| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier Iun 20, 2018 1:30 pm | |
| Deci un serviciu ilegal s-a scumpit... treabă românească ) _________________ :TTT:
|
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier Iun 20, 2018 5:36 pm | |
| Nu că le iau partea *, dar de ce ilegal ? *Din partea mea, chiar nu vreau să îi mai văd, orașul e din ce în ce mai aglomerat în ultima vreme ... |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier Iun 20, 2018 6:00 pm | |
| Daca alte linii genereaza trafic spre Bucuresti de la distante mari, linia 700 nu ar aduna oameni care sa mearga la lucru in Bucuresti cu trenuri de la Faurei?
e destul de ciudat ca totul se limiteaza la Urziceni, pe cind din alte zone oamenii vin in Bucuresti de la Pitesti, Tirgoviste si chiar Buzau.
ma uit pe wikimapia dinspre Faurei spre Urziceni
fosta statie Surdila a fost departe de localitatea Surdiloa -Greci, s-ar putea infiinta un PO la intersectia DN 2B cu calea ferata
linia trece pe linga localitatea Lunca, nu stiu daca s-ar preta un PO si acolo
statia Rusetu e departe de localitati dar s-ar putea infiinta un PO la intersectia cu drumul dintre Scarlatesti si Largu
statiile Satucani si Caldarasti -nu stiu care e stadiul lor dar trenurile pot trece fara oprire
un PO la trecerea DN 2C pentru Satucani si Pogoanele
statia Pogoanele- pentru cereale si eventuale incrucisari, in rest trenurile sa circule fara oprire, e departe de localitati
Scutenici e aproape de localitate
Cotorca - eventual infiintat un peron la trecerea la nivel (scurteaza distanta de la localitate la peron)
Girbovi e bine amplasata
Manasia desfiintata (daca mai exista) eventual infiintat un PO in dreptul localitatii Manasia
Ar fi posibil?
|
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier Iun 20, 2018 6:13 pm | |
| Citisem ca nu prea sint rentabile cursele intre Urziceni si Faurei, ca nu ar fi populatie suficienta in zona dar iata ca am aflat numarul de locuitori pe fiecare localitate din regiune si nu mi se pare ca sint chiar putini: Acum, cit de mobila o fi populatia aia, e alta poveste dar totusi la un moment dat s-a scris in ziare ca oamenii erau suparati ca li s-a suspendat circulatia trenurilor. Parerea mea e ca acest tronson (Faurei - Urziceni) are potential. Nu numai ca leaga pe un drum mai scurt Bucurestiul de Galati dar, dupa cum se vede de mai sus, "bazinul hidrografic" al populatiei e destul de bogat. S-ar putea introduce citeva trenuri directe IR Bucuresti - Galati dar trebuie suplimentate neaparat cu citeva R pentru a asigura serviciul pentru aceste localitati rurale si a alimenta cu calatori IR spre Bucuresti/Galati sau alte directii. Evident, orarul ar trebui bine ales. Dupa parerea mea, statiile au fost amplasate in urma unui compromis intre cerinta bizara de a fi egal separate (cu 6,7km) si apropierea de o anume localitate. Pentru a inlesni accesul oamenilor la tren, dupa cum zicea si DanTM, ar trebui infiintate niste puncte de oprire mai aproape de sate. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier Iun 20, 2018 6:41 pm | |
| Nu mai exista populatie activa (tineri) in acele localitati din campia Baraganului. 90 % din tineri sunt la munca in strainatate. Au ramas batranii si copiii. In 2016, cand circulau trenurile IR cu oprire in acele halte, am observat ceva studenti care coborau la Pogoanele si Rusetu pe care ii asteptau rudele cu masina la gara, in rest mai nimic. Daca s-ar cere ceva curse regio, acelea ar putea fi necesare doar personalului CFR SA care asigura intretinerea caii. Ar fi necesare 2 curse automotor de luni pana vineri: CM R 7052 Faurei 08:20 - Urziceni 09:35 CM R 7051 Urziceni 15:00 - Faurei 16:15 |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Nepasare Mier Iun 20, 2018 8:46 pm | |
| din birourile de la minister totul se vede altfel, mai o duduie cu picioare frumoase mai un facebooc etc, daca intrebi pe cineva ceva iti arunca praful in ochi cu rentabilitatea, de la geamul biroului cu aer conditionat si secretare cu sini frumosi nu este rentabil nimic. a naibi treaba astia dau toate liniile rentabile privatilor care fac profit si trag cu dintii de ele si statul vrea sa inchirieze la pret de TGV liniile chipurile nerentabile...stimabiilii din ministere daca circula cu avionul , normal ca nu vad ca si in alte tari trenurile nu sint chiar asa de pline..dar la noi liniile care fac profit le dau pe tava altor operatori.nu vedeti ca este cusuta cu ata alba, si la naivi li se vind gogosi cu rentabilitatea. totul se faca cu cap si pina la cel mai mic detaliu pentru cine intelege cum merge treaba pentru visatori se arunca vrajeli gen rentabilitate.linia faurei urziceni sa preluat la pachet cu ploiesti urziceni, dar ploiesti urziceni care nu facea profit la cfr cu un miracol acum face profit si merge brici iar faurei urziceni a fost aruncata in ograda cfr sa nu se mai plateasca redeventa anuala.nu incercati cu argumente ca asa este.cfr nu face profit nici cu trenurile prin buzau cele de galati chiar daca ar circula ci cite 16 vagoane pline dar pe faurei urziceni. daca un stab spune ca nu sint rentabie asa ramine.asa este in romania.nemtii francezii austrieci italienii fac profit si cu 10 calatori in tren iar la noi nu se face profit nici cu o garnitura plina.concluzia o trageti voi. este o parere strict personala, si nu fac referire in nici un fel la ceva sau la cineva anume.la citeva pirlite de linii avem o groaza de regionale, directori la cfr calatori directori la cfr marfa directori la cfr infrastructura 8 regionale, peste ce peste gari in ruina si linii abandonate. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier Iun 20, 2018 9:24 pm | |
| Trenurile Ploiesti-Urziceni au calatori doar pâna la Draganesti Prahova, in rest pana la Urziceni cara aer. 30 km se arde motorina degeaba... dar subventia e buna, grasa si compenseaza orice pierdere in loc sa fi pus trenul Ploiesti - Urziceni - Faurei - Galati |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier Iun 20, 2018 11:13 pm | |
| Subvenţia nu e aşa de grasă. Dar nu ai costuri mari cu TUI (că şi operatorul şi gestionarul au acelaşi patron) şi mergi cu un automotor care îţi consumă 65 litri la 100 km, nu 300 litri pe oră ca DA-ul. Poate o să înţeleagă şi t1972 că de aici iese eficienţa privaţilor, din costurile de operare mici. _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum Iun 24, 2018 12:15 pm | |
| Nu e vorba că sunt depopulate satele și comunele amplasate pe porțiunea Rușețu - Urziceni, ci că gările sunt ridicol de departe de sate. Linia a fost construită pentru frontul de est, gândită și executată doar pentru a fi foarte rapid și ușor de construit, permițând în același timp un flux uriaș de trenuri către front (fiecare stație era construită la 7 km, având 1, 2 sau 3 abatătute (excepție, Pogoanele), permițând astfel încrucișări dese). Linia e pur și simplu imposibil de rentabilizat, nimeni nu va merge 10-12 km prin arșiță și câmp ca să ia un personal care circulă o dată pe zi, când duba îi ia din centrul satului! Iar drumul prin Pogoanele e foarte bun. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun Iun 25, 2018 11:46 am | |
| - t1972 a scris:
- din birourile de la minister totul se vede altfel, mai o duduie cu picioare frumoase mai un facebooc etc, daca intrebi pe cineva ceva iti arunca praful in ochi cu rentabilitatea, de la geamul biroului cu aer conditionat si secretare cu sini frumosi nu este rentabil nimic. a naibi treaba astia dau toate liniile rentabile privatilor care fac profit si trag cu dintii de ele si statul vrea sa inchirieze la pret de TGV liniile chipurile nerentabile...stimabiilii din ministere daca circula cu avionul , normal ca nu vad ca si in alte tari trenurile nu sint chiar asa de pline..dar la noi liniile care fac profit le dau pe tava altor operatori.nu vedeti ca este cusuta cu ata alba, si la naivi li se vind gogosi cu rentabilitatea. totul se faca cu cap si pina la cel mai mic detaliu pentru cine intelege cum merge treaba pentru visatori se arunca vrajeli gen rentabilitate.linia faurei urziceni sa preluat la pachet cu ploiesti urziceni, dar ploiesti urziceni care nu facea profit la cfr cu un miracol acum face profit si merge brici iar faurei urziceni a fost aruncata in ograda cfr sa nu se mai plateasca redeventa anuala.nu incercati cu argumente ca asa este.cfr nu face profit nici cu trenurile prin buzau cele de galati chiar daca ar circula ci cite 16 vagoane pline dar pe faurei urziceni. daca un stab spune ca nu sint rentabie asa ramine.asa este in romania.nemtii francezii austrieci italienii fac profit si cu 10 calatori in tren iar la noi nu se face profit nici cu o garnitura plina.concluzia o trageti voi. este o parere strict personala, si nu fac referire in nici un fel la ceva sau la cineva anume.la citeva pirlite de linii avem o groaza de regionale, directori la cfr calatori directori la cfr marfa directori la cfr infrastructura 8 regionale, peste ce peste gari in ruina si linii abandonate.
Bine punctat, bravo!!!! |
|
| |
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3704 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun Iun 25, 2018 2:30 pm | |
| |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun Iun 25, 2018 3:05 pm | |
| Degeaba se modernizeaza daca nu ajunge la aeroport. De cind au inceput sa repare acolo puteau sa faca si o linie spre aeroport fie de la Odaile fie de la statia de descarcat benzina pentru avioane ( eventual racord de evitare in Balotesti) |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun Iun 25, 2018 3:38 pm | |
| |
|
| |
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3704 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun Iun 25, 2018 4:24 pm | |
| Planul este sa se faca o gara la Aeroport si sa se dubleze linia pe acea portiune. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar Iun 26, 2018 1:07 am | |
| Chiar așa, de ce nu au mutat toate trenurile de Urziceni pe linia reabilitată? Au mai rămas și prin Buciumeni. Din cauza lucrărilor ?
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
|
| |
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|