|
| Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
+67cristi CFR Dr2005 Adirmvl Peter Fodor Lineus646 t1972 tcm Theo A. marius664 Cipri Andrei Neculai alliens Warrington daniel_c Jhonyla Rarau riciu Luna Andrei Andras Michael Mihay Jurnal Feroviar Motreanu Sorin TVlad cristy79 deconectat Vitosa AeroX didinul florin.lifticariu DAS 2011 alex.alexus.tm AMX 97-0548-4 kristi kkk TonyCFR c o r v i n cata decward cristi ar mielutu zburator MariusM @ndrey Teodor Razvan Tudor Katalyn IonutCFR2009 allred Desiro256 adrian.vidican.9 Petre_IFTE COSTACHE MIHAIL AlexD Luca tgv Cont.dezactivat j o a n t a Norbi The Legend Amiralul Bobby_TM Lafont Radu Tudor cfr500 Tomi13leu Nesebar KQQ Andrey_tm ANDU2100HP DUAL 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 2:12 pm | |
| Lasa ca-i bun si asa. Bine ca nu-l anuleaza. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 2:12 pm | |
| Bine ca 19-76 stau la gard si mergem cu malaxe intre 2 orase importante |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 2:17 pm | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Lasa ca-i bun si asa. Bine ca nu-l anuleaza.
Mai bine se anuleaza, cum sa mergi cu conditiile din 1940 in 2014, sa inchida pravalia si lasa ca mai bine mergem cu autocaru, barem la autocar avem conditii de ultima generatie nu zdruncinarea creierilor si a ficatilor din malaxor . Bine ca a revenit la normal, la vagoane, daca vor sa bage automotoare sa cumpere automotoare noi si moderne nu toate mortaciunile tinute in viata . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 7:00 pm | |
| Dacă vrei să călătoreşti între 2 oraşe importante mergi cu IR, nu cu un tren care face 52 de opriri în 260 km... Trenul ăsta nu a fost gândit pentru a merge de la un cap la altul cu el. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 7:09 pm | |
| Fiecare merge cu ce vrea si cu cat il tine buzunaru ori cat e dispus sa plateasca pentru respectiva calatorie, daca eu nu vreau sa platesc IR si sa merg cu Desiro care e problema, Desiro este material rulant de Regio, pentru asta au fost concepute iar malaxoarele sunt vechituri care trebuiau scoase din uz de cel putin 20 de ani, locul lor este la sectia topitorie de la "Sidex Galati" !!! malaxele nu au fost concepute sa mearga 7 ore nici cand erau noi dar acum, trebuie sa ai ceva cu tine si sa iti placa sa iti bati joc de tine pentru a merge cu asa ceva plus de asta sa si platesti pentru a avea creierii varza, stomacul prastie si in final cu dureri la toate incheieturile . Bine ca a revenit la compunerea clasica (R 2061/2070) si a fost doar o zi cu malaxa, sper sa fie zi de doliu pentru malaxoare si ultimul lor drum ! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 7:13 pm | |
| Tu n-ai de unde sa stii cum a fost gindit si mai ales nu poti sa intuiesti cum vor oamenii sa mearga. Eu ca sa pozez linia Craiova-Sibiu am mers cu personalul.
Mai bine ar reduce CFR opririle la trenurile IR. Ca opresc aiurea incit se poate face un topic separat.
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 8:06 pm | |
| Bine ma nu mergi cap coada cu el dar daca suntem 2-3 cu biclele si avem bilete la cotetul asta pentru o ora de mers pe Valea Oltului ce facem unde urcam noi biclele in cotetele alea ? O sa-mi vi cu raspunsuri ca o ora de mers cu cotele e echivalentul a 2 ore de pedalat pe Valea Oltului unde e frumos, ca CFR nu o sa ne vanda bilete de bicla la trenul asta sau mai stiu eu cu ce raspunsuri vei veni.
La fier vechi cu ele, astea ar trebui sa circule ca piese de muzeu la o aniversare, inchiriere pentru diferite evenimente nu sa mergi peste 2 ore cu ele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 8:25 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Fiecare merge cu ce vrea si cu cat il tine buzunaru ori cat e dispus sa plateasca pentru respectiva calatorie, daca eu nu vreau sa platesc IR si sa merg cu Desiro care e problema, Desiro este material rulant de Regio, pentru asta au fost concepute iar malaxoarele sunt vechituri care trebuiau scoase din uz de cel putin 20 de ani, locul lor este la sectia topitorie de la "Sidex Galati" !!!
Un Desiro cu 72 locuri e lung cât vreo 3 Malaxa 900, dar are o capacitate cât o Malaxa jumate. E numai bun pentru IR-uri de 250 - 300 km. Pe Sibiu - Vâlcea ar putea pendula câte un Desiro/ADH la 2 ore, cu opriri puţine: Sibiu, Atelier Zona h, Tălmaciu, Podu Olt (legătură la/de la Braşov sau chiar automotor direct, dacă se constată că anumite trenuri generează trafic mare) Lotru, Păuşa, Călimăneşti, Rm. Vâlcea Nord, Rm. Vâlcea, eventual vreo 2 perechi pe zi să continue la Craiova cu opriri la Ostroveni, Băbeni, Fişcălia, Drăgăşani, Piatra Olt, Balş, Craiova. Pe Sibiu - Vâlcea, cu mici eforturi, s-ar putea scoate 2 ore în cap cu 7 opriri. Acum, cu 6 opriri, se fac 2h07min. La anumite intervale s-ar putea intercala trenuri cu oprire în toate staţiile pe toată ruta, iar între 2 trenuri de Sibiu să se mai plimbe un 900 pe Rm. Vâlcea - Păuşa (sau Govora - Păuşa, ca să treacă şi prin Ostroveni, unde e autogara) şi retur, astfel încât să fie un tren pe oră între Vâlcea şi Căciulata, la concurenţă cu microbuzele. Mai adăugăm şi trenuri din 2 în 2 ore pe Braşov - Sibiu şi retur, dublate de încă un rând de trenuri Braşov - Făgăraş, astfel încât tronsonul Braşov - Făgăraş să aibă tren din oră în oră, de la 5 dimineaţa la 22, eventual cu un tren pauză la 10, când e traficul mai redus. Vorbesc aici de trenuri RE, printre care mai pot fi intercalate diverse R-uri de scurt parcurs pentru haltele mai mici. Se pot face multe pe rutele ,,cvasi-secundare", cum e 201, unde nu sunt nici trenuri de lung parcurs care să fie încurcate ---- 2 biciclete încap într-un 900, dacă ştii cum să le pui şi dacă e suficient de gol. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 8:27 pm | |
| Tu nu ai auzit ca trebuie amortizata ,,modernizarea" lor?
Au dat pe ele si pe LVT uri cit sa fi luat citeva noi. Sintem de mirul lumii chiar si Belarusul si-a cumparat Stadler noi, si sirbii care in ultimii 25 de ani au dus si doua razboaie, au avut embargou |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 8:30 pm | |
| Doctore, acolo in minister mai sint care gindesc asa? adica sa fie trenuri asa si pe dincolo , sa penduleze, sa faca sa dreaga?
Si daca mai sint, atunci de ce gindesc doar pe forumuri sau la o cafea? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 8:40 pm | |
| Ministerul nu se poate implica în organizarea mersului de tren, pur şi simplu nu are dreptul legal să facă asta. Mersul cadenţat e folosit în toată lumea civilizată, e timpul să se aplice şi la noi, dar asta depinde de CFR Călători şi de CFR S.A.. Ceea ce s-a făcut pe Ploieşti - Urziceni a fost opera directorului tehnic de atunci, care a dorit să aplice modelul pe toată reţeaua. S-au opus mulţi (în frunte cu Marketingul şi celebra doamnă de acolo, între timp înlocuită). În cele din urmă, domnul care a implementat acel mers cadenţat a ajuns pe o funcţie suficient de mare cât să poată face ceva (dar e doar de vreo săptămână)... dar urmează alegerile, schimbarea Guvernului şi o nouă tentativă de ,,management privat", aşa că nu ştiu dacă va avea timp să facă tot ce ar trebui făcut. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 8:42 pm | |
| Dar CFR cu toate filialele de cine apartine? cine este actionarul CFR?
Proprietarul cine este? Statul Roman? prin cine? Cine are un cuvint de spus acolo? cine le poate spune bai fratilor nu mai plimbati trenurile goale si in urma lor vin altele pe care e batalie si nu incap oamenii in ele.
Ministerul asta ce atributii are? sosele nu face, autostrazi nu face, infrastructura feroviara nu face, aeroporturi nicinu mai zic, nici la naval nu cred ca stralucim.
Cine naiba se ocupa de caile ferate? Trebuie un minister al cailor ferate ca in India? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 9:21 pm | |
| CFR Călători - că despre el vorbim:
http://cfrcalatori.ro/288
În AGA sunt 5 oameni care nu ştiu de unde sunt, mă gândesc că ar trebui să fie măcar unul de la MT, dar nu am acces la legislaţie acum.
În Consiliul de Supraveghere al Directoratului (echivalent cu CA) din 6 membri, 2 sunt de la MT (şi unul e directorul de la CFR Marfă...)
Directoratul are 3 membri, dar ăştia sunt provizorii, numiţi de AGA dintre angajaţii CFR Călători sau alţi feroviari, urmând să fie înlocuiţi cu managementul privat.
Un om în AGA + 2 în CSD... nu prea înseamnă majoritate. Aşa că cei 3 membri ai directoratului trebuie să îşi îndeplinească cumva criteriile de performanţă. Care criterii nu le ştiu... dar pun pariu că unul se referă la profit şi pierdere şi achitarea datoriilor.
--- Autostrăzile le face Departamentul pentru Mari Proiecte (sau cum s-o chema acum). _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Oct 22, 2014 9:47 pm | |
| http://cfrcalatori.ro/despre-noi deci Hotărârea Guvernului nr. 584/1998 art. 2 (2) Capitalul social initial este subscris si integral varsat de statul roman, in calitate de actionar unic, care isi exercita drepturile si obligatiile prin Ministerul Transporturilor.http://www.legex.ro/Hotararea-584-1998-16266.aspx |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun Oct 27, 2014 10:28 pm | |
| 77-0915-7 in Calafat - 26.10.2014 R11244 Calafat - Golenti ~~~~~ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa | |
| |
| | | | Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |