|
| Lucruri negative (-) la Softrans | |
|
+17AeroX marius664 AndiCFR alex1987 Katalyn Adisoft1991s alliens mihaitzateo LanceR Adirmvl Adrian78 vatmanul razvan - trenuri Dr2005 cristy79 Nesebar Andrey_tm 21 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 06 Sept 2014, 19:48 | |
| Ce sa caute pe Timisoara cand Buc-Brasov in afara sezonului estival e ruta nr 1 din Romania. Ce trebuie sa intelegeti e ca Hyperion 2 va circula pe Timisoara doar din cauza ca are leagatura cu Craiova in caz ca pica e mai aproape de domiciliu Daca maine Dr2005 isi deschide o firma de transport si opereaza cu un automotor hai sa dau ca exemplu Desiro electric iar eu imi deschid o alta firma si am RJ in afara de iunie-septembrie cand vom circula pe 800 in rest vom circula pe Buc-Brasov ca Dr2005 e din Bucuresti iar eu cu RJ pe Pl.Sud-Brasov. Asta e treaba cu Buc-Brasov nu doar ca e o ruta importanta cu statiunile de pe VPH cautate 12 luni pe an dar e si cea mai profitabila ruta cum spunea Dr2005 plus ca e ruta nr 1 pentru reclama cand vrei sa promovezi un tren nou nu ai unde in tara asta decat pe Bucuresti-Constanta si pe Bucuresti-Brasov si stiti cu toti de ce O sa testez si eu curcubeul sper sa fiu multumit de el, chiar daca e la concurenta cu RT fiecare alege dupa cum am mai spus, in functie de conditi, orar, timpi de mers si pret. Cati biciclisti credeti ca vor incapea in Hyperion in week-end ? ca am inteles ca incap maxim 4-5 biciclete in toata rama, asa ca biciclisti vor merge in continuare cu RT unde ai aer conditionat, wi-fi, preturi ok si pentru cei cu reduceri, geamuri care se deschid pentru pozat etc... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 06 Sept 2014, 19:52 | |
| Tarifele astora sint cele normale. Ca la autocar sau mai mici. Sper sa nu se porceasca si sa o arda TFC style. Ar merge mult mai multa lume si cu glumele de IR-uri, cum le zici tu (in privinta multora ai dreptate, sint niste glume) daca ar fi tarife cum au ei sau cum are RT-ul pe Bucuresti-Constanta. Mai ales ca in Romania majoritatea are pana in 1000-1200 de lei salariul net. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 06 Sept 2014, 21:01 | |
| Preturile la IR sunt pur si simplu duble fata de cele de la Regio. Aceasta diferenta nu se justifica, nu este normala (ca sa nu zic ca e aberanta) dar explicatia e simpla: fraierul care plateste pret intreg plateste de fapt si pentru blatisti. si pentru jafurile CFR-ului, si indirect si pt cei 90% care merg cu reduceri. Preturile normale sunt cele reduse la IR -de-aia probail unele persoane de aici de pe forum s-au atacat ca de ce ma plang atata, ca preturile la IR sunt de fapt foarte accesibile. Probabil ei aveau impresia ca atata costa - cat platesc ei. Interesant e faptul ca acestia sunt si cei cu cele mai mari pretentii privind compunerea, vagoanele, conditiile de calatorie etc.
CFR probabil are impresia ca se adreseaza celor cu bani fixand asemenea tarife aberante - dar am o veste pt ei, aceia nu prea calatoresc cu trenul, sa stea linistiti si sa ramana tot la elevi/studenti si pensionari.
De aceea am salutat aparitia ramei Softrans si caut sa o promovez pentru noi astilalti fraieri, care nu avem nicio reducere si nu ne puitem bucura de preturile "foarte accesibile" de la IR ale CFR. Cei ce tot intreaba de reduceri la Softrans (care au deja tarife reduse fata de jaful de la IR al CFR - de fapt tarifele sunt apropiate de Regio) sa mai astepte... sau sa mearga la CFR unde este foarte accesibil.
Fiecare merge cu ce vrea, important e sa exista alternative si nu sa stai la mana unor nesimtiti. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 06 Sept 2014, 21:10 | |
| Câtă vreme IR-urile merg pline, nu se pune problema să se reducă preţurile.
Legat de reduceri, s-a mai discutat, legea e lege pentru toţi, fie că îţi convine, fie că nu. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 06 Sept 2014, 21:18 | |
| Mie mi-e perfect indiferent daca acorda sau nu reduceri Softrans.
IR-urile merg pline pentru ca au 3 vagoane, desi am vazut si IR de 3 vagoane cu 3 calatori si asta nu o singura data. Nu discut aici de sezoniere care anul asta au fost singura bila alba a CFR, programul mult mai bine facut ca anii trecuti si cred ca rezultatele se vor vedea. dar acestea deja nu vor mai circula si se va reveni la trenurile IR traditionale de 3-4 vagoane. Nu toate sunt asa (fereasca Dumnezeu) dar sunt inca destule astfel de cazuri.
Cat timp se taraie in continuare IR goale de dragul de a fi taraite (repet - vazute de mine efectiv, nu auzite sau spuse de altii) CFR are slabe sanse sa iasa din mlastina. Anul acesta va fi unul din primii ani cu o crestere care trebuie consolidata pentru anul viitor dezvoltand directiile care le-au adus mai multi calatori si o crestere a incasarilor. Nu venind cu puzderie de IR pe 100 de km facute cu tramvaie Desiro isi va reveni CFR-ul... (sau cu Malaxe) aici e necesara o gandire in perspectiva, sa iti dai interesul si nu sa te doara in fund si sa decretezi orice propunere nerentabila pentru ca nu ai chef sa o analizezi, sa lasi intelegerile cu dubarii si celelalte jafuri mai mici sau mai mari. Are CFR puterea sa faca asta cu oamenii pe care ii are? Tare mi-e teama ca nu prea... Sa vedem noul mers totusi. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 06 Sept 2014, 21:50 | |
| eu zic sa vedem intai care va fi gradul de ocupare pe relatia Brasov,cu toata concurenta celorlalti. Parerea mea este ca va avea multi calatori,proveniti din clasa de mijloc,oameni care vor dori sa petreaca un sejur la munte pe VP..Cine nu are masina sau are si nu vrea sa se streseze cu ea pana acolo,si si-a alocat un buget pentru relaxare al munte,nu cred ca se va uita la 5 lei diferenta.Un lux,oricat de mic,trebuie sa se reflecte catusi de putin in pret CFR-ulnu va face niciodata profit in conditiile actuale:nasi coruptibili,tigani si boschetari turbulenti plus muuulte reduceri am auzit,printr-un coleg,de un plieten al sau care umbla gratis cu CFR-ul avant un certificat medical de bolnav psihic(??) In incheiere sa fac o mica comparatie: supersonicul Concorde a zburat pe relatia Europa-USA,care era deja cam fully acoperita.Desi cu preturi foarte mari,nu a circulat niciodata gol si si-a incheiat cariera in urma unui accident stupid |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 06 Sept 2014, 21:55 | |
| Daca nu ma insel, in caminele de studenti poti primi loc ca esti bolnav de SIDA. Sper sa nu gresesc. Daca vreti sa vedeti reduceri serioase aruncati un ochi aici: http://mav-start.hu/english/index.php |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 06 Sept 2014, 22:59 | |
| - vatmanul a scris:
- adrian78 a scris:
- E prea mica rama pentru Bucuresti Timisoara si pentru un drum de 9 ore nu stiu cat de confortabila este
Si cand te gandesti, altii aleg pentru Bucuresti - Timisoara autocarul. Si atunci, cu cat e mai confortabil autocarul ala decat rama unde ai totusi o toaleta, ai Wifi, ai avea probabil un pret mai mic ca la autocar si mai presus de toate, ai siguranta ca nu se rastorana, ori ca nu vine un alt prost cu un alt autocar sau cu un tir sa intre in tine. Si cu toate acestea, in ciuda tuturor acestor beneficii pe care le ofera trenul, alti prefera totusi autocarul. Pai daca pentru aia altii autocarul ala e confortabil, atunci cum ar fi rama pentru ei? Si apoi, sa fie rama aia mai mica decat un autocar? Vezi ca nu ai inteles nu faceam nici o comparatie cu autocarul ci doar ca acum 5 ani am mers cu IC Bucuresti Timisoara cu 21-76 si nu a fost foarte confortabil |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Dum 07 Sept 2014, 06:46 | |
| - LanceR a scris:
- eu zic sa vedem intai care va fi gradul de ocupare pe relatia Brasov,cu toata concurenta celorlalti.
Parerea mea este ca va avea multi calatori,proveniti din clasa de mijloc,oameni care vor dori sa petreaca un sejur la munte pe VP..Cine nu are masina sau are si nu vrea sa se streseze cu ea pana acolo,si si-a alocat un buget pentru relaxare al munte,nu cred ca se va uita la 5 lei diferenta.Un lux,oricat de mic,trebuie sa se reflecte catusi de putin in pret CFR-ulnu va face niciodata profit in conditiile actuale:nasi coruptibili,tigani si boschetari turbulenti plus muuulte reduceri am auzit,printr-un coleg,de un plieten al sau care umbla gratis cu CFR-ul avant un certificat medical de bolnav psihic(??) In incheiere sa fac o mica comparatie: supersonicul Concorde a zburat pe relatia Europa-USA,care era deja cam fully acoperita.Desi cu preturi foarte mari,nu a circulat niciodata gol si si-a incheiat cariera in urma unui accident stupid Aveti dreptate D-le LanceR, si ei cred ca tot catre acest target de clienti s-au orientat pe ruta catre Brasov. Este o ruta mai grea decat Constanta, devine deja suprasaturata de trenuri, e greu sa atragi noi clienti aici, parerea mea e ca la inceput le va fi mai greu, poate la larna cand incepe sezonul de schi (sper sa fie zapada la munte nu ca anul trecut) atunci vor circula cu rama plina. In cursul saptamanii de asemenea e mai greu, ei nu au nici reduceri, poate poate unii vor migra de la Regiotrans care si-a facut publicul lor deja, vorba Dvs nu se vor uita la 5 lei in plus. Trenurile sunt insa trasate la ore foarte bune si pe masura ce va afla lumea de ei se vor dezvolta si aici. Cheia este promovarea, lumea sa afle de ei si de curiozitate macar unii tot vor incerca trenul lor. Eu le tin pumnii Au anuntat pe pagina lor de facebook ca au avut deja peste 15.000 de calatori in doar o luna de functionare. Cu o rama mica asa ca a lor si fiind la inceput (multi nici nu stiu de ei inca) eu zic ca e foarte foarte bine. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Dum 07 Sept 2014, 16:07 | |
| Intre Bucuresti si Brasov si retur mai este loc de introdus trenuri la pranz deoarece acum sunt spatii de timp libere. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Dum 07 Sept 2014, 22:14 | |
| - adrian78 a scris:
- Vezi ca nu ai inteles nu faceam nici o comparatie cu autocarul ci doar ca acum 5 ani am mers cu IC Bucuresti Timisoara cu 21-76 si nu a fost foarte confortabil
Stiu ca nu ai facut nici o comparatie cu autocarul. Eu am facut-o spunand ca daca pentru unii autocarul ala e confortabil, cu cat mai confortabila ar fi atunci rama pentru ei; si totusi, multi nu o aleg. Eu am venit de la Bucuresti la Timisoara anul acesta, pe 23 august, cu IR 1691 si pot spune ca pentru mine a fost chiar ok. Nu-ti cere nimeni sa stai cele 9 ore lipit de scaun. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 13 Sept 2014, 15:20 | |
| Ce nu mi se pare mie bine,la noul introdus Craiova-Bucuresti-Brasov si retur,e ora de intoarcere. Mi se pare ca pleaca cam devreme din Brasov,daca ar pleca peste vreo 2 ore ar fi ok. Acum pleaca din Brasov la ora 15:30 si ajunge la Craiova la ora 21:30. De ce zic asa ceva,foarte multi pasageri cred ca vor fi din turisti de merg pe Valea Prahovei. Ori e cam devreme sa pleci la ora respectiva din Predeal/Azuga/Busteni/Sinaia spre Bucuresti sau Craiova.
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam 13 Sept 2014, 18:43 | |
| Daca pleaca din Brasov la 15.30 atunci din Predeal va pleca in jur de 16.00 iar din Sinaia in jur de 16.30 - eu zic ca e ok avand in vedere ca totusi ziua se micsoreaza, se apropie iarna si lumea nu va mai sta pana la ore asa tarzii ca vara pe munte. La ora 16.00 iarna deja se insereaza. Cei mai intarziati se pot intoarce de exemplu cu R 11032 al CFR sau chiar cu Regiotransul (sau cu IR ale CFR daca tin neaparat sa plateasca dublu ...). Cred ca trasa arata asa din doua motive: au vrut sa isi puna trenul in fata Regiotransului de la 16.00 si trebuia sa ajunga la Craiova la o ora rezonabila, pana in ora 22.00 - incluzand si eventualele intarzieri... Plus ca la plecare din Brasov era o "gaura" de trenuri spre Bucuresti intre 14.30 si 16.00. Ca parere generala, trasele sunt ok, problema este concurenta foarte acerba pe ruta asta care a devenit deja suparasaturata de trenuri, cred ca e foarte greu sa atraga calatori mai ales de la Regiotrans care au deja publicul lor, ofera reduceri ca la CFR, conditii foarte civilizate si au deja 4 trenuri pe Brasov... Cred ca la inceput in cursul saptamanii cel putin vor cam merge cu rama goala (pretul de 15 lei pe Buc-Ploiesti este exagerat, tinand cont ca trenul este la cateva minute de Regiotrans care costa fix jumatate). In timp insa, pe masura ce lumea va afla de ei vor umple cele 188 de locuri, mai ales la iarna cand incepe sezonul de schi - preturile pe V Prahovei si Brasov sunt foarte bune pt conditiile excelente oferite. Ma gandesc chiar la unii studenti care merg spre Bucuresti, comparand cu IR de la CFR cu reducere, ies mai ieftin cu Hyperion si unii il pot incerca macar de curiozitate. Eu zic ca ora 18.00 de ajungere in Bucuresti iarna e foarte buna. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Mier 17 Sept 2014, 00:14 | |
| - LanceR a scris:
- eu zic sa vedem intai care va fi gradul de ocupare pe relatia Brasov,cu toata concurenta celorlalti.
Parerea mea este ca va avea multi calatori,proveniti din clasa de mijloc,oameni care vor dori sa petreaca un sejur la munte pe VP..Cine nu are masina sau are si nu vrea sa se streseze cu ea pana acolo,si si-a alocat un buget pentru relaxare al munte,nu cred ca se va uita la 5 lei diferenta. nu stiu daca va avea asa multi calatori, nu mai e ce a fost nici pe ruta asta, care nu cred ca mai e atat de profitabila....sambata trecuta am mers de la Busteni la Sinaia, si am constatat asa: la IR 1636 CFR Calatori batea vantul prin vagoane, la RegioTrans 14030 (1 singura rama) gradul de ocupare undeva intre 50 si 75%. La intoarcere, IR0472 - grad de ocupare la vagoanele clasa sub 50%, R3005 grad de ocupare sun 50%....In concluzie calatori cam putini pentru cea mai profitabila ruta |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Mier 17 Sept 2014, 00:26 | |
| IR 1636 sta bine, sa il vezi pe 1634, ala chiar e gol golut iar la ora la care merge 1636 e aproape de ora trenului RT care e la jumatate de pret, cum lumea prefera ceva mai ieftin e normal ca astea de la CFR sa fie mai goale si la RT mai plin . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la Softrans | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |