| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 17 Apr 2022, 19:20 | |
| Trebuie sa intrebi la CFR SA mai bine. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 17 Apr 2022, 22:35 | |
| - dan tm a scris:
- Semibun, nu sintem in stare sa facem ceva ca lumea de la inceput.
Cum să faci ceva ce nu mai există? Nu se mai construiesc instalaţii CED, CFR nu mai ştie cum să scape de ele, dar doecamdată prioritară e renunţarea la SBW pe unde mai e. Evident că la Baloteşti nu s-a montat o instalaţie CED semibună, alea se folosesc doar pentru cârpeli pe ici pe colo. Tot ce se modernizează e cu centralizare electronică, iar conexiunile cu semnalele sunt cu fibră optică. Exista un singur producător de relee utilizate în instalaţii CED - Electromagnetica Bucureşti, care a renunţat de mult la producţie, pentru că nu putea să ţină o linie de producţie pentru ceva care era achiziţionat de un singur client, o dată la 2 - 3 ani când trebuia reînnoit stocul. Dar cum sistemul nostru cu relee era mai mult sau mai puţin inspirat de la sovietici, s-a nimerit să se potrivească releele utilizate în fosta URSS, aşa că s-au cumpărat din Moldova. - dan tm a scris:
- astia cum intretin oare macazurile astea? nu intreb cum le manipuleaza, doar cum le mentin functionale pentru vitezele lor ca nu e posibil sa se tirîie ca la noi 2 km cu 15 km/h peste macazuri.
Mă gândesc cum o arăta luminoschema lor ) Sau doar dai în calculator linia de sosire şi calculatorul face parcursul automat? Avem sistemul ăsta în 3 depouri de tramvaie (pui în sistem punctele în care trebuie să ajungă tramvaiul şi calculatorul îi face parcursul), nu cred că e imposibil să îl faci şi pentru calea ferată. În fine, mă îndoiesc sincer că o staţie ca aia din film e bazată pe centralizare cu relee. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 18 Apr 2022, 08:38 | |
| Alea din R. Moldova erau de la o firma autorizata AFER, nu? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 18 Apr 2022, 22:28 | |
| Produsul era omologat conform OMT 290/2000. _________________ :TTT:
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 19 Apr 2022, 22:06 | |
| Cata rautate si prostie in CFR Calatori... Au anulat trenuri pe sectia Urziceni-Faurei, dar fantoma R 7039 Bucuresti 04:00 - Urziceni 05:33 e lasat sa arda motorina degeaba zi de zi... O tara de rahat. |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Mier 20 Apr 2022, 17:50 | |
| Pacat..cfr calatori intentionat anuleaza trenuri chipurile ca nu sint rentabile sau ca li sa redus subventia per tren..intentionat introduc trenuri pe sectii fie si rentabile.au trase la ore total nepotrivite sau pun numai trenuri interregio..pe sectia 700 Galati Urziceni Bucuresti nord au introdus numai trenuri interregio la ore total nepotrivite..acum imvoca lipsa calatorilor pe aceasta sectie si costuri mari de poerare...sa mutat pe Buzau..aici sint calatori cu duiumul....dar la concurenta....de ce....asa se vrea...se vede...au inghesuit pe Buzau toate trenurile dar numai interregio unde biletul este mult mai scump si au trimis calatorii la concurenta...de ce sa plec din Bucuresti cu interregio de Galati la un pret mare la bilet .mai bine vin cu regioexpress de la concurenta la juma de pret...asa ca degeaba se bat cu pumnii in piept cei de la cfr calatori ca nu sint calatori,ca au redus subventiile per tren...si putinii calatori care sint se duc la concurenta...calatori erau si pe Galati Urziceni Bucuresti Nord dar motivul a fost altul de au scos trenurile sau chiar daca au circulat au fost puse la ore total aiurea...ca si acum prin Buzau...Pacat de aceasta sectie.O sa se distruga o sa fie furata o sa ajunga la fier vechi..asta este Romania...Ne arunca tot felul de gogosi gen eficienta rentabilitate fleacuri..peste citiva ani nic nu o sa mai auzim de sectia 700. Trebuia sa introduca acel pachet minim social...cheltuielile trebuiesc reduse la birouri unde sint ticsite de functionari.. |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Mier 20 Apr 2022, 17:57 | |
| Simplu.pleaca interregio din Galati spre Brasov...trebuia..regioexpress Galati Bucuresti Nord cu detasare vagoane in Ploiesti pentru Brasov..iar la intoarcere la fel, pleca din Bucursti si atasa vagoane in Ploiesti de la Brasov..asa vine de la Bucuresti si la citeva minute vine si de la Brasov dar la pret mai mare la bilet.. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 20 Apr 2022, 19:37 | |
| Nu erau ore total nepotrivite. Pur si simplu deranjau anumite grupuri de interese private... si trebuiau anulate. IR 1772 pleca din Galati la 12.00 si se umplea in Braila... peste 80 % grad de ocupare in toate zilele saptamanii. IR 1773 pleca la 15:20 din Bucuresti, la fel plin, inclusiv vreo 10 navetisti zilnic care coborau in Urziceni... IR 1770, grad de ocupare peste 50 %, ajungea la 8:35 in Bucuresti, nu la 09:05 ca 1570 acum, ca nu mai prinzi nimic spre Craiova... Asta e, totul e calculat sa se aleaga praful si in final calea ferata sa fie vanduta pe nimic la privati... Doar asa se vor goli birourile administratiei CFR de incompetenti si lenesi, cand totul va fi privat. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 20 Apr 2022, 20:09 | |
| Big like pentru comentariu. Așa e. |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Mier 20 Apr 2022, 20:40 | |
| Aveti perfecta dreptate... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 22 Apr 2022, 07:06 | |
| Oamenii capabili au iesit la pensie!!!! Acum au aparut tot felul de Gigei latosi care habar nu au ce inseamna cale ferata dar se cred mari "destepti" stiu si ei ce ingroapa pisica dar sunt mari scule de bascule. 0!!!!!!! |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Vin 22 Apr 2022, 19:46 | |
| CFR trebuia sa asigure pachetul minim social pe sectiile neinteroperabile daca acestea indeplinesc conditiile de circulatie....Au inghesuit toate trenurile prin Buzau care se suprapun cu trenurile de Iasi si Suceava.. Cum se face ca, concurenta circula cu vagoanele pline.. Sint o groaza de regionale care administreaza citeva trenuri..Trebuiau transformate in ...Centre zonale de miscare..4 la numar....La Iasi Cluj Timisoara si Bucuresti...asa se reduceau si cheltuielile cu personalul...Sub motivatia rentabilitatii ei inchid sectii de circulatie si favorizeazeaza concurenta care circula cu diesel sub fir electric...nu acuz nu defaimez pe nimeni dar societatea de stat este pusa pe chituci cu buna stiinta..altii investesc in transportul feroviar intretin sinele iar la noi se straduiesc sa creasca cit mai mari balariile pe sine...politica consta in felul urmator...cit timp iti ei salariul taci din gura si nu comenta..daca zici ceva ....out... |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 23 Apr 2022, 22:32 | |
| Legat de M700 (pe portiunea Bucuresti- Faurei) si de M600 trebuie mentionate doua aspecte:
-In primul rand, dincolo de interesele UE si de caile ferate din Romania care fac parte din reteaua TEN-T, trebuie renuntat la ideea ca "trebuie" modernizate/reconstruite doar acele linii care fac parte din reteaua TEN-T! Este o chestiune pe care guvernul roman trebuie sa si-o asume in primul rand politic, si anume aceea ca trebuie modernizate/reconstruite si alte linii de cale ferata care nu fac parte din reteaua TEN-T, dar care sunt importante pentru asigurarea legaturilor intre regiunile istorice ale Romaniei sau pentru dezvoltarea si atragerea de investitori in anumite zone ale tarii!
-De asemenea trebuie renuntat la ideea ca modernizam doar acele linii pe care exista trafic de marfa intens! O cale ferata modernizata/reconstruita poate atrage ulterior trafic de marfa. Doar un exemplul: daca linia Iasi- Vaslui- Tecuci- Faurei- Fetesti ar fi modernizata , trenurile de marfa care merg de la Iasi spre port Constanta si invers (cu carbuni pentru CET Holboca, cu cereale din Republica Moldova pentru port Constanta, cu motorina/benzina de la Brazi pentru Republica Moldova) ar circula pe traseul mult mai scurt via Faurei- Tecuci- Vaslui- Socola, decat sa ocoleasca pe M500!
Tinand cont de aceste doua argumente, cred ca ar fi absolut utila si necesara reconstruita/modernizata linia Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Vaslui- Grajduri- (Iasi), pentru VS de 160 km/h (pana la Tecuci) si de 160 km/h (daca configuratia traseului actual al liniei permite) sau de 140 km/h (de la Tecuci la Grajduri/Barnova).
Mai ales ca traseul liniei, intre Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci, este unul cu multe portiuni de linie dreapta, fara curbe, lucru care ar favoriza reconstructia liniei (pe actualul amplasament) pentru VS de 160 km/h:
-Intre Mogosoaia si HM Balotesti linia are un traseu aproape complet drept, cu o singura curba destul de larga; -Intre Moara Vlasiei si Dridu linia are un traseu complet drept; -Intre Manasia si Rusetu linia are un traseu complet drept; -Intre Drogu si Suraia linia are un traseu aproape complet drept, cu o singura curba destul de larga la Ciorasti.
Lucrari care ar trebui facute:
-Reconstruita linia (cale simpla electrificata cu exceptia portiunilor Mogosoaia- HM Balotesti si Armasesti- Urziceni , cu cale dubla electrificata) pentru VS de 160 km/h, intre Bucuresti Nord- Depoul Bucuresti Triaj h.- Mogosoaia- Urziceni- Faurei- Tecuci;
-Echipate cu instalatii de centralizare electronica statiile si HM-urile si cu BLA linia (sau repus in functiune BLA-ul pe portiunile unde a fost scos din functiune)
-Reinfiintate fostele HM-uri Surdila si Nisipurile si realizata o linie de cale ferata directa intre Surdila si Nisipurile, linie care sa treaca peste cf Buzau- Faurei, astfel incat, un tren din directia Urziceni sa poata circula in directia Tecuci, fara a mai trece prin statia Faurei
-Intre Nisipurile si Tecuci consolidat terasamentul in special pe portiune de peste lacul Jirlau
-Intre Tecuci Ram. Frunzeasca- Vaslui- Grajduri/Barnova reconstruita linia pentru VS de 160 sau 140 km/h, dublata, electrificata , echipata cu BLA si instalatii CE statiile si HM-urile.
-Intre Tecuci si Buhaiesti linia urmeaza valea raului Barlad si , datorita reliefului, nu cred ca ar putea fi reconstruita pe alt amplasament, iar actualul amplasament al liniei nu (de-a lungul vaii raului Barlad) nu cred ca ar permite o VS mai mare de 140 km/h.
-Intre Grajduri/Barnova si HM Ciurea , datorita "celebrei" rampe/pante de acolo , VS nu cred ca ar putea fi marita (chiar daca linia ar fi electrificata). |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 23 Apr 2022, 22:45 | |
| Bos, vad ca mi-ai adoptat ideea ca o linie directa sa treaca peste linia 702. noi nu vom apuca insa sa vedem mari modernizari pe caile noastre ferate. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 23 Apr 2022, 23:17 | |
| Ăștia nu repara secții cu trafic de călători mare cum este Putna-Dornesti și multe linii din Banat și visezi la M600 cu 160 km/h.. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
|
| |
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|