|
| Lucruri negative (-) la Softrans | |
|
+17AeroX marius664 AndiCFR alex1987 Katalyn Adisoft1991s alliens mihaitzateo LanceR Adirmvl Adrian78 vatmanul razvan - trenuri Dr2005 cristy79 Nesebar Andrey_tm 21 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Lucruri negative (-) la Softrans Lun Iul 28, 2014 8:58 am | |
| Lucruri negative la Softrans |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Joi Sept 04, 2014 9:21 pm | |
| - cristy79 a scris:
- Daca intrati pe site-ul Softrans veti avea o surpriza neplacuta privind noul tren spre Brasov.
Toate preturile au crescut si tind sa se apropie de cele de la IR (ex Bucuresti-Ploiesti 15 lei, Bucuresti-Sinaia 30 de lei etc) In conditiile in care ei nu ofera reduceri chiar ma intreb cine ar merge cu ei la pret intreg: ma pun in pielea unui client fidel Regiotrans de ce as veni la ei cand diferenta de pret este atat de mare (ex pe Buc-Ploiesti 7 lei la RT iar la ei 15), cineva care merge cu reduceri cu IR de la CFR (ca 90% asa merg) de ce as merge cu ei sa platesc mult mai mult si nu am nicio reducere?
Cred ca o sa aiba o surpriza neplacuta, in sensul ca Regiotransul o sa ii manance cu fulgi cu tot cu aceste preturi, iar pe Bucuresti-Brasov o sa aibe rama goala mai ales in cursul saptamanii.
De dimineata erau alte preturi, am vazut ca in cateva ore au mai adaugat 5 RON la fiecare tarif. Pai in ritmul asta pana pe 15 Sept or sa aiba aceleasi tarife ca IR de la CFR... Pai hai sa vedem, asta cam asa este, ieri erau alte preturi, azi au crescut cu 5 lei . Vrei confort si conditii de ultima generatie, mers de IR si pret de Regio, nu prea se poate . Daca stai si faci o comparatie intre RT si IR de la CFR ai sa vezi ca Hyperion este mai scump ca RT dar mai ieftin ca IR de la CFR deci pentru confortul ridicat pretul de 35 lei Bucuresti-Brasov eu zic ca este ok pentru cine nu se uita la bani, eu unu raman la RT ca tot acolo ajung si platesc 25 de lei iar ca si confort este chiar ok ce imi ofera RT, chiar si mersul trenurilor este unul ok . In concluzie fiecare e liber sa aleaga ce vrea si dupa cum il tine buzunarul . |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Joi Sept 04, 2014 9:59 pm | |
| Sunt de acord ca pretul de 35 de lei pt Bucuresti-Brasov este acceptabil (dar mergea si mai bine 30 ) insa cele pt Ploiesti si statiunile de pe Valea Prahovei mi se par exagerate si neacordand reduceri risca sa aiba o mare surpriza... Bucuresti-Ploiesti la RT este 7 lei intreg, iar la ei este 15 practic aproape cat IR de la CFR.... Iar sa dai 30 de lei pana la Sinaia de ex o familie dus-intors nu este chiar foarte accesibil, de aceea ma gandesc ca, ei fiind in concurenta directa cu Regiotransul, nu au cum sa faca fata acestei concurente cu aceste preturi. Ei au impresia probabil ca aici e ca pe Constanta, dar pe Buc-Brasov concurenta e mare, sunt multe trenuri, lumea are de unde alege si cine ar alege sa dea 15 lei in loc de 7 de exemplu? Preturi mult mai OK si care le-ar fi asigurat o rama plina dupa mine ar fi fost cele care erau de dimineata pe site-ul lor: Buc-Pl 10 lei, Buc-Sinaia/Busteni/Predeal 25 de lei, Buc-Bv 30 de lei (sau fie 35 daca tin mortis). De asemenea, inteleg ca ei sunt din Craiova, dar nu mi se pare normal Craiova-Brasov 55 de lei si Bucuresti-Brasov 35 de lei totusi... Nu stiu ce calcule si-au facut dar ma tem ca au pornit gresit. Eu unul am mari dubii daca voi merge cu ei pe ruta asta si nu prea am argumente sa il mai recomand si altora. Si ramele Regiotrans ofera prize si aer conditionat, iarna e caldura in ele, sunt curate, civilizate etc. ce argumente as avea sa ii sun cuiva sa dea 15 lei pana la Ploiesti in loc de 7 la Regiotrans, de exemplu? Totusi poate se mai schimba ceva pana pe 15 Sept... in orice caz eu incerc |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Joi Sept 04, 2014 10:19 pm | |
| Este chiar problema lor cu ce tarife vor circula, din punctul meu de vedere este mult 35 de lei Bucuresti-Brasov, pot merge cu 25 si ajung in 3 ore cu RT iar pentru mine ce imi ofera RT e chiar de ajuns, curatenie este, iarna e cald bine, vara e frig, prize sunt, deci e chiar prea suficient, nu am nevoie de mai mult . Poate am sa merg un drum cu el sa il incerc, pana acum nu am calcat in Hyperion, mi s-a parut scump 20 pana la Rosiori si am zis ca astept sa vina pe Brasov, adevarat ca era mult mai ok cu 30 pana la Brasov dar e alegerea lor ce fac . 15 lei Bucuresti-Ploiesti e pret apropiat de IR de la CFR, categoric ca mergau mai multi daca ramanea 10 lei cum era ieri afisat dar probabil au facut ei azi alte calcule si au ajuns la concluzia ca trebuie sa mai creasca cu 5 lei tarifele . De curiozitate tot am sa fac un drum cu el sa vad cum se comporta si ce imi ofera pentru 35 de lei dar de intors vin cu RT clar ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Joi Sept 04, 2014 11:01 pm | |
| E fix strategia TFC de acum câţiva ani. Când au început pe Cluj-Oradea, aveau opriri puţine, preţ mai mic ca la R de CFR... după aia au tot pus în opriri în diverse halte, preţurile au ajuns la nivelul celor de la CFR, ba chiar mai mari (prin rezervarea aia obligatorie), în schimb confortul călătorilor a rămas la fel (vara e mai mare plăcerea să mergi cu TFC-ul prin Bărăgan). Softransul are, totuşi, o ramă electrică nouă. Dar e una singură, dacă asta crapă, or să vină cu EC + 21-47, care nu merită banii ăia de bilet. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Vin Sept 05, 2014 2:33 am | |
| Capacitatea acestei rame este destul de redusa si o vor avea plina, la sfarsit de saptamana si iarna. Se vor gasi 100 - 150 doritori zilnic si pentru ei. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Vin Sept 05, 2014 9:01 am | |
| Tot ma gandeam unde sa postez urmatoarea intrebare si pana la urma m-am gandit sa o postez aici. Daca moderatorii ori adminii considera ca trebuie mutata la alt topic ce apartine de Softrans, o pot face. Deci, n-am nimic cu faptul ca Softransul a ales sa opereze cu rama lui pe Bucuresti - Brasov, insa totusi, cred ca pe ruta amintita sunt deja destul de multe trenuri, atat de la CFR cat si de la Regiotrans. Concurenta e mare, preturile sunt bune, iar oamenii au ce alege. Acum a venit si Softransul tot aici. Intrebarea mea este: de ce n-au ales sa circule totusi pe Craiova - Timisoara de exemplu? Sau de ce n-au gandit o trasa Timisoara - Bucuresti? Ar fi scos mult profit, zic eu, asta in sensul in care momentan pe Timisoara - Bucuresti circula numai CFR, si cu toate ca ar putea avea si RGT o asa trasa, totusi nu o are. Prin urmare, pe Timisoara - Bucuresti ar fi concurenta doar cu CFR si cu siguranta Softransul ar avea de castigat. Asa, pe Bucuresti - Brasov sunt la concurenta si cu CFR si cu RGT. Toti operatorii trag pe Bucuresti - Brasov, iar restul tarii... pauza. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Vin Sept 05, 2014 9:31 am | |
| - vatmanul a scris:
- TSau de ce n-au gandit o trasa Timisoara - Bucuresti? Ar fi scos mult profit, zic eu, asta in sensul in care momentan pe Timisoara - Bucuresti circula numai CFR, si cu toate ca ar putea avea si RGT o asa trasa, totusi nu o are.
. Trenul stă noaptea la Softronic... el trebuie cumva să ajungă acolo. În plus, o trasă Bucureşti - Timişoara ar necesita 2 rame. Bine, s-ar putea face şi cu o ramă, dar tot ar trebui 2 echipe de personal, însă pe un sens ar trebui să circule ziua şi pe celălalt noaptea. - Citat :
- Asa, pe Bucuresti - Brasov sunt la concurenta si cu CFR si cu RGT. Toti operatorii trag pe Bucuresti - Brasov, iar restul tarii... pauza.
Bucureşti - Braşov şi Bucureşti - Craiova sunt cele mai rentabile secţii din ţară dpdv al încasărilor operatorilor de călători. Probabil de aia vrea toată lumea aici. În plus, concurenţa e benefică pentru călător... pe rutele menţionate, calitatea serviciului a crescut la toţi operatorii. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Vin Sept 05, 2014 9:35 am | |
| E prea mica rama pentru Bucuresti Timisoara si pentru un drum de 9 ore nu stiu cat de confortabila este
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Vin Sept 05, 2014 6:43 pm | |
| Si-au revenit... au reafisat tarifele si Bucuresti-Brasov este din nou 30 de lei. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam Sept 06, 2014 4:27 pm | |
| - adrian78 a scris:
- E prea mica rama pentru Bucuresti Timisoara si pentru un drum de 9 ore nu stiu cat de confortabila este
Si cand te gandesti, altii aleg pentru Bucuresti - Timisoara autocarul. Si atunci, cu cat e mai confortabil autocarul ala decat rama unde ai totusi o toaleta, ai Wifi, ai avea probabil un pret mai mic ca la autocar si mai presus de toate, ai siguranta ca nu se rastorana, ori ca nu vine un alt prost cu un alt autocar sau cu un tir sa intre in tine. Si cu toate acestea, in ciuda tuturor acestor beneficii pe care le ofera trenul, alti prefera totusi autocarul. Pai daca pentru aia altii autocarul ala e confortabil, atunci cum ar fi rama pentru ei? Si apoi, sa fie rama aia mai mica decat un autocar? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam Sept 06, 2014 4:40 pm | |
| Despre autocar vs tren se pot spune multe, normal ca pentru noi cei pasionati pe primul loc este trenul iar pentru multi dintre noi deja este o obsesie si ei nu vad alt mijloc de transport in afara de tren si cand spuna sta ma refer la anumite persoane cu care am stat de vorba si spuneau ca ei stau intr-o gara si 12 ore dupa o legatura sau prefera sa stea toata noaptea de la 22 la 6 dupa un tren intr-o gara unde in sala de asteptare pute si sunt doar boschetari dar cu toate astea ei nu renunta la tren . Asa ceva un om fara pasiune despre tren clar nu ar face si ar alege alt mijloc de transport fara sa stea pe ganduri si chiar si asa cat de pasionat sa fi sa stai intr-o gara o noapte intreaga in plina iarna 8 ore in frig, dar deja asta e alta poveste . Am intalnit multe persoane care chiar daca trenul le oferea conditii de ultima generatie ei tot autocar aleg deci fiecare e liber sa aleaga ce vrea . De exemplu autocarul iti ofera legaturile directe care trenul nu le ofera iar in ziua de azi cum au disparut multe trenuri directe si autocarele au luat locul e normal ca lumea prefera autocarul ca se urca de la ei din oras si coboara la destinatie fara alte schimbari plus ca autocarul fiind mic cunosti toti colegii de drum din autocar, asa in tren o fata/femeie singura sa o pui sa mearga cu trenul pe timp de noapte si sa mai si schimbe deja sunt foarte rare aceste cazuri si de asta autocarul este mai sigur in viziunea altor persoane, deci cazuri si cazuri . In mintea unora trenul nu este sigur si cam au dreptate ca un tren de noapte liber in care stai singur in compartiment si in vagon mai sunt si alte compartimente goale poate sa vina cine vrea te talhareste inainte sa opreasca trenul in statie si cand a oprit a fugit, prinde hotul daca mai poti . Cate cazuri nu au fost asa, cam asta e . |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam Sept 06, 2014 4:59 pm | |
| Foarte adevarat ce ai spus tu, insa aici am facut referire strict la Bucuresti - Timisoara, unde avem atat autocar direct cat si tren direct. Si nu orice tren. Plus ca trenul asta ar circula probabil pe timp de zi. Si chiar de-ar circula pe timp de noapte, cred ca riscurile de a trece printr-o experienta neplacuta sunt mult mai mici fata de un tren cu vagoane compartimentate de la CFR. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam Sept 06, 2014 5:04 pm | |
| Lasa, ca am asistat la o faza in Dacos, in care o femeie i-a zis soferului (a coborat la Alba, parca) ca nu mai are bagajul in cala, desi cu 2-3 minute pana sa plece din Sibiu il avea. Si la autocar, cel putin pentru bagajul de cala esti raspunzator de el in statii. Daca mergi la baie sau la magazin poti foarte usor sa ramai fara el. Aia care prefera sa mearga o luna cu trenul sint bolnavi, nu pasionati sau cum vrei sa le spui. Sintavantaje si dezavantaje in cazul fiecarui mijloc de transport, ca si in cazul fiecarei firme. Legat de ce spunea Adrian, asa o fi, n-am mers cu Hyperionu'. Si mai comode decat scaunele din 22-76/96 nu cred ca sint alea, pentru un drum Timisoara-Bucuresti. Dar uite alte variante: Timisoara-Baia Mare/Sibiu/Mures intre 6h30min si 7h30min. Craiova-Brasov vreo 6 ore si jumatate. E drept,in cazul asta platesti pret de IR doar ina in Podu Olt. Si, preferatul meu, Valcea-Cluj tot vreo 6 ore si jumatate. IR-uri, Desiro. Deci se poate si mai rau. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans Sam Sept 06, 2014 7:12 pm | |
| Imaginatia CFR e nesecata cu aceste IR formate din Desiro - cea mai mare tzeapa sa mergi cu asa ceva (cel putin la pret intreg), dar, cum fraieri se mai gasesc inca, specialistii din CFR nici vorba sa renunte la aceste prosteli. Cat despre scaunele din rama Hyperion - da, eu am mers cu ea si pot sa va asigur ca este loc berechet pentru picioare (si eu chiar am picioarele destul de lungi ) si nu vad de ce nu ar fi buna pe un RE Timisoara-Craiova-Bucuresti, eventual cu regim de rezervare obligatoriu pt ca are locuri limitate - asta ar fi singura ei problema, capacitatea limitata. In rest scaunele sunt foarte confortabile, combinatia de culori este reusita si tot trenul este foarte placut ochiului, nu agreseaza prin culori tipatoare ca la Acvila, spoturile lumineaza cumva prin plafon fara sa deranjeze lumina si aerul conditionat este foarte bine dozat astfel incat sa nu te izbeasca in freza sau la picioare ca la CFR (cel putin asa a fost cand am mers eu, adica de 3 ori). Exceptand capacitatea redusa chiar nu vad de ce nu ar fi buna pt un tren RE Timisoara-Craiova-Bucuresti Nord cu regim de rezervare obligatoriu. Pana una alta va intra pe Brasov pe 15.09. la tarife foarte bune, apropiate de Regio si cu un orar foarte bun. Pana acum in doar o luna au avut peste 15.000 de calatori. Cu siguranta va avea succes si aici. O fi ea mica, dar isi face omul treaba cu ea... iar conditiile de calatorie sunt impecabile. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la Softrans | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la Softrans | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |