Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

In jos 
+60
Luca tgv
seby1998
MariusM
AndreiSita98
ALEXCFR
bobi
t1972
AeroX
Warrington
Vale_ntin
catalinu'
Cipri Andrei Neculai
florin94
gvd
laurentzu
ciprian71
DPS
alliens
StefanD_
Theo A.
George CFR
Norbi
cfr500
razvan - trenuri
Dionis
Razvan Tudor
cristi ar
didinul
Ikarus99
Andrey_tm
TVlad
Adirmvl
Vitosa
baiazid
riciu
Luna
kasapis2007
NIKU24
Katalin4653
adrian rosca
Raabis Stefan Bădită
marius664
ldh80
cristy79
vatmanul
user dezactivat...
alex.alexus.tm
nokia2010
marius_catalin84
liviulav33
dan tm
Mihay
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
Katalyn
cardinal
IonutCFR2009
Adrian78
mielutu zburator
Nesebar
64 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeDum 17 Apr 2022, 19:20

Trebuie sa intrebi la CFR SA mai bine.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeDum 17 Apr 2022, 22:35

dan tm a scris:
Semibun, nu sintem in stare sa facem ceva ca lumea de la inceput.
Cum să faci ceva ce nu mai există? Nu se mai construiesc instalaţii CED, CFR nu mai ştie cum să scape de ele, dar doecamdată prioritară e renunţarea la SBW pe unde mai e.
Evident că la Baloteşti nu s-a montat o instalaţie CED semibună, alea se folosesc doar pentru cârpeli pe ici pe colo. Tot ce se modernizează e cu centralizare electronică, iar conexiunile cu semnalele sunt cu fibră optică.

Exista un singur producător de relee utilizate în instalaţii CED - Electromagnetica Bucureşti, care a renunţat de mult la producţie, pentru că nu putea să ţină o linie de producţie pentru ceva care era achiziţionat de un singur client, o dată la 2 - 3 ani când trebuia reînnoit stocul. Dar cum sistemul nostru cu relee era mai mult sau mai puţin inspirat de la sovietici, s-a nimerit să se potrivească releele utilizate în fosta URSS, aşa că s-au cumpărat din Moldova.


dan tm a scris:
astia cum intretin oare macazurile astea? nu intreb cum le manipuleaza, doar cum le mentin functionale pentru vitezele lor ca nu e posibil sa se tirîie ca la noi 2 km cu 15 km/h peste macazuri.
Mă gândesc cum o arăta luminoschema lor Smile) Sau doar dai în calculator linia de sosire şi calculatorul face parcursul automat? Avem sistemul ăsta în 3 depouri de tramvaie (pui în sistem punctele în care trebuie să ajungă tramvaiul şi calculatorul îi face parcursul), nu cred că e imposibil să îl faci şi pentru calea ferată.
În fine, mă îndoiesc sincer că o staţie ca aia din film e bazată pe centralizare cu relee.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeLun 18 Apr 2022, 08:38

Alea din R. Moldova erau de la o firma autorizata AFER, nu?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeLun 18 Apr 2022, 22:28

Produsul era omologat conform OMT 290/2000.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 19 Apr 2022, 22:06

Cata rautate si prostie in CFR Calatori... Au anulat trenuri pe sectia Urziceni-Faurei, dar fantoma R 7039 Bucuresti 04:00 - Urziceni 05:33 e lasat sa arda motorina degeaba zi de zi... O tara de rahat. Mad
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2979
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: M 700   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeMier 20 Apr 2022, 17:50

Pacat..cfr calatori intentionat anuleaza trenuri chipurile ca nu sint rentabile sau ca li sa redus subventia per tren..intentionat introduc trenuri pe sectii fie si rentabile.au trase la ore total nepotrivite sau pun numai trenuri interregio..pe sectia 700 Galati Urziceni Bucuresti nord au introdus numai trenuri interregio la ore total nepotrivite..acum imvoca lipsa calatorilor pe aceasta sectie si costuri mari de poerare...sa mutat pe Buzau..aici sint calatori cu duiumul....dar la concurenta....de ce....asa se vrea...se vede...au inghesuit pe Buzau toate trenurile dar numai interregio unde biletul este mult mai scump si au trimis calatorii la concurenta...de ce sa plec din Bucuresti cu interregio de Galati la un pret mare la bilet .mai bine vin cu regioexpress de la concurenta la juma de pret...asa ca degeaba se bat cu pumnii in piept cei de la cfr calatori ca nu sint calatori,ca au redus subventiile per tren...si putinii calatori care sint se duc la concurenta...calatori erau si pe Galati Urziceni Bucuresti Nord dar motivul a fost altul de au scos trenurile sau chiar daca au circulat au fost puse la ore total aiurea...ca si acum prin Buzau...Pacat de aceasta sectie.O sa se distruga o sa fie furata o sa ajunga la fier vechi..asta este Romania...Ne arunca tot felul de gogosi gen eficienta rentabilitate fleacuri..peste citiva ani nic nu o sa mai auzim de sectia 700. Trebuia sa introduca acel pachet minim social...cheltuielile trebuiesc reduse la birouri unde sint ticsite de functionari..
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2979
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: M 700   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeMier 20 Apr 2022, 17:57

Simplu.pleaca interregio din Galati spre Brasov...trebuia..regioexpress Galati Bucuresti Nord cu detasare vagoane in Ploiesti pentru Brasov..iar la intoarcere la fel, pleca din Bucursti si atasa vagoane in Ploiesti de la Brasov..asa vine de la Bucuresti si la citeva minute vine si de la Brasov dar la pret mai mare la bilet..
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeMier 20 Apr 2022, 19:37

Nu erau ore total nepotrivite. Pur si simplu deranjau anumite grupuri de interese private... si trebuiau anulate.
IR 1772 pleca din Galati la 12.00 si se umplea in Braila... peste 80 % grad de ocupare in toate zilele saptamanii. IR 1773 pleca la 15:20 din Bucuresti, la fel plin, inclusiv vreo 10 navetisti zilnic care coborau in Urziceni... IR 1770, grad de ocupare peste 50 %, ajungea la 8:35 in Bucuresti, nu la 09:05 ca 1570 acum, ca nu mai prinzi nimic spre Craiova...
Asta e, totul e calculat sa se aleaga praful si in final calea ferata sa fie vanduta pe nimic la privati... Doar asa se vor goli birourile administratiei CFR de incompetenti si lenesi, cand totul va fi privat.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeMier 20 Apr 2022, 20:09

Big like pentru comentariu. Așa e.
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2979
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: M 700   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeMier 20 Apr 2022, 20:40

Aveti perfecta dreptate...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeVin 22 Apr 2022, 07:06

Oamenii capabili au iesit la pensie!!!! Acum au aparut tot felul de Gigei latosi care habar nu au ce inseamna cale ferata dar se cred mari "destepti" stiu si ei ce ingroapa pisica dar sunt mari scule de bascule. 0!!!!!!!

_________________
595423M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Bdeem_8496_aM 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Bdeem_8496_aM 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Bdeem_8496_a
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2979
Data de inscriere : 22/10/2017

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Mers   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeVin 22 Apr 2022, 19:46

CFR trebuia sa asigure pachetul minim social pe sectiile neinteroperabile daca acestea indeplinesc conditiile de circulatie....Au inghesuit toate trenurile prin Buzau care se suprapun cu trenurile de Iasi si Suceava.. Cum se face ca, concurenta circula cu vagoanele pline.. Sint o groaza de regionale care administreaza citeva trenuri..Trebuiau transformate in ...Centre zonale de miscare..4 la numar....La Iasi Cluj Timisoara si Bucuresti...asa se reduceau si cheltuielile cu personalul...Sub motivatia rentabilitatii ei inchid sectii de circulatie si favorizeazeaza concurenta care circula cu diesel sub fir electric...nu acuz nu defaimez pe nimeni dar societatea de stat este pusa pe chituci cu buna stiinta..altii investesc in transportul feroviar intretin sinele iar la noi se straduiesc sa creasca cit mai mari balariile pe sine...politica consta in felul urmator...cit timp iti ei salariul taci din gura si nu comenta..daca zici ceva ....out...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeSam 23 Apr 2022, 22:32

Legat de M700 (pe portiunea Bucuresti- Faurei) si de M600 trebuie mentionate doua aspecte:

-In primul rand, dincolo de interesele UE si de caile ferate din Romania care fac parte din reteaua TEN-T, trebuie renuntat la ideea ca "trebuie" modernizate/reconstruite doar acele linii care fac parte din reteaua TEN-T! Este o chestiune pe care guvernul roman trebuie sa si-o asume in primul rand politic, si anume aceea ca trebuie modernizate/reconstruite si alte linii de cale ferata care nu fac parte din reteaua TEN-T, dar care sunt importante pentru asigurarea legaturilor intre regiunile istorice ale Romaniei sau pentru dezvoltarea si atragerea de investitori in anumite zone ale tarii!

-De asemenea trebuie renuntat la ideea ca modernizam doar acele linii pe care exista trafic de marfa intens! O cale ferata modernizata/reconstruita poate atrage ulterior trafic de marfa.
Doar un exemplul: daca linia Iasi- Vaslui- Tecuci- Faurei- Fetesti ar fi modernizata , trenurile de marfa care merg de la Iasi spre port Constanta si invers (cu carbuni pentru CET Holboca, cu cereale din Republica Moldova pentru port Constanta, cu motorina/benzina de la Brazi pentru Republica Moldova) ar circula pe traseul mult mai scurt via Faurei- Tecuci- Vaslui- Socola, decat sa ocoleasca pe M500!

Tinand cont de aceste doua argumente, cred ca ar fi absolut utila si necesara reconstruita/modernizata linia Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Vaslui- Grajduri- (Iasi), pentru VS de 160 km/h (pana la Tecuci) si de 160 km/h (daca configuratia traseului actual al liniei permite) sau de 140 km/h (de la Tecuci la Grajduri/Barnova).

Mai ales ca traseul liniei, intre Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci, este unul cu multe portiuni de linie dreapta, fara curbe, lucru care ar favoriza reconstructia liniei (pe actualul amplasament) pentru VS de 160 km/h:

-Intre Mogosoaia si HM Balotesti linia are un traseu aproape complet drept, cu o singura curba destul de larga;
-Intre Moara Vlasiei si Dridu linia are un traseu complet drept;
-Intre Manasia si Rusetu linia are un traseu complet drept;
-Intre Drogu si Suraia linia are un traseu aproape complet drept, cu o singura curba destul de larga la Ciorasti.

Lucrari care ar trebui facute:

-Reconstruita linia (cale simpla electrificata cu exceptia portiunilor Mogosoaia- HM Balotesti si Armasesti- Urziceni , cu cale dubla electrificata) pentru VS de 160 km/h, intre Bucuresti Nord- Depoul Bucuresti Triaj h.- Mogosoaia- Urziceni- Faurei- Tecuci;

-Echipate cu instalatii de centralizare electronica statiile si HM-urile si cu BLA linia (sau repus in functiune BLA-ul pe portiunile unde a fost scos din functiune)

-Reinfiintate fostele HM-uri Surdila si Nisipurile si realizata o linie de cale ferata directa intre Surdila si Nisipurile, linie care sa treaca peste cf Buzau- Faurei, astfel incat, un tren din directia Urziceni sa poata circula in directia Tecuci, fara a mai trece prin statia Faurei

-Intre Nisipurile si Tecuci consolidat terasamentul in special pe portiune de peste lacul Jirlau

-Intre Tecuci Ram. Frunzeasca- Vaslui- Grajduri/Barnova reconstruita linia pentru VS de 160 sau 140 km/h, dublata, electrificata , echipata cu BLA si instalatii CE statiile si HM-urile.

-Intre Tecuci si Buhaiesti linia urmeaza valea raului Barlad si , datorita reliefului, nu cred ca ar putea fi reconstruita pe alt amplasament, iar actualul amplasament al liniei nu (de-a lungul vaii raului Barlad) nu cred ca ar permite o VS mai mare de 140 km/h.

-Intre Grajduri/Barnova si HM Ciurea , datorita "celebrei" rampe/pante de acolo , VS nu cred ca ar putea fi marita (chiar daca linia ar fi electrificata).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeSam 23 Apr 2022, 22:45

Bos, vad ca mi-ai adoptat ideea ca o linie directa sa treaca peste linia 702. abere

noi nu vom apuca insa sa vedem mari modernizari pe caile noastre ferate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24328
Data de inscriere : 05/10/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitimeSam 23 Apr 2022, 23:17

Ăștia nu repara secții cu trafic de călători mare cum este Putna-Dornesti și multe linii din Banat și visezi la M600 cu 160 km/h..
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 60 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
Sus 
Pagina 60 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: