Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 08 Mar 2017, 16:18
Ca sa fim corecti, nici ei nu si-au dorit aceasta portiune din magistrala 700. Interesul lor a fost sa preia in portofoliu sectia Urziceni-Ploiesti Sud aducatoare de profit la trenuri de calatori, insa CFR SA dorind sa scape de sectia Faurei-Urziceni a inclus-o la pachet cu sectia Urziceni-Ploiesti Sud. Daca maine CFR SA le-ar face o oferta doar cu sectia Urziceni-Ploiesti cu siguranta RC CF Trans ar renunta fara probleme la Urziceni-Faurei
cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 08 Mar 2017, 17:46
Urziceni Ploiesti aduce profit, dar Faurei Urziceni nu.... Cu Galati, Braila, la Bucuresti si Aeroport.
Cred ca a innebunit lumea...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 08 Mar 2017, 19:11
cardinal a scris:
Urziceni Ploiesti aduce profit, dar Faurei Urziceni nu.... Cu Galati, Braila, la Bucuresti si Aeroport.
Urziceni - Ploieşti are trafic de navetă, e lume cu abonamente acolo, deci călători fideli. Pe când pe Galaţi/Brăila - Bucureşti călătoria e ocazională, cel mult vineri/duminică sunt studenţi, în rest e la noroc, poţi să ai trenul plin sau 15 oameni în el.
_________________ :TTT:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 09 Mar 2017, 13:13
IonutCFR2009 a scris:
dan tm a scris:
Su de ce n-au cazut pina la urma?
E clar ca nu s-au inteles la pret, iar RC CF Trans le-ar fi cerut plata TUI in avans pe 3 ani celor de la CFR Calatori. Dar acum e mai „bine” pentru ei ca dau acces la 3 luni unui marfar... Asta da afacere.
Pai nu e de mirare ca au renuntat cei de la CFR si TFG. Cum poti cere plata in avans pentru un serviciu pe care poate nu-l vei mai presta in viitor.Si pe 3 ani .Oricine manager cu capul pe umeri proceda la fel.Cat despre pretul TUI nu este la fel ca la CFR SA???
gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4257 Data de inscriere : 13/01/2014
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 09 Mar 2017, 15:32
IonutCFR2009 a scris:
dan tm a scris:
Su de ce n-au cazut pina la urma?
E clar ca nu s-au inteles la pret, iar RC CF Trans le-ar fi cerut plata TUI in avans pe 3 ani celor de la CFR Calatori. Dar acum e mai „bine” pentru ei ca dau acces la 3 luni unui marfar... Asta da afacere.
TUI este reglementata prin lege, nu negociata intre gestionarul de infrastructura si operatori, asa cum prevad O.G. nr.12/1998, H.G. nr.581/1998 şi O.G. nr.89/2003 privind alocarea capacităţilor infrastructurii feroviare, tarifarea utilizării infrastructurii feroviare, iar metodologia de calcul a TUI este stabilită în Contractul de activitate al CNCF CFR S.A. incheiat cu Ministerul Transporturilor.
De asemenea nu exista optiunea pentru un gestionar de infrastructura de a impune plata in avans a TUI de catre un operator.
Asa cum am mai spus cu alte ocazii: discutiile serioase pornesc dupa informarea preopinentilor privind legislatia care guverneaza domeniul feroviar, altfel ele raman in sfera anecdoticului sau a dorintelor fanteziste. Exclud, desigur, reaua vointa - e un forum pentru pasionati si pasiunea nu are rea vointa
gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4257 Data de inscriere : 13/01/2014
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 09 Mar 2017, 15:46
IonutCFR2009 a scris:
Ca sa fim corecti, nici ei nu si-au dorit aceasta portiune din magistrala 700. Interesul lor a fost sa preia in portofoliu sectia Urziceni-Ploiesti Sud aducatoare de profit la trenuri de calatori, insa CFR SA dorind sa scape de sectia Faurei-Urziceni a inclus-o la pachet cu sectia Urziceni-Ploiesti Sud. Daca maine CFR SA le-ar face o oferta doar cu sectia Urziceni-Ploiesti cu siguranta RC CF Trans ar renunta fara probleme la Urziceni-Faurei
Inchirierea unei sectii se face pe o perioada de cativa ani, fara ca gestionarul d einfrastructura sa aibe garantia de la operatori a operarii unui numar de trenuri (marfa, calatori, privat, stat), astfel ca incumba un element de risc ridicat, prin dificultatea de a cuantifica traficul viitor. Astfel, cand o decizie ilogica se ia dpdv legislativ ( de ex schimbarea modului d eacordare a subventiei pentru operatori ii fac pe acestia sa renunte la anumite rute) sau operational ( de ex traficul este redirectionat pe alte sectii fara ratiuni comerciale sau operationale serioase, previzibile), planul de afaceri al gestionaruluyi d einfrastructura este afectat serios, cateodata iremediabil, cum a fost cazul cand RT s-a retras de pe sectii de circulatie in 2015 iar RCCF a trebbui sa returneze sectiile la CFR, astfel incat unele nu au nici acum trafic feroviar.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 10 Mar 2017, 13:39
O intrebare legata de M700.
Din ce am vazut, aceasta este electrificata (adica exista fir de contact) intre statia Bucuresti Nord- Halta depoul Bucuresti Triaj h!
Care a fost ratiunea electrificarii M700 pe aceasta scurta portiune , mai ales ca aceasta scurta portiune electrificata a M700 se termina intr-o halta, deci nu cred ca au circulat vreodata trenuri cu tractiune electrica pe M700, intre statia Bucuresti Nord si Halta Depoul Bucuresti Triaj h. ?!
In Mersul trenurilor 1988/1989, la M700, apare mentiunea- Bucuresti Nord- Mogosoaia= linie electrificata!
Sa fi fost cumva electrificata inainte de 1989 si portiunea Halta Depoul Bucuresti Triaj h.- Mogosoaia si dupa 1990 sa se fi desfiintat electrificarea pe aceasta portiune ? (Desi nu cred aceasta varianta, deoarece macar stalpii de beton tot ar fi ramas in teren, ori din videoclipurile si imaginile vazute, nu exista vreo urma ca ar fi existat vreodata stalpi pentru sustinerea unei ipotetice linii de contact intre Depoul Bucuresti Triaj h. si Mogosoaia, pe M700!).
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 10 Mar 2017, 13:48
Si din cate am inteles, viitoarea cale ferata spre aeroportul Otopeni (care cel mai probabil va fi electrificata), se va ramifica din M700 undeva intre statia Mogosoaia si halta Odaile h (inainte de halta)! Deci sa speram ca, macar cu aceasta ocazie, cel putin pana in statia Balotesti, M700 va fi electrificata in zona Bucurestiului.
Si când se spera ca va fi terminat si pasajul feroviar peste Soseaua Bucuresti- Targoviste ? Acesta va aveea tot 3 fire de cale ferata, ca si fostul pasaj ? (Fostul pasaj aveea Un fir al centurii feroviare intre Mogosoaia- Ram. Post Colentina, Un fir al M700, si Un fir de cale ferata industriala care ajungea pana la intreprinderea Bere- Bauturi).
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 10 Mar 2017, 14:49
Fii realist, nu se va face nimic. Electrificare? Dar unde te crezi? In Japonia? ).
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 10 Mar 2017, 16:36
E electrificată până la Pajura Hm. Mai departe din Dep. Bucureşti Triaj h. nu e nicio electrificare, dar era în plan dublarea şi electrificarea până la Mogoşoaia, pentru ca trenurile formate în Bucureşti Triaj să nu mai ocolească prin Buciumeni pentru a ajunge pe Centură (nu se punea pe atunci problema ca marfa să o ia prin Băneasa). Dar după ce subtraversarea lui M1000 a fost grav avariată de inundaţii la începutul anilor '90, proiectul a fost abandonat.
_________________ :TTT:
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 10 Mar 2017, 20:34
Linia 700 oricum era pregătită pentru dublare într-o primă fază pe distanța Mogoșoaia - Rușețu. Se observă cu ușurință că atât terasamentul, cât și podurile și supratraversarea dinaintea stației Armășești sunt pentru linie dublă. Podul ăla șubred de la Rușețu de exemplu a fost gândit pentru linie dublă. Probabil că ar fi avut loc dublarea cândva la începutul anilor 90 dacă nu avea loc Revoluția. De electrificare nu cred că poate fi vorba.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 10 Mar 2017, 20:39
Pai in 1990 exista in racord direct (electrificat) intre Bucuresti-Triaj si statia Mogosoaia!
Este vorba de linia (care atunci era linie simpla electrificata), pe urmatorul traseu: Fosta Grupa A1 si Grupa B2 Bucuresti Triaj----- Grupa D2 Triaj (cea situate la sud de depoul din triaj)------ Ram. Post Giulesti------- Ram . Post Colentina (locul unde practic se intra in centura feroviara)----- pasajul pe sub liniile Bucuresti Nord- Chitila------Pasajul pe sub Soseaua Chitila------Pasajul pe sub Soseaua de Centura-----Podul feroviar peste Lacul Straulesti (locul de unde calea ferata de centura si M700 merg parallel pana in statia Mogosoaia)------Locul de unde incepe sa mearga parallel si linia ferata industrial care venea dinspre fabrica "Bere-Bauturi"-------Pasajul peste Soseaua Bucuresti-Targoviste------Statia Mogosoaia.
Deci asadar in 1990 se putea ajunge din triajul Bucuresti direct in statia Mogosoaia, cu tractiune electrica (dar e adevarat- pe cale simpla).
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 10 Mar 2017, 21:13
mielutu zburator a scris:
Linia 700 oricum era pregătită pentru dublare într-o primă fază pe distanța Mogoșoaia - Rușețu. Se observă cu ușurință că atât terasamentul, cât și podurile și supratraversarea dinaintea stației Armășești sunt pentru linie dublă.
Nu era niciun plan, planul era pentru a se dubla complet linia Ploieşti - Urziceni, care s-ar fi racordat un pic diferit faţă de cum se racordează acum. Probabil după aceea s-ar fi făcut şi restul M700, dar în lipsa unor volume mari de marfă, nu s-au grăbit.
ldh80 a scris:
exista in racord direct (electrificat) intre Bucuresti-Triaj si statia Mogosoaia!
Ăla era fir diferit, aşa că atunci când a fost avariat de inundaţii, a fost închis. Dar dacă o fi apucat să fie terminat sau nu, asta nu mai ştiu.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 10 Mar 2017, 21:41
Mogosoaia-Armasesti este amplasamentul realizat pentru fir dublu, podetele au lucrari pentru linie dubla si e vizibil clar ca s-a dorit pe viitor dublarea.
Cu ce materiale s-au scos de pe 800 se putea face 700 la standarde super bune Bucuresti-Faurei cu fir simplu dar electrificat de 120-140 din fonduri propri cu oameni de la CFR SA dar la noi nu prea se mai face nimic aia e buba si problema ca multe traverse din 800 scoase se puteau refolosi in 700 si stalpii de la electrificare.
_________________
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 10 Mar 2017, 22:00
Dr2005 a scris:
mielutu zburator a scris:
Linia 700 oricum era pregătită pentru dublare într-o primă fază pe distanța Mogoșoaia - Rușețu. Se observă cu ușurință că atât terasamentul, cât și podurile și supratraversarea dinaintea stației Armășești sunt pentru linie dublă.
Nu era niciun plan, planul era pentru a se dubla complet linia Ploieşti - Urziceni, care s-ar fi racordat un pic diferit faţă de cum se racordează acum. Probabil după aceea s-ar fi făcut şi restul M700, dar în lipsa unor volume mari de marfă, nu s-au grăbit.
ldh80 a scris:
exista in racord direct (electrificat) intre Bucuresti-Triaj si statia Mogosoaia!
Ăla era fir diferit, aşa că atunci când a fost avariat de inundaţii, a fost închis. Dar dacă o fi apucat să fie terminat sau nu, asta nu mai ştiu.
Pai mergi pe teren.
Nu sint doua fire pe care balteste apa dar care, culmea, au TMV pe sub linia 1000? semnale de iesire in directia Mogosoaia din triaj
se unesc undeva ca in Mogosoaia ajunge doar unul
si in filmul de pe pagina cealalta se vede la 22.44 un semnal pe firul electrificat care vine din triaj.
aici se vede bine firul Mogosoaia -Triaj.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)