| Material rulant I | |
|
+113M.I.C.I. adrian.vidican.9 Katalyn mielutu zburator IonutChircu ako.ans TonyGFR phnegativ bubu gvd cristy79 Cont.dezactivat cristi_tgv IceShadow Jhonyla AndreiCFRbv Bobby_TM maris.constantin marius_catalin84 IonutCFR2009 vatmanul buldozer2 lecter Cont dezactivat TVlad razvan - trenuri Radu Warrior12 DAS 2011 Balto baiazid KOSTYK roseanu get. Rarau AlexandruC dexter23 DPS Adirmvl bostanescu gigel NicuS Kriszti219 AlexD Teodor 19jimmy84 Radu Tudor Re6/6 kristi kkk halmarius nenuandrei Bogdan-Razvan cfr500 electrica912 Andrey_tm alinx3330 Grigor gica38 Amiralul FeroFan97 Dr2005 AndiCFR Luna Maros130 cont dezactivat . LanceR Goanga Adrian78 Vitosa DUAL catalinu' Boracik alinutz23 razwy decward alex.alexus.tm Marius Iulian PrisecaruFlorin M130 Norbi The Legend AMX 97-0548-4 lokbob valibu @ndrey mureseanu_976 bogdan srl saint cont inactiv AlexCta ionutz72 didinul Zoly87 KQQ Codrut1985 discoid21 srazvi cristi CFR Nesebar COSTACHE MIHAIL Caravelle_Zg dan ciprian orestte Rosshhu Vlad Ionutz vrabieionut didi lovekomotive EC zenox4500 Hurricane Lde 2100 stakee 117 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4856 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Material rulant I Sam 12 Oct 2013, 06:42 | |
| In Lovrin e Rama 21,asteapta sa-i vina randul pentru a merge la Brasov pentru ai reface caldura.In momentul asta sunt doua Ldh-uri care sunt la Marub pentru a li se monta generatoarele pentru caldura,unul e 924-1.Mai multi mecanici de la Arad trebuie sa mearga la cunoasterea sectiei Arad-Curtici,nu va ganditi ca va pune in circulatie RT trenuri pe aceasta sectie ci pentru ceva trenuri de marfa(bitum si inca ceva) |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 08:40 | |
| - adrian78 a scris:
- RIO 006 a revenit in zona Hunedoara ieri pe R Hunedoara-Petrosani cu nici un calator la sosire..
Astăzi a plecat din Timișoara ca tren 14062. |
|
| |
IceShadow
Numarul mesajelor : 55 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 12:08 | |
| Regiotrans are cumva si vagoane cuseta sau de dormit? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 12:37 | |
| Nu. RT se bazeaza pe R-uri, deci pe trenuri care circula ziua.
Adusesera ceva vagoane din Franta, dar, din ce citisem pe undeva, nu au fost lasati sa le foloseasca fiind ca erau captusite cu azbeste, sau ceva de genul asta. Uite si niste poze cu ele:
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/vag_private.htm |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 12:41 | |
| Alea sunt tinute la Intorsura Buzaului. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 14:35 | |
| cele din link erau vreo 4 bucati cand au trecut prin Vest, la Intorsura is numai 2 buc, si nu stiu de ce am impresia dar nu sunt aceleasi vagoane. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 14:38 | |
| Sint curios ce tren de noapte voiau sa faca cu vagoanele alea. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 15:37 | |
| Eu as fi facut un tren de noapte Brasov-Timisoara si le-as fi bagat la coada unei rame.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 16:39 | |
| În Întorsura Buzăului sunt 2 vagoane de dormit, pe când cele care au trecut prin Ploieşti erau cuşete şi s-au dus la fier vechi. Nu cred că azbestul e motivul neintroducerii în circulaţie... ăsta e doar praf în ochi, aruncat de sindicaliştii din CFR, care se văd fără obiectu' muncii. AFER-ul nu le-a dat avizul tehnic (deşi CFR Călători are gioarse mai mari în circulaţie), ca să rămână Gevaro (între timp absorbită de CFR Călători) singurul operator de vagoane de dormit. Când le-au adus era vorba să le bage pe Braşov - Constanţa, drum care dura vreo 8 - 9 ore prin 2005-2006. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 18:43 | |
| Era o poza cu ele trase de o electrica CFR si o explicatie cum ca aveau alt sistem de frinare, nu ma pricep Oerlikon parca?
|
|
| |
IceShadow
Numarul mesajelor : 55 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 23:17 | |
| multumesc mult de poze si raspunsuri:) in concluzie, s-a incercat introducerea de vagoane cuseta, dar CFR-ul a avut grija sa nu aiba concurenta... ma gandesc acum la confortul interior al tentativei regiotrans....dat fiiind faptul ca vagoanele regiotrans sunt mai mici ca si cele de la CFR apropo...acum GEVARO a fost abosrbit de CFR Calatori? daca da, ce inseamna asta? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 13 Oct 2013, 23:58 | |
| Hai sa fim seriosi .. Daca RT voiau intr-adevar sa circule cu servicii de noapte achizitionau niste cusete/vagoane de dormit de la SBB ,surori cu AVA'ul nostru si nu mai comenta nimeni nimic .. 1. Astea sunt ragalii , macar cele pe care le detine CFR corespund normativului antic pe care-l practica AFER , si cat de cat au fost facuta mentenanta cu personal instruit in sensul asta .. 2. Cine facea revizii la aceste vagoane ?! 3. Bine ca-i intereseaza pe CFR concurenta asta,dar concurenta directa la trenurile regio , unde "i-ar asmutii" pe aia de la AFER cum zice Doctoru pe RT nu se intampla ?!?! Cam paranoic nu ? 4. AFERu .. hmmm.Astia n-au mama n-au tata,iar toti care lucreaza acolo castiga mai bine decat Gruia Stoica(cat declara el oficial)..AFERu da si n stanga si dreapta cu taxe si reguli din alea nebune.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 14 Oct 2013, 01:03 | |
| 1. Sunt la fel de răgălii cu ce a adunat CFR de pe la DB şi SBB şi pe care le-a ,,vărsat" în seria 71-31. Vagoane mai noi nu vinde nimeni la mâna a doua, deocamdată. Frâna Oerlikon putea pune probleme, dar se pare că Atelierele Griviţa aveau stand pentru aşa ceva. 2. La cuşete mi se pare că Griviţa. Acum a fost autorizat Marubul. 3. Dacă respingeau X4500-urile (au încercat şi asta) ieşea scandal, că alea încă circulă în Franţa, or dacă la ăia corespund, la noi nu au cum să nu corespundă. În plus, dacă un vehicul e autorizat într-un stat UE, automat poate circula în orice stat. La dormitoarele alea era mai complicat, că francezii renunţaseră complet la lotul respectiv. 4. Salariu mediu 3800 RON. Cu vreo 100 RON mai puţin decât la Metrorex, deci se poate şi mai bine... _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 14 Oct 2013, 01:37 | |
| Da .. de seria 71-31 vorbesc si eu .. Avem dormitoare care circula de ani buni ,avand in vedere preluarile de la DB a vagoanelor,si instruirea personalului curenta ce probleme noi sa apara? Mai ales ca acolo sunt doar adunaturi .. Lasa salariu mediu in AFER .. eu vorbesc de bo$$hi si de sporurile lor pt deplasari etc.. Cat despre materialul luat din alte tari ,pot aparea mereu probleme,ca nu avem aceasi semnalizare,aceleasi reguli de circulatie,aceeeasi infrastructura .. ETC.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 14 Oct 2013, 08:35 | |
| Am dat salariul de la AFER ca să evidenţiez că o agenţie subordonată unei instituţii publice are salariul mediu de vreo 3 ori mai mare decât funcţionarii instituţiei. Dacă proporţia se păstrează şi la funcţiile de conducere... pentru comparaţie, ministrul are vreo 4800 RON. Oare cât o avea directorul AFER? _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material rulant I | |
| |
|
| |
| Material rulant I | |
|