|
| Bilete C.F.R. (2) | |
|
+72c o r v i n TER200 tcm Wilkosz saint Warrington Vale_ntin Sabik ciprian71 aris86 neluadi kristi kkk bubu Andrei Andras baiazid Vitosa ets2oltromânia 3ERLY teoiasi cristi ar florin.lifticariu AeroX Rarau CristyanC alliens Luna huiu_goe ldh80 Norbi vatmanul marius664 ldh.ro Jurnal Feroviar alexul Costin.B Silviu Sintea Spartan1948 cfr500 mielutu zburator rizelgeorgel2004 Vale COSTACHE MIHAIL Nk11 ALEXCFR lapsanszkitamas gabrielcr Katalyn cristy79 brutusel Goanga alex.alexus.tm Razvan Tudor 92Dragos NicuS Ciprian.bucur.92 dan tm membru dezactivat , spiderpc IonutCFR2009 Dutzu Andrey_tm traian Adrian78 AndiCFR Dr2005 get. allred Adirmvl DUAL cardinal marian1967 Nesebar 76 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 10:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- Un trai decent înseamnă salarii decente, nu preţuri fixate de stat.
Statul face un mare efort financiar ca să menţină preţurile la transportul feroviar la acest nivel. Să sperăm că vor fi menţinute aşa încă vreo câţiva ani. Dar problema se va rezolva doar prin aducerea salariilor la nivelul celor din UE... în condiţiile în care Statul nu e în stare nici să îşi plătească decent proprii angajaţi (nu credeţi poveştile astea cu majorările de la 1 august, sunt şanse extrem de mici să se aplice), ce pretenţii să avem de la privaţi? Asta cu " Statul face un mare efort financiar ca să menţină preţurile la transportul feroviar la acest nivel" e prea de tot pe bune. Care stat? Ala reprezentat de Politia TF care nu face nimic ? Crezi ca oamenii aia de pe siteul Digi vorbeau balarii? De ce preturile la autocare sunt mai mici ca la tren ?? Iar vrei sa pun aceeasi intrebari pe care le am tot pus si eu si altii?? Doctore stii ca in principiu sunt de acord cu ce spui dar asta e prea de tot. Cum sunt sanse mici ? Daca nu se aplica la voi la Ministerul Transporturilor aveti mari probleme cu colegii vostrii. Inseamna ca aia de la resurse umane, salarizare, personal nu stiu pe ce lume traiesc. In toate ministerele se aplica. Nu se aplica ? Faceti greva, pentru ce exista sindicat ?? Ma tenta intr-o perioada sa ma angajez la MT dar la cate spui chiar nu mai e nimeni tentat sa ajunga in MT. Nu e in stare statul ? )) Stii ce salarii sunt in justitie, sau in Ministerul Finantelor sau la Avocatul Popurului ?? Sunt doar cateva exemple. Se fura prea mult ... daca nu s-ar fura asa mult salariile ar fi mult mai bune. În cazul personalului din aparatul propriu al ministerelor, eliminarea diferenţelor de salarizare se face prin acordarea a 70% din nivelul de salarizare al Secretariatului General al Guvernului. În situaţia în care salariile de bază calculate la nivelul a 70% din nivelul de salarizare de la Secretariatul General al Guvernului sunt mai mici, se păstrează nivelul salariilor aferente lunii iulie 2016.http://www.mediafax.ro/economic/aproximativ-650-de-mii-de-bugetari-vor-primi-salarii-majorate-de-la-1-august-intreaga-grila-de-salarizare-va-fi-aplicata-din-decembrie-2017-15546068 |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 12:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sunt o groază de 71-31 la gard, care pot fi folosite pe post de cuşete. Se mai practică să fie 71-31 cu compartimente cu 3 paturi taxate la preţ de cuşetă de 4.
Cu conditia sa le functioneze instalatia de climatizare! WLABc circula doar in 1755/1754 pe Buc. - Suceava, restul, Bistrita si Sighet au redevenit WLA-uri datorita reclamatiilor din cauza lipsei climatazirii in vagoanele seria 71-31! Rezolvarea lipsei climatizarii in trenurile de noapte a fost rezolvata ,,foarte usor'' prin schimbare rangului trenurilor din IR in IRN, la cele din urma nemaifiind obligatorie climatizarea vagoanelor din trenurile de noapte! |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 12:25 | |
| Afara, in alte administratii, toate trenurile de noapte cu care am circulat vara aceasta au vagoane clase compartimentate. EN 235 Tosca (Viena-Roma), trenurile EN ale Trenitalia, EN 463 Kalman Imre (Munchen-Budapesta) EN 477 Metropol (Berlin-Budapesta) EN 407 Chopin (Varsovia-Viena) Si sunt in compunerile de acum o luna de zile, nu din amintiri. Nici urma de saloane pe aceste trenuri. Toate clasele sunt compartimentate. Si fac de ani buni aceste trasee, doar in 2008 am prins salon pe un Tosca retur Roma-Viena. Folosesc aproape an de an Flexi Pass de 15 zile de la Interrail si calatoresc mult destul cu trenurile Euro Night din Europa. Asa ca supozitia cu compartimentatele pe cale de disparitie nu se sustine deloc. Cu trenurile de zi este alta poveste. Railjet, Freciile, trenurile DB sau Oebb care traverseaza Alpii la Brenner, garniturile IC ale PKP, sunt complete saloane. Exact ce se spune la greu in forum. De regula care altii o respecta: compartimente/noaptea si saloane/ziua. Oare ei de ce pot? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 14:22 | |
| - kristi kkk a scris:
- Ești pe lângă! Trai decent înseamnă să poți să te întreții cu ceea ce câștigi. De bine, de rău, Rromanica nu impune un mercurial ca stat. Asta era pe vremea răposatului. Cât privește salariul... E oproblemă, noi încercăm sŕ ne încadrăm în liniile UE, ăștia ne impun niște limite pe care noi momentan le sărim etc. E un lanț al slăbiciunilor care scoate în evidență faptul că suntem încă departe de lumea civilizată. Noi trebuie să plătim ca în UE da' nu producem cât ăia, angajatorul român nu are resurse să plătească salarii cât în UE.
Angajatorul român caută să scoată profit cu 2 cifre... câţi patroni aţi văzut voi să stea la bloc şi să meargă cu Loganul, iar ziua să muncească cot la cot cu angajaţii? Peste asta, vine şi statul şi te rupe cu taxele. De asta sunt salariile mici. În schimb, preţurile nu pot fi mai mici, pentru că ar fi sub costurile de producţie şi distribuţie. - Rarau a scris:
- Asta cu "Statul face un mare efort financiar ca să menţină preţurile la transportul feroviar la acest nivel" e prea de tot pe bune. Care stat? Ala reprezentat de Politia TF care nu face nimic ? Crezi ca oamenii aia de pe siteul Digi vorbeau balarii?
Ce are sula cu prefectura? Eu m-am referit la compensarea serviciilor de transport feroviar, adică la menţinerea preţurilor la nivelul de azi. Poliţie a altceva, are alte atribuţii, iar ce ,,produce" ea se varsă direct la bugetul de stat (acolo merg amenzile) sau local, după caz. - Rarau a scris:
- De ce preturile la autocare sunt mai mici ca la tren ?? Iar vrei sa pun aceeasi intrebari pe care le am tot pus si eu si altii??
Am obosit să tot răspund la întrebarea asta. Autobuzul plăteşte în jur de 3000 lei pe an rovinietă. Cu aia circulă NELIMITAT UN AN DE ZILE PE ORICE DRUM (excluzând cele 2 poduri dunărene şi eventualele treceri cu feribotul). Permisul şoferului costă vreo 100 lei o dată la 10 ani, autorizarea vreo 500 lei tot odată la vreo 10 ani. Nu plăteşte taxă de retrasare, şoferul e rar de tot verificat la acte, viteza maximă nu e respectată, bilete poţi să dai sau nu că nu eşti verificat, poţi opri unde vrei că nu te verifică nimeni, costul de achiziţie al autobuzului e mai mic, nu ai nevoie de şef de tren, nu plăteşti remizarea, ca să circuli nu eşti obligat să ai 1,2 km sau o staţie diferenţă faţă de autobuzul din faţă, şoferul nu trebuie să fie anual autorizat pentru fiecare secţie şi fiecare model de autobuz, iar consumul la un autobuz de 50 locuri rar trece de 40 litri la 100 km. Dacă se strică autobuzul, îl poţi repara la orice service. Dacă nu ai licenţă pe un traseu, imediat o faci cursă ocazională cu listă de pasageri (gen MementoBus) şi circuli bine mersi. Pe când la tren plăteşti TUI, autorizezi ANUAL mecanicul pe secţie, tip de locomotivă, conducere simplificată (bagi mii de euro anual în fiecare mecanic). Plăteşti taxă de remizare dacă nu ai depoul tău la cap de secţie, diagrama îţi este verificată aproape zilnic. Trebuie să ai şef de tren, eventual şi conductor, nu poţi opri decât în staţiile din livret, trasa nu o poţi modifica de capul tău. De consum nu cred că mai are rost să vorbesc, s-au tot discutat consumurile (DA - 200-300 litri pe oră, AM 900 45 - 50 litri la 100 km, Desiro 70 - 75 litri la 100 km, X4500 75 - 100 litri la 100 km). Dacă se strică, e musai să îl duci într-o unitate autorizată pentru reparat genul de piesă şi automotorul respectiv, cu autorizaţie de furnizor feroviar (toate astea costă - şi se văd în preţul pieselor şi al manoperei). - Rarau a scris:
- Cum sunt sanse mici ?
Daca nu se aplica la voi la Ministerul Transporturilor aveti mari probleme cu colegii vostrii. Inseamna ca aia de la resurse umane, salarizare, personal nu stiu pe ce lume traiesc. In toate ministerele se aplica. Nu se aplica ? Faceti greva, pentru ce exista sindicat ?? Ma tenta intr-o perioada sa ma angajez la MT dar la cate spui chiar nu mai e nimeni tentat sa ajunga in MT. E formulată greşit şi nu se poate aplica. Totul trebuie făcut prin ordin comun cu Ministerul de Finanţe... care nu vrea. Salarii mici oricum erau doar la noi, Educaţie şi Cultură. Eu nu sunt membru de sindicat. _________________ :TTT:
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 18:02 | |
| Probabil ca la MT e o zona crepusculara de nu puteti avea salariile la fel ca restul ministerelor (ma depaseste subiectul)
Uite pe ce se cheltuie banii si apoi imi spui ca nu are statul bani.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21232829-cristian-ghinea-dezvaluiri-despre-solutia-gasita-fost-oficial-pentru-problemele-tinerilor-someri-program-cumparare-ceasuri-sepci-memory-stick-uri-milioane-euro.htm
https://www.facebook.com/Cristian.Ghinea.Oficial/posts/1093308217428463
Domnul secretar de stat Adrian Marius Dobre ne explică însă că e totul ok, trebuie să facem niște caravane prin țară ca să găsim tineri NEETs. Nu prea pricepem cum angajăm tinerii prin caravane, dar suntem tehnocrați, ne prindem greu la șmecherii.
Știți cum rezolva dl Dobre problema cu șomajul tinerilor? Din cele 46 milioane de euro, dădea 12 milioane pentru benzină. Alte câteva milioane pentru închiriat mașini. Dădea 1,6 milioane de euro pe memory stick-uri, la preț supraevaluat.
Dădea (tinerilor, cred) 400.000 de șepci și 977.000 de ceasuri. Citiți bine: aproape un milion de ceasuri.
În plină ședință de guvern, în sine mea mă gândeam: o să facem campanie să strângem de la oameni bani pentru Cumințenie exact cât voia să spargă dl Dobre pe benzină pentru caravane într-un singur proiect.
Asta ca să avem o idee despre dimensiunea problemei.
scuze de off topic |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 22:34 | |
| - Adrian78 a scris:
Dragos o dai iară de gard aproape toate trenurile internaționale Italia Austria Germania Olanda au compartimentate să nu mai zic Viena-Hamburg ai 29-90 ex clasa1 .. Lumea le numește și le injura de numa numa pe trenurile de noapte chiar săptămână trecută am prins la ora 4 în Craiova două trenuri IR cu 21-76 20-87 săracii oamenii toți erau adunați să doarmă Mai bine ar ieftini clasa 1 să mai aleagă lumea confortul un 19-76 sau 19-70 pentru trenuri de noapte Eu nu stiu ce circula pe afara dar va spun ca zilele trecute in 1593 si 1594 am auzit destui oameni care nu le place calatoria in vagonul salon mai ales pe timpul nopti unii dintre ei spunand ca vor folosi trenul din ce in ce mai rar. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 22:55 | |
| 1593 şi 1594 sunt aproape la tarif de Regio! Dacă se plâng şi acum... _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 23:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- 1593 şi 1594 sunt aproape la tarif de Regio! Dacă se plâng şi acum...
Iar vorbesti mult prost si fara rost ? Tarifele reduse la IR 1594 si IR 1593 sunt : numai pentru călătorii urcaţi/coborâţi în/din una din staţiile de pe secția Craiova – Videle (inclusiv), având ca destinaţie/plecare una dintre staţiile de pe secţia Constanța – Mangalia (inclusiv) Bucurestenii platesc tariful intreg de Regio 60 lei pana la Constanta sau 66,80 Lei iar pentru comparatii un bilet la Regio costa 29,50 lei pe cand la IR e 60 lei deci dublu. Eu am luat Videle - Eforie Sud si la retur Costinesti Tabara hc - Videle la trenurile astea 1594/1593 ca sa prindem reducerea altfel plecam la dus cu RT sau Softrans iar la intoarcere cu IR 1922 dar programul nostru a fost fix facut pentru IR 1594 eu iesind din tura cu o ora mai devreme am luat 1552 apoi 1594 iar pentru intoarcere a doua zi trebuia sa fiu seara acasa, daca nu exista aceasta oferta la 1594/1593 cum am spus faceam alt plan si mergeam cu RT sau Softrans si la intoarcere cu 1922. Doi la mana spune-mi si mie daca ti se pare normal ca in 2016 sa platesti 90 lei pentru aproape 10 ore pe timp de noapte sa mergi in salon de 84 locuri spui ca in strainatate e tot cu saloane dar ma indoiesc ca in afara 478 km de la Buc.Nord la Resita se parcurg in aproape 10 ore Crede-ma ca lumea nu are timp sa-si faca planul de calatorie acolo unde se poate doar dupa trenuri Regio sau IR cu oferte si se intzeapa la IR cu pret normal, la mine in schimb indiferent de situatie imi fac planul astfel incat sa le dau celor de la CFR Calatori cat mai putin. Cand va exista alternativa mai buna la tren CFR Calatori o sa piarda tot ce a reusit sa atraga in ultimi anii, de fapt vorba lui dan tm nu a atras nimic nou doar blatisti au inceput sa-si cumpere bilete/abonamente datorirta ofertelor nou-aparute cu IR cu oferta tarif-Regio.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Joi 18 Aug 2016, 23:09, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 23:06 | |
| Şi crezi că nu sunt alţii care fac ca tine? ) _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 18 Aug 2016, 23:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi crezi că nu sunt alţii care fac ca tine? )
Si la dus si la intors le-am spus celor de langa mine de aceasta oferta s-au ofticat unii ca nu au stiut le prindea bine inca 30 lei in buzunar. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 25 Aug 2016, 17:33 | |
| De ce nu se pot cumpara bilete online la mai multe trenuri regio ? Eu vanez reducerile, nu (numai) pentru bani, dar sa fac si reclama calatoriei cu trenul, le arat colegilor cat de ieftin ma descurc eu, fara masina |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 25 Aug 2016, 19:58 | |
| Naşul primeşte tabelul nominal cu pasagerii cu bilete on-line. Nu toate staţiile care formează trenuri R au capacitatea tehnică de a tipări aceste liste (internet, imprimantă). _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 26 Aug 2016, 08:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu toate staţiile care formează trenuri R au capacitatea tehnică de a tipări aceste liste
Pot sa ma refer la regio 11072, Galati Bucuresti, care e singurul la care nu pot fi cumparate bilete online. Deci nu depinde de statie, nu ? La celelalte cum se poate ?
Ultima editare efectuata de catre cardinal in Vin 26 Aug 2016, 08:45, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Dum 28 Aug 2016, 06:31 | |
| 20160823_140706 by Ali Karpeten, on Flickr |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 08 Sept 2016, 13:40 | |
| intrebare: Daca sa zicem ca iau bilet dus-intors Slatina Bucuresti(intors sa zicem ca aleg 1891) dar nu il prind,cum fac sa il folosesc la urmatorul tren(1893)? Ma duc la casa de bilete si cer sa imi puna stampila de amanare sau ce sa imi puna?"Si in eventualitatea in care trenul are tarif regio mai primesc din bani inapoi? Multumesc. PS. Merg la o nunta si daca dureaza nunta pana la 5-5:30 sa ajung rapid in Gara de Nord |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) | |
| |
| | | | Bilete C.F.R. (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |