca CFR nu are NICIO SANSA in fata privatului din moment ce cursele TFC pleaca cu 10-15 min in fata CFR-ului si rad tot ce inseamna calatori de la peron in vreme ce partida CFR cu mecanic cu tot, raman masca cand vad asta zilnic la peron dar n-au niciunul curajul sa zica ceva mai sus pt ca se stie... isi pierd locul de munca daca comenteaza ceva, jocurile de culise sunt facute de altii... Pai crezi tu ca gaura aia de sute de milioane in bugetul CFR s-a creat pe motive de trenuri rentabile ? Trenurile CFR in procent de peste 50 % sunt nerentabile avand ca motiv principal faptul ca nu se pliaza pe nevoile cetateanului... sunt puse doar sa satisfaca niste norme de lucru si niste orgolii locale la depoul x sau y sau la revizia z sau w... Pai CFR Calatori daca vrea rentabilitate pe piata transportului trebuie sa decida: ori deserveste calatorul aplicand programe adecvate ori se lasa de meserie, ca nu cred ca este MORAL fata de cetateanul platitor de taxe si impozite si de agentul economic care lucreaza legal in economie sa suporte la nesfarsit INCOMPETENTA directorilor din CFR Calatori care cer anual acoperirea pagubelor de zeci de milioane lei. Au trecut 30 de ani de incompetenta, de ineficienta, de manevre politice si e momentul sa se puna STOP jafului... Zici ca lucrezi in ministerul transporturilor si aperi interesele Statului... in ce mod politica ministerului apara cetateanul daca voi le permiteti jaful public timp de 30 de ani, adoptand tot felul de ordine si ordonante care nu fac decat sa prelungeasca agonia ? Ce zice organul de control al ministerului cand vede ca CFR are trenuri puse la 20 min in urma privatului dar se plange de ineficienta si cere compensatii suplimentare? Il aplauda pt decizii? Cine pe cine favorizeaza si cine isi ia partea leului din aceste manevre ? Asteptam cu interes ancheta DNA-ului... - AeroX a scris:
Nu va mai plangeti atat dupa intregirea M700, la altii e si mai nasol, schimba trenuri la greu, nu au nimic direct oricat de ocolitor. Nu vreau neaparat Pitesti - Sighetu Marmatiei, dar macar un Pitesti - Galati ar merge (si asa impart 1785 si 1577 aceeasi garnitura, numai programul nu e de asa natura). N-ai dreptate... si tu stii asta. Nu este nimic mai nasol decat sa vrei o legatura la schimb si de fapt sa nu ai niciuna in 24 ore/365 zile... sau sa fi obligat sa ocolesti in plus 97 km ca sa ajungi la destinatia dorita... pt ca niste incompetenti din conducerea CFR au anulat trenuri pana mai ieri rentabile, ca sa acopere legalitatea unor proiecte cu bani europeni, care nici pe hartie nu parereau credibile, d-apoi in realitate... trenul de aeroport este cea mai mare golanie facuta cu bani europeni si care nu serveste la nimic dar care a blocat M700 in mod nejustificat... Timpul insa, le va rezolva pe toate si adevarul va iesi la suprafata...
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Mar 26 Apr 2022, 19:46, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 26 Apr 2022, 20:44 | |
| Trenul de aeroport este bun și își scoate banii acuma fata de alte trenuri cu 10-12 călători plimbate aiurea prin tara.. Puteau să rezolve și circulația spre aeroport sa dubleze o porțiune de linie plus un macaz din M300 in M700 sau trenurile de Urziceni sa circule cuplate cu cele de aeroport până la Mogoșoaia dar na cine sa vadă asta.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |