| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 12 Mai 2015, 14:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sinaia şi Buşteni nu au fost prevăzute cu abateri de viteză sporită pentru că se ştia că toate trenurile vor opri acolo.
Desigur, există liniile directe, pe care poate circula un eventual tren fără oprire. Pai cu atat mai mult, ca se stia, trebuia sa fie abatere pentru viteze mai mari, tocmai pentru a se scadea timpii per total.. Deci, eu care nu-s specialist si realizez ca trebuie facute abateri pentru viteza sporita si un specialist nu se gandeste la asta? Scuze pentru tonul... sa-i zicem dur, dar atunci de ce mai e specialist? |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 12 Mai 2015, 14:25 | |
| Si plus de asta mai sunt unii impiegati care te baga in abatere la Sinaia si Azuga cand vii dinspre Bucuresti. Bine ca Regio intra frumos pe directa si are 3-4 vagoane si cu 1741 te baga prin abatute, 15 vagoane in spate si vreo 600 de tone ca sa mai bage intarziere.. |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6381 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 12 Mai 2015, 22:09 | |
| Nu impiegatii te baga, asa e facut PTE-ul statiilor si planul de mers de catre seful de statie si ei sunt obligati sa il respecte... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 12 Mai 2015, 22:18 | |
| Nu impegatii te baga operatorul RC ca ăla face circulatia |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 12 Mai 2015, 22:21 | |
| - riciu a scris:
- Dr2005 a scris:
- Sinaia şi Buşteni nu au fost prevăzute cu abateri de viteză sporită pentru că se ştia că toate trenurile vor opri acolo.
Desigur, există liniile directe, pe care poate circula un eventual tren fără oprire. Pai cu atat mai mult, ca se stia, trebuia sa fie abatere pentru viteze mai mari, tocmai pentru a se scadea timpii per total.. Deci, eu care nu-s specialist si realizez ca trebuie facute abateri pentru viteza sporita si un specialist nu se gandeste la asta? Scuze pentru tonul... sa-i zicem dur, dar atunci de ce mai e specialist?
Când opresc în stație intră automat cu viteză mai mică pentru că trebuie sa oprească. Mai ales în stații de munte nu cred ca intră nimeni cu viteză~V1 (cât ar fi maximul impus de semnalul de intrare pe galben) încât să se justifice viteza sporită în abatere. Și chiar dacă ar exista așa ceva, mă îndoiesc că timpii de mers vor fi semnificativi mai buni: trenul ăla oricum trebuie să oprească, deci n-o s-o țină într-o veselie toată stația. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 12 Mai 2015, 22:25 | |
| Eu ma intreb daca cineva la CFR este pregatit pentru linii de mare viteza? raportat la modul de proiectare al statiilor inclusiv la ,,reabilitari" si raportat la anumite instrcuctii. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 13 Mai 2015, 11:44 | |
| - NicuS a scris:
- riciu a scris:
Pai cu atat mai mult, ca se stia, trebuia sa fie abatere pentru viteze mai mari, tocmai pentru a se scadea timpii per total.. Deci, eu care nu-s specialist si realizez ca trebuie facute abateri pentru viteza sporita si un specialist nu se gandeste la asta? Scuze pentru tonul... sa-i zicem dur, dar atunci de ce mai e specialist?
Când opresc în stație intră automat cu viteză mai mică pentru că trebuie sa oprească. Mai ales în stații de munte nu cred ca intră nimeni cu viteză~V1 (cât ar fi maximul impus de semnalul de intrare pe galben) încât să se justifice viteza sporită în abatere. Și chiar dacă ar exista așa ceva, mă îndoiesc că timpii de mers vor fi semnificativi mai buni: trenul ăla oricum trebuie să oprească, deci n-o s-o țină într-o veselie toată stația. La altii (adica nu in Romania) si-n statii cu declivitati serioase, respectiv relief de munte exista abateri cu viteza sporita. E clar ca daca am un tren cu 10 vagoane va parcurge un drum mai lung cu 30 la ora decat un tren cu 2 vagoane... Avand in vedere ca nu am nicio putere in acest sens, mai mult, nu mai insist pe acest subiect. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 13 Mai 2015, 15:00 | |
| Poate că atunci când (dacă) se va construi și linia de mare viteza se vor gândi mai bine la detalii de proiectare. Deși și atunci tind să cred ca vom avea niște TGV-uri second-hand |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 14 Mai 2015, 02:23 | |
| CFR CALATORI a pus pe site trenurile sezoniere. Unele IR puteau sa nu mai opreasca intre Bucuresti si Constanta si retur daca sunt trenuri sezoniere (cu turisti). |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 14 Mai 2015, 08:46 | |
| Puteau sa nu mai opreasca, dar la CFR sint tot aia care erau inainte si care au crescut pe aia micii care acuma imbatrinesc cu aceleasi ideei, adica trenurile trebuie sa opreasca in noduri feroviare, in gari mai mari chiar daca acuma alea si-au pierdut importanta prin prisma traficului si tot asa. Deci e imposibil ca un sezonier sa nu opreasca in Lehliu sau Ciulnita, poate ca mai sint ceva ceferisti acolo, mai zic ei ca pica un fraier sa plateasca pentru o calatorie Ciulnita-Fetesti, mai pica ceva la nasi care mai apoi decarteaza mai sus. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 14 Mai 2015, 08:52 | |
| Sezonierele astea cam modifică trenurile de navetă, dar şi IR-urile deja existente între Bucureşti şi Constanţa... de aia şi între Constanţa şi Mangalia opresc multe trenuri la Agigea, Tuzla şi Pescăruş. Ciulniţa generează ceva clienţi pentru Bucureşti, indiferent de tren (chiar multicei, în ciuda tarifelor destul de ridicate), Feteşti la fel, iar de la Medgidia te poţi duce în Deltă. În plus, am impresia că de la Medgidia la Constanţa se poate călători cu abonament de Regio la trenurile IR, parcă aşa era anul trecut. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 14 Mai 2015, 09:54 | |
| Pai da, dar dupa 12-13 ore in tren nu mai ai chef de navetisti. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 14 Mai 2015, 11:09 | |
| In Ciulnita trebuie sa opreasca trenurile IR ca e nod feroviar spre 2 resedinte de judet, deci doua nu una, Slobozia si Calarasi, poate sunt calatori care vin cu sezonierul de la Craiova/Brasov/Cluj/Satu Mare/Baia Mare/Oradea etc si merg la Slobozia/Calarasi, deci e normal sa opreasca in Ciulnita, iar daca treci fara oprire prin Ciulnita nu castigi mai mult de 5 minute, deci cu 5 minute in sus sau in jos la 10 ore pe drum chiar nu conteaza. In plus de asta, trenurile sunt IR iar aceste trenuri opresc in orasele, iar Fetesti/Cernavoda/Medgidia sunt orasele, deci e normal sa opereasca. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 14 Mai 2015, 11:42 | |
| E corect ce spune Karpaty. Cu conditia sa ai legaturi decente. Daca vii din Deva pentru Slobozia si ai legatura la cel mult o jumatate de ora e bine. Daca e la 3-4 ore e cam degeaba oprirea. Asta ar fi un exemplu. Prin urmare opririle in noduri pot fi mai mult decat necesare sau de o inutilitate absoluta. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 14 Mai 2015, 12:47 | |
| Cel mai bine ar fi fost sa ramana vechile ranguri de trenuri si se rezolva situatia. Acceleratele sa opreasca in toate orasele,in municipii si noduril de cale ferata iar rapidele in municipii resedinta de judet,precum si alte municipii mari. De exemplu pe Bucuresti-Mangalia: -rapidele sa opreasca in Constanta-Eforie N si S,Costinesti si Neptun -acceleratele sa opreasca in Lehliu gara-Dor Marunt-Ciulnita-Fetesti-Cernavoda Pod-Medgidia -Eforiile-Costinesti si Neptun |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
|
| |
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|