|
| Info trafic - trenurile întârziate | |
|
+92Mitza_TSR spiderpc doctoru Tomi13leu NicuS TonyCFR ionutz72 mariuscfrbucuresti Capsuneanu kristi kkk M.I.C.I. Costin.H alliens celmaifidel Ionutz cfr500 gabrielcr MariusM LanceR Dutzu AeroX billy752-istu matei vulcan COSTACHE MIHAIL seby1998 AlexD Katalyn ttavi dandel cosmin37 mielutu zburator mureseanu_976 Livius0202 user dezactivat... Teodor 92Dragos The Legend Lafont Cont.dezactivat dan tm didinul riciu Luna razvan - trenuri Sabik iustialex DPS DB Robert get. afrodita.popescu.7 rizelgeorgel2004 Mihay solomon1984 @ndrey TonyGFR Shinkasen Ryan Anderson Petre_IFTE cardinal marius664 AndiCFR Norbi maris.constantin Caspar Grigor Alex Avram Adisoft1991s cristi CFR bubu baiazid Balto alex1987 Spartan1948 Adirmvl Dr2005 DUAL Adrian78 cristy79 Andrey_tm Rarau stefan_br marius_catalin84 ALEXCFR Vitosa Razvan Tudor Jhonyla Katalin4653 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vlad Nesebar 96 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 08 Ian 2015, 20:58 | |
| Desigur cele de ÖBB au circulat fara calatori, CFR-ul a dorit sa le trimita cat mai rapid spre casa. A fost garnitura de rezerva a daciei. |
| | | Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5470 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 08 Ian 2015, 21:16 | |
| |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 08 Ian 2015, 22:54 | |
| - 92dragos a scris:
- Desigur cele de ÖBB au circulat fara calatori, CFR-ul a dorit sa le trimita cat mai rapid spre casa. A fost garnitura de rezerva a daciei.
Pai cum Dacia e suportat full de CFR, posibil ca acea garnitura sa fi fost închiriată de CFR și nu pusă la dispoziție ca alternativă.... |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7937 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 08 Ian 2015, 23:12 | |
| Azi am fost si eu Cluj - Baia Mare cu trenul. Noroc cu aplicatia aceea IRIS cu care am vazut intarzierea si n-am venit la gara mai repede.
IR 1745 a sosit la Cluj cu 85 de minute intarziere, minute state in Medias din motive necunoscute.A recuperat intre timp, intarzierea la Baia Mare era de 45 min. IR 1833 a sosit in Cluj cu 115 minute intarziere. ------ IR 1642 intarziere in prezent 55 de minute (in Saratel). Motivul, in Ulmeni Salaj a crapat GM-ul, si a venit un DA de la Jibou, si a preluat garnitura cu tot cu GM. Eu fiind in IR 1745, am observat acest lucru in Benesat, unde am asteptat cateva minute pe IR 1642 (la ora 20:10, dupa ce 1642 a pornit din Baia Mare la 18:22) |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 08 Ian 2015, 23:21 | |
| Să vedeți mâine, dacă ține gerul, jalea de pe 700. Ultimele întârzieri record (Alea de pe 29-30) au fost nu doar din cauza zăpezii și avarierii catenarei, ci și din cauza macazelor înghețate.
7032 a spart orice record, la 20 de km parcurși de la plecare a stat 161 de minute în Dridu (mai mult ca sigur s-a defectat). Oare cât de greu era să trimită ajutor din Urziceniul aflat la colosala distanță de 19 km?! Intârziere totală: 220 minute. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Vin 09 Ian 2015, 01:04 | |
| Din Urziceni nu prea ai ce să trimiţi... mai mult ca sigur că trenul de la Ploieşti era Malaxa 900, iar ăsta defect poate o fi fost chiar Desiro, că au obiceiul să crape la frig.
Ar trebui cumva modificate instrucţiile aplicate locomotivelor de ajutor... Operatorii ar trebui obligaţi să aibă locomotive de ajutor (preferabil diesel) cu echipaj complet măcar în depouri (sau să aibă convenţii cu alţi operatori pentru a apela la locomotivele lor de ajutor), dacă nu şi în nodurile feroviare aglomerate. Iar dacă nu e convenţie şi linia curentă e blocată să se poată dispune, în caz de urgenţă, utilizarea celei mai apropiate locomotive disponibile, indiferent a cui e (bine, nu iei LDMul de la manevră ca să tragi marfarul de 2000 t) şi decontarea intervenţiei la un tarif reglementat şi necontorizarea orelor lucrate de personalul său în cadrul regimului de lucru maxim pe locomotivă. Această locomotivă va retrage trenul în cea mai apropiată staţie/Hm/linie de garare disponibilă, după care se va întoarce la trenul şi programul ei. Pentru locomotiva de ajutor ar trebui să se acorde trasa în regim de urgenţă, în 10 - 15 minute să poată pleca şi să circule în rang 0, să depăşească tot, cel puţin pentru cazurile de trenuri rămase în linie curentă simplă sau trenuri de călători. Iar dacă se rupe catenara, ar trebui întâi mutate cu diesel trenurile de călători blocate în staţiile adiacente şi abia apoi închisă linia curentă pentru a lucra cu drezina, mai ales că drezina ajunge mai greu. Aceste locomotive ar trebui scutite de TUI, taxă de manevră ş.a.. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Vin 09 Ian 2015, 01:08 | |
| din I 201
CAPITOLUL XV Eliberarea liniei curente sau a liniei directe dintr-o staţie CFR
Art. 105. - Atunci când mijlocul de tracţiune ce asigură remorcarea unui tren în circulaţie sau a unui convoi de manevră nu mai poate asigura remorcarea trenului/convoiului de manevră dintr-un punct din linie curentă sau de pe linia directă a unei staţii, producându-se întreruperea traficului feroviar, administratorul/gestionarul infrastructurii feroviare şi operatorii de transport feroviar au obligaţia de a elibera cu prioritate linia curentă, respectiv linia directă din staţia unde se află trenul respectiv. Art. 106. - Pentru reluarea circulaţiei pe linia curentă sau pe linia directă din staţia unde se află trenul respectiv mecanicul de locomotivă solicită IDM din staţia cea mai apropiată locomotivă de ajutor, conform prevederilor din reglementările specifice în vigoare; Art. 107. - (1) În cazul când locomotiva de ajutor acordată nu poate asigura condiţiile de circulaţie, de remorcare şi de frânare conform livretului cu mersul trenurilor şi/sau reglementărilor specifice în vigoare, operatorul de circulaţie va dispune asupra circulaţiei trenului cu respectarea noilor condiţii de circulaţie, remorcare şi frânare ce pot fi asigurate trenului pentru circulaţia în condiţii de siguranţă. Noile condiţii de circulaţie se transmit către IDM din prima staţie prin dispoziţie scrisă, în vederea opririi trenului şi aducerii acestora la cunoştinţa mecanicului prin ordin de circulaţie. (2) Expedierea locomotivei de ajutor în linie curentă închisă se face în baza ordinului de circulaţie înmânat mecanicului de către IDM, în care se menţionează condiţiile de circulaţie, ca şi în cazul circulaţiei mijloacelor de intervenţie pe linie curentă închisă, valabile atât la ducere cât şi la înapoiere. Locomotiva de ajutor trebuie să fie dotată cu radiotelefon în bună stare de funcţionare. Art. 108. - (1) După cuplarea la tren, conform reglementărilor specifice în vigoare, mecanicul locomotivei de ajutor va lua la cunoştinţă: a) numărul trenului pe care urmează să îl remorce; b) codul locomotivei defecte; c) codul unităţii de tracţiune de domiciliu al locomotivei defecte şi operatorul de transport feroviar care exploatează locomotiva respectivă; d) datele privind remorcarea şi frânarea trenului - tonajul şi lungimea trenului, masele frânate cu frâna automată şi de mână, după livret şi reale, modul de repartizare a frânelor de mână active din tren; e) eventualele menţiuni asupra trenurilor, efectuate în foaia de parcurs a locomotivei defecte, care afectează circulaţia trenului pe porţiunea de linie unde urmează să circule cu locomotiva de ajutor; f) înscrierile din ordinul de circulaţie primit de mecanicul locomotivei defecte privind circulaţia trenului pe porţiunea de linie unde urmează să circule cu locomotiva de ajutor, după caz. (2) Datele prevăzute la alin. (1) se vor lua la cunoştinţă, după caz, din arătarea vagoanelor trenului, din foaia de parcurs a locomotivei defecte respectiv din ordinul de circulaţie înmânat mecanicului locomotivei defecte, şi se vor înscrie de către mecanicul locomotivei de ajutor în foaia de parcurs a locomotivei de ajutor, la rubricile respective. (3) Dacă locomotiva de ajutor nu are BAR pentru secţia pe care urmează să remorce trenul respectiv, mecanicul locomotivei de ajutor va solicita mecanicului locomotivei defecte BAR cu care această locomotivă este dotată, urmând a fi înapoiat în staţia unde se detaşează locomotiva de ajutor. Art. 109. - (1) Mecanicul locomotivei defecte trece în cabina de conducere a locomotivei de ajutor, ia la cunoştinţă condiţiile înscrise în ordinul de circulaţie înmânat la expedierea locomotivei de ajutor, după care conduce trenul în condiţiile stabilite. (2) Dacă mecanicul locomotivei defecte nu este autorizat să conducă tipul de locomotivă acordată ca locomotivă de ajutor, mecanicul locomotivei de ajutor conduce trenul ca mecanic asistent, sub supravegherea mecanicului locomotivei defecte. (3) În situaţiile prevăzute la alin. (1) şi (2), mecanicul locomotivei defecte va pregăti locomotiva defectă pentru a circula în stare inactivă, iar în cabina de conducere a locomotivei defecte va rămâne mecanicul locomotivei de ajutor, mecanicul ajutor dacă există sau şeful de tren, după caz. (4) Mecanicii celor două locomotive vor face înscrierile corespunzătoare în foile de parcurs ale locomotivelor respective.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Vin 09 Ian 2015, 01:13 | |
| Da, dar scrie undeva că locomotiva de ajutor e prima locomotivă disponibilă, indiferent de operator? _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Vin 09 Ian 2015, 01:13 | |
| REG 005
PARTEA A IV-A DISPOZIŢII FINALE ELIBERAREA LINIEI CURENTE SAU A LINIEI DIRECTE DINTR-O STAŢIE CFR Art. 339. - În scopul efectuării transporturilor feroviare în condiţii de siguranţă şi regularitate a circulaţiei, administratorul/gestionarul infrastructurii feroviare, operatorii de transport feroviar şi operatorii de manevră feroviară au obligaţia de a elibera cu prioritate linia curentă sau linia directă dintr-o staţie CFR, atunci când prin defectarea accidentală a mijlocului de tracţiune ce asigură remorcarea unui tren în circulaţie sau a unui convoi de manevră, s-a produs blocarea traficului feroviar. Art. 340. - Modul de lucru pentru înlăturarea blocării traficului feroviar într-o staţie CFR sau în linie curentă va respecta următoarele principii: a) dacă un tren în circulaţie nu îşi mai poate continua mersul datorită defectării mijlocului de tracţiune care asigură remorcarea trenului, mecanicul trebuie să solicite IDM din staţia cea mai apropiată, locomotivă de ajutor, conform prevederilor din prezentul regulament; b) IDM care primeşte solicitarea pentru acordarea locomotivei de ajutor trebuie să avizeze imediat în scris pe operatorul de circulaţie; c) operatorul de circulaţie va aviza personalul responsabil cu organizarea şi conducerea activităţii de transport feroviar al operatorului de transport feroviar care remorcă trenul, pentru stabilirea locomotivei de ajutor, în vederea: - eliberării liniei curente - în cazul liniilor simple sau a liniilor duble când celălalt fir de circulaţie este închis; - eliberării liniei directe din staţie - în cazul în care celelalte linii de primire-expediere din staţie sunt ocupate; d) personalul responsabil cu organizarea şi conducerea activităţii de transport feroviar al operatorului de transport feroviar care remorcă trenul este obligat să confirme dacă dispune sau nu de locomotivă de ajutor; în cazul în care operatorul de transport feroviar nu poate asigura locomotivă de ajutor, operatorul de circulaţie va dispune ca locomotiva unui alt tren aflat în circulaţie să fie acordată ca locomotivă de ajutor; e) operatorul de circulaţie nu va dispune acordarea ca locomotivă de ajutor, locomotiva trenurilor care asigură efectuarea transporturilor militare şi a mărfurilor periculoase din clasele 1 şi 7, conform Regulamentului privind transportul internaţional feroviar al mărfurilor periculoase (RID). Art. 341. - Locomotiva de ajutor acordată va remorca trenul astfel: a) în cazul trenurilor de marfă - numai până la prima staţie CFR cu posibilităţi de garare; b) în cazul trenurilor de călători - până la staţia în care operatorul de transport feroviar care a remorcat iniţial trenul, poate asigura înlocuirea locomotivei defecte. Art. 342. – (1) În cazul în care pentru aplicarea prevederilor de la art. 341 este necesară remorcarea trenului până la alte staţii de cale ferată decât cele care delimitează linia curentă închisă, locomotiva de ajutor acordată trebuie să asigure condiţiile de circulaţie prevăzute în livretul cu mersul trenurilor pentru trenul care a solicitat ajutor şi condiţiile de remorcare şi frânare prevăzute în reglementările specifice în vigoare. (2) În cazul când locomotiva de ajutor acordată nu poate asigura condiţiile de circulaţie, de remorcare şi de frânare conform livretului cu mersul trenurilor şi/sau reglementărilor specifice în vigoare, operatorul de circulaţie va dispune asupra circulaţiei trenului cu respectarea noilor condiţii de circulaţie, remorcare şi frânare ce pot fi asigurate trenului pentru circulaţia în condiţii de siguranţă. Noile condiţii de circulaţie se transmit către IDM din prima staţie prin dispoziţie scrisă, în vederea opririi trenului şi aducerii acestora la cunoştinţa mecanicului prin ordin de circulaţie. Art. 343. – (1) În toate cazurile în care prin defectarea accidentală a mijlocului de tracţiune ce asigură remorcarea unui tren în circulaţie s-a produs blocarea traficului feroviar, cu afectarea majoră a circulaţiei trenurilor de călători sau a trenurilor ce asigură efectuarea transporturilor militare şi mărfurilor periculoase din clasele 1 şi 7, conform Regulamentului privind transportul internaţional feroviar al mărfurilor periculoase (RID) operatorul de circulaţie trebuie să avizeze imediat, după caz, structura regională şi/sau centrală de conducere/coordonare a circulaţiei trenurilor, aparţinând administratorului infrastructurii feroviare publice. (2) Structurile organizatorice şi funcţionale ale administratorului şi gestionarilor infrastructurii feroviare, operatorilor de transport feroviar şi operatorilor de manevră feroviară interesaţi, după caz, vor colabora pentru deblocarea traficului feroviar şi pentru asigurarea condiţiilor necesare de siguranţa circulaţiei.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Vin 09 Ian 2015, 21:50 | |
| Ce Malaxa seria 900 ?? Ce Desiro ?? Mergeti pe teren sa vedeti ca regio 7032 e format din vagoane si tras de LDH clasa 82 a Depoului Ploiesti. Iar locomotiva de ajutor la ora 5 dimineata doar daca e trimisa de la Bucuresti sau Ploiesti sau daca e luata de la tren 7104 in caz ca nu e cu Malaxa... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Sam 10 Ian 2015, 15:24 | |
| Se preconizează întârzieri majore pe București - Buzău săpt. viitoare? (mă refer aici la lucrări, nu la evenimente neprevăzute). Aș pleca cu 5003 la Buzău, unde am o oră la legătură. Șanse s-o ratez în mod normal?
R 9024 a stat 100 de minute în Titu, întîrziind 112 minute la București. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Sam 10 Ian 2015, 19:58 | |
| Nu cred ca 5003 are cum sa intarzie o ora... De cate ori am mers cu el a ajuns la timp, desi cu CFR nu poti sa bagi mana in foc nici pe distante de 30 de km... Atentie insa la Acvila... e inghesuita, zguduie al naibii, miroase ciudat si are foarte mult plastic... |
| | | TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6381 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Dum 11 Ian 2015, 00:25 | |
| Probleme pe sectia Ploiesti - Sinaia
14093 Floresti Prahova Hm. 22:33 1 22:34 Real 6 Campina 23:30 9 23:39 Real 49
1538 - ONI 20 min. la Comarnic, plecat cu 92 minute intarziere din Comarnic (65 erau acumulate pana la st. Sinaia, ultima oprire itinerarica din parcurs) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Dum 11 Ian 2015, 11:04 | |
| |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Dum 11 Ian 2015, 11:39 | |
| R 8652 > 99 min intarziere (93 min stationare la HM Târgusor Dobrogea) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate | |
| |
| | | | Info trafic - trenurile întârziate | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |