|
| Material rulant I | |
|
+113M.I.C.I. adrian.vidican.9 Katalyn mielutu zburator IonutChircu ako.ans TonyGFR phnegativ bubu gvd cristy79 Cont.dezactivat cristi_tgv IceShadow Jhonyla AndreiCFRbv Bobby_TM maris.constantin marius_catalin84 IonutCFR2009 vatmanul buldozer2 lecter Cont dezactivat TVlad razvan - trenuri Radu Warrior12 DAS 2011 Balto baiazid KOSTYK roseanu get. Rarau AlexandruC dexter23 DPS Adirmvl bostanescu gigel NicuS Kriszti219 AlexD Teodor 19jimmy84 Radu Tudor Re6/6 kristi kkk halmarius nenuandrei Bogdan-Razvan cfr500 electrica912 Andrey_tm alinx3330 Grigor gica38 Amiralul FeroFan97 Dr2005 AndiCFR Luna Maros130 cont dezactivat . LanceR Goanga Adrian78 Vitosa DUAL catalinu' Boracik alinutz23 razwy decward alex.alexus.tm Marius Iulian PrisecaruFlorin M130 Norbi The Legend AMX 97-0548-4 lokbob valibu @ndrey mureseanu_976 bogdan srl saint cont inactiv AlexCta ionutz72 didinul Zoly87 KQQ Codrut1985 discoid21 srazvi cristi CFR Nesebar COSTACHE MIHAIL Caravelle_Zg dan ciprian orestte Rosshhu Vlad Ionutz vrabieionut didi lovekomotive EC zenox4500 Hurricane Lde 2100 stakee 117 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Material rulant I Mier 10 Sept 2014, 22:20 | |
| Am corectat. Pusesem link-ul din prima. Nu stiu ce s-a intamplat. Da, stiu, zona era puternic industrializata, dar si cu o concentratie de orase destul de mare. Inclusiv Sf. Gheorghe e destul de aproape de Brasov. Acum zona Tractorul e ca-n palma... Restul, daca mai exista, abia respira. Decaderea industriei a contribuit foarte mult la situatia actuala a CFR. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 14 Sept 2014, 13:29 | |
| In Radna, forma trenul Radna-Timisoara 14279 , 13.09.2014 |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 15 Sept 2014, 22:26 | |
| 97-0795-1+57-0795-5 R 14279 Radna 14:09 - Timisoara Nord 16:00 la Timisoara Est, Iulie 2014 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Joi 25 Sept 2014, 12:04 | |
| Chitila,24.09.2014 |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4257 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Material rulant I Joi 30 Oct 2014, 00:22 | |
| - Vizitator a scris:
- La 14091 e mai lejer la fel si 14094 fiind trenul nou nu prea stie lumea de el in schimb in week-end e bine. Duminica 14094 coboara de la munte cu 2 rame pline dar nici 3006 sau 3008 nu se lasa mai prejos. 3006 a avut azi 19-80 cu 6 etajate pline, aceasi compunere a avut-o si 3008 dar cu calatori de maxim 4,5-5 etajate.
14094 e un tren bun in special pentru cei cu reduceri ca are mers de IR cu 50% reducere din tariful de Regio, pe cand la CFR ca o comparatie cu IR-ul nu ai 50% reducere, iar Regio 3006 si 3008 opresc peste tot, aici categoric castiga Regiotrans tariful cel mai mic, timpi cei mai mici.
Insa 14094 nu straluceste la toate capitolele, de exemplu cine vrea prize alege 3008, si sunt destui care fug de Regiotrans cand vine vorba sa stea pe laptop, alti fug de bataiala cu care s-au obisnuit in ramele RIO de la Regiotrans iar pe timpul veri tot 3008 castiga fiind ultimul tren Regio care merge la Bucuresti. Intr-adevar e o diferenta de numai 47/50 min intre 14094 si 3008 pentru statiile Busteni si Sinaia dar acele 50 minute pe timp de vara conteaza foarte mult. Alta varianta ar fi ca biciclisti la 14094 platesc pentru biciclete in plus 10 lei/bicicleta fata de 3008 unde biletul de bicicleta are un tarif fix de 5 lei, conteaza enorm de mult si aceasta diferenta de 10 lei, la 14094 nu stiu intr-o zi de duminica daca ar avea loc 25-30 de biciclete cat are 3008 duminica pe timpul veri, in schimb la 3008 si daca nu are vagon de biciclete se pot imprastia prin toate etajatele fara sa incurce calatori.
Ar mai fi si chestia cu tigarile 3008 in prezent sta 12 min la Predeal sa fie depasit de IR 1731 Brasov-Galati iar la Floresti Prahova de IR 1589 Brasov-Constanta insa duminica la Predeal sta 12 minute pentru fumat, caci depasirile se fac la Campina, unde 3008 sta sa treaca pe rand IR 1589, IR 1731 si IR 1746 intr-un fel e bine ca nu mai sta la Floresti unde e peronul mai ingust si mai intunecat fata de cel de la Campina, la Floresti mecanici de la IR 1589 da goarne intr-una si reduc viteza cand il depasesc pe 3008 ( proasta idee a fost sa bage depasiri la Floresti Prahova in loc de Campina ) ca nu se stie cine se impiedica pe peron in joaca si ii sare in fata trenului.
Una peste alta sunt si parti bune si mai putin bune de ambele tabere, improtant este ca aici ai de unde sa alegi, in schimb sunt lini unde ai vrea sa circule si cotete de malaxe doar ca sa fie tren decat deloc ( vedeti linia 302, 304 sau 904 sau altele )
Cat despre pretul de la IR pe Buc-Brasov pentru platitori de bilete pret intreg aveti la dispozitie 3001, 14091, 3003, 3005, 14031, 3007 si 14093, 7 trenuri daca nu e posibil sa le prindeti asta este, in schimb daca puteti sa va faceti programul dupa mersul unui tren Regio atunci e perfect. Nu e normal ca in 2014 cand un salariu mediu sa fie intre 750-900 lei un drum pana la Brasov si inapoi la IR sa coste 100 lei, d-aia sunt atat de scurte trenurile IR
Personal cand vine vorba de 14094 si 3008 ca aproape in tot mesajul numai de ele am vorbit, doar daca ma grabesc prea tare sau vreau caldura ( acum pe timpul ierni ) aleg 14094 in rest aleg 3008, dar la mine nu o sa mearga nici 14094 si nici 3008 ca exista R 3024 Brasov-Ploiesti.Sud, acum cativa ani pe vremea cand era P 3028 Brasov-Ploiesti.Sud cred ca in 95% din cazuri am venit de la munte/tara/Brasov numai cu 3028, si atunci inca mai aveam reducere, ma plimbam de 2-3 ori mai des ca acum.
Fiecare e liber sa aleaga ce vrea insa eu toata vara voi veni cu 3024 daca ma grabesc prea tare atunci voi folosi 3008 cu Regiotransul nu o sa merg decat cu 14091 si 14093. Cum s-au schimbat lucrurile in jumatate de an? Prize si aer conditionat in toate ramele Brasov-Bucuresti-Craiova, taxa pt bicicleta s-a micsorat semnificativ, rezervari pentru grupuri organizate, trepidatiile nu credem ca mai sunt deranjante (poate ocazional). |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Joi 30 Oct 2014, 08:32 | |
| Sa vedem cu ce o sa defilati in 2015 pe M800, deja CFRul are trenuri cu V.max 160km/h, destule sezoniere anul aceaste cu 16 vagoane iar Softrans anul viitor mai mult ca sigur va avea 2 rame hiperion de V.max 160km/h. Concurenta mai mult de cat serioasa la capitolul material rulant/conditii/viteza. Cam putini calatori pe Buc-CT anul asta, cred ca v-ati ales cu ce nu au putut transporta ceilalti operatori. Acum intrebarea, aveti de cand sa schimbati ceva la capitolul material rulant pentru anul viitor sau va veti multumi cu ce ramane de la ceilalti? |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4257 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Material rulant I Joi 30 Oct 2014, 09:41 | |
| - AlexD a scris:
- Sa vedem cu ce o sa defilati in 2015 pe M800, deja CFRul are trenuri cu V.max 160km/h, destule sezoniere anul aceaste cu 16 vagoane iar Softrans anul viitor mai mult ca sigur va avea 2 rame hiperion de V.max 160km/h. Concurenta mai mult de cat serioasa la capitolul material rulant/conditii/viteza.
Cam putini calatori pe Buc-CT anul asta, cred ca v-ati ales cu ce nu au putut transporta ceilalti operatori. Acum intrebarea, aveti de cand sa schimbati ceva la capitolul material rulant pentru anul viitor sau va veti multumi cu ce ramane de la ceilalti? Pentru RT transportul pe calea ferata nu e un concurs de imagine, nici unul de viteza si cu atat mai putin o modalitatea de promovare a unui tren foarte bun, de altfel, in vederea vanzarii si operarea lui in lipsa cumparatorilor. RT a crescut organic in 10 ani si oferim servicii consistente in timp. Desigur ca este mai vizibil si mai incantator pentru calatori o calatorie cu viteza de 160 km pe o singura ruta, este oare rentabil sa investesti in material rulant care sa poata circula cu 160 km doar 2 luni pe an, adica vreo 10,000 tren x km / an? Pentru RT ruta Brasov Constanta este in crestere continua si ne bucura ca putem oferi o alternativa calatorilor de la Brasov si Valea Prahovei, de altfel nici nu vom intra in Bucuresti Nord la vara, avand o strategie de crestere organica, nu oportunist-speculativa (copiind rute de succes, sperand sa ramana calatori de la altii, etc), care sa poata fi sustinuta fara a oferi reduceri ilegale ( de ex la elevi sau pe baza legitimatiei de studenti fara cupoane la IR, 50% la pretul de oferta, zone kilometrice diferite de tarifare, etc) . Nivelul de trafic RT vs SFT pe Brasov-Bucuresti este reprezentativ pentru strategia pe care am ales-o incepand de acum 2 ani. Lucrurile cu adevarat importante sunt: reintoarcerea calatorilor reintorsi la calea ferata pe rutele de lung parcurs pe care opereaza RT, presiunea asupra operatorului de stat de a schimba cate ceva in mentalitate si atitudine, mentinerea in functiune a multor linii secundare unde calatorii depind de calea ferata si, nu in ultimul rand, alternativa pe care o ofera, de voie-de nevoie SFT cu un tren excelent, nu numai pentru a avea calatorii o alternativa, ci si pentru ca suplimenteaza capacitatea de transport pe Bv-Craiova in zilele de duminica cand calatorii practic nu mai incap la RT! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Material rulant I Joi 30 Oct 2014, 10:51 | |
| Da, s-a schimbat mult in jumatate de an si rezultatele se vad in trenurile RT, mai ales in week-end. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Mier 05 Noi 2014, 12:03 | |
| Locomotive diesel frantuzesti nu exista la Regiotrans? |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4257 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Material rulant I Mier 05 Noi 2014, 17:37 | |
| - Jhonyla a scris:
- Locomotive diesel frantuzesti nu exista la Regiotrans?
Nu, dar tare ne-ar fi de folos |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Mier 05 Noi 2014, 19:04 | |
| Se are în vedere aducerea de material rulant nou/la mâna a doua în viitorul apropiat? Vom vedea şi ceva automotoare noi? Pe unele linii ar merge automotoare pe 2 osii, de exemplu acestea se pare că au costat vreo 380.000 euro/buc, după cum scrie la această adresă. De la PESA am mai văzut automotoare pe 2 osii, dar site-ul lor e praf. _________________ :TTT:
|
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4257 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Material rulant I Mier 05 Noi 2014, 19:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Se are în vedere aducerea de material rulant nou/la mâna a doua în viitorul apropiat?
Vom vedea şi ceva automotoare noi? Pe unele linii ar merge automotoare pe 2 osii, de exemplu acestea se pare că au costat vreo 380.000 euro/buc, după cum scrie la această adresă. De la PESA am mai văzut automotoare pe 2 osii, dar site-ul lor e praf. Starea infrastructurii, viteza medie de circulatie, pretul calatoriei si volumele d etrafic nu pot sustine investitii in material rulant nou, atata vreme cat compensatiile de la buget sunt pentru costurile operationale, nu pentru investitii! Regiotrans monitorizeaza piata de material rulant second hand pentru a intineri flota si a crsste atat capacitatea de transport cat si confortul, insa majoritatea operatorilor feroviari care ar putea avea material rulant de vanzare (direct sau prin firmele d eleasing operational care detin parcul, cum e in UK) au material rulant competitiv pentru pietele pe care opereaza, ceea ce-l face prea scump pentru Romania. Cel mai bun exemplu este trenul Hyperion, foarte bun de altfel, dar care nu-si gaseste cumparator din cauza pretului atat absolut cat si relativ la capacitatea redusa de transport in configuratia prezenta. |
| | | adrian.vidican.9
Numarul mesajelor : 127 Varsta : 42 Localizare : lovrin Reputatie : 4398 Data de inscriere : 15/03/2013
| Subiect: Re: Material rulant I Vin 21 Noi 2014, 11:56 | |
| Dar la suspensiile AMX-urilor cand mai lucrati ca sunt cateva de zici ca merg pe traverse la viteze de 30-40 de km/h pe sectii ca Timisoara -sannicolau Mare sau Lovrin-Jimbolia |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Vin 19 Dec 2014, 22:13 | |
| R 14015 Bistrita N.-Sarmasel. |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5319 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Mar 20 Ian 2015, 18:31 | |
| Cate RIB-uri are in dotare Regiotrans? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material rulant I | |
| |
| | | | Material rulant I | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |