|
| OSE-Grecia | |
|
+19mielutu zburator Luna alliens baiazid Vale ldh80 cata rich1974 EuroNight DUAL Katalyn bubu dan tm Adrian78 Dr2005 sytrus razvan - trenuri Adirmvl Nesebar 23 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 29 Ian 2016, 10:23 | |
| Trainose va fi scoasa iara la privatizre probabil fortati de FMI Nu are rost sa povestim ce a facut Vacaroiu adica Iliescu si ceilalti pana in 2000 cand s-au falimentat banci tepe gen Caritas FNI economia toata mergea pe stoc nu se vindea nimic erau mentinute in viata doar ca sa nu dea oamenii afara sa existe somaj pentru tovarasul Iliescu toata lumea trebuia sa aiba servici in fabrici care lucrau degeaba |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 29 Ian 2016, 10:28 | |
| - ldh80 a scris:
- Va reamintesc ca pe vremea aceea, intreprinderi precum Renel, [...] Romtelecom, etc erau foarte rentabile si mergeau bine.
Nu ştiu unde mergeau bine, dar în Bucureşti, în Dr. Taberei, serviciile celor 2 entităţi de mai sus erau JALNICE. Renel: întreruperile de curent erau ceva comun, uneori stăteam şi câte o zi fără curent. În plus, trebuia să stăm lipiţi de uşă când venea încasatorul, că altfel ne trezeam cu preaviz. Sau încasatorul lua banii şi nu mai declara încasările, caz în care iar ne trezeam debranşaţi, de ajungeam să ne rugăm de echipa de muncitori să nu ne ia siguranţa şi ei o tot dădeau ,,nu ştim, nouă aşa ne-a zis să vă debranşăm pentru neplată", chiar dacă le arătam chitanţa. Când nu reuşeam să plătim la încasator, mergeam la centrul de încasări din Piaţa Valea Ialomiţei, unde stăteam minim o oră la coadă, pentru că plata se făcea în funcţie de zonă şi bloc, doar la anumite ghişee, doar în anumite zile... abia târziu, după privatizare, a apărut posibilitatea plăţii la bănci şi, mai târziu, mult mai târziu, a plăţii online. Romtelecom: şi ăştia procedau la fel cu facturile, plăteai şi te deconectau după aia pe motiv de neplată, că nu înregistrau ei plăţile cum trebuie. Şi când funcţiona... se auzea prost, erau incompatibilităţi între centrale (de ex. noi din Dr. Taberei NU puteam suna numere cu 760 din Militari, cei din Militari nu puteau apela numere cu 621 şi 320 din Vitan), tarifele erau imense (mai ţineţi minte impulsurile alea de 40 s la orele ,,de vârf", 1 minut seara şi 10 minute noaptea?), ca să plăteşti factura stăteai o oră - două la coadă şi dacă nu aveai factura întâi stăteai la altă coadă să iei ,,dovada" - erau mai multe ghişee din astea în funcţie de numărul de telefon, după care te puneai la coada cea lungă de la casierie. Să nu mai zic că aşteptai şi 20 ani pentru un post telefonic, după care primeai o linie cuplată cu altcineva (am avut cuplaj până în 2004 şi centrală analogică până în 2006). Factura includea şi ,,service" şi nu aveai voie să umbli la aparatul telefonic (sunt curios dacă reziliez acum contractul încheiat de mama în 1988, trebuie să dau înapoi telefonul EM-72 primit atunci? Chestia e că chiar funcţionează, însă nu mai e acelaşi EM-72, e unul făcut din 3 telefoane EM-72 defecte, dar pe care l-am scos pentru că suna prea tare şi scula tot blocul), nu aveai - legal - voie să îţi pui tu alt aparat telefonic, erai obligat să îl cumperi de la ei (chiar dacă se găseau telefoane de cumpărat prin magazine). Dacă aveai un telefon mai ca lumea şi voiai caller ID sau mesagerie vocală plăteai de te uscai. Mă îndoiesc că încape comparaţie între serviciile actuale de la Telekom şi cele ale Romtelecomului de acum 20 de ani. _________________ :TTT:
|
| | | Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4989 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 29 Ian 2016, 11:05 | |
| Orice firma care are monopol asigurat prin lege poate fi rentabila daca vrea. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 29 Ian 2016, 11:08 | |
| CAile ferate (de ecartament normal) din Grecia sunt
1. Kulata BDZ- Promahonas OSE- Strymonas- Kalindia- Menemeni- Tehesaloniki- Platy- Katerini- Larissa- Paleofarsalos- Lianokladi- Thebes- Oinoi- Acharnae- Atena Larissis Station
Asigura legatura Greciei cu Bulgaria si Romania.
2. Strymonas- Sidirokastro- Serres- Drama (cea mai apropiata statie de portul Kavala)- Xanthi- Komotini- Alexandropoulis- Pythio OSE/ Demirkopru Karakolu TCDD (pod peste raul Marita, care formeaza granita, in cea mai mare parte, dintre Grecia si Turcia)- Rigio- Orestiada- Nea Vyssa- Kastanies- Marasia- Dikaia OSE- Svilengrad BDZ
Aceasta cale ferata asigura legatura directa dintre Grecia si Turcia.
*Zona Karagaac, desi situata la vest de raul Marita, apartine Turciei. In trecut au existat cai ferate care legau Grecia de aceasta zona ( Marasia- Karagaac- Agia Paraskevi- Nea Vyssa, Karagaac- Rigio, linie care mergea foarte aproape de cursul raului Marita).
3. Thesaloniki- Gefyra- Veles- Idomeni OSE/ Gevgelija MZ
Asigura legatura Greciei cu Macedonia, Serbia, Muntenegru, Bosnia-Hertegovina si Ungaria.
4. Kalindia- Veles
5. Platy- Beroea- Skydra- Edessa- Amyntaio- Ptolemais- Mavrodendri- Kozani- Kalambaka (Meteora) *Sectiunea Kozani- Kalambaka= in constructie
6. Skydra- Apsalos- Aridaia si Apsalos- Orma
7. Amyntaio- Mesonisi- Neos Kafkassos OSE/ Bitola MZ
8. Mesonisi- Florina. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 29 Ian 2016, 11:46 | |
| 9. Larissa- Velestino- Volos
10. Paleofarsalos- Karditsa- Trikala- Kalambaka (Meteora).
*Linie trecuta la ecartament normal in anul 2001. *In anul 1999, vechea linie de ecartament ingust dintre Volos- Velestino- Erotiki- Paleofarsalos este desfiintata.
11. Oinoi- Chalkis
12. Acharnae- Doukissis Palakentias- Koropi- Laurium
13. Doukissis Palakentias- Aeroport Elefhterios Venizelos
14. Acharnae- Neoktista- Megara- Isthmos Suburban- pod peste canalul Corint- Corinth (Suburban)- Kiato Pasio (Suburban)
*Este cea mai noua cale ferata de ecartament normal inaugurata in Grecia, asigurând legatura intre Atena si peninsula Peloponez. Exista proiecte de prelungire a ei pana in orasul Patras.
*Liniile considerate ca fiind suburbane in Atena poarta numele de Prostiakos, au o lungime totala de 120 km, si leaga aeroportul Elefhterios Venizelos, cu statia Larissa si cu statia Kiato Pasio (in Peloponez).
15. Atena Larissis Station- Rentis- Piraeus Aghios Dionysios/ Piraeus Port
Acestea sunt liniile de cale ferata, de ecartament normal, de pe teritoriul Greciei.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 29 Ian 2016, 12:13 | |
| In afara de aceste cai ferate de ecartament normal, mai exista si reteaua de cai ferate de ecartament ingust, de 1000 mm, care leaga Atena de peninsula Peloponez (leaganul civilizatiei europene antice). Acestea sunt
1. Atena Larissis Station- Atena Aghii Anargyri Station (intre aceste doua statii este linie incalecata cu 3 sine)- Megara Town- Isthmos Channel (pod peste canalul Corint)- Corinth Town- Kiato Town- Diakofto- Patras- Pyrgos- Kalo Nero- Zevgolatio- Kalamata (care reprezinta cel mai sudic punct atins de caile ferate grecesti).
2. Pyrgos- Olympia
3. Kalo Nero- Kyparissia
4. Corinth Town- Argos- Tripoli- Lefktro Bilali- Zevgolatio
5. Argos- Nafplio (prima capitala a Greciei).
6. Lefktro Bilali- Megalopolis
7. Kalamata- Messene
Din pacate astazi aceasta retea de cai ferate de ecartament ingust din Peloponez este abandonata (poate cu exceptia tronsonului Kiato Town- Patras).
In afara de acestea, in Grecia mai exista si doua cai ferate turistice
- Diakofto- Kalavryta (ecartament 750 mm)
- Volos- Anavros- Ano Lechonia- Millies (ecartament 600 mm).
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 29 Ian 2016, 13:12 | |
| Ca si material rulant modern, OSE dispune de
-Locomotive diesel-electrice produse de Adtranz, in anii 1996-1998 (clasa 220)
-Locomotive electrice clasa 120, produse de Siemens (dupa modelul Euro-Sprinter). Intre anii 1996-2005 au fost achizitionate de OSE 30 asftfel de locomotive electrice (puterea 6700 cp, viteza maxima 200 km/h, forta de tractiune 300 Kn, greutatea 80 tone, 4 osii).
-Rame electrice produse de Siemens (compuse din cate 5 unitati).
-Automotoare Stadler-GTW-2/6, produse in Elvetia, si automotoare Siemens-Desiro, produse in Germania. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 29 Ian 2016, 13:18 | |
| Pe caile ferate de ecartament ingust din Peloponez (1000 MM), se utilizau automotoare MAN. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: OSE-Grecia Mier 06 Iul 2016, 13:10 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: OSE-Grecia Mier 06 Iul 2016, 20:56 | |
| Se pare că singura firma rămasă pentru privatizarea OSE e FS Italia
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: OSE-Grecia Joi 07 Iul 2016, 21:30 | |
| |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 08 Iul 2016, 09:44 | |
| Oare vor privatiza pina la urma?pe pagina 2 sint discutii despre privatizarea cu rusii care a cazut
http://www.railjournal.com/index.php/europe/fs-submits-only-bid-for-trainose-privatisation.html?channel=522 |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 08 Iul 2016, 20:34 | |
| Pana la urma o vor vinde pe bucati. Adica linia principala axa Salonic-Atena plus cateva linii interesante, iar restul fiecare cum apuca. E mastodont, si sunt si multe probleme, pornind de la cele financiare, lipsa subventiilor.
Sunt tarife mari la greci, asta e motivul pentru care ei prefera sa mearga cu altceva, sunt tarife mari si servicii proaste... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: OSE-Grecia Vin 15 Iul 2016, 12:04 | |
| http://www.railjournal.com/index.php/main-line/greece-accepts-italian-bid-for-trainose-privatisation.html?channel=524 |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: OSE-Grecia Dum 17 Iul 2016, 01:08 | |
| - ldh80 a scris:
-
Linia Thesaloniki- frontiera cu Macedonia este, din cate stiu, linie simpla electrificata.
. Da, Thessaloniki-Idomeni e linie elctrificata, si electrificarea e facuta de romani prin anii '80 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: OSE-Grecia | |
| |
| | | | OSE-Grecia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |