Pe vremuri, in anii 90-2000 acest tren avea grupa de Lupeni, da, Iasi-Simeria-Lupeni, ce vremuri si ce legaturi bune, cum au distrus "specialistii" cu capetele lor patrate tot!
_________________
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Totusi trebuie sa admitem ca atunci oamenii din Moldova lucrau in Valea Jiului, dupa care a venit celebra ordonanta prin care i-a dat afara si le-a dat salarii compensatorii, in loc sa inchida minele si sa le propuna sa lucreze la infrastructura ca sa ridica tara asta.
Asa ca fiind mai putine locuri de munca au disparut si calatorii deci s-a retras si grupa.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Valea Jiului e plina de moldoveni si acum, eu lucrez intr-o comp nationala si vad statistica de legatura intre regiuni, judetul Hunedoara comunica foarte mult cu judetele Iasi/Botosani/Vaslui pe primul loc, apoi Suceava/Bacau si Neamt mai putin.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Există şi nişte statistici pe internaţional? Sunt gata să fac pariu că merg mai mulţi moldoveni şi mai mulţi hunedoreni în Italia şi Spania, decât între cele două zone
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Da, am si pe International, Italia e pe primul loc apoi Spania, stai ca ma duc la departamentul International si intreb sigur ce si cum, eu sunt pe intern.
_________________
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Da insa unii dintre ei nu mai folosesc trenul, sint autocare, si-au luat masini.
O sa pun o poza cu oamenii pe care i-am prins in compartiment in august.
Am aici la mine o familie care a venit din Moldova, si-au gasit de lucru, au mai mers sezonier in Germania si acuma au masina deci nu mai merg cu trenul acasa vara, altii cica :am trimis-o pe mama cu autobuzul ca e mai sigur pentru o batrina si e mai bine". E vorba de Apetrans.
Sa nu ne miram deci ca nu prea mai sint calatori. Ca si noi pasionatii capiem cind mergi de la Simeria la pod la Teius cu 30km/h si te tot uiti la ceas si vezi ca acumulezi intirziere.
Pe urma Iasiurile opresc cam peste tot ca un regio(Radna, Savirsin, Unirea, Apahida, Mestecanis etC, Ciumeghiu, Chisineu Cris, Suncuius, Aghires)
Normal fiind 3 trenuri, unul din ele ar trebui facut un fel de tren mai rapid, cumva 1766 sa ramina cu opririle in toate birturile chiar cu tarife mai joase sa ia toata plebea iar 1838 ar trbui facit cu vagoane mai bune si cu opriri mult mai putine, iar pe perioada lucrarilor dus prin Oradea cu opriri Arad, Oradea, Cluj Napoca, Dej Calatori doar daca ar fi legatura la /spre Jibou, Beclen pe Somes doar daca ar fi legatura la / spre Sighetu Marmatiei si Bistrita Nord, Vatra Dornei Bai, Cimpulung Moldovenesc, Gura Humorului Oras, Suceava, Pascani doar cu legatura la/de la Bacau Iasi. daca nu se asigura trenuri de legatura in respectivele noduri sa circule fara oprire.
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
Exact asta se intampla in RO de 25 de ani, pentru fiecare DA exista un individ care spune NU sau care deviaza subiectul in discutie(diversionisti, e tara plina) si uite asa am ajuns rusinea europei in aproape orice domeniu. Pe mine si multi altii nu ne intereseaza internationalul ci Romania, am mers anul asta cu CFRul si am ramas profund dezamagit, a fost mai bine cu R pe 900 decat cu IR pe 300.