|
| Material rulant I | |
|
+113M.I.C.I. adrian.vidican.9 Katalyn mielutu zburator IonutChircu ako.ans TonyGFR phnegativ bubu gvd cristy79 Cont.dezactivat cristi_tgv IceShadow Jhonyla AndreiCFRbv Bobby_TM maris.constantin marius_catalin84 IonutCFR2009 vatmanul buldozer2 lecter Cont dezactivat TVlad razvan - trenuri Radu Warrior12 DAS 2011 Balto baiazid KOSTYK roseanu get. Rarau AlexandruC dexter23 DPS Adirmvl bostanescu gigel NicuS Kriszti219 AlexD Teodor 19jimmy84 Radu Tudor Re6/6 kristi kkk halmarius nenuandrei Bogdan-Razvan cfr500 electrica912 Andrey_tm alinx3330 Grigor gica38 Amiralul FeroFan97 Dr2005 AndiCFR Luna Maros130 cont dezactivat . LanceR Goanga Adrian78 Vitosa DUAL catalinu' Boracik alinutz23 razwy decward alex.alexus.tm Marius Iulian PrisecaruFlorin M130 Norbi The Legend AMX 97-0548-4 lokbob valibu @ndrey mureseanu_976 bogdan srl saint cont inactiv AlexCta ionutz72 didinul Zoly87 KQQ Codrut1985 discoid21 srazvi cristi CFR Nesebar COSTACHE MIHAIL Caravelle_Zg dan ciprian orestte Rosshhu Vlad Ionutz vrabieionut didi lovekomotive EC zenox4500 Hurricane Lde 2100 stakee 117 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 09 Dec 2012, 23:42 | |
| Daca nici asta nu este confortabil atunci mergeti cu 21-47 de la CFR . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 09 Dec 2012, 23:55 | |
| Cu placere. Il pusese dan tm mai inainte. Eu am 1,86, deci cred ca in comparatie cu alti colegi de forum am alta idee despre cat de comod e un scaun, vagon, etc, deci la faza cu 21-47 il sustin pe Karpaty Dar din cate am inteles o sa mearga pe distante scurte, deci vreo 45 de minute nu cred ca sunt o problema in AM-ul asta. Ctln1991, vorbesti serios? Iti gasesc o gramada de probleme la materialul rulant (ma refer la vagoane si automotoare) al CFR-ului de care mi se pare ca sunt indreptatit sa ma plang. Daca nu as fi mers cu malaxa nu as fi avut dreptul sa spun ca nu imi convine ceva la Desiro, sa zicem? Ca tot e vorba de criticat, mi se pare sau scarile nu sunt foarte ok pentru coborat din automotor? |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 00:27 | |
| - dan tm a scris:
- kristi, ziceam ca au adaptat fata de la automotorul produs de Marub. Ala de a circulat pe aici pe la noi.
Am inteles ce ai spus, am completat faptul ca tot MARUB a scos si seria de vagoane 20-49. Marub-ul nu a fost achizitionat de RT? Pe mine m-a oripilat stilul "cubist" adaptat unui automotor cu o vechime de 50 de ani care la acel moment putem presupune ca a avut o forma destul de avangardista si aerodinamica. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 01:02 | |
| NU mai sunt 21-47 la chefere ,si cele ramase le numeri pe degete ... In schimb au 20-55,54 chiar si 20-49,26-16,TE Acvila,rame electrice,TE.. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 01:11 | |
| Mai sunt pe 201. Sa le vezi trase cate doua de portocala sau de Sulzer. Apropo de 201, dupa ce le scot si pe alea care inca mai circula cred ca o sa ramanem cu Desiro si Malaxa... E drept ca in rest nu am mai prea vazut. Sibiul trimite tot vreo doua la Vintu, pe la Targu Mures am mai vazut, la Teius, de rezerva, si parca si la Cluj mai sint, daca nu gresesc. (Scuze de off topic.)
Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Lun 10 Dec 2012, 01:26, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 01:16 | |
| da .. si pe Teius-Arad , in rest au zburat |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 01:28 | |
| - kristi kkk a scris:
- dan tm a scris:
- kristi, ziceam ca au adaptat fata de la automotorul produs de Marub. Ala de a circulat pe aici pe la noi.
Am inteles ce ai spus, am completat faptul ca tot MARUB a scos si seria de vagoane 20-49. Marub-ul nu a fost achizitionat de RT? Pe mine m-a oripilat stilul "cubist" adaptat unui automotor cu o vechime de 50 de ani care la acel moment putem presupune ca a avut o forma destul de avangardista si aerodinamica. Marub nu s-a ocupat niciodată de vagoane (cu excepţia remorcilor de automotor 900, dacă le putem considera vagoane). Vagoanele 20-49 şi 20-31 au fost, în primă fază, modernizate de SIRV Braşov, care SIRV e în acelaşi grup de firme cu Remarul 16 Februarie Cluj şi cu TFG. SIRV Braşov se afla undeva în spatele blocurilor de pe Bd. Gării şi, din lipsă de spaţiu, a subcontractat modernizarea de vagoane unor societăţi din acelaşi grup (adică SIRV Caransebeş şi Remarul 16 Februarie+UVA Aiud), astfel că unele 20-49.0 nu au trecut niciodată pe la Braşov. Primele 4 20-31 sunt făcute la SIRV braşov, restul probabil la UV Aiud. SIRV Braşov a avut un sfârşit tragic... şi politic. Terenul ăla făcea cu ochiul multor prieteni ai primarului Gheorghe Scripcaru. Aşa că dumnealui o ţinea sus şi tare că linia aia încurcă traficul, traversând Bulevardul Gării. Aşa că, atunci când a desfiinţat tramvaiul, a aruncat asfalt şi peste calea ferată ce ducea la SIRV, lăsând materialul rulant izolat acolo. Până la urmă SIRV a acceptat să vândă terenul cui trebuia, iar primăria a răzuit asfaltul şi a permis evacuarea vagoanelor şi automotoarelor rămase acolo (automotoarele Regiotrans remizau tot în incinta SIRV Braşov).Automotorul Caravelle nu era tocmai aerodinamic. Versiunea originală arăta fix aşa: În poză este chiar 511, aşa cum arăta el până de *urând. E drept, francezii au operat diverse modificări, iar varianta ,,modernisation integrale" a adus şi un bot aerodinamic din fibră de sticlă, extrem de uşor de făcut zob la impactul cu căruţe, vaci, Dacii, tiruri şi alte vehicule care trec linia fără să se asigure. Însă multe automotoare şi-au sfârşit serviciul la SNCF fix în forma de mai sus, deci în niciun caz cu o formă aerodinamică. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 01:36 | |
| Este posibil in Romania,ca sa scoate o firma dintr-un loc pt o linie de cale ferata,ce ar fi zis astia daca era o metalurgie sau o otelarie,care polua ,sau te miri ce fabrica de chimicale ? ?!?!? O muta la Zarnesti =)) ? Eu am crezut ca si-au mutat ei sediul,dar ma uimesti cu povestea asta doctore... unde e noul sediu? |
| | | electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5602 Data de inscriere : 07/06/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 08:57 | |
| @Warrior12:Nu glumesti?Ar fi extraordinar daca ar circula asa ceva...problema e cu trenurile de Falticeni! LE:Cam de cand ar incepe sa circule material al DB? |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 10:09 | |
| - electrica912 a scris:
- @Warrior12:Nu glumesti?Ar fi extraordinar daca ar circula asa ceva...problema e cu trenurile de Falticeni!
LE:Cam de cand ar incepe sa circule material al DB? Ba glumeste, face misto de cei neinformati, tu stii cum arata un ICE3? Uite: Link Ai impresia ca vor baga asa ceva pe niste linii vai de capul lor? Automotoarele astea nu e taraie cu 20km/h, nu pentru asta au fost concepute. |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6202 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 11:05 | |
|
SIRV Brasov nu isi mai desfasoara activitatea in respectiva locatie din 2006, vagoanele 20-49 si 20-31 au fost produse undeva in vecinatatea depoului Brasov.Terenul din zona Bd.-lui Garii este si acum in aceiasi stare,nu s-a contruit nimic pe el. Legat de Marub, acestia se vor extinde.In acest sens au achizitionat si fostele hale ale IMMR-ului. In scurt timp vor fi imprejmuite cu gard, astfel se va dubla suprafata pe care isi desfasoara activitatea cei de acolo.
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 12:50 | |
| - Karpaty a scris:
- Daca nici asta nu este confortabil atunci mergeti cu 21-47 de la CFR .
Subscriu. Dupa poze e foarte ok, nu stiu daca are aer conditionat/prize, dar oricum mai bun decat 21-47 si 20-54/55 ori TE nemodernizat. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 16:00 | |
| Zicea acum doua zile un impiegat din Brasov ca toata vestea asta cu cumpararea Regiotransului de catre DB este falsa. Cica Regiotransul si-ar face reclama ca sa aiba mai multi calatori, zicand lumea ca "vai,o sa avem trenuri germane" |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 16:28 | |
| Chiar dacă ar cumpăra-o... nu o să vină cu trenuri noi, cel mult o să aducă din vechiturile DB-ului, care sunt cam de-o vârstă cu cele ale SNCF-ului. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 10 Dec 2012, 18:48 | |
| DB ul are si automotoare mai noi,care voiau sa le vinda ,dar RT nu era dispus sa plateasca sume atat de mari de bani,asa ca au luat sicriile frantuzesti care pe dincolo oricum nu mai circulau.Sa nu mai vorbim de vagoanele alea de dormit si ce Doamne iarta-ma au mai adus de pe dincolo, in care stratu de azbest era de 3 degete .. Dincolo cand intalnesc aia azbest,in diferite combinatii inchid tot,evacueaza tot ,si ii vezi in constume de alea de zici ca a fost razboi nuclear , la noi .. se plimba oamenii cu vechituri de genul... si ii si mai laudam ,ca mama bine ca au luat linia aia,ca altfel se inchidea .. cat se poate de fals,daca Anina mai circula,erau multe linii care mai circulau.Si sincer , decat sa cari aer pe bani impozitati di nsalariile oamenilor care muncesc,mai bine nu cari nimic,prefer sa tin 3 perechi pt navetisti sau legaturi care aduc bani decat 5,6 goale,sa mi iau subventia. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material rulant I | |
| |
| | | | Material rulant I | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |