|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4419 Data de inscriere : 27/05/2013
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 27 Iun 2017, 22:31 | |
| La podul de la Mogosoaia nu se lucreaza,am trecut luni pe acolo si nu era nimeni.......un paznic. |
| | | Ikarus99
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 25 Localizare : Depinde,undeva prin Romania Reputatie : 3159 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 27 Iun 2017, 23:26 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dacă mersul ar fi fost făcut cu cap ar fi fost cam aceeași timpi, cu diferență de câteva minute.
Se merge prin Buzău deoarece linia Urziceni - Făurei a fost închiriată de RC-CF Trans, nu s-au înțeles la plata TUI cu CFR și TFC care nu au mai intrat pe acea secție. Drept urmare mersul a fost făcut prin Făurei - Buzău - Ploiești, însă eu cred că a fost o decizie foarte bună. Prin Urziceni, după Făurei nu se mai urca aproape nimeni în trenuri, deoarece linia e foarte departe de localitățile și așa foarte slab populate. În plus tracțiunea Diesel e mai scumpă decât cea electrică. Prin Buzău se merge pe electric, călători sunt mai mulți pe porțiuni scurte (să zicem, Brăila - Ploiești, Galați - Buzău, etc.), dar chiar și fără aceștia trenurile au un grad de ocupare mai bun. De exemplu 1574 a trecut ocupat 50% de Făurei, 75% de Buzău, și pe la Ploiești s-a umplut în totalitate de fiecare dată când am mers cu el. Sunt mult mai mulți clienți, și asta am constatat la fiecare drum, fie că era duminică, luni sau oricare altă zi. Prin Urziceni ar trebui să rămână TFC-ul, că și-așa e Diesel și e stupid să târăști pe sub catenară automotorul, un tren R al CFR (R 7001/2) și un tren rapid, IR 10571/2, fără oprire în Ianca, Pogoanele sau Mogoșoaia care să facă 3h30. Am cunostinte (prieteni de al parintiilor mei) in zona Satucani-Pogoanele. Nemultumiti! Au decis sa bage trenuri pe Buzau ca sa fie profit mai mare. Sincer sa zic,7001 in general,de la Bucuresti spre Galati,e ocupat in procent de 80% datorita calatoriilor ce vin de la Timisoara in marea majoritate. In 7002 cand am fost in ultima zi de mers pe Urziceni,de la Braila s-a ocupat destul de intens. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 27 Iun 2017, 23:30 | |
| Nu-mi spui nimic nou, indiferent că erau de la 1692 pentru 7001 sau nu, trenul pleca ocupat minim 85% din București în fiecare zi, vinerea pleca spre 130% uneori, iar sâmbăta doar abia ajungea la 55-60%. Invers, toate trenurile se umplu din Brăila. Când erau prin Urziceni, Galațiul dădea 1/3 din călători iar Brăila 2/3. Acum, Galați dă 1/4, Brăila 2/4, Buzău și Ploiești 1/4. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 28 Iun 2017, 15:32 | |
| Sa speram ca liniile Urziceni- Faurei si Corlatesti- Armasesti vor reveni- asa cum ar fi normal (prima este o portiune dintr-o magistrala de cale ferata, iar a doua este o linie secundara dar care leaga doua importante noduri feroviare)- la CFR-SA-Infrastructura!
Insa din pacate in privinta liniei Urziceni- Faurei ea este degradata! Daca o va prelua din nou, CFR-SA-Infrastructura ar face lucrarile necesare pentru readucerea liniei Urziceni- Faurei in parametri tehnici si de exploadare din 1990- adica o VS pe intreaga linie Urziceni-Faurei macar de 100 km/h ? Ce lucrari la linie ar trebui facute pentru aceasta ?
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 28 Iun 2017, 17:40 | |
| Secundara n-are ce căuta la CFR SA, îi e bine la RCCF, iar Urziceni - Făurei nu prezintă interes pentru reparație. Lăsând aberațiile și aiurelile comuniste pe care le tot verși pe forum (că suntem un stat capitalist acum și nu mai funcțoinează), de ce ai turna bani într-o linie care în zilele ei bune are 10-11 trenuri pe ea?! Și ATÂT?!!! Să fim serioși, banii trebuie să intre pe secții cu adevărat vitale pentru România, cum ar fi Buzău - Făurei, Adjud - Ploiești, Craiova/Filești - Videle... acolo să bage banii nu într-o linie care leagă nimic de nimic, trece prin nimic și ajută pe nimeni. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 28 Iun 2017, 19:01 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Secundara n-are ce căuta la CFR SA, îi e bine la RCCF, iar Urziceni - Făurei nu prezintă interes pentru reparație.
Lăsând aberațiile și aiurelile comuniste pe care le tot verși pe forum (că suntem un stat capitalist acum și nu mai funcțoinează), de ce ai turna bani într-o linie care în zilele ei bune are 10-11 trenuri pe ea?! Și ATÂT?!!! Să fim serioși, banii trebuie să intre pe secții cu adevărat vitale pentru România, cum ar fi Buzău - Făurei, Adjud - Ploiești, Craiova/Filești - Videle... acolo să bage banii nu într-o linie care leagă nimic de nimic, trece prin nimic și ajută pe nimeni. Aici nu sunt de acord cu dumneavoastra, si asta nu are nici o legatura cu comunismul ( vad ca din pacate se practica un obicei -si nu numai pe acest forum- cand unii oameni nu au argumente si nu au rabdarea necesara sa asculte si alte opinii si sa le analizeze, pun placa cu "comunismul")! 1. In primul rand, linia Urziceni- Faurei face parte dintr-o magistrala de cale ferata, si poate asigura o legatura feroviara mai directa si mai scurta intre Iasi/Chisinau si Bucuresti, via Faurei! In plus, intreaga linie Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti are un mare avantaj fata de M500, ca si relief strabatut si configuratie: Este o linie usoara de campie, si, cel putin intre Faurei si Urziceni, are in traseu drept, aproape fara curbe si fara rampe! De asta zic ca, cel putin intr-o prima faza, ar merita readusa cel putin la VS proiectata a liniei, care este de 100 km/h (la fel si pentru linia Tecuci-Faurei). 2. Linii precum Corlatesti- Armasesti (care fac legatura intr-o doua noduri feroviare), in nici in caz nu pot fi considerate "neinteroperabile", si trebuie sa ramana in administrarea CFR SA INfrastructura! Inteleg sa consideram linii "neinteroperabile" sectiile scurte, infundate (precum Vama- Moldovita, Marasesti-Panciu, etc), si numai acestea sa fie concesionate unor gestionari private de infrastructura feroviara! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Iun 2017, 00:34 | |
| Eu mă uit la ce-au făcut privații pe câteva căi ferate, îmi fac 3 cruci și mă gândesc... oare ei cum au putut să facă ceva, iar statul n-a făcut nimic?
În anul 2017, nimeni nicăieri nu mai toarnă bani într-o linie FĂRĂ viitor! Fără marfă, fără trafic serios de călători, fără a lega cine știe ce noduri feroviare... nimeni! Pentru ce să se bage bani în Urziceni - Făurei când pe ea trec 10 trenuri din care 8 au sub 4 vagoane? Pentru ce să toarne bani într-o secție fără viitor? S-o lase cu 70 pentru 3-4 perechi de trenuri maxim, și aia e (să lăsăm fanteziile unioniste și patriotice, din păcate Chișinău - București via Tecuci - Urziceni nu va exista niciodată). Banii să-i bage în 702, să-i facă exact ce fac rușii în Serbia, reparație totală, de la terasament la catenară! Să-i bage în 500 care e praf și pulbere, în afară de Valea Călugărească toate stațiile Buzău - Ploiești au limitare de 30 la unul sau ambele capete. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Iun 2017, 07:48 | |
| Intr-o anumita perioada, atat trenul international Prietenia Bucuresti-Chisinau, cat si fostul international Romania-Expres Bucuresti- Moscova, treceau prin Faurei!
Iar a readuce liniile Urziceni- Faurei si Faurei-Tecuci in parametri proiectati (VS de 100 km/h) nu cred ca ar insemna un efort financiar imens! Cine locuieste in zona ne poate spune mai exact ce lucrari concrete la terasament si suprastructura caii ar trebui facute pentru aceasta, si cat ar costa exact aceste lucrari!
-Pe linia Tecuci- Faurei ar putea fi dirijate (pentru a urma traseul cel mai scurt posibil) 3 perechi de trenuri IR/zi: Iasi-Constanta/Mangalia, IR Prietenia si IR 1667/1668 (toate trenuri de noapte).
-Pe linia Faurei-Urziceni ar putea fi dirijate doua perechi trenuri IR/zi: IR Prietenia si IR 1667/1668.
Prin 1997 circula un accelerat Bucuresti-Iasi via Faurei, care pleca dimineata la prima ora din Iasi, iar din Bucuresti pleca spre Iasi in jurul orei 16.00.
Apoi prin 2003 când s-au adus automotoarele Desiro s-au introdus doua perechi de trenuri IC/zi Bucuresti-Iasi via Faurei, compuse din aceste automotoare, care reuseau atunci sa parcurga distanta BUcuresti-Iasi via Faurei in 5 h si 47 minute (e adevarat- opreau numai in Tecuci, Bârlad, Vaslui si Nicolina cate un minut).
Asadar daca s-ar repara liniile, ar fi unele trenuri IR care ar scurta semnificativ din timpul de mers, daca ar circula pe ruta Tecuci-Faurei-Urziceni. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Iun 2017, 12:14 | |
| - ldh80 a scris:
- Intr-o anumita perioada, atat trenul international Prietenia Bucuresti-Chisinau, cat si fostul international Romania-Expres Bucuresti- Moscova, treceau prin Faurei!
Asta se intampla fix in comunismul de care tu zici ca numai esti ancorat...in care singurul mijloc de deplasare pe distante lungi era trenul, mai ales spre statul tatuca, in care nu era criza de locomotive sau vagoane si pt care costurile generate de trecerea pe tractiune de la diesel la electrica , sau de traversarea prin HM fantome nu era o problema, pt ca plateau oamenii muncii din fabrici si uzine... - ldh80 a scris:
- Iar a readuce liniile Urziceni- Faurei si Faurei-Tecuci in parametri proiectati (VS de 100 km/h) nu cred ca ar insemna un efort financiar imens! Cine locuieste in zona ne poate spune mai exact ce lucrari concrete la terasament si suprastructura caii ar trebui facute pentru aceasta, si cat ar costa exact aceste lucrari!
Este un efort financiar atat timp cat sunt alte magistrale care necesita reparatii mai ample si unde se circula cu viteza mai mica de 70, M500, M900, M400... Tu daca ai fi sef la CFR SA si ai avea disponibili 1000 RON(exemplu) unde ai directiona sa fie investiti? In reabilitarea podetelor dintre Gradinari si Chiajna unde trenurile circula unul dupa altul si acumuleaza intarzieri ca se circula de 3 ani doar pe un fir, sau sa repari o linie buna pe care circula cateva trenuri??? PS Sunt curios cum un locuitor din zona s-ar putea uita la terasamentul caii ferate si ar sti ce lucrari ar trebui realizate ...sau cat ar costa ))))).Termina te rog frumos cu aberatiile |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Iun 2017, 12:43 | |
| - marius664 a scris:
- ldh80 a scris:
- Intr-o anumita perioada, atat trenul international Prietenia Bucuresti-Chisinau, cat si fostul international Romania-Expres Bucuresti- Moscova, treceau prin Faurei!
Asta se intampla fix in comunismul de care tu zici ca numai esti ancorat...in care singurul mijloc de deplasare pe distante lungi era trenul, mai ales spre statul tatuca, in care nu era criza de locomotive sau vagoane si pt care costurile generate de trecerea pe tractiune de la diesel la electrica , sau de traversarea prin HM fantome nu era o problema, pt ca plateau oamenii muncii din fabrici si uzine...
- ldh80 a scris:
- Iar a readuce liniile Urziceni- Faurei si Faurei-Tecuci in parametri proiectati (VS de 100 km/h) nu cred ca ar insemna un efort financiar imens! Cine locuieste in zona ne poate spune mai exact ce lucrari concrete la terasament si suprastructura caii ar trebui facute pentru aceasta, si cat ar costa exact aceste lucrari!
Este un efort financiar atat timp cat sunt alte magistrale care necesita reparatii mai ample si unde se circula cu viteza mai mica de 70, M500, M900, M400... Tu daca ai fi sef la CFR SA si ai avea disponibili 1000 RON(exemplu) unde ai directiona sa fie investiti? In reabilitarea podetelor dintre Gradinari si Chiajna unde trenurile circula unul dupa altul si acumuleaza intarzieri ca se circula de 3 ani doar pe un fir, sau sa repari o linie buna pe care circula cateva trenuri???
PS Sunt curios cum un locuitor din zona s-ar putea uita la terasamentul caii ferate si ar sti ce lucrari ar trebui realizate ...sau cat ar costa ))))).Termina te rog frumos cu aberatiile Acele trenuri amintite de mine- Prietenia, fostul Romania express, unul din acceleratele Iasi-Bucuresti sau IC-urile facute cu automotoare Desiro au circulat pe linia Tecuci-Faurei-Urziceni mult dupa 1990, deci când nu mai exista sistemul comunist in Romania! In anii 90 sau in 2003 nici vorba de regim comunist in Romania! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Iun 2017, 12:51 | |
| Nu, era ceva mai rău, neo-comunismul porcului bolșevic de Ilici Iliescu, care acum este judecat (și abia aștept condamnarea) pentru crime împotriva umanității:) Un om, dacă ăla s-ar putea numi așa, care merită cea mai aspră pedeapsă prevăzută de lege.
În 2017, nicio cale ferată nu se mai reabilitează/reconstruiește dacă nu are marfă! Coridorul IV de-asta se reface de la 0, pentru că miza pe marfă e uriașă! E reabilitată pentru 160 la călători dar scopul principal este ca trenurile de marfă să meargă cu 100 km/h (și în curând, conform ultimelor studii în domeniu, cu 120 km/h) pe cât posibil! Urziceni - Făurei e o nenorocire de linie care deservește buruieni și ciulini! ATÂT!!!! Da, ar putea trasa pe ea un IR rapid Iași - București dar cine dracu ar merge cu el? Tu ai văzut vreodată cam câți călători sunt în trenurile de Iași (excepție nocturnele) când sosesc la Mărășești? Grosul vine de pe Tecuci - Mărășești - Buzău - Ploiești, de-acolo iau călători grămadă. Dacă tai opririle alea și treci trenul prin pustia pustiilor, ce ți se mai urcă? 1 om din Urziceni (că ăia au personale mult mai ieftine), 1 om din Pogoanele și eventual 2 muncitori la calea ferată din Rușețu? Serios? pentru asta vrei să torni sute de milioane de lei? E inacceptabil așa ceva. Într-un context în care ar exista pod peste Dunăre la Vădeni, feroviar + rutier, s-ar putea justifica (parțial) o refacție a Urziceni - Făurei, că ar putea deservi și Tulcea, Măcin și carierele de piatră/silozurile de-acolo, dar altfel nu ai motive.
În momentul de față ai putea, în cel mai bun caz, să bagi un automotor ca IR rapid Iași - București, dar nu ai ce motoare să pui! Desiro la 6 ore sau cât ar face e criminal, ajungi la destinație terminat de spate, picioare, cap și gât, ca să nu zic că dacă prinzi un 35+ în Bărăgan, instalația de AC pică și leșini în el. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Iun 2017, 13:13 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Nu, era ceva mai rău, neo-comunismul porcului bolșevic de Ilici Iliescu, care acum este judecat (și abia aștept condamnarea) pentru crime împotriva umanității:) Un om, dacă ăla s-ar putea numi așa, care merită cea mai aspră pedeapsă prevăzută de lege.
În 2017, nicio cale ferată nu se mai reabilitează/reconstruiește dacă nu are marfă! Coridorul IV de-asta se reface de la 0, pentru că miza pe marfă e uriașă! E reabilitată pentru 160 la călători dar scopul principal este ca trenurile de marfă să meargă cu 100 km/h (și în curând, conform ultimelor studii în domeniu, cu 120 km/h) pe cât posibil! Urziceni - Făurei e o nenorocire de linie care deservește buruieni și ciulini! ATÂT!!!! Da, ar putea trasa pe ea un IR rapid Iași - București dar cine dracu ar merge cu el? Tu ai văzut vreodată cam câți călători sunt în trenurile de Iași (excepție nocturnele) când sosesc la Mărășești? Grosul vine de pe Tecuci - Mărășești - Buzău - Ploiești, de-acolo iau călători grămadă. Dacă tai opririle alea și treci trenul prin pustia pustiilor, ce ți se mai urcă? 1 om din Urziceni (că ăia au personale mult mai ieftine), 1 om din Pogoanele și eventual 2 muncitori la calea ferată din Rușețu? Serios? pentru asta vrei să torni sute de milioane de lei? E inacceptabil așa ceva. Într-un context în care ar exista pod peste Dunăre la Vădeni, feroviar + rutier, s-ar putea justifica (parțial) o refacție a Urziceni - Făurei, că ar putea deservi și Tulcea, Măcin și carierele de piatră/silozurile de-acolo, dar altfel nu ai motive.
În momentul de față ai putea, în cel mai bun caz, să bagi un automotor ca IR rapid Iași - București, dar nu ai ce motoare să pui! Desiro la 6 ore sau cât ar face e criminal, ajungi la destinație terminat de spate, picioare, cap și gât, ca să nu zic că dacă prinzi un 35+ în Bărăgan, instalația de AC pică și leșini în el. Relativ la ce ati spus despre regimul politic din Romania din timpul cat Ion Iliescu a fost presedintele Romaniei nu sunt de acord cu dumneavoastra, si daca doriti sa discutam despre aceea perioada dpdv economic, social si politic o putem face (daca administratorii acestui forum ar fi de acord) la topicul discutii libere, ca sa nu facem off-topic! Legat de potentialul pentru traficul de marfa a liniei Faurei- Urziceni , aici va dau dreptate! Insa penntru traficul de calatori, credeti de exemplul ca un automotor Desiro, sau orice alt tip de automotor nou care ar fi achizitionat de CFR-Calatori, care ar face 5 h si 30 minute Iasi- Faurei- Bucuresti, ar aveea succes ? Ideal ar fi un automotor compartimentat pe aceasta ruta, care sa intruneasca ambele conditii: sa ofere accelasi confort pentru calatori pe distante lungi ca si un vagon compartimentat, dar si sa aibă un consum de combustibil ca un automotor Desiro! Insa nu stiu daca vreo firma de profil din Europa ar produce astazi astfel de automotoare noi compartimentate! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Iun 2017, 15:11 | |
| Orice firmă produce ce-i cere clientul. Dacă clientul îi cere un automotor semicompartimentat trebuie să se conformeze. ADH 11 de exemplu ar putea merge pe o asemenea rută, dar ADH 11 nu prea avem iar cele care sunt au grave probleme tehnice.
Pentru traficul de călători se pleacă din start cu premisa că vor fi deserviți exclusiv clienții din Iași, Bârlad, Vaslui și Tecuci, deci mai mult de un automotor de tip ADH 11 n-ar putea fi vorba, de altfel, am îndoieli că ar ocupa chiar și un Desiro de 120 de locuri. Eu unul aș merge pe așa ceva fie cu 2 desiro de 72 de locuri cuplate (deși în continuare rămâne problema lipsei de comfort a acestui model de AM), sau cu un ADH 11 cu instalația de climă perfect funcțională.
Iar despre Ilici Iliescu, criminalul României, nu am ce discuta. El (ajutat de alții, evident) este vinovat pentru catastrofa din România prezentului, și în plus e un criminal împotriva umanității, un criminal cu sânge rece, un manipulator și un mincinos psihopat. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Iun 2017, 15:36 | |
| si poate cativa calatori din Faurei si Urziceni!
De exemplul, atunci când circulau trenurile IR Bucuresti- Galati via Urziceni si Faurei, cam cati calatori se urcau in acele IR-uri din Faurei si Urziceni, pentru Bucuresti ? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Iun 2017, 17:42 | |
| Făurei, duminica, aproximativ 15-20, în restul zilelor cu excepția lui R 7002 se urcau maxim 3-4. În prezent se urcă din Făurei pentru Buzău sau Ploiești destui oameni. Din Urziceni nu se urca niciodată nimeni la IR, în afara ceferiștilor care au gratis. Duminica, rareori, se urcau 3-4 studenți, dar extrem de rar. De obicei nici nu coborau oameni acolo, chiar și din 7002 abia erau 2-3 clienți. Cu 7002 am aproximativ 5 drumuri la activ
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |