|
| Material rulant I | |
|
+113M.I.C.I. adrian.vidican.9 Katalyn mielutu zburator IonutChircu ako.ans TonyGFR phnegativ bubu gvd cristy79 Cont.dezactivat cristi_tgv IceShadow Jhonyla AndreiCFRbv Bobby_TM maris.constantin marius_catalin84 IonutCFR2009 vatmanul buldozer2 lecter Cont dezactivat TVlad razvan - trenuri Radu Warrior12 DAS 2011 Balto baiazid KOSTYK roseanu get. Rarau AlexandruC dexter23 DPS Adirmvl bostanescu gigel NicuS Kriszti219 AlexD Teodor 19jimmy84 Radu Tudor Re6/6 kristi kkk halmarius nenuandrei Bogdan-Razvan cfr500 electrica912 Andrey_tm alinx3330 Grigor gica38 Amiralul FeroFan97 Dr2005 AndiCFR Luna Maros130 cont dezactivat . LanceR Goanga Adrian78 Vitosa DUAL catalinu' Boracik alinutz23 razwy decward alex.alexus.tm Marius Iulian PrisecaruFlorin M130 Norbi The Legend AMX 97-0548-4 lokbob valibu @ndrey mureseanu_976 bogdan srl saint cont inactiv AlexCta ionutz72 didinul Zoly87 KQQ Codrut1985 discoid21 srazvi cristi CFR Nesebar COSTACHE MIHAIL Caravelle_Zg dan ciprian orestte Rosshhu Vlad Ionutz vrabieionut didi lovekomotive EC zenox4500 Hurricane Lde 2100 stakee 117 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 24 Iun 2012, 01:30 | |
| Si eu eram la ultimul geam care se vede ca este deschis , faceam poze . |
| | | Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6565 Data de inscriere : 05/09/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 24 Iun 2012, 14:49 | |
| R14062 (Timişoara Nord 07:58 - 20:09 Braşov) în Arad, 20.06.2012 91 53 0 425 581-2 + RIO 06 (a circulat pe distanţa Timişoara Nord - Hunedoara) R14105 (Simeria 13:08 - 13:37 Hunedoara) în Simeria, 20.06.2012 R14062 (Timişoara Nord 07:58 - 20:09 Braşov) în Simeria, 20.06.2012 91-53-0425 523-4 + RIO 01 (a circulat pe distanţa Hunedoara - Braşov) R14127 (Radna 14:23 - 15:05 Remetea Mică) / R14133 (Remetea Mică 15:20 - 16:12 Timişoara Nord) în Radna, 20.06.2012 97-0539-3 |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Dum 24 Iun 2012, 15:43 | |
| |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 22:02 | |
| In jurul orei 11:40 azi in Petrosani s-a defectat o locomotiva regiotrans, astfel ca toate trenurile ce urmau sa plece/vina de la Lupeni azi au fost anulate, neexistand material rulant de rezerva decat la Brasov. Eu am fost in zona, sa imi iau bilet la tren pentru calatoria de maine, si am facut poze cu PDA-ul, doar pe asta il aveam la mine + ca nu vroiam sa risc sa fiu observat facand poze. Trenu defect, rama RIO 02: Locomotiva defecta in plin cadru, pentru pasionati i se poate vedea seria: Se apropia locomotiva de ajutor de la CFR Marfa pentru a muta trenu de pe linia 3 sa nu incurce traficul: Dupa legarea locomotivei CFR Marfa, cu 1 minut inainte de manevra: Tocmai se puneau in miscare: De pe pasarela, cand s-a intors in gara Petrosani, dar la linia 4 si au dezlegat locomotiva CFR Marfa, loc in care trenul a ramas pana cand au sosit ajutoarele de la Brasov: Edit: Uiteeee cum am ajuns sa scriu atata si sa pun atatea poze feroviare, fara sa fiu pasionat de trenuri ) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 22:17 | |
| Prin luniile Martie Aprilie exista in Hunedoara la linia 3 locomotiva de rezerva!!Au mutat trenul de la linia 3 pentru ca linia 3 e linie directa in Petrosani si linia 1 e garat R2709 iar la linia 2 R2086 |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 22:26 | |
| Si chiar nu se putea inchiria vreo locomotiva din Petrosani? Trebuia sa anuleze cursele? Mi se pare un lucru extraordinar si plin de indiferenta!! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 22:37 | |
| Nu prea sunt compatibile ramele lor RIO cu locomotivele clasice din ce stiu, si nu stiu nici daca si ce locomotive ar fi de rezerva la Petrosani + aprobare de la CFR daca ar fi avut. Solutia ar fi fost sa fi existat/existe o locomotiva de-a lor sau automotor de rezerva mai aproape. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 22:39 | |
| Mihai nici o locomotiva romaneasca nu are sistem push-pull!! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 22:50 | |
| Ce am observat eu la rejio ala de seara de la RT, ca cele 2 rame merg in comanda multipla ,dar ,dar, la Ploiesti cand se ataseaza si automotoru de la Iasi .. se strica schema .. adica pe Buc-Ploiesti cele 2 R de la CTa si Craiova circula asa RIO+BB+RIO+BB .. se conduce fara probleme din postul 1 al RIO ului care vine de la Craiova ... eh in Ploiesti ,se scoate ultimul BB si se pune in capul trenurlui .. probabil datorita incompatibilitatii sistemelor,sau nu stiu ca nu sunt expert in material rulant Regiotrans .. cert e ca automotorul de Iasi,circula cu motorul parnit si sub catenara,si cel mai probabil el oricum nu ajuta la tractiune. Intrebarea e .De ce dracu le tin pornite ca nu au nevoie pe ele decat de frana .. ca oricum e asigurata de una dintre BB uri.RIO 03 de CTa are chiar si AC... iar cele rame sunt legate intre ele cu cablu de tensiune si cablurile pentru prize cu comanda multipla,sau cum ii zice la astia. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 22:55 | |
| - DUAL a scris:
- Ce am observat eu la rejio ala de seara de la RT, ca cele 2 rame merg in comanda multipla ,dar ,dar, la Ploiesti cand se ataseaza si automotoru de la Iasi .. se strica schema .. adica pe Buc-Ploiesti cele 2 R de la CTa si Craiova circula asa RIO+BB+RIO+BB .. se conduce fara probleme din postul 1 al RIO ului care vine de la Craiova ... eh in Ploiesti ,se scoate ultimul BB si se pune in capul trenurlui .. probabil datorita incompatibilitatii sistemelor,sau nu stiu ca nu sunt expert in material rulant Regiotrans ..
Se scoate din urma trenului si se ataseaza in fata fiindca instructia nu permite intercalarea locomotivelor intre vagoane de calatori (Stiu c-a fost un singur caz acum cativa ani cu LDH intre 2 trenuri la Timisoara dar a fost "legal"). _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Lun 25 Iun 2012, 22:57, editata de 1 ori |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 22:56 | |
| Trebuie sa fie pornit motorul la automotor pentru functionarea serviciilor auxiliare din cate cred eu. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 23:09 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- DUAL a scris:
- Ce am observat eu la rejio ala de seara de la RT, ca cele 2 rame merg in comanda multipla ,dar ,dar, la Ploiesti cand se ataseaza si automotoru de la Iasi .. se strica schema .. adica pe Buc-Ploiesti cele 2 R de la CTa si Craiova circula asa RIO+BB+RIO+BB .. se conduce fara probleme din postul 1 al RIO ului care vine de la Craiova ... eh in Ploiesti ,se scoate ultimul BB si se pune in capul trenurlui .. probabil datorita incompatibilitatii sistemelor,sau nu stiu ca nu sunt expert in material rulant Regiotrans ..
Se scoate din urma trenului si se ataseaza in fata fiindca instructia nu permite intercalarea locomotivelor intre vagoane de calatori (Stiu c-a fost un singur caz acum cativa ani cu LDH intre 2 trenuri la Timisoara dar a fost "legal"). Nu cred ca-i aia Murii.. ca doar mere de la Buc la Ploiesti cu un BB incalecat intre 2 RIO.Si AMX urile alea verzi au legat de rama un cablu de curent .. acum nush ,o sa i intreb pe aia de la Rejiotrens ,dar ultima data au trimis o barca din aia din 97 , si m am certat cu unu dintre mecanici .. ca i-am zis companioanei ca uite ce barca au bagat si astia .. si zice ala ,da mergi pe jos ... si-am zis noroc ca asta i ultimu tren ca mergeam pe jos mai bine decat cu barca voastra. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 23:16 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- DUAL a scris:
- Ce am observat eu la rejio ala de seara de la RT, ca cele 2 rame merg in comanda multipla ,dar ,dar, la Ploiesti cand se ataseaza si automotoru de la Iasi .. se strica schema .. adica pe Buc-Ploiesti cele 2 R de la CTa si Craiova circula asa RIO+BB+RIO+BB .. se conduce fara probleme din postul 1 al RIO ului care vine de la Craiova ... eh in Ploiesti ,se scoate ultimul BB si se pune in capul trenurlui .. probabil datorita incompatibilitatii sistemelor,sau nu stiu ca nu sunt expert in material rulant Regiotrans ..
Se scoate din urma trenului si se ataseaza in fata fiindca instructia nu permite intercalarea locomotivelor intre vagoane de calatori (Stiu c-a fost un singur caz acum cativa ani cu LDH intre 2 trenuri la Timisoara dar a fost "legal"). Muri vezi ca era acuma vreo 2-3 un personal Arad Gurahont ceva de prin zona de circula combinat pana la Santana si scria in livret trenul circula cu locomotiva intercalata si se dezleaga la siguranta la semnal |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 23:19 | |
| Stai nu-l tachina ma ... raule ,are si el dreptate .. acum noh ce sa zic .. tu ar trebuii sa ne corectezi aici ca tu stii instructia Ah era sa uit .. am devenit rautacios asa peste noapte .. si ca acum e sezonul certurilor din ce am vazut la Idei sugestii,propuneri etc .. care vrea sa se certe cu mine pe ideea ca regiotransul nu trepideaza si se bataie? pe linia cea noua ? Ca am una bucata clip foarte incriminator |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 25 Iun 2012, 23:31 | |
| Când sunt doar RIO şi BB-uri e tracţiune multiplă. Când apare şi automotorul... nu mai poţi să faci tracţiune multiplă (că ăla nu e compatibil) şi nici să-l pui rece nu ai voie (că are mai mult de 4 osii), aşa că trebuie să muţi locomotivele în faţă (şi să pui mecanic pe fiecare) şi automotorul să-l ţii cu motorul pornit. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material rulant I | |
| |
| | | | Material rulant I | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |