|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 12 Sept 2018, 15:03 | |
| Macar la un 5:45, 5:50 primul tren. Nu prea iti vine lumea asa devreme chiar daca ii gandesti oferta. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: m 700 Mier 12 Sept 2018, 22:00 | |
| prea dimineata din bucuresti nord banuiesc ca la 6,30 ar fi mai rezonabil doarece trebuie sa te rezesti foarte dimineata sa fii la gara la 5,00. totusi cum ati spus cu am desiro tot vine sub fir electric de la galati, cum ati spus comasat cu brasovul dimineta cel de 6,50 din galati, sa plece la 6,40 din galati cu sosire in faurei la 8,10, si la 8,20 sa plece din faurei sa ajunga in bucuresti la 10,30..gasit o solutie viabila si eficienta cu schimbatul locmotivelor in faurei..seara trece brasovul prin faurei si la fel comasat cu bucurestiul de 18,10, optimizat inasa fel in cit sa le comaseze, se poate dar nu se vrea, la fel si pe iasi se putea face un compromis comasau un bucuresti cu constanta si schimbau in faurei..se pot face multe dar nu se vrea se merge dupa normative invechite....cerdeti ca particularul care circula cu diesel sub fir electric ar fi rentabil fara subventie nu..dar in romania se poate deoarece nu sint norme stricte pe poluare..daca frei circuli orice distanta sub fir electric....am vazut ca si nemtii circula la fel...ei sint foarte stricti nu stiu citi kilometri au voie cu diesel sub fir electric, indiferent ca este automotor sau locomotiva.. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 13 Sept 2018, 07:35 | |
| Dacă nu ajung la Galați n-am rezolvat nimic. Au mai fost IR-uri Buc-Slobozia/Buc-Urziceni cărau tot drumul 40-50 de navetiști cu abonamente de le-au anulat pe motiv de nerentabilitate d'apăi astea din discuție ce soartă credeți că vor avea? Mie tare îmi miroase a manevră din partea CFR SA. Ei și-ar reduce cheltuielile prin renunțarea la a mai deconta angajaților rația lunară de benzină ori motorină iar cfr călători ar fi "în avantaj" primind subvenția fără de care sunt aproape lihniți. Chestia cu s-a implicat politicul nu o cred dar deh se apropie alegerile și încep promisiunile. A se vedea și secțiile spre Curtea de Argeș sau Pietrosița unde cursele auto fac legea. Cred că cel mai bine era dacă era prelungit 13731/13734, că oricum le stă automotorul ore multe-n Urziceni. Dar să vedem ce surprize ne mai pregătesc pentru următorul mers, mult timp n-ar mai fi. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: m 700 Joi 13 Sept 2018, 14:07 | |
| am spus ca se pleaca din galati si tot in galati se ajunge, galati brasov, cu vagoane pentru bucuresti nord prin urziceni, venea cu electrica din galati la faurei iar la faurei sa detaseze vagoanele si sa plece cu diesel la urziceni bucuresti. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 17 Sept 2018, 00:02 | |
| Pe mine nu m-ar deranja chestia asta cu detasarea /atasarea la trenul de Brasov.
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 17 Sept 2018, 18:41 | |
| http://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/noi-puncte-de-oprire-trenuri-parc-mogosoaia-h-si-radauti-gara-mica-h/
Două opriri noi, Parc Mogoșoaia și Rădăuți gara mică. Acum, Rădăuți gara mică nu știu unde e, dar Parc Mogoșoaia, ce mai e și asta? Ce deservește ?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 22 Sept 2018, 12:47 | |
| Mogoşoaia Parc e chiar la podul peste DN1A, imediat cum treci de el (mergând spre Urziceni). Deserveşte Mogoşoaia, spre deosebire de actuala staţie Mogoşoaia, care are doar rol tehnic, fiind în câmp. Peronul ăla de la parc există de vreo 10 ani, e făcut de primărie, dar CFR Călători şi CFR S.A. nu s-au lăsat înduplecate până acum să pună un tren să oprească acolo. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 22 Sept 2018, 14:08 | |
| e vorba de podul acela lovit de bena ?si reabilitat? de la noul mers poate trec si eu pe acolo. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 22 Sept 2018, 14:49 | |
| Da, despre podul ăla e vorba. _________________ :TTT:
|
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: transport Sam 13 Oct 2018, 21:54 | |
| este un interviu cu un sef de statie am impresia cred ca de la pogoanele si omul spune asa, citez.. era un tren la 15,30 cred ca 7002 care avea calatori si il muta la 9 dimineata sau seara noaptea la 3 noaptea, spune omul ca au facuto intentionat pentru a favoriza transportul auto...deci logic se face intentionat pentru a favoriza transportul auto.iei un tren cu calatori si il muti la o ora cu 0 calatori.daca trimiti o petitie sau p propunere spre analiza la cfr calatori ti se raspunde superficial si extrem de vag...su sint rentabile din punct de vedere financiar, dar la noi in romania nimic nu este rentabil asa ca imi pun vaga intrebare daca nu este rentabil de ce mai tinem ministerul si pe cei din conducere caci nu am pra vazut la cfr calatori sa rentabilizeze vreo linie, adica so o aduca din zero profit sa o faca profitabila....fiind salariati de stat nu ii pra interezeaza, mai bine tai tot numai sa imi iau salariul.....o parere pur personala si nu acuz sa defaimez pe cineva. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 14 Oct 2018, 12:57 | |
| Ce călători avea 7002 pentru Pogoanele? ) 7001 și 7002 într-adevăr circulau pline, 7002 având avantajul că făcea cam cât TFC-ul și, cât timp nu era cu Desiro, oferea confort superior la același preț; în plus, ajungea cu o oră mai devreme la București și se lega frumos cu 1691, 1621/2 de atunci și cu alte trenuri. În schimb, după Făurei, abia dacă mai urcau 15 oameni în el tot drumul. Câțiva navetiști pe Urziceni - București și 2-3 din stațiile dintre Făurei și Urziceni. 7001 mergea plin, uneori cu 20-30 de oameni în picioare/vagon până la Moldoveni, unde coborau în funcție de zi între 40 și 80 de călători. După Urziceni, până spre Brăila, nu mai coborau mai mult de 10 oameni; eventual, luni-vineri, mai era folosit de navetiștii dintre Făurei și Brăila. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 14 Oct 2018, 15:05 | |
| Se refera la trenul P 7002 Galati 13:13 - Braila 14:03 - Faurei 15:21 - Pogoanele 15:59 - Urziceni 16:53 - Bucuresti Nord Gr A 18:45 (MT 1989/1990) Acest tren avea calatori. Circula cu 9 vagoane 21-47 pline ochi, pana intr-o zi cand conducerea CFR a decis ca nu mai trebuie trenuri personal, doar rapide la pret de avion si incet dar sigur a trimis calatorii catre autodubele mortii... Trenul a rezistat in trasa respectiva pana in 2002. Incepand cu mersul 2002/2003 a primit o alta trasa, nu prea atractiva: P 7002 Galati 05:02 - Braila 05:47 - Faurei 06:50-07:16 - Pogoanele 08:15 - Urziceni 08:59-09:07 - Bucuresti Nord Gr A 10:56 (MT 2002/2003) Din acel an a inceput si declinul pe M700. Trenuri care cu cativa ani in urma aveau minim 7 vagoane, abia daca mai primeau 3 vagoane la compunere, iar in 2003 ministrul transporturilor Miron Mitrea a introdus trenurile Intercity Sageata Albastra in locul trenurilor rapide, care prin tarifele exagerate au alungat si bruma de calatori care mai erau... Situatia s-a perpetuat pana in 2005 cand odata cu schimbarea rangurilor de tren si disparitia IC, a readus incet-incet o parte din calatorii pierduti inapoi la tren... nu pentru multa vreme insa. In anii urmatori, CFR continua declinul programat al sectiei, alocandu-i trenului P 7002 aceleasi ore dezastruoase... P 7002 Galati 05:05 - Braila 05:50 - Faurei 07:03-07:23 - Pogoanele 08:17 - Urziceni 09:00-09:07 - Bucuresti Nord Gr A 11:09 (MT 2003/2004) P 7002 Galati 23:58 - Braila 00:47 - Faurei 01:51-02:11 - Pogoanele 02:48 - Urziceni 03:31-03:33 - Bucuresti Nord Gr A 05:13 (MT 2004/2005) In perioada 2005...2014, trenul dispare sub efectul unui ordin emis de ministrul gropar al CFR Miron Mitrea, prin care trenurile personal de lung parcurs nu mai au ce cauta in mersul trenurilor, fara o analiza punctuala a acelor trenuri, fara a tine cont daca ele aduceau sau nu beneficii companiei. In 2013 insa o firma privata TFC tine sa le demonstreze celor de la conducerea companiei CFR ca totusi un tren regio, poate avea succes pe M700, si introduce din MT 2013/2014 R 15072 cu automotor VT, un real succes fata de trenurile CFR care pierdeau din ce in ce mai multi calatori. R 15072 Galati 07:25 - Braila 08:06 - Faurei 08:57 - Pogoanele 09:31 - Urziceni 10:10 - Bucuresti Nord Gr A 11:31 (Tren particular TFC, MT 2013/2014) Fara explicatii insa, trecand peste orice prevederi legislative, la 1 an dupa introducerea trenului particular TFC, reapare din senin trenul personal CFR (cum popular era cunoscut de publicul calator) Galati-Urziceni-Bucuresti, la doar cateva minute in fata trasei trenului particular TFC...
R 7002 Galati 06:15 - Braila 06:57 - Faurei 07:51 - Pogoanele 08:27 - Urziceni 09:12 - Bucuresti Nord Gr A 10:25 (MT 2014/2015) Tren CFR R 15072 Galati 06:50 - Braila 07:31 - Faurei 08:29 - Pogoanele 09:11 - Urziceni 09:49 - Bucuresti Nord Gr A 11:00 (MT 2014/2015) Tren TFC
In 2015/2016, CFR pluseaza si introduce al doilea tren regio Galati-Urziceni-Bucuresti (R 11071/11072), la cateva minute in fata trenului R 7002. Prin acest mecanism, trenul particular TFC era incoltit de doua trenuri CFR cu tarife regio, care circulau in mod pagubos la diferenta de cateva minute, unul dupa altul. Subit, M700 era pentru CFR o sectie foarte profitabila, dorind probabil sa repare greseala anularii acelui tren vreme de 9 ani.
R 11072 Galati 05:30 - Braila 06:17 - Faurei 07:25 - Pogoanele 08:00 - Urziceni 08:44 - Bucuresti Nord Gr A 10:18 (Tren CFR, AM Desiro) MT 2015/2016 R 7002 Galati 06:08 - Braila 06:52 - Faurei 07:52 - Pogoanele 08:27 - Urziceni 09:12 - Bucuresti Nord Gr A 10:37 (Tren CFR, GM+3 vagoane) MT 2015/2016 IR 15072 Galati 06:50 - Braila 07:35 - Faurei 08:23 - Pogoanele 09:01 - Urziceni 09:38 - Bucuresti Nord Gr A 10:52 (Tren TFC, AM VT) MT 2015/2016
Din 11.12.2016 insa, la schimbarea planului de mers, trenul primeste trasa noua prin Buzau odata cu inchiderea sectiei Faurei - Urziceni si incepe a doua perioada gri pentru istoria acestui tren celebru pentru magistrala 700... IR 1572 Galati 06:05 - Braila 06:53 - Faurei 08:06 - Buzau 08:53 - Bucuresti Nord Gr A 11:39 (Oferta tarife regio) MT 2016/2017 R 7362 Galati 05:50 - Braila 06:44 - Faurei 07:49 - Buzau 08:42-09:55 - Bucuresti Nord Gr B 12:56 (Nu circula SD. Combinat cu R 5006 pe distanta Buzau-Bucuresti) MT 2017/2018 Oare ce surprize ne mai rezerva viitorul in legatura cu acest tren, ramane de vazut. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Nepasare Lun 15 Oct 2018, 21:19 | |
| concluzia este ca..cei de sus au pus umarul pentru a aduce cfr calatori in pragul pierzaniei prin politicile duse de a lungul timpului, nu in totalitate, mai este si situatia economica, si alti factori, dar trebuia adaptata circulatia in functie de necesitati. numai ca cei de la cirma ministerului au adaptat circulatia in favoare altor transportatori..si in continuare tot asa se procedeaza..introduci un tren dupa o luna il scoti chipurile ca nu este rentabil, cind afla omul de un tren nu mai este...intradevar nu mai sint calatorii de alta data, imi spunea cineva din faurei cind la m intrebat ce industrie mai este in faurei, zice omul in faurei cei mai multi lucrau la cfr aum nu mai este nimic la cfr sa dus si orasul.. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 15 Oct 2018, 22:18 | |
| Faurei a fost candva un important nod de legatura, atat si nimic mai mult. Ca numar de calatori pentru Constanta, Galati, Buzau sau Bucuresti nu a generat niciodata mai mult decat acum. Ceferistii de la Faurei contau poate ca numar de navetisti, ceea ce se vede in momentul actual cand trenurile regio nu au mai mult de 1-2 vagoane, dar tot exista un numar destul de mare de navetisti la Faurei, acestia lucreaza la unitatile administrative din zona (scoala, spital, primarie), la silozurile din oras. In anii 80 Faurei avea in plus o fabrica de caramida si o sectie de fermentare a tutunului. Numai la aceste doua unitati lucrau aproximativ 300 oameni, insa majoritatea erau localnici. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: m 700 Mar 16 Oct 2018, 20:04 | |
| am observat ca sa curatat linia la nivel cu soseaua, cind am mai trecut pe acolo cu masina era plin de pamint nu se mai cunosta linia dar acum este foarte curata au curatato de curind , cred ca se lucreaza pentru redeschiderea traficului de calatori, caci am vazut urme pe sine semn ca se desfasoara activitati de intretinere.. cel mai fiabil ar fi reducere timpilor de parcurs. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |