Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

In jos 
+54
alex1987
billy752-istu
Theijs
mureseanu_976
adytm
bubu
NicuS
traian
marius_catalin84
COSTACHE MIHAIL
Mihay
mariuscfrbucuresti
Luna
ldh.ro
Jhonyla
Teodor
riciu
gabrielcr
florin.lifticariu
cristy79
DUAL
qew00
Katalyn
Norbi
cristi CFR
alex.alexus.tm
lifetec
ATM
baiazid
Sabik
Adrian78
alliens
decward
marius664
alex.barac.5
florin29sv
Razvan Tudor
user dezactivat...
Dr2005
bobi
razvan - trenuri
dan tm
j o a n t a
mielutu zburator
Adirmvl
Vitosa
cfr500
92Dragos
Nesebar
cardinal
AndiCFR
ALEXCFR
IonutCFR2009
Andrey_tm
58 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 34 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeDum 02 Aug 2015, 18:58

Problema a apărut când a venit MFP şi a întrebat ,,de ce trenul X opreşte în 2 staţii între A şi B şi trenul Y opreşte în 10 staţii şi ambele sunt regio şi iau subvenţie de regio?" Aşa că s-a venit cu o soluţie de diferenţiere a lor dpdv al subvenţiei. După cum puteţi vedea, călătorii oricum nu au fost afectaţi, cel puţin deocamdată.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeDum 02 Aug 2015, 19:00

Acum 2 saptamani nu erau bagate in sistem tarife de R la aceste IR, Gica contra, ia verifica in sistem si vezi ca aceste IR sunt trecute cu negru nu cu rosu, sunt tarifate R si poti cumpara bilete de la automat si on-line la tarife de Regio.
La inceput cand au facut modificarea din R in IR erau tarifate conform rangului de IR dar au bagat la toate ce am zis mai sus, sunt IR tarifate R si poti cumpara bilete de unde vrei.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeDum 02 Aug 2015, 19:37

Inteleg ca am ajuns in situatia in care Mersul Trenurilor este facut de Ministerul Finantelor... Asa se intampla cand la Ministerul Transporturilor sunt personaje incompetente, ca defunctul domn Rus - ma indoiesc ca a mers vreodata cu trenul si ca poate sa faca deosebirea intre R si IC, face parte probabil din cei care cred ca R vine de la Rapid...

Trenul IR 1836 Cluj Napoca-Bucuresti este tarifat Regio pe intreaga distanta, asa cum este normal, avand mers de Regio cu oprire in aproape toate haltele de pe traseu. El este IR numai datorita distantei parcurse de peste 230 de km...Si biletul nu il voi lua din Zalau, ci din Bucuresti. Daca mi se permite evident...What a Face

Apropo, ma intreb de unde s-a ajuns la aceasta limita de 230 km, de ce nu 276 sau 317 km...Alta tampenie marca Rus (cred ca l-a depasit si pe Sova la incompetenta). Daca tot era pus pe limitari - atunci trenurile IR de ce nu au primit si ele o limitare, de pilda sa circule pe distante mai mari de 100 de km? Incompetenta si interese de tip mafiot, probabil ca unii baieti destepti cu interese in zona dubelor i-au varat sus-numitului domn acel Ordin 723/2015 sub nas si el l-a semnat, oricum nu ii mai pasa ca deja demisionase si habar nu avea despre ce era vorba in el.

Pai atunci noul Mers sa fie facut la Ministerul Finantelor si aplicat de Ministerul Transporturilor ca sa stim o treaba.
Sus In jos
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member
Mihay


Numarul mesajelor : 296
Varsta : 46
Localizare : Constanta
Reputatie : 5641
Data de inscriere : 19/04/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeDum 02 Aug 2015, 20:49

Legat de distanta prevazuta pentru trenurile Regio, cred ca tinta finala a fost de 250 km, deoarece textul Ordonantei prevede urmatoarele: "Asigură condiţii de transport pentru arii geografice restrânse, distanţa maximă de circulaţie fiind de 230 km +/-10%, sau prima staţie de cale ferată dacă se depăşeşte această distanţă"
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 07:09

Am primit in sfarsit raspuns de la CFR la intrebarea privind trenurile R devenite IR cu numele de la 1 August 2015.

Asa cred ca se lamureste si problema de unde se pot achizitiona bilete la aceste trenuri - de oriunde.

"Începând cu data de 1 august 2015, conform legislaţiei în vigoare (OMT 723/ 4.06.2015), anumite trenuri Regio au devenit trenuri InterRegio, acele trenuri care în mersul de tren al anilor anteriori au fost InterRegio.
CFR Călători a luat măsuri astfel încât transformarea trenurilor Regio în trenuri InterRegio să nu influenţeze preţul biletelor/abonamentelor pentru călătorii care merg pe rutele unde trenurile îşi schimbă rangul.
Biletele de călătorie la trenurile devenite IR pot fi cumpărate la tarif de tren Regio de la casele de bilete din stațiile și agențiile CFR Călători, de la automatele de bilete din stații și online prin serviciul “Cumparare bilete CFR online”.
Tarifele de tren Regio, cu rezervare opțională, vor fi aplicate numai la legitimatiile de călătorie valabile la clasa a 2-a."

Din ultima fraza sa inteleg ca de exemplu cei ce au cartea VSD sau Cardul TrenPlus nu beneficiaza de tarifele de Regio?
Intreb de curiozitate, nu am asa ceva ca nu merg atat de des cu trenul ca sa merite.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 24/05/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 09:06

Asta e doar inceputul. Sa vedeti de la noul mers cum o sa dispara, si nimeni nu o sa mai tina minte de aceste "oferte".

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Cats_zpsc4hgwatz

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Cats11
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 09:08

Biletele de bicicletă la aceste trenuri costă 10 lei, nu 5 ca la R Sad

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 11:04

92Dragos a scris:
Asta e doar inceputul. Sa vedeti de la noul mers cum o sa dispara, si nimeni nu o sa mai tina minte de aceste "oferte".

Nu e niciun inceput. De la noul mers unele vor ramane IR altele vor deveni R cu acele opriri de 70% cat cere acel ordin. De ce spun asta ? Pentru ca am mai dat exemplu si o sa mai dau odata. Pana la data de 31 iulie la trenul R 5024 PL.Sud-Buc.Basarab din Prahova h si Crivina intr-o zi normala de saptamana din cursul anului scolar se urcau vreo 100-120 iar de la noul mers daca acest tren va ramane IR fara acele oferte no sa-si permita nimeni sa plateasca dublu.

Tarife :

Prahova h - Buc.Nord = Regio 147 lei, IR 283,50 lei
Crivina - Buc.Nord = Regio 115,50 lei, IR 231 lei deci tarifele sunt duble fara de Regio.

Pentru elevi avem la Regio din Prahova 73,50 lei si 57,75 lei pentru cei din Crivina iar la IR nu avem tarife, probabil ca statul sau Ministerul Educatiei sau cine so ocupa de plata nu plateste decat pentru Regio, deci din start acest tren nu are cum sa ramana IR 1852 PL.Sud-Buc.Basarab de la noul mers.

Solutia este una simpla care nu trebuie sa ai liceu de transport, facultate si master trebuie adaugat inca 2-3 opriri si lasat Regio ca daca il faci IR si bagi acele tarife promotionale de R ori iese un ghiveci total ori sunt uni bolnavi cu capul. Daca acest tren devine IR ca toate celelalte fara acele oferte din start iti bati joc de elevi si de restul navetistilor daca i pui sa cumpere abonamente la IR iar la intoarcere vor veni cu R ca nu vor avea IR care sa opreasca si la Prahova halta.

Cum am spus problema e foarte simpla nu are rost ca la aceeasi ora sa plece 5 trenuri IR in aceeasi directie diferenta sa fie la confort, lasi cum a fost de ani de zile 5024 tren Regio si e multumita toata lumea. In plus de unde poti sa cumperi abonament la Regio dintr-o halta fara case de bilete ? Bine ca nici la Regio nu ai de unde cumpara trebuie sa te duci la Crivina.

Eu spun ca de la noul mers vor fi cateva variante :

1. Trenurile IR cu tarife de IR fara oferte promotionale.
2. ANumite trenuri IR vor redeveni Regio dar cu acele opriri in baza acelui minim 70%.
3. Trenurile IR lasate cu opriri prin halte si toate catunele cu oferte de REgio.

Dr2005 a scris:
Biletele de bicicletă la aceste trenuri costă 10 lei, nu 5 ca la R Sad

Pai in cazul asta nici Cartea VSD nu este valabila la aceste trenuri, dar daca spui ca biletele de elev se vand cu 50% ce facem atunci nu cumva suna a discriminare ?

E un adevarat haos ce se intampla la CFR pana la noul mers, sper ca de la noul mers prostia sa mai piarda din teren.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 11:25

230 km pe mine ma duce cu gandul la distanta Bucuresti Galati
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 06/05/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 12:30

Mai bine s-ar reveni la vechile denumiri, respectiv rapid,accelerat,personal,cursa cu taxare in functie de rang.
Sa existe cate un rapid din Bucuresti catre Timisoara,Cluj,Iasi,Constanta cu opriri doar in resedinte de judet,apoi acceleratele pe distante lungi cu opririle actuale ale IR,personale intre diferite orase pe distante lungi si medii si trenuri cursa pentru navetisti in cadrul aceluiasi judet sau intre judete limitrofe.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 13:08

bobi a scris:
Mai bine s-ar reveni la vechile denumiri, respectiv rapid,accelerat,personal,cursa cu taxare in functie de rang.
Sa existe cate un rapid din Bucuresti catre Timisoara,Cluj,Iasi,Constanta cu opriri doar in resedinte de judet,apoi acceleratele pe distante lungi cu opririle actuale ale IR,personale intre diferite orase pe distante lungi si medii si trenuri cursa pentru navetisti in cadrul aceluiasi judet sau intre judete limitrofe.

Suntem in UE si trebuie sa avem aceleasi ranguri la trenurile de calatori ca si restul statelor membre (InterCity, InterRegio, Regio)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 13:24

Trenurile IC pot fi inlocuite cu trenuri Express cum erau cele din mersul 95 96 E21 3x 4x 5x
Si in Franta vad ca e o problema cu trenurile IC de lung parcurs cu garnitura clasica se vor inlocuite cu rame Alstom mai economice la fel si in Germania se vor inlocui cu rame ICx
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 14:40

Astazi circula din nou trenul care strabate cei mai multi km din Romania, 1.007 de la Satu Mare la Constanta prin Valea Lui Mihai - Oradea - Cluj.Napoca - Brasov -Buc.Nord si retur.

IR 1934 ( 12934 ) Satu.Mare ( 17:55 ) - Buc.Nord ( 09:39-10:50 ) - Constanta ( 13:22 )
IR 1741 ( 12741 ) Constanta ( 16:00 ) - Buc.Nord ( 18:16-18:35 ) - Satu.Mare ( 09:40 )

Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 16:24

Mai bine asa cum e acum, ramane asa(oricum asa ramane) IR si R iar IC nu avem nevoie ca nu are pe unde sa circule iar tarifarea sa fie unica. Tabelul corespunzator rangului de Regio sa fie si la IR iar locul sa fie 10 lei pana in 250 km si 15/20 peste 250 km, pe distanta 1-100 km locul sa fie optional, si gata, e cel mai simplu, se termina si cu ofertele lu' Papuc, ca au inebunit oamenii, la trenul x e oferta, la trenul y nu este oferta, pe relatia A-B este oferta pe relatia C-D nu este oferta, ce atata ameteala? Tariful asta unic si diferenta sa fie la loc, simplu.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 06/05/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitimeMar 04 Aug 2015, 16:56

IonutCFR2009 a scris:
bobi a scris:
Mai bine s-ar reveni la vechile denumiri, respectiv rapid,accelerat,personal,cursa cu taxare in functie de rang.
Sa existe cate un rapid din Bucuresti catre Timisoara,Cluj,Iasi,Constanta cu opriri doar in resedinte de judet,apoi acceleratele pe distante lungi cu opririle actuale ale IR,personale intre diferite orase pe distante lungi si medii si trenuri cursa pentru navetisti in cadrul aceluiasi judet sau intre judete limitrofe.

Suntem in UE si trebuie sa avem aceleasi ranguri la trenurile de calatori ca si restul statelor membre (InterCity, InterRegio, Regio)


O mare prostie,nu cred totusi ca UE ne-a impus acest lucru.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
Sus 
Pagina 21 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 34 ... 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: