| Material rulant I | |
|
+113M.I.C.I. adrian.vidican.9 Katalyn mielutu zburator IonutChircu ako.ans TonyGFR phnegativ bubu gvd cristy79 Cont.dezactivat cristi_tgv IceShadow Jhonyla AndreiCFRbv Bobby_TM maris.constantin marius_catalin84 IonutCFR2009 vatmanul buldozer2 lecter Cont dezactivat TVlad razvan - trenuri Radu Warrior12 DAS 2011 Balto baiazid KOSTYK roseanu get. Rarau AlexandruC dexter23 DPS Adirmvl bostanescu gigel NicuS Kriszti219 AlexD Teodor 19jimmy84 Radu Tudor Re6/6 kristi kkk halmarius nenuandrei Bogdan-Razvan cfr500 electrica912 Andrey_tm alinx3330 Grigor gica38 Amiralul FeroFan97 Dr2005 AndiCFR Luna Maros130 cont dezactivat . LanceR Goanga Adrian78 Vitosa DUAL catalinu' Boracik alinutz23 razwy decward alex.alexus.tm Marius Iulian PrisecaruFlorin M130 Norbi The Legend AMX 97-0548-4 lokbob valibu @ndrey mureseanu_976 bogdan srl saint cont inactiv AlexCta ionutz72 didinul Zoly87 KQQ Codrut1985 discoid21 srazvi cristi CFR Nesebar COSTACHE MIHAIL Caravelle_Zg dan ciprian orestte Rosshhu Vlad Ionutz vrabieionut didi lovekomotive EC zenox4500 Hurricane Lde 2100 stakee 117 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6202 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Vin 09 Mar 2012, 22:38 | |
| Regiotrans a achizitionat 14 automotoare din Anglia care vor sosi in curand.Ele vor circula in zona Brasov (Sf. Gheorghe si Fagaras).Mai multe detalii sper sa aflu zilele urmatoare. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Vin 09 Mar 2012, 22:58 | |
| Mai mult ca sigur seria 101 din 1958? |
|
| |
FeroFan97
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 27 Localizare : Sfîntu Gheorghe Reputatie : 5817 Data de inscriere : 06/02/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Sam 10 Mar 2012, 16:30 | |
| - bogdan srl a scris:
- Regiotrans a achizitionat 14 automotoare din Anglia care vor sosi in curand.Ele vor circula in zona Brasov (Sf. Gheorghe si Fagaras).Mai multe detalii sper sa aflu zilele urmatoare.
- adrian78 a scris:
- Mai mult ca sigur seria 101 din 1958?
Nu prea cred ca zvonul asta e adevarat. Daca va uitati atent la pozele cu BR class 101 , observati ca sub usi nu sunt scari, in niciun fel .... CF din Anglia folosesc peron inalt ( 1018 mm ) ,asa ca numai cu reparatii mari se putea asigura transportul pe sectiile din RO. In + , si costul de transport ar fi mult mai ridicat din Anglia ,decat din Franta ( de unde obisnuiase sa cumpere RT-u ) .... eu zic ca ar fi nevoie de niste vagoane UIC-Z , compartimentate, si niste locomotive diesel , si cateva electrice ( toate de la SNCF ) .... |
|
| |
AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6953 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Material rulant I Sam 10 Mar 2012, 19:39 | |
| Eu aflasem pe la jumatatea lunii februarie ca automotoarele vor fi din Elvetia, acum fiecare ce a auzit. Pana la urma realitatea va da raspunsul final. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Sam 10 Mar 2012, 19:50 | |
| AMX550 Elvetia are toata reteaua electrificata la 15kv/1500v inclusiv cea ingusta deci nu stiu de unde au ei automotoare diesel ca eu nu le-am gasit!! |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 11:07 | |
| Poate automotoare electrice ? Ce functioneaza si pe tensiunea noastra ? Sau care sa poata fi adaptate sa mearga si la 27000 volti, daca or avea. |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 12:01 | |
| - adrian78 a scris:
- AMX550 Elvetia are toata reteaua electrificata la 15kv/1500v inclusiv cea ingusta deci nu stiu de unde au ei automotoare diesel ca eu nu le-am gasit!!
Putina documentare nu strică, ma refer la reteaua ingustă care are tensiunea de lucru la 11 kV cu frecventa joasa(16,7Hz) si in anumite zone intradevar se gaseste si 1500 V curent continuu. E foarte adevarat ca la SBB/CFF se gasesc rame electrice de tip TEE( TransEuropeExpress) care merg pe 3 tensiuni diferite 27 KV(50 Hz), 15 KV(16,7 Hz) si 1500 V cc, care sunt retrase din circulatie de ceva ani. ar fi interesant de vazut asa ceva in RO. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 12:09 | |
| - halmarius a scris:
- adrian78 a scris:
- AMX550 Elvetia are toata reteaua electrificata la 15kv/1500v inclusiv cea ingusta deci nu stiu de unde au ei automotoare diesel ca eu nu le-am gasit!!
Putina documentare nu strică, ma refer la reteaua ingustă care are tensiunea de lucru la 11 kV cu frecventa joasa(16,7Hz) si in anumite zone intradevar se gaseste si 1500 V curent continuu. E foarte adevarat ca la SBB/CFF se gasesc rame electrice de tip TEE( TransEuropeExpress) care merg pe 3 tensiuni diferite 27 KV(50 Hz), 15 KV(16,7 Hz) si 1500 V cc, care sunt retrase din circulatie de ceva ani. ar fi interesant de vazut asa ceva in RO. Ma refeream ca automotoare diesel nu exista in Elvetia ca aduc ramele electrice asta e altceva!!Mie greu sa cred ca vor aduca rame TEE EMU6 folosite pe Cisalpin la cati calatori au ei pe trenurile regio Brasov-Craiova sau Constanta-Brasov si pana la urma tot epave sunt si astea!! |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 12:22 | |
| - adrian78 a scris:
- halmarius a scris:
- adrian78 a scris:
- AMX550 Elvetia are toata reteaua electrificata la 15kv/1500v inclusiv cea ingusta deci nu stiu de unde au ei automotoare diesel ca eu nu le-am gasit!!
Putina documentare nu strică, ma refer la reteaua ingustă care are tensiunea de lucru la 11 kV cu frecventa joasa(16,7Hz) si in anumite zone intradevar se gaseste si 1500 V curent continuu. E foarte adevarat ca la SBB/CFF se gasesc rame electrice de tip TEE( TransEuropeExpress) care merg pe 3 tensiuni diferite 27 KV(50 Hz), 15 KV(16,7 Hz) si 1500 V cc, care sunt retrase din circulatie de ceva ani. ar fi interesant de vazut asa ceva in RO. Ma refeream ca automotoare diesel nu exista in Elvetia ca aduc ramele electrice asta e altceva!!Mie greu sa cred ca vor aduca rame TEE EMU6 folosite pe Cisalpin si pana la urma tot epave sunt si astea!! O parte dintre ele au trecut prin modernizare in anii 90 deci nu sint chiar epave, dar cred ca ai dreptate sunt putine sanse sa vedem asa ceva in RO, mai ales ca sunt gandite pentru lung parcurs! |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6391 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 12:35 | |
| Epave ne epave nu conteaza cum sunt si cum arata important e ca sunt bune si mai poate fii folosite schiar daca arata jalnic le fac cei de la Remat Pascani ca noi si sa vezi ce mine o sa fie |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 12:40 | |
| Poate aduc pe 1051-1055 cea si cu restaurant sa o bage pe Brasov-Constanta Ma gandeam ca poate reusesc sa converteasca ramele Mirage ca alea sunt mai adecvate cu 3 vagoane .. Nenuandrei bine ai zis daca ajung la Remat Pascani vorba aia gura pacatosului adevar graieste La cata subventie iau sa mai lasa nesimtirea la o parte si sa cumpere ceva mai bun dar nahh poate banii aia se intorc la partid ca asa e la noi
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Lun 12 Mar 2012, 12:43, editata de 1 ori |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 12:42 | |
| - nenuandrei a scris:
- Epave ne epave nu conteaza cum sunt si cum arata important e ca sunt bune si mai poate fii folosite schiar daca arata jalnic le fac cei de la Remat Pascani ca noi si sa vezi ce mine o sa fie
La REMAT le fac baloti presati la presa de 100 de tone si la Galati cu ele! poate la Remar sa mai scoata ceva din ele, desi dela specialisti in material rulant remorcat nu ma astept la chestii destepte, vezi cazul cu EA ul CTV ce a luat foc pe linia 202! |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6391 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 13:05 | |
| Nu prea îmi vine mid a crede că după ce le aduc de la Pașcani o să le bage pe Galati mă gândesc că le bagă pe altă magistrală unde are Regiotransul |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 13:09 | |
| Aseara R 14066 Iasi-Brasov avea automotorul 798 albastru si inca unul albastru la coada cu nr 783. Din pacate l-am cautat pe stfp.net si acesta din urma nu exista. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Material rulant I Lun 12 Mar 2012, 13:09 | |
| Nenuandrei nu ai inteles REMAT inseamna centru de colectare fier vechi unde tabla e facuta baloti si ajunge la Galati la combinat si de acolo la Pitesti tabla noua pentru masini.. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Material rulant I | |
| |
|
| |
| Material rulant I | |
|