Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Material rulant I

In jos 
+113
M.I.C.I.
adrian.vidican.9
Katalyn
mielutu zburator
IonutChircu
ako.ans
TonyGFR
phnegativ
bubu
gvd
cristy79
Cont.dezactivat
cristi_tgv
IceShadow
Jhonyla
AndreiCFRbv
Bobby_TM
maris.constantin
marius_catalin84
IonutCFR2009
vatmanul
buldozer2
lecter
Cont dezactivat
TVlad
razvan - trenuri
Radu
Warrior12
DAS 2011
Balto
baiazid
KOSTYK
roseanu
get.
Rarau
AlexandruC
dexter23
DPS
Adirmvl
bostanescu gigel
NicuS
Kriszti219
AlexD
Teodor
19jimmy84
Radu Tudor
Re6/6
kristi kkk
halmarius
nenuandrei
Bogdan-Razvan
cfr500
electrica912
Andrey_tm
alinx3330
Grigor
gica38
Amiralul
FeroFan97
Dr2005
AndiCFR
Luna
Maros130
cont dezactivat .
LanceR
Goanga
Adrian78
Vitosa
DUAL
catalinu'
Boracik
alinutz23
razwy
decward
alex.alexus.tm
Marius Iulian
PrisecaruFlorin
M130
Norbi
The Legend
AMX 97-0548-4
lokbob
valibu
@ndrey
mureseanu_976
bogdan srl
saint
cont inactiv
AlexCta
ionutz72
didinul
Zoly87
KQQ
Codrut1985
discoid21
srazvi
cristi CFR
Nesebar
COSTACHE MIHAIL
Caravelle_Zg
dan ciprian
orestte
Rosshhu
Vlad
Ionutz
vrabieionut
didi
lovekomotive
EC
zenox4500
Hurricane
Lde 2100
stakee
117 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeDum 09 Dec 2012, 23:42

Daca nici asta nu este confortabil atunci mergeti cu 21-47 de la CFR . Mad

_________________
595423Material rulant I - Pagina 36 Bdeem_8496_aMaterial rulant I - Pagina 36 Bdeem_8496_aMaterial rulant I - Pagina 36 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeDum 09 Dec 2012, 23:55

Cu placere. Il pusese dan tm mai inainte. Smile

Eu am 1,86, deci cred ca in comparatie cu alti colegi de forum am alta idee despre cat de comod e un scaun, vagon, etc, deci la faza cu 21-47 il sustin pe Karpaty Very Happy Dar din cate am inteles o sa mearga pe distante scurte, deci vreo 45 de minute nu cred ca sunt o problema in AM-ul asta.


Ctln1991, vorbesti serios? Iti gasesc o gramada de probleme la materialul rulant (ma refer la vagoane si automotoare) al CFR-ului de care mi se pare ca sunt indreptatit sa ma plang. Daca nu as fi mers cu malaxa nu as fi avut dreptul sa spun ca nu imi convine ceva la Desiro, sa zicem?

Ca tot e vorba de criticat, mi se pare sau scarile nu sunt foarte ok pentru coborat din automotor?

Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 00:27

dan tm a scris:
kristi, ziceam ca au adaptat fata de la automotorul produs de Marub. Ala de a circulat pe aici pe la noi.
Am inteles ce ai spus, am completat faptul ca tot MARUB a scos si seria de vagoane 20-49. Marub-ul nu a fost achizitionat de RT? Pe mine m-a oripilat stilul "cubist" adaptat unui automotor cu o vechime de 50 de ani care la acel moment putem presupune ca a avut o forma destul de avangardista si aerodinamica.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 01:02

NU mai sunt 21-47 la chefere ,si cele ramase le numeri pe degete cheers ... In schimb au 20-55,54 chiar si 20-49,26-16,TE Acvila,rame electrice,TE..
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 01:11

Mai sunt pe 201. Sa le vezi trase cate doua de portocala sau de Sulzer. Very Happy Apropo de 201, dupa ce le scot si pe alea care inca mai circula cred ca o sa ramanem cu Desiro si Malaxa... scratch

E drept ca in rest nu am mai prea vazut. Sibiul trimite tot vreo doua la Vintu, pe la Targu Mures am mai vazut, la Teius, de rezerva, si parca si la Cluj mai sint, daca nu gresesc. (Scuze de off topic.)


Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Lun 10 Dec 2012, 01:26, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 01:16

da .. si pe Teius-Arad , in rest au zburat cheers
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 01:28

kristi kkk a scris:
dan tm a scris:
kristi, ziceam ca au adaptat fata de la automotorul produs de Marub. Ala de a circulat pe aici pe la noi.
Am inteles ce ai spus, am completat faptul ca tot MARUB a scos si seria de vagoane 20-49. Marub-ul nu a fost achizitionat de RT? Pe mine m-a oripilat stilul "cubist" adaptat unui automotor cu o vechime de 50 de ani care la acel moment putem presupune ca a avut o forma destul de avangardista si aerodinamica.

Marub nu s-a ocupat niciodată de vagoane (cu excepţia remorcilor de automotor 900, dacă le putem considera vagoane). Vagoanele 20-49 şi 20-31 au fost, în primă fază, modernizate de SIRV Braşov, care SIRV e în acelaşi grup de firme cu Remarul 16 Februarie Cluj şi cu TFG. SIRV Braşov se afla undeva în spatele blocurilor de pe Bd. Gării şi, din lipsă de spaţiu, a subcontractat modernizarea de vagoane unor societăţi din acelaşi grup (adică SIRV Caransebeş şi Remarul 16 Februarie+UVA Aiud), astfel că unele 20-49.0 nu au trecut niciodată pe la Braşov. Primele 4 20-31 sunt făcute la SIRV braşov, restul probabil la UV Aiud.
SIRV Braşov a avut un sfârşit tragic... şi politic. Terenul ăla făcea cu ochiul multor prieteni ai primarului Gheorghe Scripcaru. Aşa că dumnealui o ţinea sus şi tare că linia aia încurcă traficul, traversând Bulevardul Gării. Aşa că, atunci când a desfiinţat tramvaiul, a aruncat asfalt şi peste calea ferată ce ducea la SIRV, lăsând materialul rulant izolat acolo. Până la urmă SIRV a acceptat să vândă terenul cui trebuia, iar primăria a răzuit asfaltul şi a permis evacuarea vagoanelor şi automotoarelor rămase acolo (automotoarele Regiotrans remizau tot în incinta SIRV Braşov).


Automotorul Caravelle nu era tocmai aerodinamic. Versiunea originală arăta fix aşa:
Material rulant I - Pagina 36 Th_XBD4511-Arad-001

În poză este chiar 511, aşa cum arăta el până de *urând. E drept, francezii au operat diverse modificări, iar varianta ,,modernisation integrale" a adus şi un bot aerodinamic din fibră de sticlă, extrem de uşor de făcut zob la impactul cu căruţe, vaci, Dacii, tiruri şi alte vehicule care trec linia fără să se asigure. Însă multe automotoare şi-au sfârşit serviciul la SNCF fix în forma de mai sus, deci în niciun caz cu o formă aerodinamică.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 01:36

Este posibil in Romania,ca sa scoate o firma dintr-un loc pt o linie de cale ferata,ce ar fi zis astia daca era o metalurgie sau o otelarie,care polua ,sau te miri ce fabrica de chimicale ? ?!?!? O muta la Zarnesti =)) ? Eu am crezut ca si-au mutat ei sediul,dar ma uimesti cu povestea asta doctore... unde e noul sediu?
Sus In jos
electrica912

electrica912


Numarul mesajelor : 646
Varsta : 27
Localizare : Pascani
Reputatie : 5602
Data de inscriere : 07/06/2011

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 08:57

@Warrior12:Nu glumesti?Ar fi extraordinar daca ar circula asa ceva...problema e cu trenurile de Falticeni!
LE:Cam de cand ar incepe sa circule material al DB?
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6772
Data de inscriere : 05/12/2010

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 10:09

electrica912 a scris:
@Warrior12:Nu glumesti?Ar fi extraordinar daca ar circula asa ceva...problema e cu trenurile de Falticeni!
LE:Cam de cand ar incepe sa circule material al DB?

Ba glumeste, face misto de cei neinformati, tu stii cum arata un ICE3? Uite: Link

Ai impresia ca vor baga asa ceva pe niste linii vai de capul lor? Automotoarele astea nu e taraie cu 20km/h, nu pentru asta au fost concepute.
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6202
Data de inscriere : 16/11/2009

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 11:05



SIRV Brasov nu isi mai desfasoara activitatea in respectiva locatie din 2006, vagoanele 20-49 si 20-31 au fost produse undeva in vecinatatea depoului Brasov.Terenul din zona Bd.-lui Garii este si acum in aceiasi stare,nu s-a contruit nimic pe el.
Legat de Marub, acestia se vor extinde.In acest sens au achizitionat si fostele hale ale IMMR-ului. In scurt timp vor fi imprejmuite cu gard, astfel se va dubla suprafata pe care isi desfasoara activitatea cei de acolo.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 12:50

Karpaty a scris:
Daca nici asta nu este confortabil atunci mergeti cu 21-47 de la CFR . Mad
Subscriu. Dupa poze e foarte ok, nu stiu daca are aer conditionat/prize, dar oricum mai bun decat 21-47 si 20-54/55 ori TE nemodernizat.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 16:00

Zicea acum doua zile un impiegat din Brasov ca toata vestea asta cu cumpararea Regiotransului de catre DB este falsa. Cica Regiotransul si-ar face reclama ca sa aiba mai multi calatori, zicand lumea ca "vai,o sa avem trenuri germane" Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 16:28

Chiar dacă ar cumpăra-o... nu o să vină cu trenuri noi, cel mult o să aducă din vechiturile DB-ului, care sunt cam de-o vârstă cu cele ale SNCF-ului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitimeLun 10 Dec 2012, 18:48

DB ul are si automotoare mai noi,care voiau sa le vinda ,dar RT nu era dispus sa plateasca sume atat de mari de bani,asa ca au luat sicriile frantuzesti care pe dincolo oricum nu mai circulau.Sa nu mai vorbim de vagoanele alea de dormit si ce Doamne iarta-ma au mai adus de pe dincolo, in care stratu de azbest era de 3 degete .. Dincolo cand intalnesc aia azbest,in diferite combinatii inchid tot,evacueaza tot ,si ii vezi in constume de alea de zici ca a fost razboi nuclear , la noi .. se plimba oamenii cu vechituri de genul... si ii si mai laudam ,ca mama bine ca au luat linia aia,ca altfel se inchidea .. cat se poate de fals,daca Anina mai circula,erau multe linii care mai circulau.Si sincer , decat sa cari aer pe bani impozitati di nsalariile oamenilor care muncesc,mai bine nu cari nimic,prefer sa tin 3 perechi pt navetisti sau legaturi care aduc bani decat 5,6 goale,sa mi iau subventia.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Material rulant I - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant I   Material rulant I - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
Material rulant I
Sus 
Pagina 36 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Material rulant
» Material rulant II
» CFM-Moldova
» Material Rulant
» MATERIAL RULANT

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIO CALATORI-
Mergi direct la: