|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 02 Aug 2015, 18:58 | |
| Problema a apărut când a venit MFP şi a întrebat ,,de ce trenul X opreşte în 2 staţii între A şi B şi trenul Y opreşte în 10 staţii şi ambele sunt regio şi iau subvenţie de regio?" Aşa că s-a venit cu o soluţie de diferenţiere a lor dpdv al subvenţiei. După cum puteţi vedea, călătorii oricum nu au fost afectaţi, cel puţin deocamdată. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 02 Aug 2015, 19:00 | |
| Acum 2 saptamani nu erau bagate in sistem tarife de R la aceste IR, Gica contra, ia verifica in sistem si vezi ca aceste IR sunt trecute cu negru nu cu rosu, sunt tarifate R si poti cumpara bilete de la automat si on-line la tarife de Regio. La inceput cand au facut modificarea din R in IR erau tarifate conform rangului de IR dar au bagat la toate ce am zis mai sus, sunt IR tarifate R si poti cumpara bilete de unde vrei. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 02 Aug 2015, 19:37 | |
| Inteleg ca am ajuns in situatia in care Mersul Trenurilor este facut de Ministerul Finantelor... Asa se intampla cand la Ministerul Transporturilor sunt personaje incompetente, ca defunctul domn Rus - ma indoiesc ca a mers vreodata cu trenul si ca poate sa faca deosebirea intre R si IC, face parte probabil din cei care cred ca R vine de la Rapid... Trenul IR 1836 Cluj Napoca-Bucuresti este tarifat Regio pe intreaga distanta, asa cum este normal, avand mers de Regio cu oprire in aproape toate haltele de pe traseu. El este IR numai datorita distantei parcurse de peste 230 de km...Si biletul nu il voi lua din Zalau, ci din Bucuresti. Daca mi se permite evident... Apropo, ma intreb de unde s-a ajuns la aceasta limita de 230 km, de ce nu 276 sau 317 km...Alta tampenie marca Rus (cred ca l-a depasit si pe Sova la incompetenta). Daca tot era pus pe limitari - atunci trenurile IR de ce nu au primit si ele o limitare, de pilda sa circule pe distante mai mari de 100 de km? Incompetenta si interese de tip mafiot, probabil ca unii baieti destepti cu interese in zona dubelor i-au varat sus-numitului domn acel Ordin 723/2015 sub nas si el l-a semnat, oricum nu ii mai pasa ca deja demisionase si habar nu avea despre ce era vorba in el. Pai atunci noul Mers sa fie facut la Ministerul Finantelor si aplicat de Ministerul Transporturilor ca sa stim o treaba. |
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5641 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 02 Aug 2015, 20:49 | |
| Legat de distanta prevazuta pentru trenurile Regio, cred ca tinta finala a fost de 250 km, deoarece textul Ordonantei prevede urmatoarele: "Asigură condiţii de transport pentru arii geografice restrânse, distanţa maximă de circulaţie fiind de 230 km +/-10%, sau prima staţie de cale ferată dacă se depăşeşte această distanţă" |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 07:09 | |
| Am primit in sfarsit raspuns de la CFR la intrebarea privind trenurile R devenite IR cu numele de la 1 August 2015.
Asa cred ca se lamureste si problema de unde se pot achizitiona bilete la aceste trenuri - de oriunde.
"Începând cu data de 1 august 2015, conform legislaţiei în vigoare (OMT 723/ 4.06.2015), anumite trenuri Regio au devenit trenuri InterRegio, acele trenuri care în mersul de tren al anilor anteriori au fost InterRegio. CFR Călători a luat măsuri astfel încât transformarea trenurilor Regio în trenuri InterRegio să nu influenţeze preţul biletelor/abonamentelor pentru călătorii care merg pe rutele unde trenurile îşi schimbă rangul. Biletele de călătorie la trenurile devenite IR pot fi cumpărate la tarif de tren Regio de la casele de bilete din stațiile și agențiile CFR Călători, de la automatele de bilete din stații și online prin serviciul “Cumparare bilete CFR online”. Tarifele de tren Regio, cu rezervare opțională, vor fi aplicate numai la legitimatiile de călătorie valabile la clasa a 2-a."
Din ultima fraza sa inteleg ca de exemplu cei ce au cartea VSD sau Cardul TrenPlus nu beneficiaza de tarifele de Regio? Intreb de curiozitate, nu am asa ceva ca nu merg atat de des cu trenul ca sa merite.
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 09:06 | |
| Asta e doar inceputul. Sa vedeti de la noul mers cum o sa dispara, si nimeni nu o sa mai tina minte de aceste "oferte". |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 09:08 | |
| Biletele de bicicletă la aceste trenuri costă 10 lei, nu 5 ca la R _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 11:04 | |
| - 92Dragos a scris:
- Asta e doar inceputul. Sa vedeti de la noul mers cum o sa dispara, si nimeni nu o sa mai tina minte de aceste "oferte".
Nu e niciun inceput. De la noul mers unele vor ramane IR altele vor deveni R cu acele opriri de 70% cat cere acel ordin. De ce spun asta ? Pentru ca am mai dat exemplu si o sa mai dau odata. Pana la data de 31 iulie la trenul R 5024 PL.Sud-Buc.Basarab din Prahova h si Crivina intr-o zi normala de saptamana din cursul anului scolar se urcau vreo 100-120 iar de la noul mers daca acest tren va ramane IR fara acele oferte no sa-si permita nimeni sa plateasca dublu. Tarife : Prahova h - Buc.Nord = Regio 147 lei, IR 283,50 lei Crivina - Buc.Nord = Regio 115,50 lei, IR 231 lei deci tarifele sunt duble fara de Regio. Pentru elevi avem la Regio din Prahova 73,50 lei si 57,75 lei pentru cei din Crivina iar la IR nu avem tarife, probabil ca statul sau Ministerul Educatiei sau cine so ocupa de plata nu plateste decat pentru Regio, deci din start acest tren nu are cum sa ramana IR 1852 PL.Sud-Buc.Basarab de la noul mers. Solutia este una simpla care nu trebuie sa ai liceu de transport, facultate si master trebuie adaugat inca 2-3 opriri si lasat Regio ca daca il faci IR si bagi acele tarife promotionale de R ori iese un ghiveci total ori sunt uni bolnavi cu capul. Daca acest tren devine IR ca toate celelalte fara acele oferte din start iti bati joc de elevi si de restul navetistilor daca i pui sa cumpere abonamente la IR iar la intoarcere vor veni cu R ca nu vor avea IR care sa opreasca si la Prahova halta. Cum am spus problema e foarte simpla nu are rost ca la aceeasi ora sa plece 5 trenuri IR in aceeasi directie diferenta sa fie la confort, lasi cum a fost de ani de zile 5024 tren Regio si e multumita toata lumea. In plus de unde poti sa cumperi abonament la Regio dintr-o halta fara case de bilete ? Bine ca nici la Regio nu ai de unde cumpara trebuie sa te duci la Crivina. Eu spun ca de la noul mers vor fi cateva variante : 1. Trenurile IR cu tarife de IR fara oferte promotionale. 2. ANumite trenuri IR vor redeveni Regio dar cu acele opriri in baza acelui minim 70%. 3. Trenurile IR lasate cu opriri prin halte si toate catunele cu oferte de REgio. - Dr2005 a scris:
- Biletele de bicicletă la aceste trenuri costă 10 lei, nu 5 ca la R
Pai in cazul asta nici Cartea VSD nu este valabila la aceste trenuri, dar daca spui ca biletele de elev se vand cu 50% ce facem atunci nu cumva suna a discriminare ? E un adevarat haos ce se intampla la CFR pana la noul mers, sper ca de la noul mers prostia sa mai piarda din teren. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 11:25 | |
| 230 km pe mine ma duce cu gandul la distanta Bucuresti Galati |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 12:30 | |
| Mai bine s-ar reveni la vechile denumiri, respectiv rapid,accelerat,personal,cursa cu taxare in functie de rang. Sa existe cate un rapid din Bucuresti catre Timisoara,Cluj,Iasi,Constanta cu opriri doar in resedinte de judet,apoi acceleratele pe distante lungi cu opririle actuale ale IR,personale intre diferite orase pe distante lungi si medii si trenuri cursa pentru navetisti in cadrul aceluiasi judet sau intre judete limitrofe. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 13:08 | |
| - bobi a scris:
- Mai bine s-ar reveni la vechile denumiri, respectiv rapid,accelerat,personal,cursa cu taxare in functie de rang.
Sa existe cate un rapid din Bucuresti catre Timisoara,Cluj,Iasi,Constanta cu opriri doar in resedinte de judet,apoi acceleratele pe distante lungi cu opririle actuale ale IR,personale intre diferite orase pe distante lungi si medii si trenuri cursa pentru navetisti in cadrul aceluiasi judet sau intre judete limitrofe. Suntem in UE si trebuie sa avem aceleasi ranguri la trenurile de calatori ca si restul statelor membre (InterCity, InterRegio, Regio) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 13:24 | |
| Trenurile IC pot fi inlocuite cu trenuri Express cum erau cele din mersul 95 96 E21 3x 4x 5x Si in Franta vad ca e o problema cu trenurile IC de lung parcurs cu garnitura clasica se vor inlocuite cu rame Alstom mai economice la fel si in Germania se vor inlocui cu rame ICx |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 14:40 | |
| Astazi circula din nou trenul care strabate cei mai multi km din Romania, 1.007 de la Satu Mare la Constanta prin Valea Lui Mihai - Oradea - Cluj.Napoca - Brasov -Buc.Nord si retur.
IR 1934 ( 12934 ) Satu.Mare ( 17:55 ) - Buc.Nord ( 09:39-10:50 ) - Constanta ( 13:22 ) IR 1741 ( 12741 ) Constanta ( 16:00 ) - Buc.Nord ( 18:16-18:35 ) - Satu.Mare ( 09:40 )
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 16:24 | |
| Mai bine asa cum e acum, ramane asa(oricum asa ramane) IR si R iar IC nu avem nevoie ca nu are pe unde sa circule iar tarifarea sa fie unica. Tabelul corespunzator rangului de Regio sa fie si la IR iar locul sa fie 10 lei pana in 250 km si 15/20 peste 250 km, pe distanta 1-100 km locul sa fie optional, si gata, e cel mai simplu, se termina si cu ofertele lu' Papuc, ca au inebunit oamenii, la trenul x e oferta, la trenul y nu este oferta, pe relatia A-B este oferta pe relatia C-D nu este oferta, ce atata ameteala? Tariful asta unic si diferenta sa fie la loc, simplu. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 04 Aug 2015, 16:56 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- bobi a scris:
- Mai bine s-ar reveni la vechile denumiri, respectiv rapid,accelerat,personal,cursa cu taxare in functie de rang.
Sa existe cate un rapid din Bucuresti catre Timisoara,Cluj,Iasi,Constanta cu opriri doar in resedinte de judet,apoi acceleratele pe distante lungi cu opririle actuale ale IR,personale intre diferite orase pe distante lungi si medii si trenuri cursa pentru navetisti in cadrul aceluiasi judet sau intre judete limitrofe. Suntem in UE si trebuie sa avem aceleasi ranguri la trenurile de calatori ca si restul statelor membre (InterCity, InterRegio, Regio) O mare prostie,nu cred totusi ca UE ne-a impus acest lucru. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |