Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Material rulant I

In jos 
+113
M.I.C.I.
adrian.vidican.9
Katalyn
mielutu zburator
IonutChircu
ako.ans
TonyGFR
phnegativ
bubu
gvd
cristy79
Cont.dezactivat
cristi_tgv
IceShadow
Jhonyla
AndreiCFRbv
Bobby_TM
maris.constantin
marius_catalin84
IonutCFR2009
vatmanul
buldozer2
lecter
Cont dezactivat
TVlad
razvan - trenuri
Radu
Warrior12
DAS 2011
Balto
baiazid
KOSTYK
roseanu
get.
Rarau
AlexandruC
dexter23
DPS
Adirmvl
bostanescu gigel
NicuS
Kriszti219
AlexD
Teodor
19jimmy84
Radu Tudor
Re6/6
kristi kkk
halmarius
nenuandrei
Bogdan-Razvan
cfr500
electrica912
Andrey_tm
alinx3330
Grigor
gica38
Amiralul
FeroFan97
Dr2005
AndiCFR
Luna
Maros130
cont dezactivat .
LanceR
Goanga
Adrian78
Vitosa
DUAL
catalinu'
Boracik
alinutz23
razwy
decward
alex.alexus.tm
Marius Iulian
PrisecaruFlorin
M130
Norbi
The Legend
AMX 97-0548-4
lokbob
valibu
@ndrey
mureseanu_976
bogdan srl
saint
cont inactiv
AlexCta
ionutz72
didinul
Zoly87
KQQ
Codrut1985
discoid21
srazvi
cristi CFR
Nesebar
COSTACHE MIHAIL
Caravelle_Zg
dan ciprian
orestte
Rosshhu
Vlad
Ionutz
vrabieionut
didi
lovekomotive
EC
zenox4500
Hurricane
Lde 2100
stakee
117 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 58 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeDum 02 Feb 2014, 07:15

Si eu am fost cu trenul R 14091 la Brasov de vreo 2 ori (plecare Buc Nord 08.50).
Este adevarat ca pe langa punctele pozitive (pret, durata calatoriei de IR - eu am avut noroc, nu a intarziat ba din contra a ajuns timpuriu in Brasov 5 minute, caldura si curatenie) exista si trepidatia aceea, care nu se simte mereu dar uneori la viteze mari devine vizibila... Problema cu usile nu am avut-o.

Totusi am ales Regiotransul mai ales ca urmare a raportului pret-durata (fara sa fiu nici pe departe fan Regiotrans). Asa se intampla cand CFR amesteca navetistii cu turistii sau calatorii ocazionali: trenurile Regio ale CFR pe Buc-Brasov abia se tarasc, fac cca 4 ore, opresc in toate haltele plus ca ideea de a ma trezi la ora 5 pt R 3001 nu ma incanta deloc. Poate la vara cand se va mari ziua R3001 va redeveni o optiune dar acum nu mai este (cel putin cat timp exista aceasta alternativa).
Iar la intoarcere ma intreb: cine va mai folosi R 3008 cand cu o jumatate de ora inainte exista trenul Regiotrans R 14094 care in 3 ore ajunge in Capitala la pret de Regio, in timp ce la acelasi pret R3008 face 4 ore si 7 minute?
Am pus in balanta timpul pierdut si zgaltaielile care nu neg ca uneori sunt deranjante si am ales Regiotransul si am avut grija sa le spun si altora de el. CFR m-a alungat pe mine si probabil pe altii cu gandirea idioata ca mai bine cerem 50 de lei ca fraierii oricum dau decat sa facem ceva pentru publicul calator. In timp o sa vada ca aceasta gandire este paguboasa. R 3001 macar are avantajul ca ajunge mai devreme in statiuni sa zicem, dar returul R 3008 este prost gandit (se vede aici mana specialistilor), iar in cateva luni acest tren este in pericol de a fi anulat din lipsa de calatori, pe masura ce lumea va afla de R 14094. R 3008 trebuie impins mai tarziu cu plecare din Brasov cel putin la o ora chiar doua dupa Regiotrans (adica 17.30-18.00) ca sa fie o alternativa viabila - are un mers foarte foarte prost, face mai mult de 4 ore. Le-am sugerat asta specialistilor dar nu ii intereseaza - ei sunt ocupati sa numere fraierii care le dau lor 50 de lei pana la Brasov  la asa-zisele IR.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeDum 02 Feb 2014, 09:01

Cand am mers cu 14091 la fel bataila era la locul ei, nasul o zis ca fac asa toate vagoanele fiecarei rame, mai putin vagonul de la mijloc, nu am stat sa ma mut sa verific daca asa este.

Caldura e cea mai buna pe timp de iarna, sunt si geamuri la RIO si se pot deshide 2-3 minute daca se face sauna.

14091 e pus bine, dar pentru la vara e destul de tarziu, atat la dus cat si la intors cand este prea devreme. Sunt si vor fi calatori pentru Regiotrans cat si pentru CFR 14091/3001 si 14094/3008, nu degeaba duminica 14094 vine cu 2 rame aproape pline iar 3008 cu 6-7 vagoane pline.

Cu CFR adica cu 3008 merg destui biciclisti ( nu e cazul acum ca vedeti ce e afara ) dar cand e cald si frumos sau din martie pana in noiembrie o sa mearga multi biciclisti, biletul de bicicleta fiind mai ieftin la CFR decat la Regiotrans, plus ca e mai tarziu CFR-ul cu cateva minute decat RGT.

Vagonul cu care a mers TVlad este 21-80, inseamna ca a mers cu R 3008, pe R 3006 aseara a fost 19-80 cu 5 etajate.

Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeDum 02 Feb 2014, 12:34

Da, cu 3008 am fost.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeDum 02 Feb 2014, 15:22

Si eu am fost la Brasov in Decembrie , am folosit Regiotrans atat la dus cat si la intors pentru simplul motiv ca merge ca IR si platesti Regio . Am fost si acum in Ianuarie si tot cu 14091 am plecat si am venit cu 14094 , cat despre caldura , mie unu imi place sa fie cat mai cald cand afara e ger .

Cand mai merg pe Bucuresti-Brasov am sa folosesc doar Regiotrans , merge repede si costa cat ar fi normal sa coste o calatorie pe aceasta ruta , cu CFR la IR nu se merita sa platesti bilet , eventual acolo cu nasul iar cu Regio de la CFR te uita Dumnezu in etajatele alea pana la destinatie si daca te grabesti chiar nu sunt bune aceste trenuri asa ca Regiotrans are tren dimineata , dupamasa si seara , chiar perfect .

Weekendul asta au plecat la munte un grup de elevi , printre ei si un copil al unei colege , ma intrebat ce trenuri are spre Sinaia , normal ca le-am spus sa se duca cu 14031 , de unde sa ia bilete etc , si asa au facut , a plecat grupul cu Regiotrans , de ce sa mearga cu CFR sa plateasca mai mult cand exista trenurile private mult mai ieftine , initial vroiau ceva bilete de grup cu CFR la IR si am zis NUUUUUU , exista altceva mai ieftin si tot rapid ajungeti .  Twisted Evil 

_________________
595423Material rulant I - Pagina 51 Bdeem_8496_aMaterial rulant I - Pagina 51 Bdeem_8496_aMaterial rulant I - Pagina 51 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeDum 02 Feb 2014, 20:14

Acum am ajuns acasa dupa o calatorie la Brasov unde era primavara pe langa iadul alb din Bucuresti  Very Happy 

De dimineata 14091 format din 2 rame pline (erau si doua grupuri de copii, in total vreo 80 cu instotitorii), lumea multa cu schiuri, placi, betze, ruscace, patine etc Deci lumea a aflat de el  Laughing 

La intoarcere 14094 a fost garat tarziu la peron pe la 15.50; peronul era plin ochi si toti oamenii s-au urcat in el; nu mai ramasese nimeni pentru 3008 (nu stiu la ce linie pleca acesta dar in gara nu mai era aproape nimeni).
Imi mentin parerea ca acest tren R 3008 nu va avea viitor daca nu i se va schimba ora de plecare; cele doua sunt prea apropiate ca ora iar castigator net este Regiotransul ca raport pret-durata, nici nu se compara cu carutza R 3008 in care simti ca vii de la Cluj nu altceva, are un mers ingrozitor, daca mai si intarzie poate sa faca 4 ore si jumatate pana in Bucuresti  Mad 

Si mie imi place sa fie cald in tren, mai ales cand afara zapada este de juma de metru  Laughing 

Bravo Karpaty, foarte bine ai facut - si eu am dat sfoara in tara despre aceasta pereche nou-introdusa de Regiotrans pe Bucuresti-Brasov... iar la asa-ziele IR ale CFR singura varianta este mersul cu nashul, ca doar nu s-a intalnit hotzul cu prostul la CFR (un drum dus-intors la Brasov sa coste 1 milion de lei - asta numai in imaginatia bolnava a specialistilor s-a mai vazut).
Vorba ta, parca ne cara in carca pana acolo...  Evil or Very Mad 
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeDum 02 Feb 2014, 23:17

La 14091 e mai lejer la fel si 14094 fiind trenul nou nu prea stie lumea de el in schimb in week-end e bine. Duminica 14094 coboara de la munte cu 2 rame pline dar nici 3006 sau 3008 nu se lasa mai prejos. 3006 a avut azi 19-80 cu 6 etajate pline, aceasi compunere a avut-o si 3008 dar cu calatori de maxim 4,5-5 etajate.

14094 e un tren bun in special pentru cei cu reduceri ca are mers de IR cu 50% reducere din tariful de Regio, pe cand la CFR ca o comparatie cu IR-ul nu ai 50% reducere, iar Regio 3006 si 3008 opresc peste tot, aici categoric castiga Regiotrans tariful cel mai mic, timpi cei mai mici.

Insa 14094 nu straluceste la toate capitolele, de exemplu cine vrea prize alege 3008, si sunt destui care fug de Regiotrans cand vine vorba sa stea pe laptop, alti fug de bataiala cu care s-au obisnuit in ramele RIO de la Regiotrans iar pe timpul veri tot 3008 castiga fiind ultimul tren Regio care merge la Bucuresti. Intr-adevar e o diferenta de numai 47/50 min intre 14094 si 3008 pentru statiile Busteni si Sinaia dar acele 50 minute pe timp de vara conteaza foarte mult. Alta varianta ar fi ca biciclisti la 14094 platesc pentru biciclete in plus 10 lei/bicicleta fata de 3008 unde biletul de bicicleta are un tarif fix de 5 lei, conteaza enorm de mult si aceasta diferenta de 10 lei, la 14094 nu stiu intr-o zi de duminica daca ar avea loc 25-30 de biciclete cat are 3008 duminica pe timpul veri, in schimb la 3008 si daca nu are vagon de biciclete se pot imprastia prin toate etajatele fara sa incurce calatori.

Ar mai fi si chestia cu tigarile 3008 in prezent sta 12 min la Predeal sa fie depasit de IR 1731 Brasov-Galati iar la Floresti Prahova de IR 1589 Brasov-Constanta insa duminica la Predeal sta 12 minute pentru fumat, caci depasirile se fac la Campina, unde 3008 sta sa treaca pe rand IR 1589, IR 1731 si IR 1746 intr-un fel e bine ca nu mai sta la Floresti unde e peronul mai ingust si mai intunecat fata de cel de la Campina, la Floresti mecanici de la IR 1589 da goarne intr-una si reduc viteza cand il depasesc pe 3008 ( proasta idee a fost sa bage depasiri la Floresti Prahova in loc de Campina ) ca nu se stie cine se impiedica pe peron in joaca si ii sare in fata trenului.

Una peste alta sunt si parti bune si mai putin bune de ambele tabere, improtant este ca aici ai de unde sa alegi, in schimb sunt lini unde ai vrea sa circule si cotete de malaxe doar ca sa fie tren decat deloc ( vedeti linia 302, 304 sau 904 sau altele )

Cat despre pretul de la IR pe Buc-Brasov pentru platitori de bilete pret intreg aveti la dispozitie 3001, 14091, 3003, 3005, 14031, 3007 si 14093, 7 trenuri daca nu e posibil sa le prindeti asta este, in schimb daca puteti sa va faceti programul dupa mersul unui tren Regio atunci e perfect. Nu e normal ca in 2014 cand un salariu mediu sa fie intre 750-900 lei un drum pana la Brasov si inapoi la IR sa coste 100 lei, d-aia sunt atat de scurte trenurile IR

Personal cand vine vorba de 14094 si 3008 ca aproape in tot mesajul numai de ele am vorbit, doar daca ma grabesc prea tare sau vreau caldura ( acum pe timpul ierni ) aleg 14094 in rest aleg 3008, dar la mine nu o sa mearga nici 14094 si nici 3008 ca exista R 3024 Brasov-Ploiesti.Sud, acum cativa ani pe vremea cand era P 3028 Brasov-Ploiesti.Sud cred ca in 95% din cazuri am venit de la munte/tara/Brasov numai cu 3028, si atunci inca mai aveam reducere, ma plimbam de 2-3 ori mai des ca acum.

Fiecare e liber sa aleaga ce vrea insa eu toata vara voi veni cu 3024 daca ma grabesc prea tare atunci voi folosi 3008 cu Regiotransul nu o sa merg decat cu 14091 si 14093.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Dum 02 Feb 2014, 23:30, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeDum 02 Feb 2014, 23:28

Oficial era pe la 1500 de lei salariul mediu. Daca nu, oricum, prin zona. Dar seminaristul de la laboratorul de statistica ne povestea, prin 2009-2010 ca el lucra la diverse studii, si subiectii studiilor aveau salarii mai mici decat varianta oficiala. Oricum, e un mare r***t sa pui tarife uniforme in toata tara.

Tu si cei din zona ta sinteti foarte norocosi ca aveti de ales: RT, R-uri si IR-uri de la CFR. Sint multe zone in care nici macar nu ai tren, din pacate, desi exista cai ferate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeDum 02 Feb 2014, 23:39

Si cum e calculat salariu ala mediu sunt cateva zeci de mii cu salarile de peste 5000lei si sute de mii cu 800lei
Preturile ar trebui fixate si in functie de concurenta auto si scazute cu 25% la un nivel de bun simt
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeDum 02 Feb 2014, 23:46

Corect, Adrian! E una din problemele statisticii. Daca tu ai 100 de milioane de lei vechi salariul si alti 9 au 10 milioane totalul e de 190 de milioane. Deci o medie de 1900 de lei. Dar grosul are puuuutin mai mult de jumatate. Cu alte cuvinte extremele trag foarte mult spre ele aceste medii si, din pacate, nu putem spune ca media este influentata de extrema inferioara, in acest caz.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeLun 03 Feb 2014, 20:39

AMX 97-0548-4 a scris:
RIB 24 circula pe Timisoara-Periam-Lovrin, deci sunt 4 RIB

Ai dreptate. Astăzi am văzut rama RIB 24 pe R14324 Lovrin - Timișoara.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeLun 03 Feb 2014, 22:53

adirmvl a scris:
Corect, Adrian! E una din problemele statisticii. Daca tu ai 100 de milioane de lei vechi salariul si alti 9 au 10 milioane totalul e de 190 de milioane. Deci o medie de 1900 de lei. Dar grosul are puuuutin mai mult de jumatate. Cu alte cuvinte extremele trag foarte mult spre ele aceste medii si, din pacate, nu putem spune ca media este influentata de extrema inferioara, in acest caz.

Astia ridica media  Sad 
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/cine-este-omul-care-castiga-de-14-ori-mai-mult-decat-premierul-ponta-presedintele-asf-12014906
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeMar 11 Feb 2014, 16:11

Interiorul unui automotor Regiotrans:

Material rulant I - Pagina 51 63zc
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeSam 15 Feb 2014, 12:22

Interiorul compartimentului de clasa I al automotorului 525, neîncălzit

Material rulant I - Pagina 51 Csga
Material rulant I - Pagina 51 Kx81
Sus In jos
AMX 97-0548-4
V.I.P Member
V.I.P Member
AMX 97-0548-4


Numarul mesajelor : 1300
Varsta : 29
Localizare : ARAD
Reputatie : 6953
Data de inscriere : 20/09/2009

Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeSam 01 Mar 2014, 23:36

97-0529-4
Arad, linia 6
R 14446 Brad-Arad
Material rulant I - Pagina 51 12863339763_761824dc7d_c
97-0529-4 by oprea_alex12, on Flickr
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitimeJoi 06 Mar 2014, 16:47

RIB 21 in premiera la Bucuresti azi cu R 14030/14031 Brasov-Buc.Nord-Brasov.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Material rulant I - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 51 Icon_minitime

Sus In jos
 
Material rulant I
Sus 
Pagina 51 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 58 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Material rulant
» Material rulant II
» CFM-Moldova
» Material Rulant
» MATERIAL RULANT

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIO CALATORI-
Mergi direct la: