|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin Mar 10, 2017 11:00 pm | |
| - Kapпaтй a scris:
- Mogosoaia-Armasesti este amplasamentul realizat pentru fir dublu, podetele au lucrari pentru linie dubla si e vizibil clar ca s-a dorit pe viitor dublarea.
Podurile şi podeţele se proiectau pentru o durată de viaţă de 100 de ani, aşa că se realizau amenajările necesare pentru linie dublă, fie podeţele complete, fie, unde nu era cazul, piloni pentru a suporta 2 grinzi. Abordarea asta s-a folosit pe mai toate liniile pe care CFR a considerat că le va dubla în durata de viaţă a podurilor, de exemplu pe Vâlcele - Rm. Vâlcea Viaductul Topolog are pilonii pentru 2 rânduri de grinzi, însă a fost montat un singur rând de grinzi, pentru linie simplă. Dacă ar fi avut de gând să modernizeze linia atunci, cu siguranţă ar fi băgat BLA pe Baloteşti - Armăşeşti. Au modernizat ei Făurei - Tecuci care mergea de nicăieri până nicăieri... numai că aia avea numeroase silozuri pe traseu, care justificau investiţia la vremea aia. Bonus, din moment ce marfa ducea în spate traficul de călători, se strecurau pe linia aia şi trenuri Bucureşti - Iaşi. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin Mar 10, 2017 11:08 pm | |
| - dan tm a scris:
- Pai mergi pe teren.
Am mers, dar acum e dezafectat şi afectat de furturi, ce să mai văd acolo? Nu se mai vede dacă a fost vreodată finalizată lucrarea sau nu. - Citat :
- Nu sint doua fire pe care balteste apa dar care, culmea, au TMV pe sub linia 1000? semnale de iesire in directia Mogosoaia din triaj
Sub M1000 sunt 2 fire, unul merge spre Triaj, celălalt virează stânga şi merge spre Gara de Nord, ar fi trebuit să fie firul 2. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin Mar 10, 2017 11:09 pm | |
| Foarte util videoclip! Deci ca sa lamurim (descriu situatia care exista in 1990):
-Din statia Mogosoaia plecau 3 fire (care mergeau parallel in timp), astfel:
-Firul din partea dreapta (cum se vede pe videoclipul posta, sensul Mogosoaia- Depoul Bucuresti triaj h) era calea ferata de centura, pe portiunea Mogosoaia- Ram. Post Colentina (care in 1990 era linie simpla electrificata- in videoclip se observa stalpii de electrificare)
-Firul din centru, pe care merge trenul din care s-a filmat videoclipul, este linia curenta a M700 intre Mogosoaia- Depoul Bucuresti Triaj h (neelectrificata)
-Firul din partea stanga era linia industrial pentru fabrica "Bere-Bauturi" (evident neelectrificata)
-Toate aceste 3 fire mergeau parallel in timp, toate treceau pe pasajul peste Soseaua Bucuresti-Targoviste (pasajul apare in jurul minutului 2,30)
-Apoi firul din stanga (linia industrial pentru "Bere-Bauturi") paraseste traseu comun, traverseaza la nivel Soseaua de Centura, apoi trece peste Lacul Straulesti (langa "Podul rosu") si se termina in incinta fabricii Bere-bauturi.
-Celalte doua fire mai merg in timp parallel, trec amandoua peste Lacul straulesti, apoi imediat trec amandoua pe sub Soseaua de centura, iar apoi se indreapta in directii diferite:
-Firul din dreapta (in 1990- simplu electrificat) care era/este o portiune din calea ferata de centura, se indreapta spre sud, trece pe sub Soseaua Chitila, apoi pe sub pachetul de linii dintre Bucuresti Nord si Chitila, si ajunge la Ram. Post Colentina. In aceasta zona, a Ram. Post Colentina, se afla si zona afectata de inundatii.
-Firul pe care merge trenul din care s-a filmat videoclipul (linia directa a M700) se indreapta spre sud-est, trece pe langa fabrica "Bere-Bauturi", apoi trece pe sub Soseaua Chitila, apoi trece pe sub linia de racord HM Pajura- Ram. Laromet- Chitila, si apoi ajunge la halta Depoul Bucuresti Triaj h. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin Mar 10, 2017 11:22 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- Pai mergi pe teren.
Am mers, dar acum e dezafectat şi afectat de furturi, ce să mai văd acolo? Nu se mai vede dacă a fost vreodată finalizată lucrarea sau nu.
- Citat :
- Nu sint doua fire pe care balteste apa dar care, culmea, au TMV pe sub linia 1000? semnale de iesire in directia Mogosoaia din triaj
Sub M1000 sunt 2 fire, unul merge spre Triaj, celălalt virează stânga şi merge spre Gara de Nord, ar fi trebuit să fie firul 2. Firul care se ramifica de la Ram. Post Colentina (de sub M1000), si care vireaza spre stanga, se uneste (in dreptul haltei Depoul Bucuresti-Triaj h) cu in fir care vine dinspre Ram. Post Giulesti, apoi trec pe langa depoul CFR-Marfa, traverseaza la nivel o strada, se uneste apoi cu in fir care vine dinspre statia Chitila, dupa care ajungea in fosta grupa A1 Triaj. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin Mar 10, 2017 11:50 pm | |
| Făurei - Urziceni - Mogoșoaia a fost construită de nemți ca să-și care mai ușor armatele înspre Est. De-asta e dreaptă ca o linie și nu trece prin sate; avea Hm.-uri sau gări din 7 în 7 km pentru a permite un număr mare de încrucișări și un trafic ridicat, iar terasamentul probabil a fost inițial construit pentru a se putea dubla linia, odată ce războiul ar fi fost terminat. Sunt multe locuri unde tentativa de dublare este evidentă.
|
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam Mar 11, 2017 12:10 pm | |
| Am vazut aseara ca peste podul de la intrare in Braila dinspre Lacu Sarat s-a pus restrictie de 30 km/h. Inainte era 50. Din ce in ce mai rau. Trenurile lungi nici nu mai accelereaza de la pod pana la gara si invers. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam Mar 11, 2017 12:51 pm | |
| Am remarcat că a mers mult mai încet trenul, dar m-am gândit că a fost altceva (gen om pe linie). Pe celălalt fir am văzut limitarea de 50 și nu m-am gândit că ar fi vreo problemă. Oricum limitarea de 30 nu impune niciun fel de dificultăți deoarece timpii sunt atât de largi încât toate trenurile sunt anticipate în Brăila cu cel puțin 4 minute. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam Mar 11, 2017 1:49 pm | |
| Se intra in abatere la linia 1 si automat trebuie sa reduca la 30 km/h. Lacu Sarat - Braila, Km 226+800...226+900, Fir 1, 30 km/h (valabila din 11.03.2017, conform BAR). In schimb a fost ridicata rv=50 km/h de pe fir 2 km 226+800...226+900. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum Mar 12, 2017 12:34 pm | |
| O schita cu toate liniile (cu rosu- linii electrificate) , asa cum erau ele in 1990- din zona complexului Bucuresti-Triaj (pentru a arata o imagine edificatoare, in legatura cu discutia de mai inainte, privind electrificarea M700 pana la halta Depoul Bucuresti Triaj h) |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum Mar 12, 2017 12:56 pm | |
| Schita am gacut-o in paint, si din cauza asta nu am putut-o face si posta la o rezolutie mai mare.
Din cate se poate observa, in 1990 mai exista o variant de a se ajunge din statia Bucuresti-Nord in statia Mogosoaia, pe linie simpla electrificata, astfel:
-Se iesea din statia Bucuresti Nord pe firul 3 Chitila, apoi, inainte de halta Carpati, exista asa-numitul "Bucuresti Nord Post 5" (in livrete din 1984 apare), de unde prin macaze, se putea ajunge de pe firul 3 Chitila pe linia care ajungea in fosta grupa B1 (Grupa care era situate intre Revamar si M1000) (Triajul vechi), apoi se ajungea in fosta Grupa A1 (Triajul vechi), apoi, inainte de pasajul la nivel cu strada Teodor Neagoe, exista in macaz, din care se ramifica doua linii (in 1990- ambele simple electrificate):
-Una din ele merge parallel cu M1000 , trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h., si ajunge in statia Chitila;
-Cealalta merge in timp si ea parallel cu M1000, trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti-Triaj h., apoi, imediat dupa aceasta halta, exista in macaz, prin care se ramificau doua linii: Una (simpla electrificata in 1990) care ajungea la Ram. Post Giulesti, iar cealalta (de asemenea simpla electrificata) ajungea la Ram. Post Colentina (situate sub pasajul de pe sub M1000).
-De la Ram. Post Colentina se intra in calea ferata de centura, care, in 1990, era linie simpla electrificata pe distanta Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Statia Mogosoaia.
|
| | | liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6967 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum Mar 12, 2017 7:55 pm | |
| - mielutu zburator a scris:
- Linia 700 oricum era pregătită pentru dublare într-o primă fază pe distanța Mogoșoaia - Rușețu. Se observă cu ușurință că atât terasamentul, cât și podurile și supratraversarea dinaintea stației Armășești sunt pentru linie dublă. Podul ăla șubred de la Rușețu de exemplu a fost gândit pentru linie dublă. Probabil că ar fi avut loc dublarea cândva la începutul anilor 90 dacă nu avea loc Revoluția. De electrificare nu cred că poate fi vorba.
Pod dublu nu e numai la Balotești sau Rușețu ci e și la intrarea în Făurei. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3336 Reputatie : 8740 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum Mar 12, 2017 8:12 pm | |
| - mielutu zburator a scris:
- Oricum limitarea de 30 nu impune niciun fel de dificultăți deoarece timpii sunt atât de largi încât toate trenurile sunt anticipate în Brăila cu cel puțin 4 minute.
Yes, tell me about that. Am venit cu Brașovul și avea întârziere, mă rugam la Inexistentul să scoată măcar 3 minute, să prind autobuzul din Barboși... Până la coadă, am fugit la autobuz, era deja în stație, l-am prins la mustață, șoferul vindea bilete |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin Apr 14, 2017 12:17 am | |
| Fir 1 închis între Dedulești și Făurei, se burează. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin Apr 14, 2017 8:00 am | |
| In momentul când, la nivelul UE, s-au stabilit coridoarele pan-europene de transport feroviar din reteaua TEN-T, ar fi putut oficialii din MInisterul Transporturilor roman si cei ai CFR-SA-Infrastructura, sa determine pe oficialii europeni sa traseze un coridor feroviar pan-european din reteaua TEN-T pe traseul magistralelor 700 si 600 (adica pe ruta Bucuresti-Urziceni-Faurei- Tecuci- Crasna- Iasi), in loc de traseul de pe M500 si linia 606 ?
Nu stiu exact cine a decis si cum a decis traseul acestor coridoare pan-europene feroviare TEN-T (daca la deciderea traseului acestor coridoare prin fiecare tara membra a UE au fost consultati ministri transporturilor si directorii companiilor care administreaza infrastructura feroviara din fiecare tara in parte), dar ar fi fost o sansa pentru M700 si M600 in atragerea de fonduri europene pentru modernizarea lor!
In situatia actuala, nu stiu daca se pot obtine fonduri europene pentru reabilitarea/reconstructia M700 si M600 (inclusiv linia Faurei-Tecuci)!
La ce suma s-ar ridica realizarea urmatoarelor lucrari:
-Reabilitarea/reconstructia intregii linii Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Crasna- Vaslui- Grajduri, pentru o VS de 160 km/h
-Electrificarea intregii acestei linii
-Echiparea cu BLA pe intreg acest traseu
-Dublarea intregii linii pe distanta Tecuci Ram. Frunzeasca- Crasna- Iasi |
| | | Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3121 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin Apr 14, 2017 8:49 am | |
| Ar fi o mare minune sa reabiliteze aceasta linie, ei n au fost in stare sa electrifice linia Constanta Mangalia dar nu cred ca vor reabilita M700 ca trenul de la București sa ajungă la Iasi, o sa spună ca nu sunt orase mari, importante de unde sa se urce mulți calatori pe linia actuala se urca calatori din Ploiești Buzau Focșani. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |