|
| Bilete C.F.R. (2) | |
|
+72c o r v i n TER200 tcm Wilkosz saint Warrington Vale_ntin Sabik ciprian71 aris86 neluadi kristi kkk bubu Andrei Andras baiazid Vitosa ets2oltromânia 3ERLY teoiasi cristi ar florin.lifticariu AeroX Rarau CristyanC alliens Luna huiu_goe ldh80 Norbi vatmanul marius664 ldh.ro Jurnal Feroviar alexul Costin.B Silviu Sintea Spartan1948 cfr500 mielutu zburator rizelgeorgel2004 Vale COSTACHE MIHAIL Nk11 ALEXCFR lapsanszkitamas gabrielcr Katalyn cristy79 brutusel Goanga alex.alexus.tm Razvan Tudor 92Dragos NicuS Ciprian.bucur.92 dan tm membru dezactivat , spiderpc IonutCFR2009 Dutzu Andrey_tm traian Adrian78 AndiCFR Dr2005 get. allred Adirmvl DUAL cardinal marian1967 Nesebar 76 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 15 Iul 2016, 00:18 | |
| Nu stiu pina unde merge partida lui 1621 din Bucuresti Nord dar la Timisoara il aduce partida de Simeria care il si duce retur. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 15 Iul 2016, 00:29 | |
| Pai in cazul asta tot om se face. In iarna intr-o duminica la 1621 partida de Bucuresti sub ochii mei si negociat 20 lei/om din Pl.Vest pana la Predeal in vreme ce eu platisem 16 lei pana la Brasov. Aia erau 5 insi au ajuns tarziu la gara si l-au intrebat pe nas daca pot lua din tren dar in tren au facut cum a vrut nasul ba mai mult au gasit locuri la 30-76 clasa 1-a grupa de Timisoara ca primele 5 de Brasov erau full. Curgeau apele de pe nasi sa verifice 2 insi 11 vagoane aproape pline dar si la buzunar a fost bine. Deci 116 lei numai dintr-un foc de la 6 insi in nici macar 2 ore e drept nu le ramane toti bani caci clanul e mare dar tot om te faci mai ales daca tragi si cu casa si cu barca. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 15 Iul 2016, 08:16 | |
| Dar partizile sint tot de 2 persoane si pe trenurile alea lungi care circula pe Ploiesti -Brasov? e interesant ca 73 la 3 vagoane are partida de 2 si grupa lui 1691 are partida ei asa ca trenul merge cu partida de 4(seful trenului e cel de la 73) |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Vin 15 Iul 2016, 22:47 | |
| - dan tm a scris:
- Nu stiu pina unde merge partida lui 1621 din Bucuresti Nord dar la Timisoara il aduce partida de Simeria care il si duce retur.
Vin cu 1621 , dormitor si se intorc cu Ister.. cel putin asa era anul trecut , si sunt bucuresteni 1622 e grupat cu 473, iar Dacia e el cu el, doar ca dorm 7 ore. si in trecut Dacia a avut si brasoveni. 1823 schimba la Tg Jiu. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 16 Iul 2016, 02:11 | |
| Eu mi-am luat bilete de pe net la Corona si la 1737 R. Valcea - Cluj. Cat de prapadit ti-ar fi telefonul (am un Samsung E 1200, ca mi-e stricat contactul pentru SIM la Lumia) primesti un mesaj imediat dupa ce se incheie tranzactia cu un cod. Poti fi identificat dupa acel cod. Personal am grija sa am baterie la telefon pentru cod si imi si salvez PDF-ul cu biletul pe... microtableta Lumia 530.
Din ce am vazut poti alege doar vagonul, dar nu m-a interesat asta, din moment ce R. Valcea - Cluj are Desiro si Corona a ramas fara 21-91, cele doua vagoane de clasa a II-a fiind 20-71.
Avand in vedere cele de mai sus pot discuta urmatoarele doua situatii:
- esti intr-un tren ca 1737, cu 4-5 calatori la plecare. Dai sa scoti telefonul, se uita nasul putin ciudat la tine, apoi zice "a, Dvs. aveti bilet online." Apoi nasului din Sibiu (daca nu merge valceanul pana la Cluj) iti cere biletul si trebuie sa fii putin mai formal, la modul la care nu se prinde din prima si trebuie sa ii spui ca ai bilet luat de pe net;
- mergi cu Corona, iar nasul nu are lista, sau nu prinde schema fiind in prag de pensie, habar n-am. Zice ca merge sa verifice dar nu mai ai treaba cu el de pe la Bontida la Ciuc.
Astea sint cele doua situatii cu care am avut de a face cu trenul, nu cred ca e o problema daca mergi cu biletul neprintat cat timp ai codul respectiv. Am printat biletele doar pentru Wizz, la CFR optand pentru cele doua variante, la Dacos pentru salvat biletul pe telefon. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 16 Iul 2016, 09:49 | |
| - DUAL a scris:
- dan tm a scris:
- Nu stiu pina unde merge partida lui 1621 din Bucuresti Nord dar la Timisoara il aduce partida de Simeria care il si duce retur.
Vin cu 1621 , dormitor si se intorc cu Ister.. cel putin asa era anul trecut , si sunt bucuresteni 1622 e grupat cu 473, iar Dacia e el cu el, doar ca dorm 7 ore. si in trecut Dacia a avut si brasoveni. 1823 schimba la Tg Jiu. La 1835 ex 1823 se schimbă la Craiova nașii sunt de la Cluj și vin dupamasa cu 1836 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 16 Iul 2016, 10:29 | |
| Revenind la discutia in sine legata de onnline reducerea de 5% e fix apa de ploaie iar faza ca nu iti poti alege locul care vrei dupa modelul Softrans sau TrainOSE iar e un lucru negativ. Totusi e bine ca la casa de bilete poti cere ce loc vrei dupa ce avem o gramada de vagoane incomode, saloane pe timp de noapte etc macar locul sa ti-l poti alege.
Aseara m-a sunat un pasionat din Ploiesti care are si el cont aici dar nu posteaza decat pe Fb iar unul din parinti lui trebuie sa ajunga la Botosani luna viitoare si ma intreba ce tipuri de vagoane sunt la grupele de Botosani de la IR 1753 si 1755, preturile si daca au prize si masute ca sa stea pe laptop pana la destinatie. O sa cumpere biletul cu anticipatie maxima pentru 25% reducere si o sa aleaga un loc la geam pe directia sensului de mers.
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 16 Iul 2016, 13:04 | |
| - Adrian78 a scris:
- DUAL a scris:
Vin cu 1621 , dormitor si se intorc cu Ister.. cel putin asa era anul trecut , si sunt bucuresteni 1622 e grupat cu 473, iar Dacia e el cu el, doar ca dorm 7 ore. si in trecut Dacia a avut si brasoveni. 1823 schimba la Tg Jiu. La 1835 ex 1823 se schimbă la Craiova nașii sunt de la Cluj și vin dupamasa cu 1836 Tren foarte obositor pentru nasi. Sa facem socoteala: lucreaza de dimineata de la 7, poate si putin mai devreme daca iau trenul din grupa tehnica, si pana la 17, odihna 2 ore dupa care inapoi la Cluj. Si cum zilnic are intarzieri in ambele sensuri se cam duce naibii si odihna dar si stau trezi aproape 24 de ore. Si astfel de exemple mai sunt destule. E bine ca s-a adus in discutie si programul anumitor partide de tren ca sa vada si ministerialii astia cate ore lucreaza palmasii de la calea ferata si asta pe langa multele indatoriri de sarcini de serviciu ce le au nasii dar si conditiile de lucru de multe ori vitrege. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Sam 16 Iul 2016, 15:08 | |
| Si partida lui 1991/1992 are tura lunga, o face comanda Caransebes, se schimba la Constanta cu constanteni iar partida merge regie la Mangalia la dormitor la fel la intors vine regie pina la Constanta.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Mar 26 Iul 2016, 23:40 | |
| Am circulat la mare zilele trecute asa ca pot scrie cite ceva despre parizile trenurilor.
Am plecat cu 1696 la cuseta, l-am intrebat pe mosul de la despre procedura in caz de intirziere mare a lui 1696 la care mi-a raspuns ca cine stie cum merge trenul ca el e mai mult pe dincolo(pe Iasi adica) am mers la consuctor sa il intreb si mi-a raspuns ca de unde nu intirzie trenul si daca eventual intirzie am din ora in ora spre Constanta. Asadar vorbeau mutu cu surdu dupa ei. Nu am intrat in polemici cu ei. Mi se pare ca astia la vegoanele de dormit si cuseta au cei mai boschetari angajati, zici ca sint luati de pe strada, grasi, netusi, fara dinti, transpirati.(totusi la intors era unul mai tinar si mai ingrijit)
Conform limbajului CFR trenul a circulat in bune conditiuni pina la Bucuresti Nord unde a ajuns cu 112 minute intirziere. Nu am stiut ca pentru constinuare calatoriei trebuie sa imi vizez intii la informatii si apoi sa merg la casa de bilete, asa ca am stat intii la casa de unde am fost trimis la informatii unde o pensionara ramasa din fost nomenclatura cerea informatii pentru Mangalia pentru la toamna iar alta voia sa stie un bilet de pensionar pentru Eforie.
In fine ajung la ghiseu dau biletele si aia ma intreaba: ce, a intirziat 1696 sau ce veniti acuma? Am crezut ca explodez deoarece aveam bilete la 1983 si urma plecam cu 1932 care a sosit aproape concomitent cu 1696. Pina a dat un telefon sa intrebe cit a intirziat 1696 si pina a scris de mina pe bilete OK pentru celalalt tren.
Normal ca a urmat alt rind la casa de bitele, practic am fost la limita sa pierd si trenu de legatura.
Eu m-am gindit ca avind programele astea in care vezi in orice moment care cit a intirziat, pot vedea si casierele si pot da bilet in consecinta. Ca sa nu mai zic ca nu mi se pare firesc ca la INFORMATII sa nu aiba acces la program sa stie cit a intirziat un tren.
In fine la limita am prins pe 1632.Nu am inteles pentru ce opreste in Fetesti in afara de fumat.Nu am remarcat daca se schimba mecanicul desi nu cred.
De la conductor am aflat ca partida e de Brasov, ca la Brasov mai sint foarte putine partizi, ca ei fac acuma si pe fostul 1622 limitat la Sibiu, in rest nu stie cine il face.
La fel ca multa lume din tren am asteptat in Constanta pe 8801 desi un autobuz pina la Mangalia pleaca din 20 in 20 de minute la pret de 9.50 lei.
Trenul a sosit la peron din revizie la 2 minute dupa ora plecarii.Apoi a mai stat putin ca urma sa soseasca 1822 intirziat 330 de minute.Am vrut sa il pozez dar m-am uitat spre urma trenului insa a sosit pe racordare pe capatul opus.Apoi 8801 nu a plecat urmind o discutie aprinsa intre mecanic, sef de tren si IDM. Cind in fine ne-am tiriit pe firul din dreapta dupa racord am oprit sa facem loc la 1593 deoarece pe celalalt fir se lucreaza la un viaduct.Si anul trecut era in lucru ceea ce mi se pare enorm pentru niste reparatii.
Trenul fiind format din vagoane etajate am remarcat ca nu merge clima asa incit cind a venit seful de tren lumea a comentat. El ne-a spus sa ne mutam in celalalt vagon ca acolo merge clima, asa am intrat in vorba, mi-a spus ca e de Fetesti si ca iau trenul 1921 noapte de la Fetesti il aduc la Constanta, lasa 2 etajate apoi pleaca la Mangalia.Vagoanele de la Sibiu au partida lor care ramine la dormitor ei se intorc la Constanta cu garnitura sosita de la Suceava, iar apoi duc iarasi garnitura Sibiului(sosita intre timp) la Mangalia de unde se intorc la Constanta cu 1922, ataseaza cele doua vagoane si predau trenul la Fetesti altei partizi de Fetesti care il duce la Bucuresti Nord de unde se intorc cu perechea(1921) lui pina la Fetesti.
De la el am aflat ca mecanicul era suparat ca in toate cele 11 etajate mergea clima si nu a avut putere sa traga asa ca a trebuit sa opreasca in citeva vagoane clima. 11 vagoane etajate nu se justifica la citi calatori sint insa nu stia daca trenul se intoarce pentru salubriare sau lipsa de spatiu in Mangalia.
1632 a circulat pe ambele poduri noi iar la intors 1583 la circulat pe podul vechi la Cernavoda si 1695 a intirziat mai bine de o ora.
|
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 28 Iul 2016, 13:13 | |
| - dan tm a scris:
- Am circulat la mare zilele trecute asa ca pot scrie cite ceva despre parizile trenurilor.
Am plecat cu 1696 la cuseta, l-am intrebat pe mosul de la despre procedura in caz de intirziere mare a lui 1696 la care mi-a raspuns ca cine stie cum merge trenul ca el e mai mult pe dincolo(pe Iasi adica) am mers la consuctor sa il intreb si mi-a raspuns ca de unde nu intirzie trenul si daca eventual intirzie am din ora in ora spre Constanta. Asadar vorbeau mutu cu surdu dupa ei. Nu am intrat in polemici cu ei. Mi se pare ca astia la vegoanele de dormit si cuseta au cei mai boschetari angajati, zici ca sint luati de pe strada, grasi, netusi, fara dinti, transpirati.(totusi la intors era unul mai tinar si mai ingrijit)
Conform limbajului CFR trenul a circulat in bune conditiuni pina la Bucuresti Nord unde a ajuns cu 112 minute intirziere. Nu am stiut ca pentru constinuare calatoriei trebuie sa imi vizez intii la informatii si apoi sa merg la casa de bilete, asa ca am stat intii la casa de unde am fost trimis la informatii unde o pensionara ramasa din fost nomenclatura cerea informatii pentru Mangalia pentru la toamna iar alta voia sa stie un bilet de pensionar pentru Eforie.
In fine ajung la ghiseu dau biletele si aia ma intreaba: ce, a intirziat 1696 sau ce veniti acuma? Am crezut ca explodez deoarece aveam bilete la 1983 si urma plecam cu 1932 care a sosit aproape concomitent cu 1696. Pina a dat un telefon sa intrebe cit a intirziat 1696 si pina a scris de mina pe bilete OK pentru celalalt tren.
Normal ca a urmat alt rind la casa de bitele, practic am fost la limita sa pierd si trenu de legatura.
Eu m-am gindit ca avind programele astea in care vezi in orice moment care cit a intirziat, pot vedea si casierele si pot da bilet in consecinta. Ca sa nu mai zic ca nu mi se pare firesc ca la INFORMATII sa nu aiba acces la program sa stie cit a intirziat un tren.
In fine la limita am prins pe 1632.Nu am inteles pentru ce opreste in Fetesti in afara de fumat.Nu am remarcat daca se schimba mecanicul desi nu cred.
De la conductor am aflat ca partida e de Brasov, ca la Brasov mai sint foarte putine partizi, ca ei fac acuma si pe fostul 1622 limitat la Sibiu, in rest nu stie cine il face.
La fel ca multa lume din tren am asteptat in Constanta pe 8801 desi un autobuz pina la Mangalia pleaca din 20 in 20 de minute la pret de 9.50 lei.
Trenul a sosit la peron din revizie la 2 minute dupa ora plecarii.Apoi a mai stat putin ca urma sa soseasca 1822 intirziat 330 de minute.Am vrut sa il pozez dar m-am uitat spre urma trenului insa a sosit pe racordare pe capatul opus.Apoi 8801 nu a plecat urmind o discutie aprinsa intre mecanic, sef de tren si IDM. Cind in fine ne-am tiriit pe firul din dreapta dupa racord am oprit sa facem loc la 1593 deoarece pe celalalt fir se lucreaza la un viaduct.Si anul trecut era in lucru ceea ce mi se pare enorm pentru niste reparatii.
Trenul fiind format din vagoane etajate am remarcat ca nu merge clima asa incit cind a venit seful de tren lumea a comentat. El ne-a spus sa ne mutam in celalalt vagon ca acolo merge clima, asa am intrat in vorba, mi-a spus ca e de Fetesti si ca iau trenul 1921 noapte de la Fetesti il aduc la Constanta, lasa 2 etajate apoi pleaca la Mangalia.Vagoanele de la Sibiu au partida lor care ramine la dormitor ei se intorc la Constanta cu garnitura sosita de la Suceava, iar apoi duc iarasi garnitura Sibiului(sosita intre timp) la Mangalia de unde se intorc la Constanta cu 1922, ataseaza cele doua vagoane si predau trenul la Fetesti altei partizi de Fetesti care il duce la Bucuresti Nord de unde se intorc cu perechea(1921) lui pina la Fetesti.
De la el am aflat ca mecanicul era suparat ca in toate cele 11 etajate mergea clima si nu a avut putere sa traga asa ca a trebuit sa opreasca in citeva vagoane clima. 11 vagoane etajate nu se justifica la citi calatori sint insa nu stia daca trenul se intoarce pentru salubriare sau lipsa de spatiu in Mangalia.
1632 a circulat pe ambele poduri noi iar la intors 1583 la circulat pe podul vechi la Cernavoda si 1695 a intirziat mai bine de o ora.
1.- Conductorii de la vagoane de dormit si cuseta nu au dormitor la cap de sectie dorm in vagoanele pe care le deservesc. 2.- La trenul 1696 ,,BOSCHETARU'' ala era dupa 3 nopti de boschetareala pe la Timisoara-Iasi! 3.- In mod normal ziua trebuie sa doarma in vagon, tu crezi ca se poate dormi intr-o sauna in care sunt 40-50 grade? 4.-- Dusul daca ai noroc sa functioineze la vagon de dormit esti un fericit daca nu se spala la sticla! 5.-80% din personalul ce deserveste aceste vagoane sufera de boli ca diabetul sau tensiune arteriala, personal ce se afla sub tratament. 6.-Pai saracu ,,boschetar'' dupa ce munceste cate 220-260 de ore pe luna, de unde timp si bani(salariu la clasa 24) sa mai mearga la un dentist in conditiile in care mare parte din salariu il cheltuie tot la serviciu. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 28 Iul 2016, 15:19 | |
| 1.ar fi culmea sa aiba dormitor la cap de sectie fiind in vagon cu paturi. 2.are tura prelungita in care dupa ce se uita pe diagrama stie unde urcasau coboara urmatorii pasageri deci doarme si noapte nu doar ziua. 3. ziua vagoanele modernizate sint legate la priza deci nici vorba de sauna 4.dus se poate face la dormitorul CFR Calatori sau la comanda in calitate de colegi, asa cum cei care string lenjeriile sint tot colegi. 5.daca nu sint apti medical nu ii obliga nimeni sa ramina in functia respectiva(nici pe cei de vagoanele bar care se dezbraca la maieu) 6.faptul ca la intors era un tinar ingrijit iar intr-o zi in gara am intilnit alt insotitor tinar care mergea la Iasi ingrijit (dupa un drum de la Bucuresti nu?) nu sustin cele afimate de tine. 7, nimic nu te opreste sa iti iei mai multe haine la tine si sa mai cauti un dus in gara sau sa te speli la ghiuveta.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 28 Iul 2016, 19:03 | |
| - dan tm a scris:
- 2.are tura prelungita in care dupa ce se uita pe diagrama stie unde urcasau coboara urmatorii pasageri deci doarme si noapte nu doar ziua.
Trebuie să se trezească la fiecare oprire, pentru că mai pot fi călători de acolo, chiar dacă nu sunt pe diagramă. Bine, dacă ai mai multe vagoane, de obicei rămâne un însoţitor ,,de gardă", dar dacă ai un singur vagon, atunci trebuie să te trezeşti la fiecare oprire. Am un coleg care vine în fiecare duminică de la Tg. Jiu... i s-a întâmplat să nu i se deschidă uşa la VD la 1822, deşi era loc (şi naşul dormea buştean). În locul lui, m-aş fi dus să mă plâng. _________________ :TTT:
|
| | | get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5249 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 28 Iul 2016, 21:44 | |
| In loc sa te plangi, poti intreba frumos controlorul daca poate lua legatura cu respectivul pentru un loc la VD. Simplu, mai ales daca respectivul nu avea bilet la VD, nu avea de ce sa se umfle in pene ca nu i s-a deschis usa din (ex.) X halta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) Joi 28 Iul 2016, 21:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- 2.are tura prelungita in care dupa ce se uita pe diagrama stie unde urcasau coboara urmatorii pasageri deci doarme si noapte nu doar ziua.
Trebuie să se trezească la fiecare oprire, pentru că mai pot fi călători de acolo, chiar dacă nu sunt pe diagramă. Bine, dacă ai mai multe vagoane, de obicei rămâne un însoţitor ,,de gardă", dar dacă ai un singur vagon, atunci trebuie să te trezeşti la fiecare oprire. Am un coleg care vine în fiecare duminică de la Tg. Jiu... i s-a întâmplat să nu i se deschidă uşa la VD la 1822, deşi era loc (şi naşul dormea buştean). În locul lui, m-aş fi dus să mă plâng. O cunostinta si-a luat bilet la cuseta la 1822 de la Tg Jiu la Bucuresti in Tg Jiu nu a stiut unde e vagonul de cuseta iar pana la Craiova a mers in vagoanele de clasa nici pe nas nu l-a gasit mi se pare destul de aiurea |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Bilete C.F.R. (2) | |
| |
| | | | Bilete C.F.R. (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |