Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: Material rulant I Lun Iun 25, 2012 11:34 pm
adrian78 a scris:
Mihai nici o locomotiva romaneasca nu are sistem push-pull!!
Si nu putea in Lupeni sa treaca locomotiva in celalalt capat?
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Material rulant I Lun Iun 25, 2012 11:36 pm
@Dual Eu stiu ca trepideaza si se bataie (sarea din priza tableta si ,,fabrica zone neutre" , dar nu mereu am intalnit bataieli si trepidatii. Din ce am vazut eu pana acum se intampla doar la vagoanele departe de locomotiva, in special cand circula prin impingere.
Ultima editare efectuata de catre Luna in Lun Iun 25, 2012 11:37 pm, editata de 1 ori
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Material rulant I Lun Iun 25, 2012 11:36 pm
COSTACHE MIHAIL a scris:
adrian78 a scris:
Mihai nici o locomotiva romaneasca nu are sistem push-pull!!
Si nu putea in Lupeni sa treaca locomotiva in celalalt capat?
Ba da se poate, ca doar oricum si pe alte rute circula tot asa .. tocmai discutam despre asta la Material Rulant RegioTrens
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Material rulant I Lun Iun 25, 2012 11:39 pm
Dr2005 a scris:
Când sunt doar RIO şi BB-uri e tracţiune multiplă. Când apare şi automotorul... nu mai poţi să faci tracţiune multiplă (că ăla nu e compatibil) şi nici să-l pui rece nu ai voie (că are mai mult de 4 osii), aşa că trebuie să muţi locomotivele în faţă (şi să pui mecanic pe fiecare) şi automotorul să-l ţii cu motorul pornit.
Totusi intrebarea e de ce nu circula automotorul ca un simplu vagon .. legat la frana ca oricum e legat la curent parca.... tre sa ma uit prin poze,ramele sigur sunt legate intre ele cu tot cu BB uri.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Material rulant I Lun Iun 25, 2012 11:40 pm
Cred ca e interzis conform reglementarilor sa circule un automotor ca simplu vagon, e obligatoriu sa fie cu mecanic si motoru pornit.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: Material rulant I Lun Iun 25, 2012 11:48 pm
DUAL a scris:
COSTACHE MIHAIL a scris:
adrian78 a scris:
Mihai nici o locomotiva romaneasca nu are sistem push-pull!!
Si nu putea in Lupeni sa treaca locomotiva in celalalt capat?
Ba da se poate, ca doar oricum si pe alte rute circula tot asa .. tocmai discutam despre asta la Material Rulant RegioTrens
Deci nu ar fi fost exclus ca sa fie introdusa o alta locomotiva de la CFR pe relatia Petrosani - Lupeni daca cea de la Regiotrans s-a defectat,
Pai daca ati observat prin topicul de la Regiotrans a postat un coleg .. un H care trage acea RIO21 in Arad .. si culmea acel H nu are generator,dar din el este pozata o priza de putere care alt rol nu are decat sa serveasca rama cu energie electrica .. asa ca orice era posibil.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Material rulant I Mar Iun 26, 2012 12:03 am
Aici detaliile cu H+RIO21 postate de colegul Caravelle_Zg http://www.forumtrenuri.com/t16p10-216-arad-periam-valcani#95568
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Material rulant I Mar Iun 26, 2012 4:37 am
Nu poţi să legi automotorul ca vagon... nu îl poţi alimenta cu energie electrică din afară (nu are mufe şi cred că nici rama nu permite), el are grupul lui static care-i produce curent şi ăsta e acţionat de motorul diesel. E drept, vara nu ar fi necesar, dar iarna ar fi teroare (mai ales că încălzirea tot motorul o face, cu lichidul de răcire).
_________________ :TTT:
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Material rulant I Mar Iun 26, 2012 9:05 am
DUAL a scris:
Ce am observat eu la rejio ala de seara de la RT, ca cele 2 rame merg in comanda multipla ,dar ,dar, la Ploiesti cand se ataseaza si automotoru de la Iasi .. se strica schema .. adica pe Buc-Ploiesti cele 2 R de la CTa si Craiova circula asa RIO+BB+RIO+BB .. se conduce fara probleme din postul 1 al RIO ului care vine de la Craiova ... eh in Ploiesti ,se scoate ultimul BB si se pune in capul trenurlui .. probabil datorita incompatibilitatii sistemelor,sau nu stiu ca nu sunt expert in material rulant Regiotrans .. cert e ca automotorul de Iasi,circula cu motorul parnit si sub catenara,si cel mai probabil el oricum nu ajuta la tractiune. Intrebarea e .De ce dracu le tin pornite ca nu au nevoie pe ele decat de frana .. ca oricum e asigurata de una dintre BB uri.RIO 03 de CTa are chiar si AC... iar cele rame sunt legate intre ele cu cablu de tensiune si cablurile pentru prize cu comanda multipla,sau cum ii zice la astia.
Pai asta chiar e compunere interesanta, adica trenul circula fara locomotiva in cap dar are una intercalata si una impingatoare? Adica daca ii ataseaza si automotorul ar fi deja 2 intercalate, asta ar putea fi motivul pentru care dezleaga BB -ul de la urma?
Fara instructie degeaba vorbim. Apropo pina la sosirea acestor rame reversibile, au existat instructii la CFR pentru aceste situatii ori s-au adaptat din mers?
mureseanu_976 a scris:
Se scoate din urma trenului si se ataseaza in fata fiindca instructia nu permite intercalarea locomotivelor intre vagoane de calatori (Stiu c-a fost un singur caz acum cativa ani cu LDH intre 2 trenuri la Timisoara dar a fost "legal").
Nu mi dau seama de ce ai pus ghilimele, in mod cert a fost legal pentru ca acele 2 trenuri au circulat intercalate si pe vremea comunismului. Atunci era Stamora Moravita in fata si Giera la urma cu LDH intercalat, mai apoi a fort Resita in fata Giera cu LDH intercalat si motorul de Liebling la urma.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Material rulant I Mar Iun 26, 2012 9:45 am
DUAL a scris:
Dr2005 a scris:
Când sunt doar RIO şi BB-uri e tracţiune multiplă. Când apare şi automotorul... nu mai poţi să faci tracţiune multiplă (că ăla nu e compatibil) şi nici să-l pui rece nu ai voie (că are mai mult de 4 osii), aşa că trebuie să muţi locomotivele în faţă (şi să pui mecanic pe fiecare) şi automotorul să-l ţii cu motorul pornit.
Totusi intrebarea e de ce nu circula automotorul ca un simplu vagon .. legat la frana ca oricum e legat la curent parca.... tre sa ma uit prin poze,ramele sigur sunt legate intre ele cu tot cu BB uri.
Si pe Regio Timisoara-Brasov cum circula automotorul ca vagon fara mecanic si motor pornit e dat defect?In instructie apar tot felul de ciudatenii pe Simeria-Arad nu ai voie cu locomotiva la urma trenului doar la roata ma gandesc poate din cauza podului peste Mures de dupa Mintia de la Sighisoara pana la Simeria ai voie desi acolo se limiteaza viteza la 30km/h la unele poduri
Si raspuns pentru domnul Dan (2) La trenurile de calatori care se fractioneaza într-o statie din parcurs se admite si una locomotiva intercalata; aceste trenuri se prevad în livretele de mers. (4) Portiunile de linie de pe sectiile de remorcare pe care trenul se remorca cu locomotive intercalate sau împingatoare se prevad în livretele de mers. (5) Conditiile de circulatie a locomotivelor ce participa efectiv la remorcare, în functie de numarul si modul de asezare a acestora în tren, sunt cuprinse în Anexa 7 si se trec în livretele de mers
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Material rulant I Mar Iun 26, 2012 12:31 pm
@dan TM .. cele 2 rame au legate cablurile intre ele .. deci e ca si cum ar circula in multipla,dar un BB e intre cele 2 RIO,aialalta e in spate .. si sigur,sigur automotorul de Iasi nu are mecanic in el , dar are motorul pornit.. @Dr 2005 ,acel AMX are priza de putere ,acum nu mai stiu daca e legat la tensiune de la rama 2 RIO003(cea de vine de la CT) .. eram atent la rame care sunt legate intre ele si la multipla si la curent;adica este cablu de curent intre BB impingatoare de la RIO de Craiova si RIO 003 de la CT(in cazul respectiv),care are in fundul ei un alt BB legat si el.Pe tronsonul Ploiesit-Brasov tractiunea este asigurata doar de un BB,automotorul CLAR NU TRAGE ca am coborat mai rpd de Brasov si cand a trecut automotorul pe langa mine era la relanti... Oricum deja era noapte si in Busteni nu prea merge iluminatul in gara asa ca nu am prea vazut ce si cum,dar AMX ul nu avea mecanic.
@ Adi ba eu cred ca se face tractiunea cu locomotiva in cap datorita automotorului care nu e comaptibil sigur in multipla cu astealalte 2.Vorbeste si tu cu Sad ca el sigur le stie instructia lu astia de la Rejiotrenz
orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6266 Data de inscriere : 28/10/2008
Subiect: Re: Material rulant I Mar Iun 26, 2012 2:09 pm
AMX-ul de Iasi nu participa la tractiunea trenului, dar are mecanic pe el .
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
Subiect: Re: Material rulant I Mar Iun 26, 2012 5:44 pm
...
...
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Material rulant I Mar Iun 26, 2012 8:07 pm
Doua automotoare ce fac servici pe trenurile regio Timisoara-Resita-Timisoara la manevre