Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 18 Dec 2016, 15:14
Faina captura.Locatia lui 1891 este in Slatina,langa fostul liceu Constructii(Ion Mincu)actualul Palat al Copiilor nu?
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 18 Dec 2016, 19:35
Doamne ajuta sa il lase permanent la vagoane. Asta insemnand doamne ajuta sa mai pice niste Desiro in iarna asta pentru a garanta compunerea acestui tren pe termen lung. Ce tot trebuie sa bage pe gat numai Desiro pe 901 la toate trenurile?
M-am intors azi cu 1894. Spre surprinderea mea, ca n-am mai mers de mai bine de 2 ani cu aceasta pereche de trenuri 1891/1894, pot sa zic ca sambata dimineata si duminica dupa amiaza are ceva lume. Majoritatea am primit locuri in vagonul 2 si era plin acest vagon la 1894, dar si in vagonul 1 erau ceva suflete.
Asa cum am mai mentionat in alte randuri: parcurge o distanta similara Bucuresti - Galati, durata tot cam aia, tariful e de IR, perechea 1891/1894 nu are de atasat/detasat grupe (pentru Curtea de Arges dimineata se poate trimite AM si de la alte trenuri cu Desiro, vad ca 1781 nu mai e oficial cursa directa, iar 1891 daca ar fi fost cu Desiro poate el ar fi lasat un AM in Pitesti de la mersul nou - insa pot aranja oricand alte turnusuri, cum de altfel au facut-o actualmente si ar putea ramane si oficial).
Concluzia e ca i se preteaza o asa compunere permanent. Eventual sa-i mai puna un vagon cls 2 si inca unul cls 1 (ca tot sunt destule babaciuni cu gratuitati si auzeam nasii la peron, le spuneau cu regret ca n-are trenul clasa 1, desi e oricum peste clasa 1 de rasul curcilor de la Desiro), poate cu timpul ar veni mai multi duminica, mai ales studentii care-s satui de aglomeratie la "sagetile" ieftine de seara, iar cu reducerile lor (cupoane) cred ca le-ar conveni pentru un plus de confort (daca ar sti ca exista si trenuri mai ca lumea), fiindca la bilet intreg ramane totusi scump, indiferent de compunere. Eu am TrenPlus si-mi convine, altfel nu prea as sta sa cumpar anticipat pe o ruta scurta de 108 km. Cumparand online ajung la aproximativ 26 lei. Nu e chiar rau fata de vreo 35 lei.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 18 Dec 2016, 19:55
La BC a mai venit un Desiro de la R8, înlocuind garnitura cu 2 vagoane care mergea la Giurgiu. Când o mai veni un Desiro de la R8, oare pe ce tren va intra?
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 18 Dec 2016, 20:03
Dr2005 a scris:
La BC a mai venit un Desiro de la R8, înlocuind garnitura cu 2 vagoane care mergea la Giurgiu. Când o mai veni un Desiro de la R8, oare pe ce tren va intra?
Dragos un drum de 5 ore cu Desiro e cam groaznic eu zic sa lase trenurile Bucuresti-Pitesti-Craiova Iasi-Galati Baia Mare-Timisioara cu loc-vagoane bine GMurile sunt depasite nu sunt potrivite
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 18 Dec 2016, 20:11
Cap-coada Bucuresti - Craiova prin Pitesti nu prea va merge nimeni, dar e bun pentru cei din Slatina (studenti, ca ei ar reprezenta grosul), avand in vedere ca ei duminica nu au trenuri de seara cu oferte pentru intoarcere (alea cu oferte sunt doar dimineata foarte devreme), macar sa primeasca un tren mai ca lumea decat conditii de tramvai.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum 18 Dec 2016, 23:49
AeroX a scris:
Cap-coada Bucuresti - Craiova prin Pitesti nu prea va merge nimeni,
Eu merg Bucuresti-Craiova prin Pitesti si chiar caut sa merg doar asa ca nu sufar campul ala prin Teleorman.
Acum 2 saptamani am venit cu 1836 din Cluj si el merge la Bucuresti dar am coborat in Craiova si am luat 9012 la Pitesti apoi 9022 la Bucuresti si asta doar pentru simplul fapt ca nu imi place zona Rosiori.
_________________
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 19 Dec 2016, 00:08
Kapпaтй a scris:
AeroX a scris:
Cap-coada Bucuresti - Craiova prin Pitesti nu prea va merge nimeni,
Eu merg Bucuresti-Craiova prin Pitesti si chiar caut sa merg doar asa ca nu sufar campul ala prin Teleorman.
Acum 2 saptamani am venit cu 1836 din Cluj si el merge la Bucuresti dar am coborat in Craiova si am luat 9012 la Pitesti apoi 9022 la Bucuresti si asta doar pentru simplul fapt ca nu imi place zona Rosiori.
E vorba de calatorii obisnuiti, nu pasionatii ...
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 19 Dec 2016, 00:10
Calculatorul si statistica nu se face diferentiat, acolo apare ca pe ruta Bucuresti-Craiova se folosesc ambele rute.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 19 Dec 2016, 09:16
Aceeaşi statistică poate să arate şi câţi călători merg pe ambele variante, mai ales că xSell generează lunar rapoarte în format xlsx cu toate biletele vândute. E absolut normal ca grosul călătorilor să fie pe 900, pe unde drumul durează mai puţin şi sunt trenuri aproape din oră în oră.
_________________ :TTT:
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 19 Dec 2016, 09:48
Nu zic, M901 e mai frumoasa, dar noaptea nu prea mai contează. Eu am mai văzut vara asta care a trecut calatori ceva mai multi Craiova - Bucuresti la IR 1890 încât venea deja cu toate locurile date pana la Pitesti. Vara e altfel...se mai plimba lumea. Plus ca era vorba si de un tren de dimineata. Poate voiau sa plece de dimineață pentru legatura in București spre litoral. E oricum nasol ca nu s-a gândit electrificarea si sporirea vitezei pe aceasta linie decât sa aleagă intentionat un drum nou mai scurt. Fiindcă una e sa legi Bucurestiul prin Pitesti si Slatina fata de Craiova, Timisoara, alta e prin Rosiori...Caracal
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 19 Dec 2016, 10:20
Linia Bucureşti - Roşiori - Craiova s-a construit din motive economice. Industria şi agricultura prosperau în zona aia, mai era şi problema conectării porturilor (Zimnicea şi Tr. Măgurele) la reţeaua naţională fără ocol.
Piteşti - Craiova nu ştiu dacă a fost vreodată propusă pentru electrificare, însă Bucureşti - Piteşti - Sibiu - Alba Iulia era, prin noua linie Vâlcele - Rm. Vâlcea. Din aceste lucrări de modernizare s-au executat dublarea şi dotarea cu instalaţii CED şi BLA a tronsoanelor Chitila - Goleşti, Bujoreni - Cozia şi Tălmaciu - Sibiu, precum şi un tronson din linia Sibiu - Vinţu de Jos. Urma electrificarea, care s-ar fi făcut după finalizarea lucrărilor de dublare... numai că nu a mai trăit Tovarăşu' 2 - 3 ani ca să se facă şi aia.
Apropo de Valea Oltului, linia de acolo se prezintă chiar în condiţii foarte bune (pentru România), adică se circulă cu 80 km/h care cred că e şi viteza proiectată (sunt multe curbe, declivităţi, vitezele mai mari ar necesita investiţii enorme sau s-ar ajunge la situaţia de a merge 1 km cu 120 km/h şi apoi unul cu 80 km/h şi tot aşa). Păcat că este insuficient utilizată (de ex. 1521 se limitează la Păuşa în loc să meargă la Sibiu), iar trenurile existente au timpi morţi la greu din cauza încrucişărilor gândite cu partea dorsală.
_________________ :TTT:
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 19 Dec 2016, 18:41
15071
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 27 Dec 2016, 20:55
1527,ieri
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 27 Dec 2016, 22:40
Dr2005 a scris:
Linia Bucureşti - Roşiori - Craiova s-a construit din motive economice. Industria şi agricultura prosperau în zona aia, mai era şi problema conectării porturilor (Zimnicea şi Tr. Măgurele) la reţeaua naţională fără ocol.
Piteşti - Craiova nu ştiu dacă a fost vreodată propusă pentru electrificare, însă Bucureşti - Piteşti - Sibiu - Alba Iulia era, prin noua linie Vâlcele - Rm. Vâlcea. Din aceste lucrări de modernizare s-au executat dublarea şi dotarea cu instalaţii CED şi BLA a tronsoanelor Chitila - Goleşti, Bujoreni - Cozia şi Tălmaciu - Sibiu, precum şi un tronson din linia Sibiu - Vinţu de Jos. Urma electrificarea, care s-ar fi făcut după finalizarea lucrărilor de dublare... numai că nu a mai trăit Tovarăşu' 2 - 3 ani ca să se facă şi aia.
Piteşti - Craiova nu a fost propusă pentru electrificare, ci doar segmentul Piteşti - Piatra Olt pentru dublare.
Tony-PH
Numarul mesajelor : 33 Reputatie : 2952 Data de inscriere : 26/11/2016
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 29 Dec 2016, 23:13
EA 821, astazi, in trecere cu IR 1621 (Bucuresti Nord - Timisoara Nord) prin hm. Timisu de Sus