Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

In jos 
+60
Luca tgv
seby1998
MariusM
AndreiSita98
ALEXCFR
bobi
t1972
AeroX
Warrington
Vale_ntin
catalinu'
Cipri Andrei Neculai
florin94
gvd
laurentzu
ciprian71
DPS
alliens
StefanD_
Theo A.
George CFR
Norbi
cfr500
razvan - trenuri
Dionis
Razvan Tudor
cristi ar
didinul
Ikarus99
Andrey_tm
TVlad
Adirmvl
Vitosa
baiazid
riciu
Luna
kasapis2007
NIKU24
Katalin4653
adrian rosca
Raabis Stefan Bădită
marius664
ldh80
cristy79
vatmanul
user dezactivat...
alex.alexus.tm
nokia2010
marius_catalin84
liviulav33
dan tm
Mihay
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
Katalyn
cardinal
IonutCFR2009
Adrian78
mielutu zburator
Nesebar
64 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeMier 13 Mai 2020, 22:55

cardinal a scris:
locomotivele nu sunt alimentate cu curent continuu ?
Antichităţile de la noi, au, într-adevăr, motoare electrice de curent continuu, că convertizoarele de frecvenţă nu se inventaseră în 1950. Dar cum P = U * I, iar pierderile Joule cresc cu pătratul intensităţii, singura soluţie să ai putere (P) mare e să umbli la tensiune (U), iar curentul continuu nu poţi să îl transporţi pe distanţe mari la 25 kV. Aşa că avem reţeaua de curent alternativ, pe care umblă locomotivele cu transformator şi redresoare, ca să alimenteze motoarele care merg la 770 V c.c..
În schimb, locomotivele moderne au motoare de c.a., ceea ce elimină din circuit redresoarele.

Metroul la Otopeni e o tâmpenie, nejustificată economic. O ambiţie prostească, perpetuată de câteva guverne încoace. Calea ferată e mult mai ieftină şi utilă.
Iar pentru oraşul Otopeni şi aeroport, era suficientă o linie de tramvai stil 41, care nu necesita exproprierea lui Ţiriac şi Becali. În schimb, PMB vrea să ia oricum o bandă din DN1 de pe fiecare sens cu un culoar dedicat BRT (Bus Rapid Transit) pentru autobuze cu ghidare laterală. Da, PMB vrea asta pe un drum pe care nu-l administrează, în afara localităţii pe care o adminsitrează. Mai bine ar trage o linie de tramvai, că transportul preorăşenesc pe şine e asimilat celui local de Legea 92/2007, spre deosebire de autobuz, la care trebuie să faci atribuire competitivă a serviciului public.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3337
Reputatie : 8741
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 00:15

deci in reteaua de contact este curent alternativ ?
nu stiam, credeam ca se redreseaza in statia de transformare.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 11:46

Dr2005 a scris:
cardinal a scris:
locomotivele nu sunt alimentate cu curent continuu ?
Antichităţile de la noi, au, într-adevăr, motoare electrice de curent continuu, că convertizoarele de frecvenţă nu se inventaseră în 1950. Dar cum P = U * I, iar pierderile Joule cresc cu pătratul intensităţii, singura soluţie să ai putere (P) mare e să umbli la tensiune (U), iar curentul continuu nu poţi să îl transporţi pe distanţe mari la 25 kV. Aşa că avem reţeaua de curent alternativ, pe care umblă locomotivele cu transformator şi redresoare, ca să alimenteze motoarele care merg la 770 V c.c..
În schimb, locomotivele moderne au motoare de c.a., ceea ce elimină din circuit redresoarele.

Metroul la Otopeni e o tâmpenie, nejustificată economic. O ambiţie prostească, perpetuată de câteva guverne încoace. Calea ferată e mult mai ieftină şi utilă.
Iar pentru oraşul Otopeni şi aeroport, era suficientă o linie de tramvai stil 41, care nu necesita exproprierea lui Ţiriac şi Becali. În schimb, PMB vrea să ia oricum o bandă din DN1 de pe fiecare sens cu un culoar dedicat BRT (Bus Rapid Transit) pentru autobuze cu ghidare laterală. Da, PMB vrea asta pe un drum pe care nu-l administrează, în afara localităţii pe care o adminsitrează. Mai bine ar trage o linie de tramvai, că transportul preorăşenesc pe şine e asimilat celui local de Legea 92/2007, spre deosebire de autobuz, la care trebuie să faci atribuire competitivă a serviciului public.


Atitudinea primariei Bucuresti si a STB, fata de retelele de tramvaie si troleibuze si modernizarea si extinderea acestora este una total gresita! Daca doamna Firea spune ca doreste reducerea poluarii din Bucuresti, atunci de ce nu intreprinderi demersuri pentru obtinerea finantarii necesare (mai ales ca pentru asta se pot obtine si fonduri europene) pentru extinderea si modernizarea retelelor de tramvaie si troleibuze din Bucuresti ?

Linii de tramvaie noi ar fi foarte utile pentru a lega localitatile de langa Bucuresti de oras: pe Soseaua Chitilei/Soseaua Banatului pana in comuna Chitila, pe Soseaua Colentina/Bdul. Voluntari pana in "orasul" Voluntari, pe Soseaua Pantelimon/Bdul. Biruintei pana in "orasul" Pantelimon, etc. Calatori pentru astfel de linii de tramvaie cred ca ar fi destui, deoarece multi locuitori din Chitila, Voluntari sau din Pantelimon lucreaza in Bucuresti!

Iar pentru troleibuze ar merge reconstruite liniile care existau inainte de 1982- 1984, pe: Soseaua Nicolae Titulescu, Piata Victoriei, Strada Paris, Soseaua Kiseleff, Soseaua Bucuresti-Ploiesti (pana la aeroportul Baneasa), Bdul. Aviatorilor- Bdul. Beijing- Soseaua Nordului, sau reintrodusa reteaua de troleibuze pe axa Piata Victoriei- Bdul. Lascar Catargiu- Piata Romana- Bdul. General Gheorghe Magheru- Bdul. Nicolae Balcescu- Piata Universitatii- Bdul. Ion I C Bratianu- Pasajul Unirii- actualul capat de troleibuze "Piata Unirii" si respectiv in sud pe: Calea Serban Voda- Piata Eroii Revolutiei- Soseaua Oltenitei, pana la Piata Sudului.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 12:02

Ce treabă au tramvaiele din Bucureşti cu linia 700?!

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 13:27

Am raspuns ca ati amintit de o posibila linie de tramvaie pana la Otopeni. Daca vreti puteti muta mesajul in topicul dedicat tramvaielor sau in cel dedicat municipiului Bucuresti, de la "Discutii libere".
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 16:53



O filmare din septembrie 2010, pe M700, postata pe yutub de user-ul "Zofei adrian".

Se observa cu ce "viteza" putea circula atunci automotorul "Desiro" pe M700! Probabil cu acceiasi viteza se circula pe M700 (intre Bucuresti Nord- Mogosoaia- HM Balotesti) si azi!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 17:04



Pasajul care impiedica electrificarea M700 intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Mogosoaia se observa in filmare la minutul 2:04
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3337
Reputatie : 8741
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 19:42

mergea încet, și eu îmi amintesc.
Când a fost deviată circulația prin Buciumeni, chiar timpii au rămas la fel, în ciuda ocolului :p
din păcate, nu am mai fost demult prin Urziceni, timpul și orarele nu mi permit.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3337
Reputatie : 8741
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 19:54

e prevăzut în proiect și reabilitarea liniei între București și Balotești ? sau măcar până la Mogoșoaia .
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3337
Reputatie : 8741
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 20:11

@ldh80
foarte frumoase filmele, la filmarea 3/4 se vede chiar un marfar cu o electrică în stația Mogoșoaia.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3337
Reputatie : 8741
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 20:25

Apropo, dacă vă uitați de curiozitate pe infofer, astăzi singurele trenuri de pe 700, IR 1770 și IR 1773, au avut ONI și la Rușețu, și la Cotorca, și la Gârbovi.
Încrucișări intense pe Făurei Urziceni, ce mai :p
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 20:37

cardinal a scris:
Apropo, dacă vă uitați de curiozitate pe infofer, astăzi singurele trenuri de pe 700, IR 1770 și IR 1773, au avut ONI și la Rușețu, și la Cotorca, și la Gârbovi.
Încrucișări intense pe Făurei Urziceni, ce mai :p

Sunt opriri tehnice pentru debarcare/imbarcare personal CFR SA din Garbovi, Cotorca, Rusetu
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3337
Reputatie : 8741
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2020, 22:06

Bănuiam eu. De ce nu le fac opriri comerciale ?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeVin 15 Mai 2020, 17:53

cardinal a scris:
Bănuiam eu. De ce nu le fac opriri comerciale ?

Nu ar avea de ce sa opreasca, fiind tren de rang superior, nu personal Smile
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3337
Reputatie : 8741
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitimeVin 15 Mai 2020, 21:01

IonutCFR2009 a scris:
Nu ar avea de ce sa opreasca, fiind tren de rang superior, nu personal Smile
Asta e o glumă ?
și ìnainte opreau.
Dacă sunt călători, mai ales acum că e singurul tren, de ce nu ar opri?
Mai iei ceva aer, mai risipești virusurile, mai fumezi o țigară.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
Sus 
Pagina 53 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: