| Orient Express 2014 | |
|
+20NicuS ATM Adrian78 Adisoft1991s DUAL mariuscfrbucuresti Vlad c o r v i n Dr2005 TonyGFR dandel IonutCFR2009 92Dragos 63-1143-5 Andrey_tm AndiCFR Norbi Raduku09 adascalu fugera 24 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mar 02 Sept 2014, 07:32 | |
| Initial ma pregateam sa comentez ca e cam ciudata categorisirea lui drept IC...in conditiile CREDEAM in care are vagoane care nu pot toate sa mearga cu 120-140 km/h pe M300, avand timpi de mers mai mici decat IR-urile normale.
Insa din poze vad ca destule din vagoanele lui (poate chiar toate) sunt de 160. In conditiile in care au niste boghiuri care seamana oarecum cu cele Diamond (ma rog, cel putin aparent) dar mai ales au frana pe saboti. Cum vine asta, frana pe saboti de 160? credeam ca de la 140 in sus ar trebui sa fie pe disc. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mar 02 Sept 2014, 07:35 | |
| Nu circula el nici cu 100 km/h... dar compunerea de lux a trenului il poate aseza net in fata multor trenuri IC din Romania. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mar 02 Sept 2014, 07:40 | |
| Ieri la intrare in Ploiesti, VIP-urile erau la masa vagoanele Restaurant si Bar erau pline, probabil ca la Sinaia din cauza intarzieri n-au mai stat la un ceai sau o gustare. upload image online image hosting 10mb limit |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mar 02 Sept 2014, 08:12 | |
| - ATM a scris:
- Initial ma pregateam sa comentez ca e cam ciudata categorisirea lui drept IC...in conditiile CREDEAM in care are vagoane care nu pot toate sa mearga cu 120-140 km/h pe M300, avand timpi de mers mai mici decat IR-urile normale.
Insa din poze vad ca destule din vagoanele lui (poate chiar toate) sunt de 160. In conditiile in care au niste boghiuri care seamana oarecum cu cele Diamond (ma rog, cel putin aparent) dar mai ales au frana pe saboti. Cum vine asta, frana pe saboti de 160? credeam ca de la 140 in sus ar trebui sa fie pe disc. Rangul 1 de IC nu inseamna ca trebuie sa circule cu 160km/h doar ca trenul rangul 1 este prioritar |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mar 02 Sept 2014, 09:09 | |
| - ATM a scris:
- Insa din poze vad ca destule din vagoanele lui (poate chiar toate) sunt de 160. In conditiile in care au niste boghiuri care seamana oarecum cu cele Diamond (ma rog, cel putin aparent) dar mai ales au frana pe saboti. Cum vine asta, frana pe saboti de 160? credeam ca de la 140 in sus ar trebui sa fie pe disc.
Toate vagoanele sunt de 160 km/h. Boghiurile nu sunt nicidecum Diamond, ci sunt mai apropiate de Y32... _________________ :TTT:
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mar 02 Sept 2014, 11:31 | |
| De-asta am si zis "aparent", fiinda doar dau impresia de vechi, dar presupun ca nu sunt cele cu care vagonul a iesit din fabrica. Se vede si o perna de aer pe-acolo, lucru care nu prea se folosea prin anii 1920.
Intrebarea totusi ramane insa. Cum de sunt apte de 160 daca n-au frana pe disc?
LE. De fapt, tinand cont ca n-au saboti decat pe o singura parte a rotii (cam putin pentru o astfel de viteza maxima), sa aiba cumva si un disc de frana totusi? adica, o frana mixta, disc+sabot? |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mar 02 Sept 2014, 11:36 | |
| Au frana pe disc, se si vede in poza lui Dr2005 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mar 02 Sept 2014, 14:49 | |
| Nu cred că e o pernă de aer colo, ci un burduf de cauciuc care ,,îmbracă" un arc elicoidal dublu, ca la Y32. Boghiurile seamănă mult cu Y32, s-ar putea să fie o adaptare pentru cutiile vechi ale vagoanelor.
Frâna e cu disc, evident. _________________ :TTT:
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mar 02 Sept 2014, 23:48 | |
| Spre rusinea mea, nici acum nu vad discul ala de frana...asta explica de ce si port ochelari, dealtfel...
Cred ca am gasit cum aratau boghiurile inainte:
http://www.poorwilliam.net/al-052814.html
(scroll la ultima poza, jos) fana pe sabot, arcuri lamelare transversale, max 140 km/h
Acuma, de or fi fost actualele doar reconstruite, sau sunt noi-noute construite de la 0, asta nu mai stiu... |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Mier 03 Sept 2014, 00:02 | |
| - ATM a scris:
- Spre rusinea mea, nici acum nu vad discul ala de frana...asta explica de ce si port ochelari, dealtfel...
Nu o sa-l vezi, dar nu o sa vezi nici sabotii. Discul e in spate. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Sam 06 Sept 2014, 00:30 | |
| IC 12004 „Orient Express” - 06.09.2014
0 Giurgiu Nord FR 12:29 Estimat 6 Giurgiu Nord 12:40 30 13:10 Estimat 53 Tarnavele Hm 13:58 6 14:04 69 Videle 14:26 1 14:27 Estimat 119 Bucuresti Nord Gr. A 15:17 Estimat
------------------------------------------------- IC 12004 „Orient Express” - 06.09.2014
0 Giurgiu Nord FR 12:45 Real 6 Giurgiu Nord 12:55 20 13:15 Real 53 Tarnavele Hm 14:06 Real (suprimare oprire) 69 Videle 14:26 Real (suprimare oprire) 119 Bucuresti Nord Gr. A 15:17 Real
---------------------------------------------- IC 12002-1 „Orient Express” - 07.09.2014
0 Bucuresti Nord Gr. A 10:40 Estimat 59 Ploiesti Vest 11:30 1 11:31 Estimat 121 Sinaia 12:20 310 17:30 Estimat 140 Predeal 17:53 2 17:55 Estimat 166 Brasov 18:31 10 18:41 Estimat 294 Sighisoara 21:07 2 21:09 Estimat 394 Teius 23:35 60 00:35 Estimat 467 Simeria 02:20 2 02:22 Estimat 624 Arad 04:39 6 04:45 Estimat 641 Curtici 05:04 36 05:40 Estimat 649 Curtici Fr 05:52 Estimat |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Dum 07 Sept 2014, 20:02 | |
| ...La ora curenta, trenul e in graficul estimat, ce stiti? :roll: |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Dum 07 Sept 2014, 20:04 | |
| Are 10 minute întârziere. Poți să cauți pe infofer, la trenul meu, trenul 12002-1 și vei găsi toate detaliile despre el (întârziere, unde a fost raportat ultima dată, opririle etc.). |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Dum 07 Sept 2014, 20:06 | |
| Ok, mersi mult! |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Orient Express 2014 Dum 07 Sept 2014, 22:01 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Orient Express 2014 | |
| |
|
| |
| Orient Express 2014 | |
|